Allemaal, toe maar.quote:Op woensdag 12 november 2008 11:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar gebruik jij alle sc's van het forum voor
Oeh. Nice.quote:Op woensdag 12 november 2008 11:04 schreef Klonk het volgende:
dat is pas vanavond, lekkere ommelet bij nasi
quote:Op woensdag 12 november 2008 11:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Allemaal, toe maar.
Volgens mij zijn er andere spammers in de KSC die toch in die fapcijfers van Piles staan die bijna een topic in hun eentje gevuld hebben. Dat noem ik pas spammen
Ik word er ook moe van hoor. Ze blijven het maar roepen dat ik spam, terwijl ik gewoon antwoord geef op een post. Zeg dan gewoon dat ik op moet rotten.quote:Op woensdag 12 november 2008 11:23 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Spamdiscussie hier elke keer weer
Kun je daar geen stagiair voor nemen?quote:Op woensdag 12 november 2008 11:27 schreef Ladylike het volgende:
Pff kopieerklus houdt me van mn pc weg
Dat is nou het voordeel van een laptop met wifi. Al staat het wat raar als je tijdens het kopieeren daar staat te typen naast het apparaatquote:Op woensdag 12 november 2008 11:27 schreef Ladylike het volgende:
Pff kopieerklus houdt me van mn pc weg
Die heeft vandaag cursusquote:Op woensdag 12 november 2008 11:28 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Kun je daar geen stagiair voor nemen?
spamspamspamquote:Op woensdag 12 november 2008 11:23 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Spamdiscussie hier elke keer weer
class="spoiler"> +1 voorspelbaarquote:
Edit, wow, de spoilertag doet het hier echt niet meerquote:
Danny of co zal wel in de layout aan het kloten zijn. Je weet wel, die layouts die ze niet supporten, maar wel in kloten.quote:Op woensdag 12 november 2008 11:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wat heb jij een enorme lap subtext?
Is dit wat ze evolutionair programmeren noemen?quote:Op woensdag 12 november 2008 11:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Danny of co zal wel in de layout aan het kloten zijn. Je weet wel, die layouts die ze niet supporten, maar wel in kloten.
Dan zou je nog iets van vooruitgang moeten zien.quote:Op woensdag 12 november 2008 11:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Werkt danny bij prorail of zo?
Vooruitgang in het aantal vingerverfvlekken op de serverkast bedoel je?quote:Op woensdag 12 november 2008 11:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan zou je nog iets van vooruitgang moeten zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |