abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63123704

Het vorige deel: Slank de winter in #305: Gevaarlijke hunks en hun haarlak!

Voor wie is "Slank de herst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Principessa = King
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Thuis trainen doe je zo:
klik

Eten doe je zo:

schema 1
schema 2
schema 3
schema 4

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

[ Bericht 51% gewijzigd door vamperotica op 11-11-2008 11:07:06 ]
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_63123717
fipo
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_63123752
tvp
pi_63123817
Maar als het geen bot is, maar 'zijbeuken', dan is dat toch juist goed nieuws? In dat je het er dus af zou kunnen krijgen? Ik zou gewoon een stuk bot moeten verbrijzelen om ooit heupwijdte < 100 te krijgen, maar jij kan dus gewoon nog verder afvallen!
pi_63123842
Zo... Dat ging eik best snel!
Nou nog een modje vinden voor een leuke TT....
pi_63123858
tvp
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_63123981
tvp
pi_63123993
En het vorige deel invullen
The way you rock'n'roll
pi_63124042
TVP.

Ise, ziet er goed uit!

Ik snap het niet, ik vreet me het ongans, maar mijn buik lijkt platter En er is 1 broek die ik nu definitief bijna niet meer aankan, want toen ik een sprintje trok naar de tram zakte ie van mijn kont En dan ook echt dat ie naar beneden viel

Ik kon 'm nog net op tijd vastpakken. Gelukkig had ik een lange jas aan.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_63124067
Morgen!
al op de uni, en heb vanochtend al gezwommen, best lekker begin van de dag!

Wat een openhartige ontboezemingen allemaal!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijstje erbij:
O: peer, magere yoghurt, weetabix
T: mandarijn
T:evergreen(want straks 'n uur fietsen naar mn werk)
L: 2 boterhammen kipflet en phil.
T: cracottes met smeerkaas
D: geen idee, wat de pot schaft bij mijn nichtje
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_63124109
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 10:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
En het vorige deel invullen
Eej... Je ken nie alles in 1 keer goed hebben hé?!
pi_63124265
Mooi figuurtje, Ise.

Eetlijstje:
O: brinta
T: volkoren crackertjes
L: yoghurt met muesli
T: volkoren crackertjes
D: kliekje zuurkoolstamppot
pi_63124302
Tadaaa.. Mét vorig deel!
pi_63124332
Ik eet vanavond zuurkoolstamppot
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_63124353
vergeten net:
Mooi figuur Isegrim! Ik wil ook zo'n platte buik
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_63124376
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 09:48 schreef BlaatschaaP het volgende:

[..]

Wel leuk om te zien dat ik niet de enige ben met een oudere vriend! Die van mij wordt over een maandje 32 en ik ben 21. Heb jij er veel reacties op gehad?
Eigenlijk helemaal geen reacties! M'n ouders moesten geloof ik wel even slikken toen ik ze voor het eerst over hem vertelde, maar daar kan het ontmoet-op-internet en woont-aan-de-andere-kant-van-het-land gedeelte ook wel iets mee te maken hebben gehad. . Hij is af en toe nog gewoon een jonge hond en ik ben vrij volwassen geloof ik (wat dat dan ook moge betekenen), dus we houden elkaar mooi in evenwicht.

Jullie wel? .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_63124378
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 11:08 schreef Goodbye het volgende:
Ik weet niet wat ik eet, mijn lief kookt vanavond, maar tot nu toe is dat altijd prima te eten en best gezond ook nog
The way you rock'n'roll
pi_63124471
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 11:10 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Eigenlijk helemaal geen reacties! M'n ouders moesten geloof ik wel even slikken toen ik ze voor het eerst over hem vertelde, maar daar kan het ontmoet-op-internet en woont-aan-de-andere-kant-van-het-land gedeelte ook wel iets mee te maken hebben gehad. . Hij is af en toe nog gewoon een jonge hond en ik ben vrij volwassen geloof ik (wat dat dan ook moge betekenen), dus we houden elkaar mooi in evenwicht.

Jullie wel? .
Een oud schoolvriendinnetje kreeg iets met een vent van 32 toen zij 20 was. Alleen vertelde die vent haar dat hij 27 was omdat hij bang was dat ze 'm te oud vond
The way you rock'n'roll
pi_63124497
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 11:08 schreef Goodbye het volgende:
Na-aper.
pi_63124507
Ow.... Ik weet ook nog niet wat ik ga eten...
Lijstjes zijn momenteel dramatisch, vooral niets en 's avonds een bordje warm....
Maar ik verbruik natuurlijk ook niet veel, zo op de bank hangend!
pi_63124621
Puh, vergeetmewelletje, gister al gekocht

En DML, mijn vriendje kookt altijd lekker, maar wel calorierijk Behalve als hij kookt wat ik gekocht heb
pi_63124711
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 11:20 schreef Goodbye het volgende:

En DML, mijn vriendje kookt altijd lekker, maar wel calorierijk Behalve als hij kookt wat ik gekocht heb
Het is al heel wat dat ie kookt, dus dat het dan af en toe wat calorierijk is, soit. Tenzij hij elke avond kookt natuurlijk
The way you rock'n'roll
pi_63124723
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 11:20 schreef Goodbye het volgende:
Pfft, gisteren al gekookt.

Zuurkool is jammie.
pi_63124865
Nee, we koken 60-40 denk ik (ik 60% van de tijd). En hij kookt lekker

Vergeetmewelletje, heb je al een afkorting? Anyway, jij wint dan maar. Maar het is idd zo lekker
pi_63124924
VMW gebruikt men soms toch?
The way you rock'n'roll
pi_63125125
Ohja, da's wel een handige.

Poeh, gelukkig ben ik morgen lekker vrij
pi_63125153
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 11:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
VMW gebruikt men soms toch?
pi_63125485
Mogge!

Meneer C. is -by far- de oudste! Ik ben hier al de oudste en hij is dan nog eens 10 jaar ouder dan ik!

Ise: prima figuur. Als ik jou was zou ik er nog een kilootje of 3 af willen hebben denk ik, maar dat is persoonlijk.

Lijstje:

O: gekookt eitje 2 plakjes kalkoen, likje light mayo
L: vis in kokos, of meloen met ham, of gehaktballetjes met rauwkost
D: kalkoenstoofvlees, salade en nog een groente.
  dinsdag 11 november 2008 @ 12:07:26 #29
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63125682
mogguh! mn vloerbedekking en zeil ligt en ik heb alles opgeruimd. zit nu op kantoor uit te printen hoe ik straks thuis mn pc kan fixen mocht AVG mn windows vern**kt hebben. ik hoop dat ik ergens een opstart dan wel installatie cd heb. ik vermoed van niet.

also, als mn compu nog aan wil krijgen jullie strakls foto's te zien. ik vind t heel mooi geworden

verder heb ik een heel ongemakkelijk gevoel, alsof er elk moment dingen mis kunnen gaan of aan t gaan zijn... zo thuis maar eens op zoek waar t vandaan komt...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  dinsdag 11 november 2008 @ 12:16:52 #30
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63125917
Het vorige topic!
En ik maar die 'brave dames' uit OUD deze kant op sturen voor tips en trucs over afvallen.
pi_63125950
Ik wilde me voorzichtig melden, maar ze hebben het hier helemaal niet over dieten
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_63126121
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 12:07 schreef kwakveense het volgende:
zit nu op kantoor uit te printen hoe ik straks thuis mn pc kan fixen mocht AVG mn windows vern**kt hebben. ik hoop dat ik ergens een opstart dan wel installatie cd heb. ik vermoed van niet.
Je hebt je PC gister toch ook nog aangehad?
Had je hem eergister afgesloten en gister opgestart?
Dan zal het wel meevallen, AVG is zondagavond al geupdate.

Mocht je geen CD hebben liggen, staat op Nucia hoe je een BartPE-CD kunt maken.
Misschien kun je die voor de zekerheid even op je werk branden?
pi_63126128
Die brave dames hebben ook op een bepaalde manier kinderen gekregen, BE!

En miss-sly, het gaat hier óók over afvallen en véél meer
pi_63126144
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 10:57 schreef cyclechick het volgende:
Morgen!
al op de uni, en heb vanochtend al gezwommen, best lekker begin van de dag!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad! Mis ik één topic...
SPOILER
Moblo, wat een leuk vriendje heb jij, en wat een schattige foto.
Isegrim: mooi figuur, niks meer aan doen.

-edit- Oja, mijn vriendje is anderhalf jaar ouder dan ik, netjes hè? Klasgenoten, dan krijg je dat.

En Kwak: fix die pc want we willen je zeil zien!

Ontopic: niks te melden hier, ben sinds gisteren weer netjes verder aan het gaan na een slechte week waarin ik niet afgevallen, maar wonder boven wonder ook niets aangekomen ben.

Net een heel verhelderend gesprek gehad over waar ik mijn eerste stage wil gaan doen, ik ben weer helemaal geïnspireerd en het maakt mijn keuze een stuk duidelijker. Alleen jammer dat ik nu niet meteen in de literatuur kan duiken om een onderwerp te kiezen omdat ik nog een tentamen moet leren, maar dat mag de pret niet drukken. Ik ben helemaal .
Are you pondering what I'm pondering?
  dinsdag 11 november 2008 @ 12:26:48 #35
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63126172
. Net gesprek gehad bij het CWI. Echt een kutgesprek en ik had dan ook zin om een potje te janken. Niet gedaan though, want dat is niet stoer . Uit de test bleek dat ik momenteel zo'n negatief zelfbeeld heb dat de resultaten van de competentietest niet representatief zijn. De adviseur zei dat ik eerst aan mezelf moet werken (professionele hulp zoeken ) en dat dat nu even belangrijker is dan het zoeken naar werk. Tja, ik denk zelf dat ik me beter zal gaan voelen als ik eenmaal aan het werk heb, maar om aan het werk te kunnen komen, moet ik wel zelfvertrouwen uitstralen en dat lukt nu niet. Ik zit dus in een negatieve spiraal. Nou ja, morgen iig voorlichtingsbijeenkomst van Humanitas. Ik denk dat ik me al een stuk beter ga voelen als ik een paar uur per dag iets nuttigs kan doen.
De resultaten van de test worden niet in het systeem gezet. Als ik me beter voel, moet ik weer contact opnemen en dan doen we hem opnieuw. De adviseur wist zeker dat het er dan een stuk beter uit zal zien. Dat hoop ik dan maar, want het was ècht niet leuk om geconfronteerd te worden met die resultaten. Ik wil helemaal niet zo negatief tegen mezelf aan kijken .

Nu ga ik even eten en dan m'n gesprek van donderdag voorbereiden. Wat erg kut is: ik moet een referentie meebrengen, maar mijn referenties laten niks van zich horen . Alsof ik niet al nerveus genoeg ben!.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 11 november 2008 @ 12:28:22 #36
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63126215
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 10:57 schreef cyclechick het volgende:

SPOILER
Haha, herkenbaar . Ik heb 5 jaar zonder gedaan en vond het eigenlijk wel prima en nu denk ik nergens anders aan . Nog een reden dat ik werk moet hebben .
Niet meer actief op Fok!
pi_63126264
tvp vanuit het studielandschap
Ja doei.
pi_63126306
Vik: je had toch ook een pestbui toen je die test invulde, of was dat een andere?
Als je weer iets nuttigs doet en wat ritme in je dagen hebt voel je je vast al beter idd. Ondertussen kun je mooi even nadenken over alle goede eigenschappen die je hebt en jezelf ervan overtuigen dat je een aanwinst bent voor elke werkgever. Als je dan teruggaat, pak je ze helemaal in.
pi_63126345
Dag dames!
Wat een leuk topic heb ik gemist met allemaal leuke foto's
Ik heb ook een oudere vriend, hij is 39, ik 26.

Ziet er goed uit, Isegrim

Viking Wat een rotuitslag... Ik ga voor de duimen voor donderdag!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_63126357
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 12:31 schreef motorbloempje het volgende:
tvp vanuit het studielandschap
Hebben ze die bij jullie ook al? Wat een vreselijke naam is dat toch... Ik vraag me af wie dat bedacht heeft, "we noemen het geen benauwd, saai computerhok, we noemen het een landschap!"
pi_63126407
Vik
  dinsdag 11 november 2008 @ 12:38:44 #42
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63126445
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 12:32 schreef Mini_rulez het volgende:
Vik: je had toch ook een pestbui toen je die test invulde, of was dat een andere?
Als je weer iets nuttigs doet en wat ritme in je dagen hebt voel je je vast al beter idd. Ondertussen kun je mooi even nadenken over alle goede eigenschappen die je hebt en jezelf ervan overtuigen dat je een aanwinst bent voor elke werkgever. Als je dan teruggaat, pak je ze helemaal in.
Ja, die test ja . En nou ja, 'pestbui'. Ik zou hem nu niet veel anders invullen, denk ik. Ik voel me nu wel weer wat beter. Even tegen Mark aangezeken, dat helpt . En ik heb een lijst met de meest gestelde vragen tijdens een sollicitatiegesprek en daar ga ik nu allemaal antwoorden op bedenken .
Niet meer actief op Fok!
pi_63126454
Ach Vikkemeissie toch!
pi_63126482
Viking, klopt het dat je een negatief zelfbeeld hebt?
Want je moet je dat niet laten aanpraten door iemand die jou niet kent.
  dinsdag 11 november 2008 @ 12:40:40 #45
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63126483
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 12:34 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Hebben ze die bij jullie ook al? Wat een vreselijke naam is dat toch... Ik vraag me af wie dat bedacht heeft, "we noemen het geen benauwd, saai computerhok, we noemen het een landschap!"
is dat dat lokaal in de grote toren moblo? toen ik in Nijmegen was voor de winterschool van t LOT kreeg ik echt ernsitge "middelbare school documentatiecentrum" gevoelens van het "studielandschap" rrrrrrrrrrrr
pi_63126518
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 12:40 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Eensch

Komop Vik Al blijft het natuurlijk een kutuitslag
  dinsdag 11 november 2008 @ 12:44:51 #47
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63126572
(oh ik ben dus nog niet thuis.... eerst met ziggo gebeld en mn dramatisch slecht gestelde financiën even online bekeken... ik neig naar paniek...)

en nu naar huis, op hoop van zegen.
pi_63126606
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 12:34 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

het is hier geen saai benauwd computerhok

maar echt een landschap, eigenlijk

ruim, hoog, licht en alles behalve benauwd
Ja doei.
pi_63126766
Voor VikkieVik En verder wat VMW hier over zegt!
The way you rock'n'roll
pi_63126778
Wow, dan hebben ze het in Nijmegen beter begrepen.
Ok, hier is het ook wel groot en licht maar je zit toch tussen de computers en boeken en er is altijd te weinig ruimte, niet iets om lekker te gaan zitten studeren.
pi_63126800
*knuf voor Vik*

Ik ga morgen ook eens het studielandschap zoeken in het Spinozagebouw
Veel tussenuren dus ga nuttig bezig zijn (of in dit topic rondhangen)
  dinsdag 11 november 2008 @ 13:00:12 #52
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63126954
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 12:40 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Nou, als je bent afgestudeerd met een prima cijferlijst en je denkt dat iedereen om je zit te springen, dan is het niet echt goed voor je zelfvertrouwen als het vinden van een baan zo moeizaam gaat. Dus ja: ik zit nu echt heel erg aan mezelf te twijfelen. Ja, ik kan goed schrijven, maar wat nog méér? Wat heb ik een werkgever nu te bieden? . Lekker positief hè? .

Jammer dat ik jullie niet als referentie kan opgeven, want jullie zouden vast een hoop positiefs over mij te vertellen hebben .
Niet meer actief op Fok!
pi_63126983
Misschien niet als referentie voor werkgevers, maar wel voor jouw eigen beoordeling van je kwaliteiten.
  dinsdag 11 november 2008 @ 13:05:36 #54
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63127121
Ise, dat is heeeel hard gegaan!

Hoeveel ben je kwijt nu? Zal een kilo of 10 zeker zijn toch?
Je hebt trouwens ook van die zijplekkies...ik houd daar ook vet vast.
Die krijg je wel weg...als je dus 5-10 kg onder streef gaat zitten Dan verdwijnen ze bij mij alsof ze niet bestaan hebben.

Ik doe al een half jaar over dat stukje , dus ik ga maar weer sporten

Anyway; lijstje

O: rijst
T: niks
L: vezelcrackers met sambal en komkommert + bak sla
T: proteine reep
D: rijst met restant hertenshizzle
pi_63127340
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 10:38 schreef Laureline het volgende:

[..]

Troost je, ik werd door de jongens op de middelbare school 'De Ijskast' genoemd
Ik spook, aa-flesje, anorexiakind

joy maar ik heb er niets aan over gehouden
pi_63127347
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 13:09 schreef motorbloempje het volgende:
Ons studielandschap
Ik had eigenlijk nog lichter verwacht. Dat hout e.d. en misschien het weer maakt het nog best donker met veel kunstlicht. Maar ruim is het zeker!

In Leiden zat het zo dicht op elkaar dat iedereen op elkaars scherm mee zat te gluren. Ik heb daar echt een bloedhekel aan.

[ Bericht 7% gewijzigd door Dizzy-Miss-Lizzy op 11-11-2008 13:19:40 ]
The way you rock'n'roll
pi_63127460
Vikje,

"Komt wel goed, schatje"
Fok!bejaarde
pi_63127477
Anosmie
The way you rock'n'roll
  dinsdag 11 november 2008 @ 13:20:44 #60
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63127490
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 13:19 schreef Anosmie het volgende:
Vikje,
[ afbeelding ]

"Komt wel goed, schatje"
.
Niet meer actief op Fok!
pi_63127519
SHE, welke mayonaise gebruik jij ook alweer?
Ik stond gisteren voor het schap en ik werd even dol van alle Light's, Lijnen en Halvanaises..
Dus heb ik maar niks meegenomen. .
Fok!bejaarde
pi_63127573
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 13:14 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Ik had eigenlijk nog lichter verwacht. Dat hout e.d. en misschien het weer maakt het nog best donker met veel kunstlicht. Maar ruim is het zeker!

In Leiden zat het zo dicht op elkaar dat iedereen op elkaars scherm mee zat te gluren. Ik heb daar echt een bloedhekel aan.
het ligt ook helemaal aan het weer buiten maar als de zon schijnt is het hier heel sfeervol

het donkere meubilair maakt het wat chiquer en gezelliger vind ik, nodigt meer uit om te studeren dan een steriel witte ruimte met van dat lichte hout met aluminium
Ja doei.
pi_63127672
Zojuist mijn wijziging voor huurtoeslag doorgegeven
  dinsdag 11 november 2008 @ 13:28:29 #64
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63127682
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 13:21 schreef Anosmie het volgende:
SHE, welke mayonaise gebruik jij ook alweer?
Ik stond gisteren voor het schap en ik werd even dol van alle Light's, Lijnen en Halvanaises..
Dus heb ik maar niks meegenomen. .
Remia friteslijn, die heeft als enige beide voordelen:

en maar 5% olie EN maar 2.9% suikers.

Andere mayo's zijn OF heel vet, OF staan bol van de suikers.
pi_63127712
Deze vind ik altijd fijn om te leren als er geen studiestress is, door die boeken en al die slimme mensen voel ik mij wel verplicht iets te doen

En de eerste verdieping heeft chille bureau stoels en heeele grote tafels
pi_63127728
Waar is dat, PF? De UB aan de Singel?

Ik zit daar trouwens zelden. Een keer omdat ik wat bronnen van omstreeks 1900 moest bekijken, die worden niet uitgeleend.
  dinsdag 11 november 2008 @ 13:45:08 #67
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63128036
Ik de KB in Den Haag. De UB in Leiden is echt erg, altijd kletsende rechten studenten in de studiezalen waar t helemaal stil hoort te zijn... en muf.... en donker... ik viel er altijd in slaap.

maar de computerzale bij letteren zijn niet beter, t stinkt er naar zweet en t is heel krap. ziet er uit als een oud informaticalokaal. rrrrrr

oh mn pc doet t nog!

ben nu foto's aan t uploaden

en een voor vik
pi_63128069
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 13:00 schreef Viking84 het volgende:
Ja, ik kan goed schrijven, maar wat nog méér? Wat heb ik een werkgever nu te bieden? .
Als je schrijver wilt worden, is goed kunnen schrijven toch wel heel interessant voor een werkgever hoor.
Waarom denk je meer dan dat te moeten kunnen bieden behalve de geijkte dingen (nauwkeurig werken, goed zelfstandig kunnen werken, goed in groepsverband kunnen werken etc.)?
Behalve goed schrijven bied je ook nog eens een prettig karakter, vriendelijkheid en humor.
Als je dat weet over te brengen in een gesprek, komt het wel goed.
pi_63128089
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 13:45 schreef kwakveense het volgende:
Ik de KB in Den Haag. De UB in Leiden is echt erg, altijd kletsende rechten studenten in de studiezalen waar t helemaal stil hoort te zijn... en muf.... en donker... ik viel er altijd in slaap.

maar de computerzale bij letteren zijn niet beter, t stinkt er naar zweet en t is heel krap. ziet er uit als een oud informaticalokaal. rrrrrr

oh mn pc doet t nog!

ben nu foto's aan t uploaden

en een voor vik
SPOILER
pi_63128226
De KB is inderdaad kwakkie
The way you rock'n'roll
pi_63128231
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 13:47 schreef Ewelina het volgende:

[..]
SPOILER
The way you rock'n'roll
  dinsdag 11 november 2008 @ 13:56:31 #72
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63128292
zoooooo geupload, en geupdatet!

mij ze huissie!! (meer in mn klustopic)
  dinsdag 11 november 2008 @ 14:04:21 #73
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63128512
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 13:46 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Als je schrijver wilt worden, is goed kunnen schrijven toch wel heel interessant voor een werkgever hoor.
Waarom denk je meer dan dat te moeten kunnen bieden behalve de geijkte dingen (nauwkeurig werken, goed zelfstandig kunnen werken, goed in groepsverband kunnen werken etc.)?
Behalve goed schrijven bied je ook nog eens een prettig karakter, vriendelijkheid en humor.
Als je dat weet over te brengen in een gesprek, komt het wel goed.
Wat een lieve post . Dank je wel .
Niet meer actief op Fok!
pi_63128569
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 10:46 schreef Laureline het volgende:
Maar als het geen bot is, maar 'zijbeuken', dan is dat toch juist goed nieuws? In dat je het er dus af zou kunnen krijgen? Ik zou gewoon een stuk bot moeten verbrijzelen om ooit heupwijdte < 100 te krijgen, maar jij kan dus gewoon nog verder afvallen!
Vergeet het maar dat dat eraf gaat. Ja, als ik graatmager word. Want eerst gaat alles van de bovenkant eraf en op een gegeven moment krijg ik dan een ingevallen koppie, maar dan zitten die zijbeuken er nog steeds hoor.
pi_63128714
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 13:05 schreef SHE het volgende:
Ise, dat is heeeel hard gegaan!

Hoeveel ben je kwijt nu? Zal een kilo of 10 zeker zijn toch?
Je hebt trouwens ook van die zijplekkies...ik houd daar ook vet vast.
Die krijg je wel weg...als je dus 5-10 kg onder streef gaat zitten Dan verdwijnen ze bij mij alsof ze niet bestaan hebben.
Het is zeker hard gegaan. Tien kilo inderdaad.

Ik sluit maar vrede met mijn zijbeuken denk ik.
pi_63128830
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 13:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Ja erg he Ik ben echt een ramp met dingen terugbrengen
  dinsdag 11 november 2008 @ 14:22:02 #77
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63128916
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 13:45 schreef kwakveense het volgende:
Ik de KB in Den Haag.
* Brighteyes werkt er!
Althans... niet bij de KB, maar bij een van de 'inwonende instituten' zoals ze dat noemen.

Mooie preview van je huisje!
*rent naar K&W
  dinsdag 11 november 2008 @ 14:22:08 #78
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63128921
Ik heb trouwens de bbc-versie van Wuthering Heights gekocht vanochtend . Het is één van mijn lievelingsboeken en deze verfilming had ik nog nooit gezien. De BBC maakt uitstekende boekverfilmingen, dus ik ben erg benieuwd .

En Ewelina, heb je nu geen boete van 25 euro ofzo? . Ik heb nog een boete bij een videotheek in Drachten open staan . Geen idee hoeveel (eurootje of 5 denk ik), maar ik kom er toch nooit meer, dus dat boeit ook niet .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 11 november 2008 @ 14:24:48 #79
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63128972
ik had een keer 5 UB boeken te laat. kreeg een derde rappel. 5 euro per boek 25 euro
pi_63129020
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 14:22 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

* Brighteyes werkt er!
Althans... niet bij de KB, maar bij een van de 'inwonende instituten' zoals ze dat noemen.

Mooie preview van je huisje!
*rent naar K&W
Jij moet het even melden als je weg gaat daar. Jouw baantje klinkt namelijk tof!
The way you rock'n'roll
pi_63129111
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 14:22 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb trouwens de bbc-versie van Wuthering Heights gekocht vanochtend . Het is één van mijn lievelingsboeken en deze verfilming had ik nog nooit gezien. De BBC maakt uitstekende boekverfilmingen, dus ik ben erg benieuwd .

Ik wacht met spanning op de verschijning van BBC's Tess Of The D'Urbervilles op dvd. Die wordt zo rond 13 januari verwacht. .
Fok!bejaarde
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 11 november 2008 @ 14:32:16 #82
163650 Greys
pi_63129134
Meissies!

* Greys geeft Vik de kieteldood
Lachen jij!

Kwak, het zeil staat enig! Ik ga even in je klustopic kijken!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63129335
I'm bored
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 11 november 2008 @ 14:48:03 #84
163650 Greys
pi_63129528
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 14:40 schreef Goodbye het volgende:
I'm bored
En ik ben nog een beetje in shock... de Toppers zonder Geer zijn de Toppers niet meer
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63129607
Als ik Jeroen v/d Boom was zou ik me toch een beetje tweede keus voelen.
  dinsdag 11 november 2008 @ 14:50:57 #86
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63129610
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 14:32 schreef Greys het volgende:
Meissies!

* Greys geeft Vik de kieteldood
Lachen jij!
quote:
Kwak, het zeil staat enig! Ik ga even in je klustopic kijken!
Idd. Ik had het ook al gezien. Valt me alleszins mee .

@ Anosmie: Tess Of The D'Urbervilles ken ik niet . Wel Tipping the velvet en Fingersmith .
Niet meer actief op Fok!
pi_63129619
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 14:48 schreef Greys het volgende:

[..]

En ik ben nog een beetje in shock... de Toppers zonder Geer zijn de Toppers niet meer
Dat gaat ook niet werken op deze manier, denk ik

PM met m'n vriendje? Aangezien ik de jouwe gister talloze malen heb mogen bewonderen
  dinsdag 11 november 2008 @ 14:51:42 #88
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63129634
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 14:50 schreef Mini_rulez het volgende:
Als ik Jeroen v/d Boom was zou ik me toch een beetje tweede keus voelen.
Ja. Sowieso: die man was tot zijn hit járen níks (ik ken hem nog van z'n belspelgedoe, in 1995 ofzo ) en nu is hij ineens een topper? Ok... .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 11 november 2008 @ 14:53:50 #89
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63129703
oh vik: in het segment historische lesbische fictie ben ik nu bezig in "Life Mask" over Anne Deymour (beeldhouwster) en een actrice, 18e eeuw... auteur weet ik niet...
pi_63129722
Ach, vind je die andere drie dan wel zulke toppers? Het is dat ze zo'n doorzettingsvermogen hebben, want Geer en Goor hebben toch ook niet vaak een hit gehad en René Froger teert nog steeds op zijn ene Nederlandstalige uitspatting. Minder aandachtsgeile mensen waren allang iets anders gaan doen.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 11 november 2008 @ 14:55:00 #91
163650 Greys
pi_63129738
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 14:51 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Dat gaat ook niet werken op deze manier, denk ik

PM met m'n vriendje? Aangezien ik de jouwe gister talloze malen heb mogen bewonderen
Yes please!!!
En sorry hoor, van al die foto's van gisteren, het was echt wat overdreven
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 14:51 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja. Sowieso: die man was tot zijn hit járen níks (ik ken hem nog van z'n belspelgedoe, in 1995 ofzo ) en nu is hij ineens een topper? Ok... .
Het gaat mij meer om de magische chemie tussen Geer en Goor die nu niet meer is. Dat wás voor mij 'De Toppers' eigenlijk, met het beetje lullig aanhangsel Froger Ik had me enorm verheugd op die soap in aanloop naar het Eurovisie (waar ik toch al enorm fan van ben ) en dat die drie dan zouden gaan bekvechten om de outfits en de hoeveelheid veren enzo.
Denk ook dat veel mensen die al kaarten hebben voor de concerten daar nu lang niet zo blij meer mee zijn
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63129765
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 14:55 schreef Greys het volgende:

[..]

Yes please!!!
En sorry hoor, van al die foto's van gisteren, het was echt wat overdreven
[..]

Ik vond het juist leuk!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 11 november 2008 @ 14:56:24 #93
163650 Greys
pi_63129770
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 14:54 schreef Mini_rulez het volgende:
Ach, vind je die andere drie dan wel zulke toppers? Het is dat ze zo'n doorzettingsvermogen hebben, want Geer en Goor hebben toch ook niet vaak een hit gehad en René Froger teert nog steeds op zijn ene Nederlandstalige uitspatting. Minder aandachtsgeile mensen waren allang iets anders gaan doen.
Het gaat niet om hits bij de Toppers, echt niet!
Het gaat om de lol. Ik ben met een vriendin vorig jaar bij een concert geweest - ook al had ik me vast voorgenomen dat nooit te doen - en ik moet eerlijk zeggen... wát een gezelligheid en een leuke sfeer! Lekker meeblèren en dansen, het was echt enig!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63129826
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 14:56 schreef Greys het volgende:

[..]

Het gaat niet om hits bij de Toppers, echt niet!
Het gaat om de lol. Ik ben met een vriendin vorig jaar bij een concert geweest - ook al had ik me vast voorgenomen dat nooit te doen - en ik moet eerlijk zeggen... wát een gezelligheid en een leuke sfeer! Lekker meeblèren en dansen, het was echt enig!
Precies, maar daarom krijg ik de indruk dat de naam Toppers meer zelfspot is dan dat ze zichzelf echt de top van de Nederlandse muziekindustrie vinden. Wat dat betreft past Jeroen v/d Boom er misschien wel weer bij, ook zo'n eeuwige schnabbelaar die eindelijk eens geluk heeft gehad.
  dinsdag 11 november 2008 @ 14:59:11 #95
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_63129842
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 14:12 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Het is zeker hard gegaan. Tien kilo inderdaad.

Ik sluit maar vrede met mijn zijbeuken denk ik.
Ik heb precies zulke heupen. Niet per se heel breed, maar wel met 'zadeltasjes'. Ik vind het wel mooi eigenlijk, best vrouwelijk .Ik stoor me er niet aan, ze zijn ook wel in verhouding met de rest van mijn lichaam. Ik vind dat je er prima uitziet!
pi_63129995
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 14:59 schreef Aventura het volgende:

[..]

Ik heb precies zulke heupen. Niet per se heel breed, maar wel met 'zadeltasjes'. Ik vind het wel mooi eigenlijk, best vrouwelijk .Ik stoor me er niet aan, ze zijn ook wel in verhouding met de rest van mijn lichaam. Ik vind dat je er prima uitziet!
Wat me een beetje stoort, is dat ze asymmetrisch zijn. Maar daar doe je verrekte weinig aan denk ik. Behalve liposuctie aan één kant misschien.
  dinsdag 11 november 2008 @ 15:05:20 #97
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63130008
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 14:53 schreef kwakveense het volgende:
oh vik: in het segment historische lesbische fictie ben ik nu bezig in "Life Mask" over Anne Deymour (beeldhouwster) en een actrice, 18e eeuw... auteur weet ik niet...
Dat boek is van Emma Donoghue, een lesbische schrijfster. Ik heb één keer eerder een boek van haar gelezen (ook een pottenboek ) en ik vond het dodelijk saai . Maar misschien is dit wel leuk .
Maar nothing beats Tipping the velvet van Sarah Waters. Dat is zo'n meesterlijk boek .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 11 november 2008 @ 15:06:59 #98
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63130046
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 14:58 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Precies, maar daarom krijg ik de indruk dat de naam Toppers meer zelfspot is dan dat ze zichzelf echt de top van de Nederlandse muziekindustrie vinden. Wat dat betreft past Jeroen v/d Boom er misschien wel weer bij, ook zo'n eeuwige schnabbelaar die eindelijk eens geluk heeft gehad.
Dat vraag ik me serieus af, hoor. Volgens mij vindt Gordon zichzelf wel een enorme topper namelijk . Ik vind Gordon op tv vaak vreselijk grappig (vooral als 'ie zo'n smoelwerk trekt als Paul de Leeuw afgelopen zaterdag demonstreerde ), maar volgens mij is 'ie als de camera's uit zijn een enorme eikel.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 11 november 2008 @ 15:07:27 #99
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63130064
Oh, even naar de zadeltasjes van Isegrim kijken .
Niet meer actief op Fok!
pi_63130065
Heeft iemand nog tips over avondeten voor iemand met maagklachten? Vriendje mag van de dokter niets vets, niets pittigs en alleen maar licht verteerbare dingen. Ik kan werkelijk niets bedenken wat aan die criteria voldoet en niet volkomen smaakloos is.
pi_63130112
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 15:06 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat vraag ik me serieus af, hoor. Volgens mij vindt Gordon zichzelf wel een enorme topper namelijk . Ik vind Gordon op tv vaak vreselijk grappig (vooral als 'ie zo'n smoelwerk trekt als Paul de Leeuw afgelopen zaterdag demonstreerde ), maar volgens mij is 'ie als de camera's uit zijn een enorme eikel.
Die had toch ook overal lopen roepen dat hij de beste zanger van de drie is enzo?
Ik vond hem afgelopen weekend niet zo goed bij stem en een tijd geleden bij Pauw en Witteman ook al niet, volgens mij is 'ie daar gewoon gefrustreerd over en gaat hij het afreageren op zijn collega's.
pi_63130168
Ongelofelijk, hoe interessant de Toppers ineens worden als je aan het SOGgen bent.
pi_63130213
tvp
  dinsdag 11 november 2008 @ 15:22:25 #104
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63130488
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 15:11 schreef Mini_rulez het volgende:
Ongelofelijk, hoe interessant de Toppers ineens worden als je aan het SOGgen bent.
Whehe .
Ik ben bijna klaar met het voorbereiden van m'n gesprek . Moet de lastigste vraag nog, maar die doe ik morgen denk ik . Even rustig de tijd voor nemen. Dat is nml de vraag waarom ik denk geschikt te zijn voor de functie, ondanks mijn gebrek aan ervaring. Daar moet ik echt een goed antwoord op hebben.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 11 november 2008 @ 15:23:36 #105
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63130527
O, en die zadeltasjes heb ik ook geloof ik, maar wel in veel mindere mate. Zodra ik afval, is dat het eerst wat verdwijnt. Zodra ik die niet meer kan vastpakken weet ik dat ik ben afgevallen . Ik wil binnenkort ook eens ondergoedfoto's doen. Als ik durf, that is .
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? dinsdag 11 november 2008 @ 15:25:34 #106
70532 loveli
N
pi_63130577
Bedoel je foto's laten maken of gewoon zelf een foto hier op i'net zetten?
crap in = crap out
pi_63130600
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 15:23 schreef Viking84 het volgende:
O, en die zadeltasjes heb ik ook geloof ik, maar wel in veel mindere mate. Zodra ik afval, is dat het eerst wat verdwijnt. Zodra ik die niet meer kan vastpakken weet ik dat ik ben afgevallen . Ik wil binnenkort ook eens ondergoedfoto's doen. Als ik durf, that is .
Volgens mij ga ik die van mij nooit kwijtraken...

Ik vind Gerard trouwens wel de leukste (en nu Jeroen maar nee Gerard moet wel terugkomen)
  dinsdag 11 november 2008 @ 15:27:45 #108
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63130637
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 15:26 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Volgens mij ga ik die van mij nooit kwijtraken...

Ik vind Gerard trouwens wel de leukste (en nu Jeroen maar nee Gerard moet wel terugkomen)
Ja, Gerard heeft zo'n heerlijk aanstekelijke lach .

@ loveli: zelf doen. Ik ga niet poseren in m'n ondergoed .
Niet meer actief op Fok!
pi_63130639
Wat zijn zadeltasjes precies, is dat op je heupen of erboven?
  dinsdag 11 november 2008 @ 15:28:34 #110
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63130657
Ik eet vanavond hartige pannenkoeken, dat is weer iets nieuws van Honig. Tomaat en basilicum schijnt er al doorheen te zitten. Ben benieuwd .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 11 november 2008 @ 15:29:21 #111
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63130676
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 15:27 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik denk erop . Erboven zijn meer lovehandles toch?
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? dinsdag 11 november 2008 @ 15:32:03 #112
70532 loveli
N
pi_63130760
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 15:27 schreef Viking84 het volgende:
@ loveli: zelf doen. Ik ga niet poseren in m'n ondergoed .
Iemand die een beetje verstand heeft van belichting in de buurt kan zoveel verschil maken.. Ik denk er wel over om mooie licht pikante foto's van mezelf te laten maken. Dan kan ik over 30 jaar als ik dik en uitgezakt ben nog zeggen dat ik er vroeger 'zo' uitzag
crap in = crap out
  dinsdag 11 november 2008 @ 15:32:03 #113
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_63130762
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 15:27 schreef Mini_rulez het volgende:
Vet op je heupen, buitenkant bovenbenen.
pi_63130781
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 15:29 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Da's waar ja. Ik had gegoogled en toen kreeg ik een plaatje van een vrouw met 2 'uitdijende' zones, eentje op de heupen en erboven nog eentje, dus dat was niet erg duidelijk.
pi_63130850
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 15:32 schreef Aventura het volgende:

[..]

Vet op je heupen, buitenkant bovenbenen.
Dat is toch juist vrouwelijk?
Overal even breed is ook niet mooi.
  dinsdag 11 november 2008 @ 15:35:21 #116
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63130865
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 15:32 schreef loveli het volgende:

[..]

Iemand die een beetje verstand heeft van belichting in de buurt kan zoveel verschil maken.. Ik denk er wel over om mooie licht pikante foto's van mezelf te laten maken. Dan kan ik over 30 jaar als ik dik en uitgezakt ben nog zeggen dat ik er vroeger 'zo' uitzag
Het gaat mij niet om pikante foto's . Ik wil gewoon even wat voor en na foto's maken . Echte voor-foto's gaan niet meer lukken, want voor = 14 kg geleden, maar toch.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 11 november 2008 @ 15:38:51 #117
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_63130970
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 15:34 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Dat is toch juist vrouwelijk?
Overal even breed is ook niet mooi.
Ja hoor, ik heb ze dus ook en ik vind het best mooi. Het geeft dat typisch vrouwelijke. Beter dat, dan vet dat zich op je middel en buik ophoopt. Als iets onvrouwelijk is! Bovendien is dat ongezonder. Maar ja, je heb het niet voor het kiezen.
  dinsdag 11 november 2008 @ 15:39:08 #118
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63130976
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 15:07 schreef Mini_rulez het volgende:
Heeft iemand nog tips over avondeten voor iemand met maagklachten? Vriendje mag van de dokter niets vets, niets pittigs en alleen maar licht verteerbare dingen. Ik kan werkelijk niets bedenken wat aan die criteria voldoet en niet volkomen smaakloos is.

nasi met kipfilet in zoute soja

nasi maken ( met trassi voor de smaak )
specerijen zoals foelie enzo mogen wel voor de maag.
veel lekkere groenten erdoorheen.

kipfilet marineren in zoute soja, even grillen, klaar.
pi_63130988
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 15:32 schreef loveli het volgende:

[..]

Waar zou je die dan laten maken? Ik zou niet zo snel naar een fotograaf durven met dat verzoek.
Ik heb trouwens wel ooit vriendje een paar foto's laten maken toen ik bezig was met afvallen. Dat is nog best confronterend! Ik vond mezelf er met de juiste kleren al aardig slank uitzien, maar zonder kleren viel dat best wel tegen! Wel een goede stimulans.
  Vis een optie? dinsdag 11 november 2008 @ 15:40:15 #120
70532 loveli
N
pi_63131004
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 15:38 schreef Aventura het volgende:

[..]

Ja hoor, ik heb ze dus ook en ik vind het best mooi. Het geeft dat typisch vrouwelijke. Beter dat, dan vet dat zich op je middel en buik ophoopt. Als iets onvrouwelijk is! Bovendien is dat ongezonder. Maar ja, je heb het niet voor het kiezen.
Dat laatste heb ik dus. Het is hardnekkiger en slechter dan 'vrouwelijk' vet.
crap in = crap out
  dinsdag 11 november 2008 @ 15:42:51 #121
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_63131072
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 15:07 schreef Mini_rulez het volgende:
Vis uit een ovenschoteltje? Neem een stuk zalm, kabeljauw, of wat je lekker vind, leg in ovenschaaltje met evt. wat zout, witte wijn, citroensap en/of een beetje water. Afdekken met zilverfolie en in oven tot het gaar is (20-25 minuten). Maak er zelfgemaakte aardappelpuree bij en verse doperwten.
.
  dinsdag 11 november 2008 @ 15:43:17 #122
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63131080
Ik heb allebei!

Ik sla vet op op de onderbuik ( dus onder de broekriem ) en op mijn heupen.
Mijn kont, bovenbuik en de rest blijft plat. Ziet er niet uit!

Ik had liever mijn billen gehad.
pi_63131088
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 15:39 schreef SHE het volgende:

[..]

nasi met kipfilet in zoute soja

nasi maken ( met trassi voor de smaak )
specerijen zoals foelie enzo mogen wel voor de maag.
veel lekkere groenten erdoorheen.

kipfilet marineren in zoute soja, even grillen, klaar.
Klinkt goed, thanks. We hebben toevallig gisteren al een soort nasi gehad bij mijn ouders, maar ik ga hem onthouden voor later. Gewoon met witte rijst? Lijkt me lichter verteerbaar dan zilvervlies, of niet?
  Vis een optie? dinsdag 11 november 2008 @ 15:43:28 #124
70532 loveli
N
pi_63131090
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 15:39 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Waar zou je die dan laten maken? Ik zou niet zo snel naar een fotograaf durven met dat verzoek.
Ik heb trouwens wel ooit vriendje een paar foto's laten maken toen ik bezig was met afvallen. Dat is nog best confronterend! Ik vond mezelf er met de juiste kleren al aardig slank uitzien, maar zonder kleren viel dat best wel tegen! Wel een goede stimulans.
Bij een vrouwelijke fotograaf
Een vriendin van me heeft het gewoon bij haar thuis laten doen. De fotografe had lampen en grote doeken meegenomen, daarmee veranderde ze een kamer in een boudoir. Nog even iets van m'n taille aftrainen en dan wil ik een set foto's.
crap in = crap out
  dinsdag 11 november 2008 @ 15:45:13 #125
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63131137
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 15:43 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Klinkt goed, thanks. We hebben toevallig gisteren al een soort nasi gehad bij mijn ouders, maar ik ga hem onthouden voor later. Gewoon met witte rijst? Lijkt me lichter verteerbaar dan zilvervlies, of niet?
ja witte.

beste voor de maag blijft soep; veel soep met toast.
  dinsdag 11 november 2008 @ 15:47:50 #126
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_63131224
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 15:43 schreef SHE het volgende:
Ik heb allebei!

Als ik aankom dan kom ik niet alleen op mijn heupen, maar ook op mijn buik en lovehandles aan. En bovenbenen en -armen. En tieten. Overal dus eigenlijk. Het enige wat dan nog dun is zijn mijn onderarmen. Die zijn heel dun, vooral mijn polsen. En ik heb ook een smal gezicht. Ik kan het me dus niet veroorloven om echt dik te worden, dan zie ik er weird uit volgens mij.
pi_63131235
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 15:42 schreef Aventura het volgende:

[..]

Vis uit een ovenschoteltje? Neem een stuk zalm, kabeljauw, of wat je lekker vind, leg in ovenschaaltje met evt. wat zout, witte wijn, citroensap en/of een beetje water. Afdekken met zilverfolie en in oven tot het gaar is (20-25 minuten). Maak er zelfgemaakte aardappelpuree bij en verse doperwten.
.
Goed idee, dat ga ik zeker een keer maken. Thanks
  dinsdag 11 november 2008 @ 15:50:12 #128
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_63131306
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 15:48 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Goed idee, dat ga ik zeker een keer maken. Thanks
In Cul in het Stoofpottentopic staan tips voor aardappelpuree. Vooral die aardappelknijper is een goede, die ga ik zeker kopen. Ik vind aardappelpuree het ultieme comfort food
pi_63131560
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 15:29 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat denk ik ook.

En wbt boetes: breek me de bek niet open Ik wil niet weten hoeveel ik in de loop der jaren nutteloos heb uitgegeven aan te laat teruggebrachte boeken
pi_63131638
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 15:43 schreef SHE het volgende:
Ik heb allebei!

Dat heb ik dus ook. Alleen worden mijn borsten ook meteen significant groter als ik aankom (daar merk ik 't eerst). Maar als 't echt veel is, dan kom ik overal wel bij. Gelukkig blijf ik altijd wel een taille houden, en mijn benen blijven altijd slank.
pi_63131663
Heb nu echt blaasontsteking volgens mij
  Vis een optie? dinsdag 11 november 2008 @ 16:05:05 #132
70532 loveli
N
pi_63131779
Cranberrysap helpt ook tegen blaasontsteking. Vaak wordt het aangelengd met water verkocht, dus als je het koopt goed de verpakking lezen.
crap in = crap out
pi_63131813
Anders koop je gewone cranberries.
pi_63131852
ik ben nog steeds een wandelende vetpilaar al zit het wel grotendeels verspreid

zo maar spinnen, denk ik
Ja doei.
  dinsdag 11 november 2008 @ 16:08:26 #135
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63131866
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 16:01 schreef Miss_S het volgende:
Heb nu echt blaasontsteking volgens mij
als je écht blaasontsteking hebt moet je gewoon even een plasje verzamelen, naar de dokter. vaak kan de assistente dan al testen en krijg je n kuurtje mee. ermee blijven lopen en zelf knutselen tot het uitmondt in een nierbekken ontsteking is niet écht een goed idee

gewoon even naar de dokter

en altijd plassen na de sex exvriendje vond me maar suf dat ik altijd vrij rap naar de wc stoof, maar heb t twee keer niet gedaan en twee keer nare klachten gehad
pi_63131898
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 16:05 schreef loveli het volgende:
Cranberrysap helpt ook tegen blaasontsteking. Vaak wordt het aangelengd met water verkocht, dus als je het koopt goed de verpakking lezen.
Bedankt voor de tip
Morgen kan ik mijn urine wegbrengen naar de HA
SPOILER
  dinsdag 11 november 2008 @ 16:09:57 #137
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_63131909
Cranberrysap, veel drinken en vitamine C-tabletten, Miss-S!
En anders even naar de dokter voor een kuurtje, is het zo weer weg!

Als je de rit naar de dokter haalt dan Dat probleem heb ik wel eens gehad, ritje naar de dokter kost 20 minuten en ik kon geen 5 minuten zonder toilet
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_63131928
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 16:08 schreef kwakveense het volgende:

[..]

als je écht blaasontsteking hebt moet je gewoon even een plasje verzamelen, naar de dokter. vaak kan de assistente dan al testen en krijg je n kuurtje mee. ermee blijven lopen en zelf knutselen tot het uitmondt in een nierbekken ontsteking is niet écht een goed idee

gewoon even naar de dokter

en altijd plassen na de sex exvriendje vond me maar suf dat ik altijd vrij rap naar de wc stoof, maar heb t twee keer niet gedaan en twee keer nare klachten gehad
Ja was een beetje lui dit weekend krijg meteen het resultaat te zien
  dinsdag 11 november 2008 @ 16:10:58 #139
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_63131938
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 16:09 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Bedankt voor de tip
SPOILER
Je kan potjes kopen bij apotheek of drogist. Of je vraagt er bij de receptie van je huisarts eentje en trekt je ff terug op de wc aldaar. Dit kan bij mijn huisarts iig wel.
pi_63131979
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 16:07 schreef motorbloempje het volgende:

zo maar spinnen, denk ik
Jouw zelfbeeld klopt niet meer helemaal!
pi_63131982
Ik wil Vik nog even een kusje geven. . Kom op meid, vandaag nog even huilen en dan de schouders eronder. Laat die werkgevers eens zien wat jij allemaal wel niet kunt!
  Vis een optie? dinsdag 11 november 2008 @ 16:14:44 #142
70532 loveli
N
pi_63132042
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 16:09 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Bedankt voor de tip
SPOILER
Niet in een jampot! (geloof mij, ik heb meer van die potjes moeten openmaken dan me lief is) Je kunt een flesje gebruiken waar bv vruchtensap in heeft gezeten, anders hebben ze bij de apotheek speciale potjes die goed afdichten. En liever plastic dan glas.
crap in = crap out
pi_63132085
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 16:09 schreef MissBliss het volgende:
Cranberrysap, veel drinken en vitamine C-tabletten, Miss-S!
En anders even naar de dokter voor een kuurtje, is het zo weer weg!

Als je de rit naar de dokter haalt dan Dat probleem heb ik wel eens gehad, ritje naar de dokter kost 20 minuten en ik kon geen 5 minuten zonder toilet
Ik kan bij de HA binnen 5 minuten zijn dus dat is wel fijn
Kan ik vanavond weer niet buikdansen
  dinsdag 11 november 2008 @ 16:16:40 #144
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63132095
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 16:10 schreef Aventura het volgende:

[..]

Je kan potjes kopen bij apotheek of drogist. Of je vraagt er bij de receptie van je huisarts eentje en trekt je ff terug op de wc aldaar. Dit kan bij mijn huisarts iig wel.
eventueel verkopen ze ook reisflesjes en potjes bij de Etos (ivm de max 100 ml. regel in handbagage) die je kan gebruiken. of een oud pillenpotje.

ik kom maar niet achter de pc vandaan vandaag en t hoeft ook niet!

en ik heb nu vrijdag een date. jeej. met mr. badkamer.
  Vis een optie? dinsdag 11 november 2008 @ 16:20:41 #145
70532 loveli
N
pi_63132217
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 16:16 schreef kwakveense het volgende:
eventueel verkopen ze ook reisflesjes en potjes bij de Etos (ivm de max 100 ml. regel in handbagage) die je kan gebruiken. of een oud pillenpotje.
Ja, leuk, zo'n plastic pillenpotje met lastig open te krijgen deksel, zitten de handen van de assistente onder de urine... En ook geen pillenpotje met schroefdop, want dat is niet waterdicht!
crap in = crap out
  dinsdag 11 november 2008 @ 16:21:33 #146
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63132241
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 16:20 schreef loveli het volgende:

[..]

Ja, leuk, zo'n plastic pillenpotje met lastig open te krijgen deksel, zitten de handen van de assistente onder de urine... En ook geen pillenpotje met schroefdop, want die is niet waterdicht!
ach, dan moet je m effe recht houden ik heb ook weleens een oude jampot met zilverfolie afgedekt, toen de nood hoog was...
pi_63132262
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 16:20 schreef loveli het volgende:

[..]

Ja, leuk, zo'n plastic pillenpotje met lastig open te krijgen deksel, zitten de handen van de assistente onder de urine... En ook geen pillenpotje met schroefdop, want dat is niet waterdicht!
Ik was heel blij met de enorme hoeveelheid plastic zakjes die ik er omheen had gedaan. .
  Vis een optie? dinsdag 11 november 2008 @ 16:24:17 #148
70532 loveli
N
pi_63132318
Dat is een beetje het probleem, mensen die er alleen aan denken dat ze hun plas ergens in moeten stoppen. Dat er er nog iets mee moet gebeuren denkt men niet aan.
crap in = crap out
  dinsdag 11 november 2008 @ 16:25:31 #149
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_63132350
Werk zelf op een lab dus aan steriele afsluitbare potjes geen gebrek
Ik heb hier de oudste vent, die van mij is 47 en ik ben 32..

Beterschap Miss S..
Knuf voor Viking
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 11 november 2008 @ 16:29:16 #150
163650 Greys
pi_63132437
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 16:16 schreef kwakveense het volgende:

[..]

ik kom maar niet achter de pc vandaan vandaag en t hoeft ook niet!

en ik heb nu vrijdag een date. jeej. met mr. badkamer.
Mr. Badkamer? (Die gaan we vanaf nu McBath noemen, dat snap je zeker wel? ).
Maar heb ik iets gemist? Wie wat waar McBath?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 11 november 2008 @ 16:30:52 #151
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63132487
Mcsexy, Mcbath, Mcnogwat...
Zitten er ook euroknallers tussen? Voor SHE-tje?

hihihi
pi_63132493
Mijn vent is 36 en ik ben 35.

Ik heb Mc.Bath ook gemist...
pi_63132531
En ik denk dat ik geen echte vrouw ben, want ik heb nog nooit blaasontsteking gehad.
pi_63132551
Dan ik ook niet VMW, ik heb ook nog nooit blaasontsteking gehad, voor zover ik weet.
  dinsdag 11 november 2008 @ 16:35:27 #155
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_63132609
Ik ook niet en ook nog nooit een schimmelinfectie. Ik heb gewoon een uber resistente poes
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 11 november 2008 @ 16:36:24 #156
163650 Greys
pi_63132633
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 16:30 schreef SHE het volgende:
Mcsexy, Mcbath, Mcnogwat...
Zitten er ook euroknallers tussen? Voor SHE-tje?

hihihi
Hihihihiiiiiiiiiiiiiii

McJeweetwel heeft sinds zaterdag ook een hond.
Heeft ie hem ook Bink genoemd 'want dan hebben we allebei een Bink'
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63132650
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 16:35 schreef Aventura het volgende:
schimmelinfectie
Die ken ik wel.
Maar dat komt door allergieen, dus ligt niet aan mijn weerstand.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 11 november 2008 @ 16:37:05 #158
163650 Greys
pi_63132652
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 16:35 schreef Aventura het volgende:
Ik ook niet en ook nog nooit een schimmelinfectie. Ik heb gewoon een uber resistente poes
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63132671
MoBlo, als jij jezelf een vetpilaar noemt?!! Of heb ik over een smilie heengelezen? Moet Anosmie jou maar verwisselen met MissS, qua annorexiavoorspelling in de droom.

En vet bij je kont is echt niet makkelijk weg te krijgen, volgens mij lastiger dan buikvet hoor. Dat was toch het voordeel van appeltje zijn? Je vet springt meer in het oog, maar het gaat ook sneller weg. En 5-10 kilo onder streefgewicht gaan zitten (tip van SHE )? Dat is niet echt charmant, qua bovenkant, voor mij.
pi_63132746
Met MacBadkamer heeft Kwak zich laatst op een feestje hevig misdragen. Dat komt er nou van, geen make-up opdoen! Hij kon een week niet, maar nu wel dus!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 11 november 2008 @ 16:41:33 #161
163650 Greys
pi_63132773
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 16:40 schreef Laureline het volgende:
Met MacBadkamer heeft Kwak zich laatst op een feestje hevig misdragen. Dat komt er nou van, geen make-up opdoen! Hij kon een week niet, maar nu wel dus!
Jij goede opletster jij! Ik heb daar echt niets van meegekregen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Vis een optie? dinsdag 11 november 2008 @ 16:41:36 #162
70532 loveli
N
pi_63132775
Vraagje aan SHE. Omdat minder eten er op dit moment toch niet echt voor mij in zit (op het moment heb ik geen ruggegraat), heb ik bedacht dat ik wel een beetje spieren kan gaan kweken. Dan ben ik tenminste ergens mee bezig en gezien de diabetes die in de familie zit, is spiermassa ook het beste voor m'n gezondheid. Uiteindelijk met het doel om als ik niets uitvoer toch kcal te verbranden, u begrijpt.

Hoe doe ik dat het beste met eten? Op sites voor bodybuilders lees je zoveel over eten, dat ik er eng van word hoe strikt ze daar op hun intake letten. M'n onderbenen en armen hoeven niet gespierder te worden, bovenbenen, buik, billen en rug mogen wel wat aanzetten.

En hoe verstandig is cardio na bv. bodypump? Ik heb veel te weinig zelfdiscipline, maar als ik na m'n bodypumples doorga met de volgende activiteit, dan hoef ik me in ieder geval niet nog eens om te kleden.
crap in = crap out
pi_63132778
Ik heb wat kleding en schoenen te koop, wellicht komt er nog meer bij.

TK: kleding en schoenen
  Vis een optie? dinsdag 11 november 2008 @ 16:43:09 #164
70532 loveli
N
pi_63132812
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 16:37 schreef Laureline het volgende:
En vet bij je kont is echt niet makkelijk weg te krijgen, volgens mij lastiger dan buikvet hoor. Dat was toch het voordeel van appeltje zijn? Je vet springt meer in het oog, maar het gaat ook sneller weg.
Heb ik nog nooit iets van gemerkt, helaas. Vet op m'n kont heb ik te weinig, maar m'n buik en vooral het gedeelte net onder m'n ribben heeft geen zin om te moven.
crap in = crap out
  dinsdag 11 november 2008 @ 16:43:13 #165
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_63132817
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 16:37 schreef Greys het volgende:

[..]

Het is eigenlijk heel raar want ik heb wel schimmelnagels, soms een schimmeltje in mijn oor (ja ja, heel vies etc. )waar ik druppels voor heb en de huisarts heeft weleens candida in mijn bloed geconstateerd (dit laatste vind ik nog steeds vreemd want je leest overal dat reguliere artsen daar niet in geloven en niet op testen). Maar ze heeft het toch echt gezegd, jammer dat ik toen niet heb doorgevraagd.
pi_63132836
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 16:41 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja, toen zat jij toch op het strand
pi_63132889
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 16:07 schreef motorbloempje het volgende:

zo maar spinnen, denk ik
Mens, je bent hartstikke slank
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 11 november 2008 @ 16:46:23 #168
163650 Greys
pi_63132901
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 16:44 schreef Laureline het volgende:

[..]

Ja, toen zat jij toch op het strand
Ahhhhhh, het is dus meer dan een paar daagjes geleden verteld!
Dan ben ik gerustgesteld
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63132915
niet gaan spinnen.. last van mn nek en rug en nog niet helemaal beter, dat ging vorige keer ook niet heel lekker

Nu in een bus die ontzettend omrijdt en dan chocoladespullies halen voor verse warme choco vanavond
Ja doei.
  dinsdag 11 november 2008 @ 16:47:35 #170
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_63132931
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 @ 16:32 schreef vergeetmewelletje het volgende:
En ik denk dat ik geen echte vrouw ben, want ik heb nog nooit blaasontsteking gehad.
Wees blij

Echt heel vervelend is het, en als je het eenmaal gehad hebt, krijg je het vaker. Gelukkig is het voor mij weer een tijdje geleden al, de laatste keer.
Ziggy played guitar
pi_63132939
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 13:30 schreef Ewelina het volgende:
Waar is dat, PF? De UB aan de Singel?

Ik zit daar trouwens zelden. Een keer omdat ik wat bronnen van omstreeks 1900 moest bekijken, die worden niet uitgeleend.

Ja
pi_63132983
Nog meer goed nieuws heb mijn eerste tentamen niet gehaald
Voel me nu wel echt zielig
pi_63133161
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 16:49 schreef Miss_S het volgende:
Nog meer goed nieuws heb mijn eerste tentamen niet gehaald
Voel me nu wel echt zielig
Je eerste?
Weet je al wanneer je kunt herkansen?

* Mini_rulez doet mee met zich zielig voelen.
Vanochtend ging ik iets wegleggen op een kast en ik hoorde iets kraken in m'n nek. Gevolg: pijn bij elke nekbeweging naar rechts, dus hoofd stil houden. Ik had een pijnstiller genomen in de hoop dat het weg zou gaan, maar hij is nu uitgewerkt en de pijn begint weer terug te komen. Blegh.
pi_63133182
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 16:29 schreef Greys het volgende:

[..]

Mr. Badkamer? (Die gaan we vanaf nu McBath noemen, dat snap je zeker wel? ).
Maar heb ik iets gemist? Wie wat waar McBath?
En als ze naar bed zijn geweest heet ie McBeth

pi_63133201
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 16:32 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik heb het nu in twee maanden twee keer gehad (iig sowieso 1x) en daarvoor nooit! Er zijn drie factoren waardoor dat waarschijnlijk kan komen
pi_63133208
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 16:55 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Je eerste?
Weet je al wanneer je kunt herkansen?

* Mini_rulez doet mee met zich zielig voelen.
Vanochtend ging ik iets wegleggen op een kast en ik hoorde iets kraken in m'n nek. Gevolg: pijn bij elke nekbeweging naar rechts, dus hoofd stil houden. Ik had een pijnstiller genomen in de hoop dat het weg zou gaan, maar hij is nu uitgewerkt en de pijn begint weer terug te komen. Blegh.
Heb wel al een deeltentamen gehaald maar dit was mijn eerste hele
Ik mag 21 januari herkansen

voor je nek
pi_63133323
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 16:37 schreef Laureline het volgende:
MoBlo, als jij jezelf een vetpilaar noemt?!! Of heb ik over een smilie heengelezen? Moet Anosmie jou maar verwisselen met MissS, qua annorexiavoorspelling in de droom.

En vet bij je kont is echt niet makkelijk weg te krijgen, volgens mij lastiger dan buikvet hoor. Dat was toch het voordeel van appeltje zijn? Je vet springt meer in het oog, maar het gaat ook sneller weg. En 5-10 kilo onder streefgewicht gaan zitten (tip van SHE )? Dat is niet echt charmant, qua bovenkant, voor mij.
Zelfbeeld duurt even voordat het bij is getrokken, ik heb mijzelf altijd ultiem mager gevonden (wat ik ooit ook was) maar toen ik uit al m'n shirtjes barstte nog steeds Het heeft gewoon even tijd nodig
  Vis een optie? dinsdag 11 november 2008 @ 17:02:26 #178
70532 loveli
N
pi_63133370
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 16:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb het nu in twee maanden twee keer gehad (iig sowieso 1x) en daarvoor nooit! Er zijn drie factoren waardoor dat waarschijnlijk kan komen
Van hamsteren kun je het iig niet krijgen
crap in = crap out
pi_63133387
Nu kan ik nooit meer normaal naar de appie
pi_63133388
Nou jongens, wat een animo voor mijn spullen
pi_63133429
Ik pas dat niet Van jurkjes heb ik meestal maat 34/36 of zo als er rek in zit, kleine borsten en kleine heupen.
  dinsdag 11 november 2008 @ 17:05:39 #182
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63133446
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 16:41 schreef loveli het volgende:
Vraagje aan SHE. Omdat minder eten er op dit moment toch niet echt voor mij in zit (op het moment heb ik geen ruggegraat), heb ik bedacht dat ik wel een beetje spieren kan gaan kweken. Dan ben ik tenminste ergens mee bezig en gezien de diabetes die in de familie zit, is spiermassa ook het beste voor m'n gezondheid. Uiteindelijk met het doel om als ik niets uitvoer toch kcal te verbranden, u begrijpt.

Hoe doe ik dat het beste met eten? Op sites voor bodybuilders lees je zoveel over eten, dat ik er eng van word hoe strikt ze daar op hun intake letten. M'n onderbenen en armen hoeven niet gespierder te worden, bovenbenen, buik, billen en rug mogen wel wat aanzetten.

En hoe verstandig is cardio na bv. bodypump? Ik heb veel te weinig zelfdiscipline, maar als ik na m'n bodypumples doorga met de volgende activiteit, dan hoef ik me in ieder geval niet nog eens om te kleden.
je moet gewoon zoveel eten als je kan, maar dan wel vetvrij.
Carbs alleen overdag en post workout.
Eiwitten mag je altijd, maar weer zonder vet.

Cardio na pump is onzinnig, dan stijgt je cortisol spiegel en dat wil je niet.
Ik zou om en om trainen, ene dag pump, andere dag fitness circuit.
pi_63133450
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 16:56 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Heb wel al een deeltentamen gehaald maar dit was mijn eerste hele
Ik mag 21 januari herkansen

voor je nek
Oh, dan heb je nog genoeg tijd om je eerst even zielig te voelen en er dan flink tegenaan te gaan voor de herkansing. Waar gaat het over?
pi_63133452
Mja, ik heb die spullen natuurlijk gekocht op mijn bouw he... en veel toen ik nog forser was Heel veel dingen heb ik maar 1 of 2 keer aangehad, zonde om het weg te gooien.
pi_63133480
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 17:03 schreef Ewelina het volgende:
Zelfde probleem als PF, not my size... Ik hoop eigenlijk ook dat ik het nooit meer zal passen.
pi_63133520
Ik ook niet
pi_63133562
Waarschijnlijk wel my size maar mag geen geld uitgeven eigenlijk (ookal vind ik het 2e jurkje wel leuk)
  dinsdag 11 november 2008 @ 17:11:16 #188
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_63133575
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 17:00 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Zelfbeeld duurt even voordat het bij is getrokken, ik heb mijzelf altijd ultiem mager gevonden (wat ik ooit ook was) maar toen ik uit al m'n shirtjes barstte nog steeds Het heeft gewoon even tijd nodig
Ik denk ook nog steeds dat ik heel dun ben. En dat ik kleine borsten heb. Ik vind het nog steeds heel raar als iemand refereert naar het (grote) formaat van mijn voorgevel.
  dinsdag 11 november 2008 @ 17:13:31 #189
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_63133639
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 11:10 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Jullie wel? .
Wij hebben denk ik hetzelfde . En we hebben er wel wat meer reacties op gehad, maar dat kan ook te maken hebben gehad met het feit dat hij toen mijn baas was . Achja, uiteindelijk allemaal goedgekomen!
pi_63133655
Ik had trouwens een galajurk die me jarenlang te klein was, dus toen ik ging afvallen was het wel een soort doel om daar weer in te passen. Toen was ik afgevallen en had ik een gala, was 'ie opeens te groot! Toen heb ik hem maar laten innemen, want ik was er te veel aan gehecht.
Dat kun je ook altijd nog doen.
pi_63133670
Ik heb het idee dat ik lange en dunne benen heb, ze zijn nog wel lang maar nu wel stevig (als in gespierd )
ik denk altijd nog dat mijn buik dik is (omdat ik heel lang een dikke buik heb gehad!!) maar eigenlijk zit er geen grammetje vet meer aan zo raar is dat

oh ik had net de zieligste poging tot een vreetbui ooit Had maar 5 boterhammen gegeten over de hele dag
dus ik MOEST eten. 1,5 plakje biologische 30+ kaas en 5 plakjes biologische salami

nu maar wat marshmellows met warme chocomel (halfvol) al bedacht ik nu pas dat het best jammer is dat de marshmallows al op zijn voor ik een slok chocomel heb genomen
pi_63133673
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 17:00 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ja, dat klopt inderdaad! Ik was altijd de kleinste van de klas, zag er nog uit als 8 op m'n 13e bijvoorbeeld. Toen ik 15 was ben ik in 1 jaar enorm gegroeid, ongsteld geworden, borsten gekregen . Maar ik dacht nog jaren bij normale kleding: oo, pas ik toch niet. Of dat ik vooraan moest staan en het anders niet zag. Of als ik sjans had: zo, ze willen zeker lollig doen.

Dus Moblo heeft nog een jaar om eraan gewend te raken
pi_63133808
volgens mij zijn dit zadeltassen

pi_63133853
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 17:14 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik had trouwens een galajurk die me jarenlang te klein was, dus toen ik ging afvallen was het wel een soort doel om daar weer in te passen. Toen was ik afgevallen en had ik een gala, was 'ie opeens te groot! Toen heb ik hem maar laten innemen, want ik was er te veel aan gehecht.
Dat kun je ook altijd nog doen.
Ik heb nog een paar galajurken hangen ja. Bij eentje (een rode) heb ik dat ook laten doen, maar de winkel die dat deed was er niet blij mee Er zaten allemaal kraaltjes op en er moest 15 cm worden ingenomen. Ze deden het toen voor 30 euro, was service. Dat doen ze niet nog een keer Maar bij een andere jurk die ik heb, een zwarte, kost het minimaal 150,- en aangezien de jurk al 300 was en ik 'm waarschijnlijk toch nooit meer aandoe, vind ik het de moeite niet. Ik kan op zijn hoogst eens kijken voor welke prijs een naaiturk het doet.

Het gaat trouwens om deze:

deze is ingenomen, pas ik nu nog wel redelijk (eigenlijk alweer te groot)

Deze is gewoon te groot:

En deze zal ik waarschijnlijk nooit passen, was een miskoop. Qua heup en taille wel, maar mijn borsten zijn er te groot voor.

pi_63133909
Wat heb jij mooie kleren Ewelina
pi_63133923
Ik heb maar één shiny jurk en dat is nog niet eens echt een galajurk! . Maar die is wel mooi en enorm sexy, al zeg ik 't zelf. .
pi_63133955
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 17:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb maar één shiny jurk en dat is nog niet eens echt een galajurk! . Maar die is wel mooi en enorm sexy, al zeg ik 't zelf. .
Je snapt dat we nu een foto willen zien?

Ach, ik ben gek op dat soort feestjes. Maar nu heb ik 5 galajurken in de kast hangen waarvan er 3 niet meer passen en dat vind ik toch wel zonde. Zeker die zwarte, dat vind ik nog steeds de mooiste (en meest flatterende)
pi_63133957
Terug uit Madrid. Dieettechnisch een ramp Een voordeel van de Spaanse keuken: je raakt er iig niet verstopt van

Vertel, wat heb ik gemist, de afgelopen drie dagen?
pi_63134008
Oh Dad! Hoe ging het met je eieren?
pi_63134023
Wel mooi die jurken! Ik heb gewoon zwarte, die daardoor juist wel weer apart is

Eerste date met Mr PF en vierde keer dat ik hem ooit zag Hij tilt alleen m'n jurk een beetje raar op

pi_63134025
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 17:24 schreef Miss_S het volgende:
Wat heb jij mooie kleren Ewelina
Dank je. Het nadeel van afvallen is wel dat ik al dat moois niet meer aan kan Ik ben heel blij dat 't er vanaf is, maar dit is echt een nadeel
pi_63134064
Mooie jurken, Ewelina!
Het voordeel van afvallen is dat je weer een excuus hebt om een nieuwe te kopen.
  dinsdag 11 november 2008 @ 17:31:05 #203
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63134085
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 16:41 schreef Greys het volgende:

[..]

(ik heb er ook niet zoveel over gepraat... we hadden gezoend... in een badkamer en toen hadden we een week geen contact (wel een berichtje dat ie geen tijd zou hebben om te bellen de hele week), en nu heeft ie gebeld en gesmst voor een date...en dat is vrijdag. en met de mcsex wilde ik t maar eens proberen rustig aan te doen. lijkt me dit ook geen jongen voor, om hard van stapel te lopen. en wie weet vindt ie me wel oerlelijk met make up op!
pi_63134091
Haha, ja, ik heb vorig jaar dan ook een nieuwe jurk gekocht
pi_63134095
Ewelina: jij hebt echt een hele andere smaak dan ik!! Jij bent echt zo'n prinsessenmeisje!!
pi_63134096
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 17:28 schreef ColdFeet het volgende:
Oh Dad! Hoe ging het met je eieren?
Ja, best ok! Ook al was ik de zout en peper eerst vergeten, dus die heb ik er later nog maar over heen gestrooid, en ik kreeg het mengsel met geen mogelijkheid uit de spuitzak geknepen (spaghetti-armpjes) dus dat moest vriendlief doen en die deed het natuurlijk niet zoals ik 't eigenlijk wilde, maar goed. . Iedereen vond ze lekker, en ik heb nog belachelijk veel bieslook over. .

Ik ga een foto van m'n jurk maken, kan 'ie eindelijk weer eens aan. .
  dinsdag 11 november 2008 @ 17:32:06 #207
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63134102
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 16:43 schreef Aventura het volgende:

[..]

Het is eigenlijk heel raar want ik heb wel schimmelnagels, soms een schimmeltje in mijn oor (ja ja, heel vies etc. )waar ik druppels voor heb en de huisarts heeft weleens candida in mijn bloed geconstateerd (dit laatste vind ik nog steeds vreemd want je leest overal dat reguliere artsen daar niet in geloven en niet op testen). Maar ze heeft het toch echt gezegd, jammer dat ik toen niet heb doorgevraagd.
hmm in candida geloven ze wel, alleen meestal niet zo erg in dat dat DE oorzaak van allerlei mogelijke andere vage klachten kan zijn, buiten de "gewone" schimmel infectie.

Candida hebben de meeste volwassen vrouwen volgens mij wel in hun bloed en lichaam toch?
pi_63134160
Oh die foto op de vorige pagina is de beste kwaliteit die ik heb Er staan nog twee andere mensen op, dus zo bestellen vind ik niet leuk.. Ik kan wel het origineel kopen voor 20 euro, dan kan ik met fotoshop die mensen er af halen en die foto onbeperkt afdrukken voor 10 ct per ding of zo. Maar het is wel veel geld..
pi_63134232
M'n moeder belde speciaal op om te zeggen waar het sintemaartensnoep lag voor het geval dat er al kindjes kwamen
pi_63134239
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 17:31 schreef conleche het volgende:
Ewelina: jij hebt echt een hele andere smaak dan ik!! Jij bent echt zo'n prinsessenmeisje!!
Dat ligt eraan hoor. Die groene is heel simpel eigenlijk, met een open rug. Ik vind van die zeemeerminnenjurken prachtig, maar die kon ik toen echt niet aan met mijn figuur. Die zwarte en rode jurk zijn heel erg flatterend en slankmakend. Maar een beetje glittertjes vind ik wel leuk, 't is tenslotte feest

ALS ik er nog 1 zou kopen, zou het denk ik zoiets zijn:

Maar ja, 't ligt eraan, ik ben altijd met een heel ander soort jurk thuisgekomen dan ik dacht. Iets wat er op de hanger prachtig uitziet, kan heel lelijk staan en vice versa.
pi_63134256
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 17:31 schreef Ewelina het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond die andere jurken die je showde wel erg mooi! Maar deze jurk, zo geplooid bij de buste, geeft je nogal ballontieten Of ligt dat aan mij?
  dinsdag 11 november 2008 @ 17:38:38 #212
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63134268
Zal ik dan maar de eerste zijn? : WB CF! .

Ik eet nu m'n pannenkoeken. Twee zijn mislukt omdat de koekenpan niet goed schoon was (blame Mark die z'n spullen niet goed afspoelt). Ik vind ze matig. Heb liever normale meergranenpannenkoeken met stroop.

Dank je voor de en de knuffels, DaD en de rest, MoBlo is heul geen vetpilaar en ik heb nog nooit blaasontsteking gehad .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 11 november 2008 @ 17:39:38 #213
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63134285
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 17:37 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
M'n moeder belde speciaal op om te zeggen waar het sintemaartensnoep lag voor het geval dat er al kindjes kwamen
Hier komen nooit kindjes aan de deur . Gelukkig maar, want ik heb toch niks in huis. Ja twee mislukte pannenkoeken .
Niet meer actief op Fok!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 11 november 2008 @ 17:39:52 #214
163650 Greys
pi_63134291
quote:
Oh jezus! Dat is vandaag!
Ik ben even vergeten of ze dat hier in Bleiswijk nou wel of niet doen?
In Noord-Holland kwamen er altijd hele hordes langs de deur.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63134304
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 17:38 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik vond die andere jurken die je showde wel erg mooi! Maar deze jurk, zo geplooid bij de buste, geeft je nogal ballontieten Of ligt dat aan mij?
Nee, dat vond ik ook een nadeel Maar hij was relatief goedkoop en ik had geen zin om weer 300 euro uit te geven. De bandjes vond ik trouwens wel heel mooi, en hij gaf me een prachtige taille en heupen. Ik heb vrij specifieke verhoudingen, dus het is lastig om iets te vinden wat heel goed past. De andere jurken zijn op maat gemaakt, deze niet.
  dinsdag 11 november 2008 @ 17:41:14 #216
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63134321
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 17:39 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh jezus! Dat is vandaag!
Ik ben even vergeten of ze dat hier in Bleiswijk nou wel of niet doen?
In Noord-Holland kwamen er altijd hele hordes langs de deur.
Dan geef je ze toch gewoon een mandarijntje mee? Dat vinden ze ook heel leuk! .
SPOILER
Niet meer actief op Fok!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 11 november 2008 @ 17:41:15 #217
163650 Greys
pi_63134322
PF, waarom heb je jullie hoofden van de foto afgeknipt?

Welkom terug CF! Olé!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 11 november 2008 @ 17:42:19 #218
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63134345
Oh en zijn dát zadeltassen? . Die heb ik dan niet. Gelukkig maar .
Niet meer actief op Fok!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 11 november 2008 @ 17:42:22 #219
163650 Greys
pi_63134347
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 17:41 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dan geef je ze toch gewoon een mandarijntje mee? Dat vinden ze ook heel leuk! .
SPOILER
Ja, daar maak je vrienden mee!
Maar ik heb ook geen mandarijntjes. Wel nog een aantal Kitkats, dus voor noodgevallen....
En anders ga ik maar het licht uitdoen ofzo
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 11 november 2008 @ 17:42:49 #220
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63134357
ola CF!
  dinsdag 11 november 2008 @ 17:43:18 #221
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63134374
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 17:31 schreef Ewelina het volgende:
[ afbeelding ]
Als Within Temptation nog eens een nieuwe zangeres zoekt... .
Niet meer actief op Fok!
pi_63134394
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 17:43 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Als Within Temptation nog eens een nieuwe zangeres zoekt... .

