Soms kom je er niet onderuitquote:
Dat zeg ik jaquote:Op woensdag 12 november 2008 10:42 schreef Ladylike het volgende:
zeg jij
Heb net 4 klappers terug gezet die ik helemaal opnieuw heb moeten indelen enzo
perfect werkje om bij te fokken
Wat wil je daar doen dan?quote:
ligt eraan welk huis het isquote:Op woensdag 12 november 2008 10:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wat wil je daar doen dan?
Ik sta er niet in niet inquote:
en TETTEN!quote:Op woensdag 12 november 2008 10:50 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Productiviteit ftw!
quote:Op woensdag 12 november 2008 10:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Gaat helaas nietJammerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan ga dat toch doen
stupidity has become as common as common sense was before
dan ben ik niet op tijd voor het etenquote:Op woensdag 12 november 2008 10:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jammer
En dan ga dat toch doen
Precies. Alles is een keuze. Vrij nemen en weg wezen als je echt wilt.quote:Op woensdag 12 november 2008 10:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jammer
En dan ga dat toch doen
Spammen dusquote:Op woensdag 12 november 2008 10:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zeg ik ja![]()
Ik verveel me te pletter, het is rustig zo met de bevindingen, dus ik ben maar wat voor mezelf gaan brouwen. Dat ipv te gaan fokken op fullphenostyle....
En DANSEN!quote:
dan moet diegene waar ik naar toe wil ook vrij hebbenquote:Op woensdag 12 november 2008 10:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Precies. Alles is een keuze. Vrij nemen en weg wezen als je echt wilt.
Eten doe je toch welquote:Op woensdag 12 november 2008 10:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dan ben ik niet op tijd voor het eten
Wat wil je doen in mijn huis?quote:
Neequote:
Even opbellen en regelenquote:Op woensdag 12 november 2008 10:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dan moet diegene waar ik naar toe wil ook vrij hebben
Daar gebruik jij alle sc's van het forum voorquote:
quote:Op woensdag 12 november 2008 11:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar gebruik jij alle sc's van het forum voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |