SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijstje erbij:
O: peer, magere yoghurt, weetabix
T: mandarijn
T:evergreen(want straks 'n uur fietsen naar mn werk)
L: 2 boterhammen kipflet en phil.
T: cracottes met smeerkaas
D: geen idee, wat de pot schaft bij mijn nichtje
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
Eej... Je ken nie alles in 1 keer goed hebben hé?!quote:
Eigenlijk helemaal geen reacties! M'n ouders moesten geloof ik wel even slikken toen ik ze voor het eerst over hem vertelde, maar daar kan het ontmoet-op-internet en woont-aan-de-andere-kant-van-het-land gedeelte ook wel iets mee te maken hebben gehad.quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:48 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Wel leuk om te zien dat ik niet de enige ben met een oudere vriend! Die van mij wordt over een maandje 32 en ik ben 21. Heb jij er veel reacties op gehad?
Ik weet niet wat ik eet, mijn lief kookt vanavond, maar tot nu toe is dat altijd prima te eten en best gezond ook nogquote:
Een oud schoolvriendinnetje kreeg iets met een vent van 32 toen zij 20 was. Alleen vertelde die vent haar dat hij 27 was omdat hij bang was dat ze 'm te oud vondquote:Op dinsdag 11 november 2008 11:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Eigenlijk helemaal geen reacties! M'n ouders moesten geloof ik wel even slikken toen ik ze voor het eerst over hem vertelde, maar daar kan het ontmoet-op-internet en woont-aan-de-andere-kant-van-het-land gedeelte ook wel iets mee te maken hebben gehad.. Hij is af en toe nog gewoon een jonge hond en ik ben vrij volwassen geloof ik (wat dat dan ook moge betekenen), dus we houden elkaar mooi in evenwicht.
Jullie wel?.
Het is al heel wat dat ie kookt, dus dat het dan af en toe wat calorierijk is, soit. Tenzij hij elke avond kookt natuurlijkquote:Op dinsdag 11 november 2008 11:20 schreef Goodbye het volgende:
Puh, vergeetmewelletje, gister al gekocht![]()
En DML, mijn vriendje kookt altijd lekker, maar wel calorierijkBehalve als hij kookt wat ik gekocht heb
Pfft, gisteren al gekookt.quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:20 schreef Goodbye het volgende:
Puh, vergeetmewelletje, gister al gekocht![]()
quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
VMW gebruikt men soms toch?
Je hebt je PC gister toch ook nog aangehad?quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:07 schreef kwakveense het volgende:
zit nu op kantoor uit te printen hoe ik straks thuis mn pc kan fixen mocht AVG mn windows vern**kt hebben. ik hoop dat ik ergens een opstart dan wel installatie cd heb. ik vermoed van niet.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:57 schreef cyclechick het volgende:
Morgen!
al op de uni, en heb vanochtend al gezwommen, best lekker begin van de dag!
Wat een openhartige ontboezemingen allemaal!Inderdaad! Mis ik één topic...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moblo, wat een leuk vriendje heb jij, en wat een schattige foto.
Isegrim: mooi figuur, niks meer aan doen.
-edit- Oja, mijn vriendje is anderhalf jaar ouder dan ik, netjes hè? Klasgenoten, dan krijg je dat.
En Kwak: fix die pc want we willen je zeil zien!
Ontopic: niks te melden hier, ben sinds gisteren weer netjes verder aan het gaan na een slechte week waarin ik niet afgevallen, maar wonder boven wonder ook niets aangekomen ben.
Net een heel verhelderend gesprek gehad over waar ik mijn eerste stage wil gaan doen, ik ben weer helemaal geïnspireerd en het maakt mijn keuze een stuk duidelijker. Alleen jammer dat ik nu niet meteen in de literatuur kan duiken om een onderwerp te kiezen omdat ik nog een tentamen moet leren, maar dat mag de pret niet drukken. Ik ben helemaal.
Are you pondering what I'm pondering?
quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:57 schreef cyclechick het volgende:
Wat een openhartige ontboezemingen allemaal!Haha, herkenbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ik heb 5 jaar zonder gedaan en vond het eigenlijk wel prima en nu denk ik nergens anders aan
. Nog een reden dat ik werk moet hebben
.
Niet meer actief op Fok!
Hebben ze die bij jullie ook al? Wat een vreselijke naam is dat toch... Ik vraag me af wie dat bedacht heeft, "we noemen het geen benauwd, saai computerhok, we noemen het een landschap!"quote:
Ja, die test jaquote:Op dinsdag 11 november 2008 12:32 schreef Mini_rulez het volgende:
Vik: je had toch ook een pestbui toen je die test invulde, of was dat een andere?
Als je weer iets nuttigs doet en wat ritme in je dagen hebt voel je je vast al beter idd. Ondertussen kun je mooi even nadenken over alle goede eigenschappen die je hebt en jezelf ervan overtuigen dat je een aanwinst bent voor elke werkgever. Als je dan teruggaat, pak je ze helemaal in.
is dat dat lokaal in de grote toren moblo? toen ik in Nijmegen was voor de winterschool van t LOT kreeg ik echt ernsitge "middelbare school documentatiecentrum" gevoelens van het "studielandschap" rrrrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 11 november 2008 12:34 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hebben ze die bij jullie ook al? Wat een vreselijke naam is dat toch... Ik vraag me af wie dat bedacht heeft, "we noemen het geen benauwd, saai computerhok, we noemen het een landschap!"
Eenschquote:Op dinsdag 11 november 2008 12:40 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Viking, klopt het dat je een negatief zelfbeeld hebt?
Want je moet je dat niet laten aanpraten door iemand die jou niet kent.
het is hier geen saai benauwd computerhokquote:Op dinsdag 11 november 2008 12:34 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hebben ze die bij jullie ook al? Wat een vreselijke naam is dat toch... Ik vraag me af wie dat bedacht heeft, "we noemen het geen benauwd, saai computerhok, we noemen het een landschap!"
Nou, als je bent afgestudeerd met een prima cijferlijst en je denkt dat iedereen om je zit te springen, dan is het niet echt goed voor je zelfvertrouwen als het vinden van een baan zo moeizaam gaat. Dus ja: ik zit nu echt heel erg aan mezelf te twijfelen. Ja, ik kan goed schrijven, maar wat nog méér? Wat heb ik een werkgever nu te bieden?quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:40 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Viking, klopt het dat je een negatief zelfbeeld hebt?
Want je moet je dat niet laten aanpraten door iemand die jou niet kent.
Ik spook, aa-flesje, anorexiakindquote:Op dinsdag 11 november 2008 10:38 schreef Laureline het volgende:
[..]
Troost je, ik werd door de jongens op de middelbare school 'De Ijskast' genoemd
Ik had eigenlijk nog lichter verwacht. Dat hout e.d. en misschien het weer maakt het nog best donker met veel kunstlicht. Maar ruim is het zeker!quote:
quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:19 schreef Anosmie het volgende:
Vikje,
[ afbeelding ]
"Komt wel goed, schatje"
het ligt ook helemaal aan het weer buitenquote:Op dinsdag 11 november 2008 13:14 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk nog lichter verwacht. Dat hout e.d. en misschien het weer maakt het nog best donker met veel kunstlicht. Maar ruim is het zeker!
In Leiden zat het zo dicht op elkaar dat iedereen op elkaars scherm mee zat te gluren. Ik heb daar echt een bloedhekel aan.
Remia friteslijn, die heeft als enige beide voordelen:quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:21 schreef Anosmie het volgende:
SHE, welke mayonaise gebruik jij ook alweer?
Ik stond gisteren voor het schap en ik werd even dol van alle Light's, Lijnen en Halvanaises..
Dus heb ik maar niks meegenomen..
Als je schrijver wilt worden, is goed kunnen schrijven toch wel heel interessant voor een werkgever hoor.quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:00 schreef Viking84 het volgende:
Ja, ik kan goed schrijven, maar wat nog méér? Wat heb ik een werkgever nu te bieden?.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:45 schreef kwakveense het volgende:
Ikde KB in Den Haag. De UB in Leiden is echt erg, altijd kletsende rechten studenten in de studiezalen waar t helemaal stil hoort te zijn... en muf.... en donker... ik viel er altijd in slaap.
maar de computerzale bij letteren zijn niet beter, t stinkt er naar zweet en t is heel krap. ziet er uit als een oud informaticalokaal. rrrrrr
oh mn pc doet t nog!
ben nu foto's aan t uploaden
en eenvoor vik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:47 schreef Ewelina het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wat een lieve postquote:Op dinsdag 11 november 2008 13:46 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Als je schrijver wilt worden, is goed kunnen schrijven toch wel heel interessant voor een werkgever hoor.![]()
Waarom denk je meer dan dat te moeten kunnen bieden behalve de geijkte dingen (nauwkeurig werken, goed zelfstandig kunnen werken, goed in groepsverband kunnen werken etc.)?
Behalve goed schrijven bied je ook nog eens een prettig karakter, vriendelijkheid en humor.
Als je dat weet over te brengen in een gesprek, komt het wel goed.
Vergeet het maar dat dat eraf gaat. Ja, als ik graatmager word. Want eerst gaat alles van de bovenkant eraf en op een gegeven moment krijg ik dan een ingevallen koppie, maar dan zitten die zijbeuken er nog steeds hoor.quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:46 schreef Laureline het volgende:
Maar als het geen bot is, maar 'zijbeuken', dan is dat toch juist goed nieuws? In dat je het er dus af zou kunnen krijgen? Ik zou gewoon een stuk bot moeten verbrijzelen om ooit heupwijdte < 100 te krijgen, maar jij kan dus gewoon nog verder afvallen!
Het is zeker hard gegaan. Tien kilo inderdaad.quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:05 schreef SHE het volgende:
Ise, dat is heeeel hard gegaan!
Hoeveel ben je kwijt nu? Zal een kilo of 10 zeker zijn toch?
Je hebt trouwens ook van die zijplekkies...ik houd daar ook vet vast.
Die krijg je wel weg...als je dus 5-10 kg onder streef gaat zittenDan verdwijnen ze bij mij alsof ze niet bestaan hebben.
Ja erg hequote:
* Brighteyes werkt er!quote:
Jij moet het even melden als je weg gaat daar. Jouw baantje klinkt namelijk tof!quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:22 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
* Brighteyes werkt er!
Althans... niet bij de KB, maar bij een van de 'inwonende instituten' zoals ze dat noemen.
Mooie preview van je huisje!
*rent naar K&W
Ik wacht met spanning op de verschijning van BBC's Tess Of The D'Urbervilles op dvd. Die wordt zo rond 13 januari verwacht.quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:22 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb trouwens de bbc-versie van Wuthering Heights gekocht vanochtend. Het is één van mijn lievelingsboeken en deze verfilming had ik nog nooit gezien. De BBC maakt uitstekende boekverfilmingen, dus ik ben erg benieuwd
.
En ik ben nog een beetje in shock... de Toppers zonder Geer zijn de Toppers niet meerquote:
quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:32 schreef Greys het volgende:Meissies!
* Greys geeft Vik de kieteldood![]()
Lachen jij!
Idd. Ik had het ook al gezien. Valt me alleszins meequote:Kwak, het zeil staat enig! Ik ga even in je klustopic kijken!
Dat gaat ook niet werken op deze manier, denk ikquote:Op dinsdag 11 november 2008 14:48 schreef Greys het volgende:
[..]
En ik ben nog een beetje in shock... de Toppers zonder Geer zijn de Toppers niet meer
Ja. Sowieso: die man was tot zijn hit járen níks (ik ken hem nog van z'n belspelgedoe, in 1995 ofzoquote:Op dinsdag 11 november 2008 14:50 schreef Mini_rulez het volgende:
Als ik Jeroen v/d Boom was zou ik me toch een beetje tweede keus voelen.
Yes please!!!quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat gaat ook niet werken op deze manier, denk ik![]()
PM met m'n vriendje? Aangezien ik de jouwe gister talloze malen heb mogen bewonderen
Het gaat mij meer om de magische chemie tussen Geer en Goor die nu niet meer is. Dat wás voor mij 'De Toppers' eigenlijk, met het beetje lullig aanhangsel Frogerquote:Op dinsdag 11 november 2008 14:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja. Sowieso: die man was tot zijn hit járen níks (ik ken hem nog van z'n belspelgedoe, in 1995 ofzo) en nu is hij ineens een topper? Ok...
.
Ik vond het juist leuk!quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Yes please!!!
En sorry hoor, van al die foto's van gisteren, het was echt wat overdreven
[..]
Het gaat niet om hits bij de Toppers, echt niet!quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:54 schreef Mini_rulez het volgende:
Ach, vind je die andere drie dan wel zulke toppers? Het is dat ze zo'n doorzettingsvermogen hebben, want Geer en Goor hebben toch ook niet vaak een hit gehad en René Froger teert nog steeds op zijn ene Nederlandstalige uitspatting. Minder aandachtsgeile mensen waren allang iets anders gaan doen.
Precies, maar daarom krijg ik de indruk dat de naam Toppers meer zelfspot is dan dat ze zichzelf echt de top van de Nederlandse muziekindustrie vinden. Wat dat betreft past Jeroen v/d Boom er misschien wel weer bij, ook zo'n eeuwige schnabbelaar die eindelijk eens geluk heeft gehad.quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Het gaat niet om hits bij de Toppers, echt niet!
Het gaat om de lol. Ik ben met een vriendin vorig jaar bij een concert geweest - ook al had ik me vast voorgenomen dat nooit te doen- en ik moet eerlijk zeggen... wát een gezelligheid en een leuke sfeer! Lekker meeblèren en dansen, het was echt enig!
Ik heb precies zulke heupen. Niet per se heel breed, maar wel met 'zadeltasjes'. Ik vind het wel mooi eigenlijk, best vrouwelijk .Ik stoor me er niet aan, ze zijn ook wel in verhouding met de rest van mijn lichaam. Ik vind dat je er prima uitziet!quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:12 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Het is zeker hard gegaan. Tien kilo inderdaad.
Ik sluit maar vrede met mijn zijbeuken denk ik.
Wat me een beetje stoort, is dat ze asymmetrisch zijn. Maar daar doe je verrekte weinig aan denk ik. Behalve liposuctie aan één kant misschien.quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:59 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik heb precies zulke heupen. Niet per se heel breed, maar wel met 'zadeltasjes'. Ik vind het wel mooi eigenlijk, best vrouwelijk .Ik stoor me er niet aan, ze zijn ook wel in verhouding met de rest van mijn lichaam. Ik vind dat je er prima uitziet!
Dat boek is van Emma Donoghue, een lesbische schrijfster. Ik heb één keer eerder een boek van haar gelezen (ook een pottenboekquote:Op dinsdag 11 november 2008 14:53 schreef kwakveense het volgende:
oh vik: in het segment historische lesbische fictie ben ik nu bezig in "Life Mask" over Anne Deymour (beeldhouwster) en een actrice, 18e eeuw... auteur weet ik niet...
Dat vraag ik me serieus af, hoor. Volgens mij vindt Gordon zichzelf wel een enorme topper namelijkquote:Op dinsdag 11 november 2008 14:58 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Precies, maar daarom krijg ik de indruk dat de naam Toppers meer zelfspot is dan dat ze zichzelf echt de top van de Nederlandse muziekindustrie vinden. Wat dat betreft past Jeroen v/d Boom er misschien wel weer bij, ook zo'n eeuwige schnabbelaar die eindelijk eens geluk heeft gehad.
Die had toch ook overal lopen roepen dat hij de beste zanger van de drie is enzo?quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me serieus af, hoor. Volgens mij vindt Gordon zichzelf wel een enorme topper namelijk. Ik vind Gordon op tv vaak vreselijk grappig (vooral als 'ie zo'n smoelwerk trekt als Paul de Leeuw afgelopen zaterdag demonstreerde
), maar volgens mij is 'ie als de camera's uit zijn een enorme eikel.
Whehequote:Op dinsdag 11 november 2008 15:11 schreef Mini_rulez het volgende:
Ongelofelijk, hoe interessant de Toppers ineens worden als je aan het SOGgen bent.
Volgens mij ga ik die van mij nooit kwijtraken...quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:23 schreef Viking84 het volgende:
O, en die zadeltasjes heb ik ook geloof ik, maar wel in veel mindere mate. Zodra ik afval, is dat het eerst wat verdwijnt. Zodra ik die niet meer kan vastpakken weet ik dat ik ben afgevallen. Ik wil binnenkort ook eens ondergoedfoto's doen. Als ik durf, that is
.
Ja, Gerard heeft zo'n heerlijk aanstekelijke lachquote:Op dinsdag 11 november 2008 15:26 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Volgens mij ga ik die van mij nooit kwijtraken...
Ik vind Gerard trouwens wel de leukste(en nu Jeroen
maar nee Gerard moet wel terugkomen)
Ik denk eropquote:Op dinsdag 11 november 2008 15:27 schreef Mini_rulez het volgende:
Wat zijn zadeltasjes precies, is dat op je heupen of erboven?
Iemand die een beetje verstand heeft van belichting in de buurt kan zoveel verschil maken.. Ik denk er wel over om mooie licht pikante foto's van mezelf te laten maken. Dan kan ik over 30 jaar als ik dik en uitgezakt ben nog zeggen dat ik er vroeger 'zo' uitzagquote:Op dinsdag 11 november 2008 15:27 schreef Viking84 het volgende:
@ loveli: zelf doen. Ik ga niet poseren in m'n ondergoed.
Vet op je heupen, buitenkant bovenbenen.quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:27 schreef Mini_rulez het volgende:
Wat zijn zadeltasjes precies, is dat op je heupen of erboven?
Da's waar ja. Ik had gegoogled en toen kreeg ik een plaatje van een vrouw met 2 'uitdijende' zones, eentje op de heupen en erboven nog eentje, dus dat was niet erg duidelijk.quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik denk erop. Erboven zijn meer lovehandles toch?
Dat is toch juist vrouwelijk?quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:32 schreef Aventura het volgende:
[..]
Vet op je heupen, buitenkant bovenbenen.
Het gaat mij niet om pikante foto'squote:Op dinsdag 11 november 2008 15:32 schreef loveli het volgende:
[..]
Iemand die een beetje verstand heeft van belichting in de buurt kan zoveel verschil maken.. Ik denk er wel over om mooie licht pikante foto's van mezelf te laten maken. Dan kan ik over 30 jaar als ik dik en uitgezakt ben nog zeggen dat ik er vroeger 'zo' uitzag
Ja hoor, ik heb ze dus ook en ik vind het best mooi. Het geeft dat typisch vrouwelijke. Beter dat, dan vet dat zich op je middel en buik ophoopt. Als iets onvrouwelijk is! Bovendien is dat ongezonder. Maar ja, je heb het niet voor het kiezen.quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:34 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat is toch juist vrouwelijk?
Overal even breed is ook niet mooi.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:07 schreef Mini_rulez het volgende:
Heeft iemand nog tips over avondeten voor iemand met maagklachten? Vriendje mag van de dokter niets vets, niets pittigs en alleen maar licht verteerbare dingen. Ik kan werkelijk niets bedenken wat aan die criteria voldoet en niet volkomen smaakloos is.
Waar zou je die dan laten maken? Ik zou niet zo snel naar een fotograaf durven met dat verzoek.quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:32 schreef loveli het volgende:
[..]
Iemand die een beetje verstand heeft van belichting in de buurt kan zoveel verschil maken.. Ik denk er wel over om mooie licht pikante foto's van mezelf te laten maken. Dan kan ik over 30 jaar als ik dik en uitgezakt ben nog zeggen dat ik er vroeger 'zo' uitzag
Dat laatste heb ik dus. Het is hardnekkiger en slechter dan 'vrouwelijk' vet.quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:38 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ja hoor, ik heb ze dus ook en ik vind het best mooi. Het geeft dat typisch vrouwelijke. Beter dat, dan vet dat zich op je middel en buik ophoopt. Als iets onvrouwelijk is! Bovendien is dat ongezonder. Maar ja, je heb het niet voor het kiezen.
Vis uit een ovenschoteltje? Neem een stuk zalm, kabeljauw, of wat je lekker vind, leg in ovenschaaltje met evt. wat zout, witte wijn, citroensap en/of een beetje water. Afdekken met zilverfolie en in oven tot het gaar is (20-25 minuten). Maak er zelfgemaakte aardappelpuree bij en verse doperwten.quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:07 schreef Mini_rulez het volgende:
Heeft iemand nog tips over avondeten voor iemand met maagklachten? Vriendje mag van de dokter niets vets, niets pittigs en alleen maar licht verteerbare dingen. Ik kan werkelijk niets bedenken wat aan die criteria voldoet en niet volkomen smaakloos is.
Klinkt goed, thanks.quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:39 schreef SHE het volgende:
[..]
nasi met kipfilet in zoute soja
nasi maken ( met trassi voor de smaak )
specerijen zoals foelie enzo mogen wel voor de maag.
veel lekkere groenten erdoorheen.
kipfilet marineren in zoute soja, even grillen, klaar.
Bij een vrouwelijke fotograafquote:Op dinsdag 11 november 2008 15:39 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Waar zou je die dan laten maken? Ik zou niet zo snel naar een fotograaf durven met dat verzoek.
Ik heb trouwens wel ooit vriendje een paar foto's laten maken toen ik bezig was met afvallen. Dat is nog best confronterend! Ik vond mezelf er met de juiste kleren al aardig slank uitzien, maar zonder kleren viel dat best wel tegen! Wel een goede stimulans.
ja witte.quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:43 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Klinkt goed, thanks.We hebben toevallig gisteren al een soort nasi gehad bij mijn ouders, maar ik ga hem onthouden voor later. Gewoon met witte rijst? Lijkt me lichter verteerbaar dan zilvervlies, of niet?
Als ik aankom dan kom ik niet alleen op mijn heupen, maar ook op mijn buik en lovehandles aan. En bovenbenen en -armen. En tieten. Overal dus eigenlijk. Het enige wat dan nog dun is zijn mijn onderarmen. Die zijn heel dun, vooral mijn polsen. En ik heb ook een smal gezicht. Ik kan het me dus niet veroorloven om echt dik te worden, dan zie ik er weird uit volgens mij.quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:43 schreef SHE het volgende:
Ik heb allebei!
Ik sla vet op op de onderbuik ( dus onder de broekriem ) en op mijn heupen.
Mijn kont, bovenbuik en de rest blijft plat. Ziet er niet uit!
Ik had liever mijn billen gehad.
Goed idee, dat ga ik zeker een keer maken. Thanksquote:Op dinsdag 11 november 2008 15:42 schreef Aventura het volgende:
[..]
Vis uit een ovenschoteltje? Neem een stuk zalm, kabeljauw, of wat je lekker vind, leg in ovenschaaltje met evt. wat zout, witte wijn, citroensap en/of een beetje water. Afdekken met zilverfolie en in oven tot het gaar is (20-25 minuten). Maak er zelfgemaakte aardappelpuree bij en verse doperwten.
.
In Cul in het Stoofpottentopic staan tips voor aardappelpuree. Vooral die aardappelknijper is een goede, die ga ik zeker kopen. Ik vind aardappelpuree het ultieme comfort foodquote:Op dinsdag 11 november 2008 15:48 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Goed idee, dat ga ik zeker een keer maken. Thanks
Dat denk ik ook.quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik denk erop. Erboven zijn meer lovehandles toch?
Dat heb ik dus ook. Alleen worden mijn borsten ook meteen significant groter als ik aankom (daar merk ik 't eerst). Maar als 't echt veel is, dan kom ik overal wel bij. Gelukkig blijf ik altijd wel een taille houden, en mijn benen blijven altijd slank.quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:43 schreef SHE het volgende:
Ik heb allebei!
Ik sla vet op op de onderbuik ( dus onder de broekriem ) en op mijn heupen.
Mijn kont, bovenbuik en de rest blijft plat. Ziet er niet uit!
Ik had liever mijn billen gehad.
als je écht blaasontsteking hebt moet je gewoon even een plasje verzamelen, naar de dokter. vaak kan de assistente dan al testen en krijg je n kuurtje mee. ermee blijven lopen en zelf knutselen tot het uitmondt in een nierbekken ontsteking is niet écht een goed ideequote:Op dinsdag 11 november 2008 16:01 schreef Miss_S het volgende:
Heb nu echt blaasontsteking volgens mij
Bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:05 schreef loveli het volgende:
Cranberrysap helpt ook tegen blaasontsteking. Vaak wordt het aangelengd met water verkocht, dus als je het koopt goed de verpakking lezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja was een beetje lui dit weekendquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:08 schreef kwakveense het volgende:
[..]
als je écht blaasontsteking hebt moet je gewoon even een plasje verzamelen, naar de dokter. vaak kan de assistente dan al testen en krijg je n kuurtje mee. ermee blijven lopen en zelf knutselen tot het uitmondt in een nierbekken ontsteking is niet écht een goed ideegewoon even naar de dokter
en altijd plassen na de sexexvriendje vond me maar suf dat ik altijd vrij rap naar de wc stoof, maar heb t twee keer niet gedaan en twee keer nare klachten gehad
quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:09 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip
Morgen kan ik mijn urine wegbrengen naar de HAJe kan potjes kopen bij apotheek of drogist. Of je vraagt er bij de receptie van je huisarts eentje en trekt je ff terug op de wc aldaar. Dit kan bij mijn huisarts iig wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jouw zelfbeeld klopt niet meer helemaal!quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:07 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben nog steeds een wandelende vetpilaaral zit het wel grotendeels verspreid
zo maar spinnen, denk ik
quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:09 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip
Morgen kan ik mijn urine wegbrengen naar de HANiet in een jampot! (geloof mij, ik heb meer van die potjes moeten openmaken dan me lief is) Je kunt een flesje gebruiken waar bv vruchtensap in heeft gezeten, anders hebben ze bij de apotheek speciale potjes die goed afdichten. En liever plastic dan glas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Ik kan bij de HA binnen 5 minuten zijn dus dat is wel fijnquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:09 schreef MissBliss het volgende:
Cranberrysap, veel drinken en vitamine C-tabletten, Miss-S!
En anders even naar de dokter voor een kuurtje, is het zo weer weg!
Als je de rit naar de dokter haalt danDat probleem heb ik wel eens gehad, ritje naar de dokter kost 20 minuten en ik kon geen 5 minuten zonder toilet
eventueel verkopen ze ook reisflesjes en potjes bij de Etos (ivm de max 100 ml. regel in handbagage) die je kan gebruiken. of een oud pillenpotje.quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:10 schreef Aventura het volgende:
[..]
Je kan potjes kopen bij apotheek of drogist. Of je vraagt er bij de receptie van je huisarts eentje en trekt je ff terug op de wc aldaar. Dit kan bij mijn huisarts iig wel.
Ja, leuk, zo'n plastic pillenpotje met lastig open te krijgen deksel, zitten de handen van de assistente onder de urine... En ook geen pillenpotje met schroefdop, want dat is niet waterdicht!quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:16 schreef kwakveense het volgende:
eventueel verkopen ze ook reisflesjes en potjes bij de Etos (ivm de max 100 ml. regel in handbagage) die je kan gebruiken. of een oud pillenpotje.
ach, dan moet je m effe recht houdenquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:20 schreef loveli het volgende:
[..]
Ja, leuk, zo'n plastic pillenpotje met lastig open te krijgen deksel, zitten de handen van de assistente onder de urine... En ook geen pillenpotje met schroefdop, want die is niet waterdicht!
Ik was heel blij met de enorme hoeveelheid plastic zakjes die ik er omheen had gedaan.quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:20 schreef loveli het volgende:
[..]
Ja, leuk, zo'n plastic pillenpotje met lastig open te krijgen deksel, zitten de handen van de assistente onder de urine... En ook geen pillenpotje met schroefdop, want dat is niet waterdicht!
Mr. Badkamer? (Die gaan we vanaf nu McBath noemen, dat snap je zeker wel?quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:16 schreef kwakveense het volgende:
[..]
eventueel verkopen ze ook reisflesjes en potjes bij de Etos (ivm de max 100 ml. regel in handbagage) die je kan gebruiken. of een oud pillenpotje.
ik kom maar niet achter de pc vandaan vandaagen t hoeft ook niet!
en ik heb nu vrijdag een date. jeej. met mr. badkamer.
Hihihihiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:30 schreef SHE het volgende:
Mcsexy, Mcbath, Mcnogwat...
Zitten er ook euroknallers tussen? Voor SHE-tje?
hihihi
Die ken ik wel.quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:35 schreef Aventura het volgende:
schimmelinfectie
quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:35 schreef Aventura het volgende:
Ik ook niet en ook nog nooit een schimmelinfectie. Ik heb gewoon een uber resistente poes![]()
Jij goede opletster jij! Ik heb daar echt niets van meegekregenquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:40 schreef Laureline het volgende:
Met MacBadkamer heeft Kwak zich laatst op een feestje hevig misdragen. Dat komt er nou van, geen make-up opdoen! Hij kon een week niet, maar nu wel dus!
Heb ik nog nooit iets van gemerkt, helaas. Vet op m'n kont heb ik te weinig, maar m'n buik en vooral het gedeelte net onder m'n ribben heeft geen zin om te moven.quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:37 schreef Laureline het volgende:
En vet bij je kont is echt niet makkelijk weg te krijgen, volgens mij lastiger dan buikvet hoor. Dat was toch het voordeel van appeltje zijn? Je vet springt meer in het oog, maar het gaat ook sneller weg.
Het is eigenlijk heel raar want ik heb wel schimmelnagels, soms een schimmeltje in mijn oor (ja ja, heel vies etc. )waar ik druppels voor heb en de huisarts heeft weleens candida in mijn bloed geconstateerd (dit laatste vind ik nog steeds vreemd want je leest overal dat reguliere artsen daar niet in geloven en niet op testen). Maar ze heeft het toch echt gezegd, jammer dat ik toen niet heb doorgevraagd.quote:
Ja, toen zat jij toch op het strandquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij goede opletster jij! Ik heb daar echt niets van meegekregen![]()
Mens, je bent hartstikke slankquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:07 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben nog steeds een wandelende vetpilaaral zit het wel grotendeels verspreid
zo maar spinnen, denk ik
Ahhhhhh, het is dus meer dan een paar daagjes geleden verteld!quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:44 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja, toen zat jij toch op het strand
Wees blijquote:Op dinsdag 11 november 2008 @ 16:32 schreef vergeetmewelletje het volgende:
En ik denk dat ik geen echte vrouw ben, want ik heb nog nooit blaasontsteking gehad.
Jaquote:Op dinsdag 11 november 2008 13:30 schreef Ewelina het volgende:
Waar is dat, PF? De UB aan de Singel?
Ik zit daar trouwens zelden. Een keer omdat ik wat bronnen van omstreeks 1900 moest bekijken, die worden niet uitgeleend.
Je eerste?quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:49 schreef Miss_S het volgende:
Nog meer goed nieuwsheb mijn eerste tentamen niet gehaald
Voel me nu wel echt zielig
En als ze naar bed zijn geweest heet ie McBethquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Mr. Badkamer? (Die gaan we vanaf nu McBath noemen, dat snap je zeker wel?).
Maar heb ik iets gemist?Wie wat waar McBath?
Ik heb het nu in twee maanden twee keer gehad (iig sowieso 1x) en daarvoor nooit! Er zijn drie factoren waardoor dat waarschijnlijk kan komenquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:32 schreef vergeetmewelletje het volgende:
En ik denk dat ik geen echte vrouw ben, want ik heb nog nooit blaasontsteking gehad.
Heb wel al een deeltentamen gehaald maar dit was mijn eerste helequote:Op dinsdag 11 november 2008 16:55 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Je eerste?
Weet je al wanneer je kunt herkansen?
* Mini_rulez doet mee met zich zielig voelen.
Vanochtend ging ik iets wegleggen op een kast en ik hoorde iets kraken in m'n nek. Gevolg: pijn bij elke nekbeweging naar rechts, dus hoofd stil houden. Ik had een pijnstiller genomen in de hoop dat het weg zou gaan, maar hij is nu uitgewerkt en de pijn begint weer terug te komen. Blegh.
Zelfbeeld duurt even voordat het bij is getrokken, ik heb mijzelf altijd ultiem mager gevonden (wat ik ooit ook was) maar toen ik uit al m'n shirtjes barstte nog steedsquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:37 schreef Laureline het volgende:
MoBlo, als jij jezelf een vetpilaar noemt?!! Of heb ik over een smilie heengelezen? Moet Anosmie jou maar verwisselen met MissS, qua annorexiavoorspelling in de droom.
En vet bij je kont is echt niet makkelijk weg te krijgen, volgens mij lastiger dan buikvet hoor. Dat was toch het voordeel van appeltje zijn? Je vet springt meer in het oog, maar het gaat ook sneller weg. En 5-10 kilo onder streefgewicht gaan zitten (tip van SHE)? Dat is niet echt charmant, qua bovenkant, voor mij.
Van hamsteren kun je het iig niet krijgenquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb het nu in twee maanden twee keer gehad (iig sowieso 1x) en daarvoor nooit! Er zijn drie factoren waardoor dat waarschijnlijk kan komen
je moet gewoon zoveel eten als je kan, maar dan wel vetvrij.quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:41 schreef loveli het volgende:
Vraagje aan SHE. Omdat minder eten er op dit moment toch niet echt voor mij in zit (op het moment heb ik geen ruggegraat), heb ik bedacht dat ik wel een beetje spieren kan gaan kweken. Dan ben ik tenminste ergens mee bezig en gezien de diabetes die in de familie zit, is spiermassa ook het beste voor m'n gezondheid. Uiteindelijk met het doel om als ik niets uitvoer toch kcal te verbranden, u begrijpt.
Hoe doe ik dat het beste met eten? Op sites voor bodybuilders lees je zoveel over eten, dat ik er eng van word hoe strikt ze daar op hun intake letten. M'n onderbenen en armen hoeven niet gespierder te worden, bovenbenen, buik, billen en rug mogen wel wat aanzetten.
En hoe verstandig is cardio na bv. bodypump? Ik heb veel te weinig zelfdiscipline, maar als ik na m'n bodypumples doorga met de volgende activiteit, dan hoef ik me in ieder geval niet nog eens om te kleden.
Oh, dan heb je nog genoeg tijd om je eerst even zielig te voelen en er dan flink tegenaan te gaan voor de herkansing.quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:56 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Heb wel al een deeltentamen gehaald maar dit was mijn eerste hele
Ik mag 21 januari herkansen![]()
voor je nek
Zelfde probleem als PF, not my size... Ik hoop eigenlijk ook dat ik het nooit meer zal passen.quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:03 schreef Ewelina het volgende:
Nou jongens, wat een animo voor mijn spullen
Ik denk ook nog steeds dat ik heel dun ben. En dat ik kleine borsten heb. Ik vind het nog steeds heel raar als iemand refereert naar het (grote) formaat van mijn voorgevel.quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:00 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Zelfbeeld duurt even voordat het bij is getrokken, ik heb mijzelf altijd ultiem mager gevonden (wat ik ooit ook was) maar toen ik uit al m'n shirtjes barstte nog steedsHet heeft gewoon even tijd nodig
Wij hebben denk ik hetzelfdequote:Op dinsdag 11 november 2008 11:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Eigenlijk helemaal geen reacties! M'n ouders moesten geloof ik wel even slikken toen ik ze voor het eerst over hem vertelde, maar daar kan het ontmoet-op-internet en woont-aan-de-andere-kant-van-het-land gedeelte ook wel iets mee te maken hebben gehad.. Hij is af en toe nog gewoon een jonge hond en ik ben vrij volwassen geloof ik (wat dat dan ook moge betekenen), dus we houden elkaar mooi in evenwicht.
Jullie wel?.
Ja, dat klopt inderdaad! Ik was altijd de kleinste van de klas, zag er nog uit als 8 op m'n 13e bijvoorbeeld. Toen ik 15 was ben ik in 1 jaar enorm gegroeid, ongsteld geworden, borsten gekregenquote:Op dinsdag 11 november 2008 17:00 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Zelfbeeld duurt even voordat het bij is getrokken, ik heb mijzelf altijd ultiem mager gevonden (wat ik ooit ook was) maar toen ik uit al m'n shirtjes barstte nog steedsHet heeft gewoon even tijd nodig
Ik heb nog een paar galajurken hangen ja. Bij eentje (een rode) heb ik dat ook laten doen, maar de winkel die dat deed was er niet blij meequote:Op dinsdag 11 november 2008 17:14 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik had trouwens een galajurk die me jarenlang te klein was, dus toen ik ging afvallen was het wel een soort doel om daar weer in te passen. Toen was ik afgevallen en had ik een gala, was 'ie opeens te groot! Toen heb ik hem maar laten innemen, want ik was er te veel aan gehecht.
Dat kun je ook altijd nog doen.
Je snapt dat we nu een foto willen zien?quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb maar één shiny jurk en dat is nog niet eens echt een galajurk!. Maar die is wel mooi en enorm sexy, al zeg ik 't zelf.
.
Dank je. Het nadeel van afvallen is wel dat ik al dat moois niet meer aan kanquote:
(ik heb er ook niet zoveel over gepraat... we hadden gezoend... in een badkamerquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij goede opletster jij! Ik heb daar echt niets van meegekregen![]()
Ja, best ok! Ook al was ik de zout en peper eerst vergeten, dus die heb ik er later nog maar over heen gestrooid, en ik kreeg het mengsel met geen mogelijkheid uit de spuitzak geknepen (spaghetti-armpjes) dus dat moest vriendlief doen en die deed het natuurlijk niet zoals ik 't eigenlijk wilde, maar goed.quote:
hmm in candida geloven ze wel, alleen meestal niet zo erg in dat dat DE oorzaak van allerlei mogelijke andere vage klachten kan zijn, buiten de "gewone" schimmel infectie.quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:43 schreef Aventura het volgende:
[..]
Het is eigenlijk heel raar want ik heb wel schimmelnagels, soms een schimmeltje in mijn oor (ja ja, heel vies etc. )waar ik druppels voor heb en de huisarts heeft weleens candida in mijn bloed geconstateerd (dit laatste vind ik nog steeds vreemd want je leest overal dat reguliere artsen daar niet in geloven en niet op testen). Maar ze heeft het toch echt gezegd, jammer dat ik toen niet heb doorgevraagd.
Dat ligt eraan hoor. Die groene is heel simpel eigenlijk, met een open rug. Ik vind van die zeemeerminnenjurken prachtig, maar die kon ik toen echt niet aan met mijn figuur. Die zwarte en rode jurk zijn heel erg flatterend en slankmakend. Maar een beetje glittertjes vind ik wel leuk, 't is tenslotte feestquote:Op dinsdag 11 november 2008 17:31 schreef conleche het volgende:
Ewelina: jij hebt echt een hele andere smaak dan ik!! Jij bent echt zo'n prinsessenmeisje!!
Ik vond die andere jurken die je showde wel erg mooi! Maar deze jurk, zo geplooid bij de buste, geeft je nogal ballontietenquote:Op dinsdag 11 november 2008 17:31 schreef Ewelina het volgende:
Haha, ja, ik heb vorig jaar dan ook een nieuwe jurk gekocht
[ afbeelding ]
Hier komen nooit kindjes aan de deurquote:Op dinsdag 11 november 2008 17:37 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
M'n moeder belde speciaal op om te zeggen waar het sintemaartensnoep lag voor het geval dat er al kindjes kwamen
Oh jezus! Dat is vandaag!quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:37 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
M'n moeder belde speciaal op om te zeggen waar het sintemaartensnoep lag voor het geval dat er al kindjes kwamen
Nee, dat vond ik ook een nadeelquote:Op dinsdag 11 november 2008 17:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vond die andere jurken die je showde wel erg mooi! Maar deze jurk, zo geplooid bij de buste, geeft je nogal ballontietenOf ligt dat aan mij?
Dan geef je ze toch gewoon een mandarijntje mee? Dat vinden ze ook heel leuk!quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh jezus! Dat is vandaag!
Ik ben even vergeten of ze dat hier in Bleiswijk nou wel of niet doen?
In Noord-Holland kwamen er altijd hele hordes langs de deur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan geef je ze toch gewoon een mandarijntje mee? Dat vinden ze ook heel leuk!.
Ja, daar maak je vrienden mee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar ik heb ook geen mandarijntjes. Wel nog een aantal Kitkats, dus voor noodgevallen....
En anders ga ik maar het licht uitdoen ofzo
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Als Within Temptation nog eens een nieuwe zangeres zoekt...quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:31 schreef Ewelina het volgende:
Haha, ja, ik heb vorig jaar dan ook een nieuwe jurk gekocht
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als Within Temptation nog eens een nieuwe zangeres zoekt....
quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, daar maak je vrienden mee!![]()
Maar ik heb ook geen mandarijntjes. Wel nog een aantal Kitkats, dus voor noodgevallen....
En anders ga ik maar het licht uitdoen ofzo
Geeft niet, want dat kan Sharon den Adel ook niet, volgens sommigenquote:
Oh joh, ik ben maar drie dagen weggeweestquote:Op dinsdag 11 november 2008 17:38 schreef Viking84 het volgende:
Zal ik dan maar de eerste zijn?: WB CF!
![]()
.
Ik zal je nog eens welkom thuis wensen zegquote:Op dinsdag 11 november 2008 17:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh joh, ik ben maar drie dagen weggeweest![]()
Mooie jurk/lichaamquote:Op dinsdag 11 november 2008 17:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is het jurkje.
Ik hoop ook niet dat hier kinderen langskomen zeg.. Ik zou ze alleen een handje chips aan kunnen bieden.
. M'n nichtje gaat vanavond voor het eerst lopen, zo schattig.
.
Die is inderdaad leukquote:Op dinsdag 11 november 2008 17:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is het jurkje.
Ik hoop ook niet dat hier kinderen langskomen zeg.. Ik zou ze alleen een handje chips aan kunnen bieden.
.
Sexyyyyyyyyyquote:Op dinsdag 11 november 2008 17:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is het jurkje.
.
Ervaring mee ofzo?quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:52 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Gevaarlijk zo een hoge split!
quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zal je nog eens welkom thuis wensen zeg. Pfuuuu
.
Het klinkt heerlijk. Hoe was het weer? Beetje lekkere temperaturen?quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
we hebben echt geen flikker gedaan in madrid: beetje door de stad gekuierd zondag, het Prado ingeweest, en voor de rest een beetje gewinkeld, veel gegeten, met neefje gespeeld en schildpadjes gekeken bij Atocha
Oh gelukkig, ik ben niet de enige die ouders is dan dr vriendquote:Op dinsdag 11 november 2008 10:16 schreef vamperotica het volgende:
Min vriendje is trouwens 29 en ik "al" 34
Nee, geen tijd voor. Ik moet trouwens niet naar Rotterdam, maar naar Capelle a/d Ijssel, dus dat wordt helemaal krap. Die Kunsthal moet in december maar een keertje dan.quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:00 schreef Ewelina het volgende:
Ah, je hebt dus donderdag je gesprek? En daarvoor naar de Kunsthal?
Mijn kind heeft vandaag een lampion geknutseld op school en is met mijnquote:Op dinsdag 11 november 2008 17:37 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Wrapsquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:02 schreef motorbloempje het volgende:
welkom terug CF
ik heb heul heus veul vetvoor Vik en d'r testmeuk
voor de rest en nu ga ik lekker wraps maken
Ja, een gesprek jaquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:02 schreef Ewelina het volgende:
Ah, maar wel een sollicitatiegesprek? Iig succes
wrapsquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wraps.
Heb je al chocoladespullies?.
O ja, ik weet ook waarom onze chocofontein vorig jaar niet goed wilde doorstromen. Er had zonnebloemolie in gemoeten. Wisten wij veel. We bleven er maar chocolade in tyfen.
Lijkt me heerlijkquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:03 schreef ColdFeet het volgende:
Het was niet superwarm, maar wel erg zonnig. Gister de halve middag als echte toeristen wijntjes zitten drinken op de Plaza Mayor, met zonnebril en in truitje![]()
Viking, ik vind vooral de musea in Madrid gaaf, maar daar moet je wel de tijd voor hebben. Liefst een per dag, natuurlijk. Dat hebben we de vorige keer gedaan.
Volgend jaar weer![]()
quote:Wat lief dat Mark meegaat naar je gesprek, hij is echt zooo je echtgenoot
Haha, ja dat overleg steeds vond iedereen het gaafst geloof ikquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Haha Viking, je vond Burn after reading zeker echt een goeie film?. Ik vond die ene scène echt meesterlijk: "Report back to me when... well, whenever it makes sense."
Allebei huilen?quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:12 schreef AKnynke het volgende:
tvp..beetje laat!
Gister heerlijk met de duitser gepraat, op een gegeven moment moesten we allebei huilen! Vandaga eerst college, daarna gelunched enzo hier thuis met de Duitser, en toen nog even gewinkeld. Nu weer alleen!
Ik heb m'n eerste sinterklaascadeautje al weer gekocht, nog een paar te gaan!
Spreek je eigenlijk Engels, Duits of Zweeds met hem?quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:12 schreef AKnynke het volgende:
tvp..beetje laat!
Gister heerlijk met de duitser gepraat, op een gegeven moment moesten we allebei huilen! Vandaga eerst college, daarna gelunched enzo hier thuis met de Duitser, en toen nog even gewinkeld. Nu weer alleen!
Ik heb m'n eerste sinterklaascadeautje al weer gekocht, nog een paar te gaan!
Ja, dat was wel de beste rol voor Brad Pitt ooit. Hij was echt perfect, heb me voor het eerst sinds jaren niet aan hem geërgerd. En George was ook een goede sleazeballquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Haha, ja dat overleg steeds vond iedereen het gaafst geloof ik.
Ik vond Brad Pitt subliem, vooral vlak nadat 'ie die cd-rom heeft ontdekt (daar komt m'n sig dus ook vandaan). Hij is zó vreselijk dom! En die autoscène met John Malkovich
![]()
![]()
.
Hè, nou wil ik ook weer terug naar Spanje. Oooo, dat eten alleen alquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:03 schreef ColdFeet het volgende:
Het was niet superwarm, maar wel erg zonnig. Gister de halve middag als echte toeristen wijntjes zitten drinken op de Plaza Mayor, met zonnebril en in truitje![]()
Viking, ik vind vooral de musea in Madrid gaaf, maar daar moet je wel de tijd voor hebben. Liefst een per dag, natuurlijk. Dat hebben we de vorige keer gedaan.
Volgend jaar weer
Wat lief dat Mark meegaat naar je gesprek, hij is echt zooo je echtgenoot
Bleiswijk ligt toch ook gewoon in Nederland?quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Allebei huilen?Omdat jullie je zo rot voelden?
SinterklaascadeautjesJammer dat we hier niet aan Sinterklaas doen
Ik vond George walgelijkquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:14 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja, dat was wel de beste rol voor Brad Pitt ooit. Hij was echt perfect, heb me voor het eerst sinds jaren niet aan hem geërgerd. En George was ook een goede sleazeball
Ik denk eerder dat Greys bedoelt dat ze het niet viertquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bleiswijk ligt toch ook gewoon in Nederland?.
Hehe, en altijd dat 'stoere' verhaal over het pistool. op de automatische piloot. Maar het aller-allerwalgelijkste was de vrouw van John Malkovitch. Ik wilde hem ter plekke koesteren, zo erg was ze.quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vond George walgelijk.
"Zo" *petst op buik* "Ik ga maar eens hardlopen".
Jawohl!quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bleiswijk ligt toch ook gewoon in Nederland?
Wij doen met Kerst het dobbelspelquote:Wij gaan het met de familie vieren en we doen in principe alleen cadeautjes voor de kinderen en voor de rest een "gezellige avond" met samen eten en drinken. Ik zag het ook liever anders (lootjes trekken en pakjes onder het kleed en dan met de dobbelsteen gooien!), maar mijn schoonzus zwaait de scepter bij ons thuis en die wil het zo, dus gebeurt het zo
. Viva la democracia
.
Johquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:19 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Greys bedoelt dat ze het niet viert![]()
quote:En ik vier Sint dus wel, met mijn schoonfamilie, op 5 december
Dat was het neefje van Isequote:Op dinsdag 11 november 2008 18:15 schreef Laureline het volgende:
[..]
Hè, nou wil ik ook weer terug naar Spanje. Oooo, dat eten alleen al![]()
Hoe oud is je neefje? En is het een neefje dat jullie mee hadden genomen op vacantie, of is het een neefje dat daar woont?
Sinds wanneer gaat Greys ook naar ZA?quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:22 schreef ColdFeet het volgende:
Greys, wanneer ga je naar ZA?Wij moeten hoognodig concrete plannen gaan maken, nog maar anderhalve maand
Greys WIL naar ZA, ik dacht niet dat ze concrete plannen had?quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Sinds wanneer gaat Greys ook naar ZA?.
Hebben jullie geld over ofzo, met al die reizen de hele tijd?.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:01 schreef Chicolate het volgende:
En mooi gedaan Ise! Je blijft hier toch wel posten he?
Ik hoop deze tijd volgend jaarquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:22 schreef ColdFeet het volgende:
Greys, wanneer ga je naar ZA?Wij moeten hoognodig concrete plannen gaan maken, nog maar anderhalve maand
Ik had nooit gedacht dat jij blond zou zijn!quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is het jurkje.
.
ja...we zijn allebei nogal aan het worstelen met de toekomst, wat we willen, waar we staan in de wereld. Hij heeft het daar vooral heel moeilijk mee. en ik had gewoon een shit-dag!quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Allebei huilen?Omdat jullie je zo rot voelden?
SinterklaascadeautjesJammer dat we hier niet aan Sinterklaas doen
kwartet! Ik spreek een mix van engels en duits, en zo nu en dan een woord nederlands met hem.quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Spreek je eigenlijk Engels, Duits of Zweeds met hem?. En vieren jullie Sinterklaas in Zweden?
.
Haha, dat zei CF laatst ook al! Waarom niet dan, als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:38 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik had nooit gedacht dat jij blond zou zijn!
quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:33 schreef Isegrim het volgende:
[..]Nou vooruit, speciaal voor jou dan.
Misschien dat ik er nog wel een kilootje of twee, drie afdoe voor een beetje speling.
Ik denk ook steeds dat DaD een brunette is. Weet niet waarom, dat ze niet op dr avatar lijkt is me wel duidelijkquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:38 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik had nooit gedacht dat jij blond zou zijn!
Indiaantje!quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
Volgens mij kan ik Chicolate's eerdere post bijna kopiëren!
Toch maar een persoonlijke noot: yay jurken, boo test van Viking *aai*, AKnynke: lieve Duitser, Isegrim: gief jouw figuur <3!
Samenvatting dag Maria:
* Bus komt niet
* 40 min in kou staan voor de (verlate) bus no. 2
* verlate bus zorgt voor missen volgende trein
* Koukleum is dus ongeveer 30 min. te laat voor eerste college van nieuw vak
* Werken met lieve collega's![]()
* Kut, Sint Maarten vergetenKiddies krijgen speculaasjes
![]()
Misschien door je avatar, die is zo kleurloos, en jij lijkt zo sprankelend blond!quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Haha, dat zei CF laatst ook al! Waarom niet dan, als ik vragen mag?.
Je avatar!!quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Haha, dat zei CF laatst ook al! Waarom niet dan, als ik vragen mag?.
Ik ken DaD in het echt, ik ken DaD in het echt, ik ken DaD in het echtquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:44 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Misschien door je avatar, die is zo kleurloos, en jij lijkt zo sprankelend blond!
Sprankelend is goed.quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:44 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Misschien door je avatar, die is zo kleurloos, en jij lijkt zo sprankelend blond!
Dat weet ik. Maar da's gewoon eerste beeldvormingquote:
Sorry, niet mijn maat en ook niet mijn smaak.quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:03 schreef Ewelina het volgende:
Nou jongens, wat een animo voor mijn spullen
*angstvallige stilte*quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ken DaD in het echt, ik ken DaD in het echt, ik ken DaD in het echt.
Wie wil mij aanraken?.
ze zijn nu een beetje slap en kwabbig (door die 5 kg extra denk ik!)quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:01 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh gelukkig, ik ben niet de enige die ouders is dan dr vriend.
Viking
En mooi gedaan Ise! Je blijft hier toch wel posten he?
En PF en DaD en Ewelina zulke mooie jurken. Stiekem wil ik ooit nog een keer een jurkje kopen, een normale, maar ik weet nu toch al dat ik het niet ga dragen ... jammer, zag laatst iets heel leuks hangen. Hou zelf trouwens ook meer van eenvoudige kledingstukken, dus zonder kraaltjes enzo
.
WB Coldfeet!
@PF: worden je armen niet juist 'groter' als je ze gaat trainen?
Ja, dat valt tegen hèquote:
quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:58 schreef Greys het volgende:
Ik ga evenstrijken
![]()
Dan heb ik dat maar gehad.
Dus wees gewaarschuwd, ik kom straks als een razende hysterische agressieve feeks terug
28 november ga ik naar Amsterdam voor een gesprek met de twee verantwoordelijken voor het project waar ik dan aan mee zou gaan werken. Best een beetje eng, straks vragen ze me van alles over editeren en zo wat ik dan allemaal niet meer weet! Ik hoop wel echt dat het doorgaat.quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, dat valt tegen hè.
Ging je stage bij het CH-instituut nou door of niet? Of moet je nog op gesprek? Weet niet of ik wat gemist heb.
Ok, spannendquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
28 november ga ik naar Amsterdam voor een gesprek met de twee verantwoordelijken voor het project waar ik dan aan mee zou gaan werken. Best een beetje eng, straks vragen ze me van alles over editeren en zo wat ik dan allemaal niet meer weet! Ik hoop wel echt dat het doorgaat..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |