Is je dak al gemaakt?quote:Op woensdag 12 november 2008 12:19 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Grillworst met frietjes voor lunch
Eerste dak (zuid toren) is af, tweede dak (noord toren) is half afquote:
Dan heeft mn schoonmoeder dus toch succes geboekt met haar metaal detectortjequote:Op woensdag 12 november 2008 12:23 schreef Klonk het volgende:
LL snel naar huis, pak je schop en ga graven
Keltische goudschat in Maastricht gevonden
Oh dus het schiet wel lekker op nu?quote:Op woensdag 12 november 2008 12:23 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Eerste dak (zuid toren) is af, tweede dak (noord toren) is half afDe voorkant zijn ze nog een dag of 6 aan kwijt denk ik. En voor het verplaatsen van de afzuiging is een ander bedrijf gekomen
Moet even vermelden dat "torens" een beetje een overstatement is voor een vleugeltje met 3 verdiepingen![]()
Rond middernacht kan je ook friet eten hoorquote:Op woensdag 12 november 2008 12:19 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Grillworst met frietjes voor lunch
Sinterklaasbanner hier!quote:Op woensdag 12 november 2008 12:26 schreef Frutsel het volgende:
Kut singles banner![]()
Kan nog altijd niet kiezen uit vier van de vijf
quote:Op woensdag 12 november 2008 12:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Rond middernacht kan je ook friet eten hoor
dus je kijkt op een intranet site gok ik om te kijken wat de pot schaft, lijkt me maar saai, geen verrassing..quote:Op woensdag 12 november 2008 12:24 schreef Ladylike het volgende:
godver.. site doet het niet
Kan ik 10 verdiepingen om laag om te kijken wat we te eten krijgen
Nja anders loop ik zo doelloos door het restaurantquote:Op woensdag 12 november 2008 12:29 schreef Klonk het volgende:
[..]
dus je kijkt op een intranet site gok ik om te kijken wat de pot schaft, lijkt me maar saai, geen verrassing..
Je staat in mn lijstjequote:
quote:Op woensdag 12 november 2008 12:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dus het schiet wel lekker op nu?
Ga gewoon zitten dan. "Wat ik wil? Geen idee. Breng maar wat. Ik lust alles."quote:Op woensdag 12 november 2008 12:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nja anders loop ik zo doelloos door het restaurant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |