Kun je daar geen stagiair voor nemen?quote:Op woensdag 12 november 2008 11:27 schreef Ladylike het volgende:
Pff kopieerklus houdt me van mn pc weg
Dat is nou het voordeel van een laptop met wifi. Al staat het wat raar als je tijdens het kopieeren daar staat te typen naast het apparaatquote:Op woensdag 12 november 2008 11:27 schreef Ladylike het volgende:
Pff kopieerklus houdt me van mn pc weg
Die heeft vandaag cursusquote:Op woensdag 12 november 2008 11:28 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Kun je daar geen stagiair voor nemen?
spamspamspamquote:Op woensdag 12 november 2008 11:23 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Spamdiscussie hier elke keer weer
class="spoiler"> +1 voorspelbaarquote:
Edit, wow, de spoilertag doet het hier echt niet meerquote:
Danny of co zal wel in de layout aan het kloten zijn. Je weet wel, die layouts die ze niet supporten, maar wel in kloten.quote:Op woensdag 12 november 2008 11:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wat heb jij een enorme lap subtext?
Is dit wat ze evolutionair programmeren noemen?quote:Op woensdag 12 november 2008 11:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Danny of co zal wel in de layout aan het kloten zijn. Je weet wel, die layouts die ze niet supporten, maar wel in kloten.
Dan zou je nog iets van vooruitgang moeten zien.quote:Op woensdag 12 november 2008 11:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Werkt danny bij prorail of zo?
Vooruitgang in het aantal vingerverfvlekken op de serverkast bedoel je?quote:Op woensdag 12 november 2008 11:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan zou je nog iets van vooruitgang moeten zien.
Is je dak al gemaakt?quote:Op woensdag 12 november 2008 12:19 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Grillworst met frietjes voor lunch
Eerste dak (zuid toren) is af, tweede dak (noord toren) is half afquote:
Dan heeft mn schoonmoeder dus toch succes geboekt met haar metaal detectortjequote:Op woensdag 12 november 2008 12:23 schreef Klonk het volgende:
LL snel naar huis, pak je schop en ga graven
Keltische goudschat in Maastricht gevonden
Oh dus het schiet wel lekker op nu?quote:Op woensdag 12 november 2008 12:23 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Eerste dak (zuid toren) is af, tweede dak (noord toren) is half afDe voorkant zijn ze nog een dag of 6 aan kwijt denk ik. En voor het verplaatsen van de afzuiging is een ander bedrijf gekomen
Moet even vermelden dat "torens" een beetje een overstatement is voor een vleugeltje met 3 verdiepingen![]()
Rond middernacht kan je ook friet eten hoorquote:Op woensdag 12 november 2008 12:19 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Grillworst met frietjes voor lunch
Sinterklaasbanner hier!quote:Op woensdag 12 november 2008 12:26 schreef Frutsel het volgende:
Kut singles banner![]()
Kan nog altijd niet kiezen uit vier van de vijf
quote:Op woensdag 12 november 2008 12:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Rond middernacht kan je ook friet eten hoor
dus je kijkt op een intranet site gok ik om te kijken wat de pot schaft, lijkt me maar saai, geen verrassing..quote:Op woensdag 12 november 2008 12:24 schreef Ladylike het volgende:
godver.. site doet het niet
Kan ik 10 verdiepingen om laag om te kijken wat we te eten krijgen
Nja anders loop ik zo doelloos door het restaurantquote:Op woensdag 12 november 2008 12:29 schreef Klonk het volgende:
[..]
dus je kijkt op een intranet site gok ik om te kijken wat de pot schaft, lijkt me maar saai, geen verrassing..
Je staat in mn lijstjequote:
quote:Op woensdag 12 november 2008 12:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dus het schiet wel lekker op nu?
Ga gewoon zitten dan. "Wat ik wil? Geen idee. Breng maar wat. Ik lust alles."quote:Op woensdag 12 november 2008 12:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nja anders loop ik zo doelloos door het restaurant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |