Ik loop samen met een meisje van school stage in het buitenland, en nu delen we, samen met een spanjaard, een 3-kamer appartement. Leuk, gezellig.
Nu blijkt dus echter dat zij behoorlijk onhygienisch is en dat ze behoorlijk vieze gewoontes heeft
Vorige week ga ik s'morgens naar de WC en maak het wc papier op, en vergeet een nieuwe op te hangen

(ik had het koud en wou graag een warme douche

) en toen ik een hafl uur later, na het ontbij e.d. mijn tanden ging poetsen, hing nog steeds het lege rolletje daar...

geen nieuwe op de grond... Leek er niet op alsof er iemand na mij naar de wc was geweest. ik ga navragen: TS: ben jij naar de wc geweest? Huisgenoot: Jah.... TS: gebruik jij dan geen wc papier? huisgenootje: Jawel... TS: ik heb vanmorgen de rol opgemaakt, er hangt geen nieuwe? huisgenootje : ..... TS:
Kan het aan mij liggen of is het normaal om als vrouw wc-papier te gebruiken???
Voor als de mannen het niet willen lezen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder weet ik toevallig dat ze maar 7 a 8 onderbroeken hier heeft en eigenlijk zie ik d'r maar 1 keer in de 2 a 3 weken kleren wassen

ik wil niet een weten hoelang zij 1 onderbroek draagt

(leuk in combinatie met bovenstaande feit

)
Ze heeft het vorige week voor elkaar gekregen om maar liefst vier dagen niet te douchen (leuk in combinatie met de 2 bovenstaande feiten

)
Tevens wordt de handzeep op de wc ook alleen maar door mij gebruikt
Naast het feit dat ze onhygienisch is, heeft ze ook ranzige gewoontes! Zo laat ze haar vieze lange haren in de badkuip liggen. Ging ze een keer bij het eten met een wattenstaafje haar oren leeghalen

Tijdens het eten dan hangt ze echt boven haar bord en gaat ze aan haar hoofd krabben, aan haar neus zitten of haar puisten openkrabben en hetgeen wat dan uit die puisten komt(

) aan haar broek smeren
En ik moet nog tot juni met d'r samenwonen
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.