Ik kan niet zingen
pi_63134438
Kwak al bijna verhuisd? En hoe is het met het pootje van Vamp?
  dinsdag 11 november 2008 @ 17:46:10 #224
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63134446
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 17:42 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja, daar maak je vrienden mee!
Maar ik heb ook geen mandarijntjes. Wel nog een aantal Kitkats, dus voor noodgevallen....
En anders ga ik maar het licht uitdoen ofzo
. Moet je wel de hele avond in het donker zitten, want als ze zien dat jij het licht vlug uitdoet ben je alsnog de lul. En denk maar niet dat die kiddo's dat vergeten . Tis dat het nooit meer sneeuwt, maar anders kon je deze winter sneeuwballen tegen je ruiten verwachten .
Niet meer actief op Fok!
pi_63134449
Oh, en Co, nu ben ik heel benieuwd naar jouw smaak!
  dinsdag 11 november 2008 @ 17:46:58 #226
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63134467
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 17:44 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik kan niet zingen
Geeft niet, want dat kan Sharon den Adel ook niet, volgens sommigen .
Niet meer actief op Fok!
pi_63134478
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 17:38 schreef Viking84 het volgende:
Zal ik dan maar de eerste zijn? : WB CF! .
Oh joh, ik ben maar drie dagen weggeweest
pi_63134489
Wat had ik trouwens dunne/mooie armen daar (Toen(6 mnd geleden) woog ik 61/62, nu 67/68) En nu gestopt met kickboksen

nu:

Ik moet m'n armen weer gaan trainen dudes!
  dinsdag 11 november 2008 @ 17:48:24 #229
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63134498
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 17:47 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Oh joh, ik ben maar drie dagen weggeweest
Ik zal je nog eens welkom thuis wensen zeg . Pfuuuu .
Niet meer actief op Fok!
pi_63134524

Dit is het jurkje.

Ik hoop ook niet dat hier kinderen langskomen zeg. . Ik zou ze alleen een handje chips aan kunnen bieden. . M'n nichtje gaat vanavond voor het eerst lopen, zo schattig. .
pi_63134566
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 17:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
[ afbeelding ]

Dit is het jurkje.

Ik hoop ook niet dat hier kinderen langskomen zeg. . Ik zou ze alleen een handje chips aan kunnen bieden. . M'n nichtje gaat vanavond voor het eerst lopen, zo schattig. .
Mooie jurk/lichaam
pi_63134574
quote:
[ afbeelding ]

Dit is het jurkje.

Die is inderdaad leuk
pi_63134594
Gevaarlijk zo een hoge split !
  dinsdag 11 november 2008 @ 17:52:51 #234
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63134595
quote:
[ afbeelding ]

Dit is het jurkje.

Sexyyyyyyyyy .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 11 november 2008 @ 17:53:38 #235
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63134613
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 17:52 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Gevaarlijk zo een hoge split !
Ervaring mee ofzo? .
Niet meer actief op Fok!
pi_63134697
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 17:48 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik zal je nog eens welkom thuis wensen zeg . Pfuuuu .

we hebben echt geen flikker gedaan in madrid: beetje door de stad gekuierd zondag, het Prado ingeweest, en voor de rest een beetje gewinkeld, veel gegeten, met neefje gespeeld en schildpadjes gekeken bij Atocha
pi_63134731
Dank. ,
pi_63134749
Dus daar vloog je heen CF! Ik wilde 't nog vragen maar je was al weg. Was 't er nog lekker weer? .
  dinsdag 11 november 2008 @ 17:59:47 #239
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63134759
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 17:57 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

we hebben echt geen flikker gedaan in madrid: beetje door de stad gekuierd zondag, het Prado ingeweest, en voor de rest een beetje gewinkeld, veel gegeten, met neefje gespeeld en schildpadjes gekeken bij Atocha
Het klinkt heerlijk. Hoe was het weer? Beetje lekkere temperaturen?
Ik wil ook nog eens naar Madrid. Volgend jaar misschien .

Mark gaat dodag ws mee naar Rotterdam! . Voor de gezelligheid! En dan gaan we ook ergens eten, ws in Utrecht ofzo . Bij Den Draeck ofzo, dat schijnt een goed restaurant te zijn .
Niet meer actief op Fok!
pi_63134791
Ah, je hebt dus donderdag je gesprek? En daarvoor naar de Kunsthal?
pi_63134795
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 10:16 schreef vamperotica het volgende:
Min vriendje is trouwens 29 en ik "al" 34
Oh gelukkig, ik ben niet de enige die ouders is dan dr vriend .

Viking

En mooi gedaan Ise! Je blijft hier toch wel posten he?

En PF en DaD en Ewelina zulke mooie jurken . Stiekem wil ik ooit nog een keer een jurkje kopen, een normale, maar ik weet nu toch al dat ik het niet ga dragen ... jammer, zag laatst iets heel leuks hangen. Hou zelf trouwens ook meer van eenvoudige kledingstukken, dus zonder kraaltjes enzo .

WB Coldfeet!

@PF: worden je armen niet juist 'groter' als je ze gaat trainen?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  dinsdag 11 november 2008 @ 18:01:39 #242
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63134808
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 18:00 schreef Ewelina het volgende:
Ah, je hebt dus donderdag je gesprek? En daarvoor naar de Kunsthal?
Nee, geen tijd voor. Ik moet trouwens niet naar Rotterdam, maar naar Capelle a/d Ijssel, dus dat wordt helemaal krap. Die Kunsthal moet in december maar een keertje dan.
Niet meer actief op Fok!
pi_63134820
welkom terug CF

ik heb heul heus veul vet

voor Vik en d'r testmeuk

voor de rest en nu ga ik lekker wraps maken
Ja doei.
pi_63134834
Ah, maar wel een sollicitatiegesprek? Iig succes
pi_63134838
quote:
Mijn kind heeft vandaag een lampion geknutseld op school en is met mijn in de trein naar opa in NoordHolland gegaan. Daar valt blijkbaar meer te halen. (Weet ook niet eens of het in Den Haag wel gevierd word ergens. En dan nog dat leuke nieuwsbericht van laatst over die St Maartensstoet )
  dinsdag 11 november 2008 @ 18:03:04 #246
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63134839
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 18:02 schreef motorbloempje het volgende:
welkom terug CF

ik heb heul heus veul vet

voor Vik en d'r testmeuk

voor de rest en nu ga ik lekker wraps maken
Wraps .

Heb je al chocoladespullies? .

O ja, ik weet ook waarom onze chocofontein vorig jaar niet goed wilde doorstromen. Er had zonnebloemolie in gemoeten. Wisten wij veel. We bleven er maar chocolade in tyfen .
Niet meer actief op Fok!
pi_63134841
Het was niet superwarm, maar wel erg zonnig. Gister de halve middag als echte toeristen wijntjes zitten drinken op de Plaza Mayor, met zonnebril en in truitje
Viking, ik vind vooral de musea in Madrid gaaf, maar daar moet je wel de tijd voor hebben. Liefst een per dag, natuurlijk. Dat hebben we de vorige keer gedaan.
Volgend jaar weer

Wat lief dat Mark meegaat naar je gesprek, hij is echt zooo je echtgenoot
pi_63134851
Oh, en ik eet vanavond beenham met honingwhiskeysaus, gewokte uitjes en sperziebonen, met rijst
  dinsdag 11 november 2008 @ 18:03:54 #249
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63134865
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 18:02 schreef Ewelina het volgende:
Ah, maar wel een sollicitatiegesprek? Iig succes
Ja, een gesprek ja . Dat heb ik vanmiddag zitten voorbereiden, zoals ik meerdere keren heb gezegd hier.
Le-zen .

Maar thanks! .
Niet meer actief op Fok!
pi_63134867
Haha Viking, je vond Burn after reading zeker echt een goeie film? . Ik vond die ene scène echt meesterlijk: "Report back to me when... well, whenever it makes sense."
pi_63134872
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 18:03 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wraps .

Heb je al chocoladespullies? .

O ja, ik weet ook waarom onze chocofontein vorig jaar niet goed wilde doorstromen. Er had zonnebloemolie in gemoeten. Wisten wij veel. We bleven er maar chocolade in tyfen .
wraps

ja, lekker met gehakt, groente en chilipepertjes

en de chocolademelkspullies zijn ook binnen
Ja doei.
  dinsdag 11 november 2008 @ 18:04:54 #252
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63134888
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 18:03 schreef ColdFeet het volgende:
Het was niet superwarm, maar wel erg zonnig. Gister de halve middag als echte toeristen wijntjes zitten drinken op de Plaza Mayor, met zonnebril en in truitje
Viking, ik vind vooral de musea in Madrid gaaf, maar daar moet je wel de tijd voor hebben. Liefst een per dag, natuurlijk. Dat hebben we de vorige keer gedaan.
Volgend jaar weer
Lijkt me heerlijk .
quote:
.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 11 november 2008 @ 18:06:27 #253
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63134933
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 18:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Haha Viking, je vond Burn after reading zeker echt een goeie film? . Ik vond die ene scène echt meesterlijk: "Report back to me when... well, whenever it makes sense."
Haha, ja dat overleg steeds vond iedereen het gaafst geloof ik .
Ik vond Brad Pitt subliem, vooral vlak nadat 'ie die cd-rom heeft ontdekt (daar komt m'n sig dus ook vandaan ). Hij is zó vreselijk dom! En die autoscène met John Malkovich .
Niet meer actief op Fok!
pi_63135053
Brad Pitt is inderdaad geniaal in die film.
  dinsdag 11 november 2008 @ 18:12:36 #255
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_63135110
tvp..beetje laat!

Gister heerlijk met de duitser gepraat, op een gegeven moment moesten we allebei huilen! Vandaga eerst college, daarna gelunched enzo hier thuis met de Duitser, en toen nog even gewinkeld. Nu weer alleen!

Ik heb m'n eerste sinterklaascadeautje al weer gekocht, nog een paar te gaan!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 11 november 2008 @ 18:12:51 #256
163650 Greys
pi_63135115
Nog drie uur en dan zijn mijn paps en mams weer eens in Zuid-Afrika
Zal blij zijn als ze weer veilig geland zijn. Vanmorgen om half tien vertrokken, wat lang vliegen is het toch
Hoop dat ze dit jaar wel de hele reis (een maand) kunnen afmaken. Vorige keer eerder terug moeten komen ivm overlijden van mijn oma. Genieten moeten ze! En ik wil óóhoooook!
Op twee plaatsen hebben we daar familie wonen en die heb ik nog nooit gezien
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 11 november 2008 @ 18:13:45 #257
163650 Greys
pi_63135138
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 18:12 schreef AKnynke het volgende:
tvp..beetje laat!

Gister heerlijk met de duitser gepraat, op een gegeven moment moesten we allebei huilen! Vandaga eerst college, daarna gelunched enzo hier thuis met de Duitser, en toen nog even gewinkeld. Nu weer alleen!

Allebei huilen? Omdat jullie je zo rot voelden?

Sinterklaascadeautjes Jammer dat we hier niet aan Sinterklaas doen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 11 november 2008 @ 18:14:14 #258
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63135147
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 18:12 schreef AKnynke het volgende:
tvp..beetje laat!

Spreek je eigenlijk Engels, Duits of Zweeds met hem? . En vieren jullie Sinterklaas in Zweden? .
Niet meer actief op Fok!
pi_63135149
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 18:06 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Haha, ja dat overleg steeds vond iedereen het gaafst geloof ik .
Ik vond Brad Pitt subliem, vooral vlak nadat 'ie die cd-rom heeft ontdekt (daar komt m'n sig dus ook vandaan ). Hij is zó vreselijk dom! En die autoscène met John Malkovich .
Ja, dat was wel de beste rol voor Brad Pitt ooit. Hij was echt perfect, heb me voor het eerst sinds jaren niet aan hem geërgerd. En George was ook een goede sleazeball
pi_63135185
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 18:03 schreef ColdFeet het volgende:
Volgend jaar weer

Hè, nou wil ik ook weer terug naar Spanje. Oooo, dat eten alleen al
Hoe oud is je neefje? En is het een neefje dat jullie mee hadden genomen op vacantie, of is het een neefje dat daar woont?
  dinsdag 11 november 2008 @ 18:16:06 #261
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63135192
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 18:13 schreef Greys het volgende:

[..]

Bleiswijk ligt toch ook gewoon in Nederland? .

Wij gaan het met de familie vieren en we doen in principe alleen cadeautjes voor de kinderen en voor de rest een "gezellige avond" met samen eten en drinken. Ik zag het ook liever anders (lootjes trekken en pakjes onder het kleed en dan met de dobbelsteen gooien! ), maar mijn schoonzus zwaait de scepter bij ons thuis en die wil het zo, dus gebeurt het zo . Viva la democracia .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 11 november 2008 @ 18:17:00 #262
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63135205
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 18:14 schreef Laureline het volgende:

[..]

Ja, dat was wel de beste rol voor Brad Pitt ooit. Hij was echt perfect, heb me voor het eerst sinds jaren niet aan hem geërgerd. En George was ook een goede sleazeball
Ik vond George walgelijk .
"Zo" *petst op buik* "Ik ga maar eens hardlopen" .
Niet meer actief op Fok!
pi_63135231
Sinterklaas, daar doe ik dit jaar weer aan schijnt, maar meer vanwege de gezelligheid met medestudenten verder ben ik meer een kerst mens
Ja doei.
pi_63135274
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 18:16 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Bleiswijk ligt toch ook gewoon in Nederland? .
Ik denk eerder dat Greys bedoelt dat ze het niet viert

En ik vier Sint dus wel, met mijn schoonfamilie, op 5 december
pi_63135276
Ik vier alleen sinterklaas met de vader van m'n vriend, zijn vriendin, en de twee broers van m'n vriend. We kopen dan allemaal voor een paar euro aan stomme cadeautjes, en doen dan zo'n spel waarbij je moet doorgeven en zo. Eén van de broers van m'n vriend heeft een online sexshop, dus ik heb een vibrator, cockring en anusballen 'gewonnen' vorig jaar. .

Met mijn familie vieren we kerst, met z'n allen rond het haardvuur en tot diep in de nacht gezelligheid en cadeautjes geven. .
pi_63135283
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 18:17 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik vond George walgelijk .
"Zo" *petst op buik* "Ik ga maar eens hardlopen" .
Hehe, en altijd dat 'stoere' verhaal over het pistool. op de automatische piloot. Maar het aller-allerwalgelijkste was de vrouw van John Malkovitch. Ik wilde hem ter plekke koesteren, zo erg was ze.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 11 november 2008 @ 18:20:28 #267
163650 Greys
pi_63135296
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 18:16 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Bleiswijk ligt toch ook gewoon in Nederland?
Jawohl!
Alleen wij zelf doen niet aan Sinterklaas. Mijn ouders zitten dan nog in Z-Afrika en Heer G houdt er ook niet van. Misschien dat ik het stiekem gewoon toch wel doe, een kadootje kopen. En warme chocomel en speculaaspoppen enzo
quote:
Wij gaan het met de familie vieren en we doen in principe alleen cadeautjes voor de kinderen en voor de rest een "gezellige avond" met samen eten en drinken. Ik zag het ook liever anders (lootjes trekken en pakjes onder het kleed en dan met de dobbelsteen gooien! ), maar mijn schoonzus zwaait de scepter bij ons thuis en die wil het zo, dus gebeurt het zo . Viva la democracia .
Wij doen met Kerst het dobbelspel
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 11 november 2008 @ 18:20:55 #268
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63135309
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 18:19 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat Greys bedoelt dat ze het niet viert
Joh .
quote:
En ik vier Sint dus wel, met mijn schoonfamilie, op 5 december
. Ik heb de afgelopen jaren aan kerst gedaan, met pakjes onder de kerstboom. Maar ik weet niet of ik daar dit jaar wel geld voor heb. Heb een dure periode achter de rug.
Niet meer actief op Fok!
pi_63135346
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 18:15 schreef Laureline het volgende:

[..]

Hè, nou wil ik ook weer terug naar Spanje. Oooo, dat eten alleen al
Hoe oud is je neefje? En is het een neefje dat jullie mee hadden genomen op vacantie, of is het een neefje dat daar woont?
Dat was het neefje van Ise Dit is het neefje van mijn man, van twee-en-een-half. Hij is zo leuk Hij heeft blond haar en donkerbruine ogen en hij spreekt Spaans en een klein beetje Nederlands en ik heb me zondag echt rotgelachen met hem: hij vindt blijkbaar dat ik erg grappig lach (als ik echt schater, zeg maar), dus hij ging me nadoen, inclusief gebaren. Waarop ik natuurlijk nog veel harder moest lachen, en hij ook. Uiteindelijk hadden we allebei een soort slappe lach

Greys, wanneer ga je naar ZA? Wij moeten hoognodig concrete plannen gaan maken, nog maar anderhalve maand
  dinsdag 11 november 2008 @ 18:25:14 #270
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63135404
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 18:22 schreef ColdFeet het volgende:
Greys, wanneer ga je naar ZA? Wij moeten hoognodig concrete plannen gaan maken, nog maar anderhalve maand
Sinds wanneer gaat Greys ook naar ZA? .
Hebben jullie geld over ofzo, met al die reizen de hele tijd? .
Niet meer actief op Fok!
pi_63135487
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 18:25 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Sinds wanneer gaat Greys ook naar ZA? .
Hebben jullie geld over ofzo, met al die reizen de hele tijd? .
Greys WIL naar ZA, ik dacht niet dat ze concrete plannen had?
Nee hoor, we hebben geen geld over. We reizen helemaal niet extravagant duur en voor ZA hebben we gespaard. Volgend jaar heb ik amper vakantiedagen, dus dan wordt het wrs veel korte vakanties ipv een lange.
pi_63135631
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 18:01 schreef Chicolate het volgende:
Nou vooruit, speciaal voor jou dan. Misschien dat ik er nog wel een kilootje of twee, drie afdoe voor een beetje speling.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 11 november 2008 @ 18:37:57 #273
163650 Greys
pi_63135761
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 18:22 schreef ColdFeet het volgende:
Ik hoop deze tijd volgend jaar

Wat heb je voor ideeën voor de invulling?
Mijn ouders landen in Johannesburg, hebben dan een tour door Johannesburg morgen (met gids uiteraard...), dan naar Vereeniging voor 3 dagen naar de ene kant van de familie. Dan terug naar het vliegveld om zich aan te sluiten bij een groep voor de rondreis en die omvat o.a.:

- vlucht naar en bezoek van Victoria Falls (een van de zeven wereldwonderen, te bezichtigen vanaf de grond en vanuit een helicopter)
- sunset cruise op Zambezi rivier
- oversteek naar Botswana en bezoek Chobe National Park
- Namibië, weer een riviertocht, bezoek locale markt
- Rundi, het hart van de Okavango regio, bezoek leerlingen plaatselijke school
- Via Grootfontein naar Etosha. Bezoek Hoba meteoriet (80.000 jaar geleden neergekomen).
- Mijnstadje Tsumeb
- Otjikokto meer (overblijfsel van 55 meter diep ondergronds meer)
- Etosha National Park met droog zoutmeer
- Waterberg plateau (kaapse gieren!)
- Markt Okahandja en Windhoek
- Vlucht naar Kaapstad, stadstour en gevangenis Robbeneiland

Daarna gaat de rest van de groep naar huis en gaan mijn ouders vlak bij Kaapstad naar het durp 'Strand', waar ze nog een week in hun favoriete appartement verblijven (voor de derde keer op rij) met uitzicht op zee en walvissen En daar vandaan maken ze uitstapjes met onze andere familie die in Kaapstad wonen.

Misschien kan je inspiratie uit bovenstaand verhaal opdoen?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 11 november 2008 @ 18:38:37 #274
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_63135780
quote:
[ afbeelding ]

Dit is het jurkje.

Ik had nooit gedacht dat jij blond zou zijn!
  dinsdag 11 november 2008 @ 18:39:45 #275
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_63135816
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 18:13 schreef Greys het volgende:

[..]

ja...we zijn allebei nogal aan het worstelen met de toekomst, wat we willen, waar we staan in de wereld. Hij heeft het daar vooral heel moeilijk mee. en ik had gewoon een shit-dag!
  dinsdag 11 november 2008 @ 18:40:04 #276
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_63135824
oh, en ik vlieg speciaal voor sinterklaas naar Nederland, het is m'n favoriete feestdag!
  dinsdag 11 november 2008 @ 18:40:08 #277
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63135828
Mijn ouders gaan ook nog een keer naar Zuid-Afrika, met een reisgezelschap. Met welk reisgezelschap zijn jouw ouders, Greys? .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 11 november 2008 @ 18:40:44 #278
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_63135850
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 18:14 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Spreek je eigenlijk Engels, Duits of Zweeds met hem? . En vieren jullie Sinterklaas in Zweden? .
kwartet! Ik spreek een mix van engels en duits, en zo nu en dan een woord nederlands met hem.

En nee, sinterklaas in Holland met mijn ouders!
pi_63135855
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 18:38 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Haha, dat zei CF laatst ook al! Waarom niet dan, als ik vragen mag? .
pi_63135868
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 18:33 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Nou vooruit, speciaal voor jou dan. Misschien dat ik er nog wel een kilootje of twee, drie afdoe voor een beetje speling.
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 18:38 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Ik denk ook steeds dat DaD een brunette is. Weet niet waarom, dat ze niet op dr avatar lijkt is me wel duidelijk .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  dinsdag 11 november 2008 @ 18:42:14 #281
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63135891
Volgens mij kan ik Chicolate's eerdere post bijna kopiëren !

Toch maar een persoonlijke noot: yay jurken, boo test van Viking *aai*, AKnynke: lieve Duitser , Isegrim: gief jouw figuur <3!

Samenvatting dag Maria:
* Bus komt niet
* 40 min in kou staan voor de (verlate) bus no. 2
* verlate bus zorgt voor missen volgende trein
* Koukleum is dus ongeveer 30 min. te laat voor eerste college van nieuw vak
* Werken met lieve collega's
* Kut, Sint Maarten vergeten Kiddies krijgen speculaasjes

"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_63135921
Greys, ik zou dolgraag ook naar Namibie en Botswana gaan, maar omdat het mijn misters eerste keer is, blijven we in het land en gaan we veel dingen bezoeken die ik al heb gezien.

Als we tijd hebben: eerst een bezoek aan het onderzoeksgebied waar ik destijds heb gewerkt, vlak bij de noordelijkste ingang v/h krugerpark en 20 km van Zimbabwe.
verder:
- een wildpark, kruger of een ander.
- lesotho & drakensbergen
- sodwana bay & lake sibaya een van de mooiste plekken op aarde, denk ik
- pretoria en johannesburg (heel erg leuk in johannesburg: melville, de homobuurt. daar woonde ik toen)
- kaapstad & kaap & stellenbosch
- deel van de tuinroute.

Ik vond Robbeneiland echt niet de moeite, bijna niemand mag erop, en zelfs dan: je ziet nauwelijks wat.
  dinsdag 11 november 2008 @ 18:44:49 #283
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63135956
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 18:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
Volgens mij kan ik Chicolate's eerdere post bijna kopiëren !

Toch maar een persoonlijke noot: yay jurken, boo test van Viking *aai*, AKnynke: lieve Duitser , Isegrim: gief jouw figuur <3!

Samenvatting dag Maria:
* Bus komt niet
* 40 min in kou staan voor de (verlate) bus no. 2
* verlate bus zorgt voor missen volgende trein
* Koukleum is dus ongeveer 30 min. te laat voor eerste college van nieuw vak
* Werken met lieve collega's
* Kut, Sint Maarten vergeten Kiddies krijgen speculaasjes

Indiaantje! .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 11 november 2008 @ 18:44:54 #284
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_63135957
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 18:40 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Misschien door je avatar, die is zo kleurloos, en jij lijkt zo sprankelend blond!
pi_63135973
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 18:40 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Je avatar!!
  dinsdag 11 november 2008 @ 18:46:00 #286
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63135991
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 18:44 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Misschien door je avatar, die is zo kleurloos, en jij lijkt zo sprankelend blond!
Ik ken DaD in het echt, ik ken DaD in het echt, ik ken DaD in het echt .
Wie wil mij aanraken? .
Niet meer actief op Fok!
pi_63136085
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 18:45 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Je avatar!!
Maar dat is een kerel! .
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 11 november 2008 @ 18:50:00 #288
163650 Greys
pi_63136098
@Vik, ik heb geen idee Heb net de gekregen papieren zitten bestuderen, maar ze hebben het te laag gekopieerd zodat het logootje er niet meer op staat Zal het even vragen als ze bellen, ze gaan al voor de derde keer (ik denk via D-Reizen, maar dan weet je nog niets natuurlijk....) met een groepsreis mee, steeds een andere. Het bevalt ze prima, alhoewel ze van te voren hadden gedacht dat een groepsreis niets voor hen zou zijn

ColdFeet: kan ik me voorstellen ja, als het je misters eerste keer is! Mijn ouders gaan nu dus voor de derde keer, dus die willen wel eens wat anders zien. En dat Robbeneiland in de tour zit... dat hebben mijn ouders ook al twee keer gezien met de familie Dus die zullen dan wel voor de gezelligheid met de groep mee gaan, of vast naar hun appartement gaan.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63136117
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 18:44 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Sprankelend is goed. .
pi_63136157
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 18:49 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Maar dat is een kerel! .
Dat weet ik. Maar da's gewoon eerste beeldvorming

Viking: ik heb gistermorgen onder het ontbijt Spaanstalig-nagesynchroniseerde Wicky de Viking gekeken
pi_63136184
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 17:03 schreef Ewelina het volgende:
Sorry, niet mijn maat en ook niet mijn smaak.
pi_63136211
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 18:46 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik ken DaD in het echt, ik ken DaD in het echt, ik ken DaD in het echt .
Wie wil mij aanraken? .
*angstvallige stilte*
pi_63136269
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 18:01 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Oh gelukkig, ik ben niet de enige die ouders is dan dr vriend .

Viking

En PF en DaD en Ewelina zulke mooie jurken . Stiekem wil ik ooit nog een keer een jurkje kopen, een normale, maar ik weet nu toch al dat ik het niet ga dragen ... jammer, zag laatst iets heel leuks hangen. Hou zelf trouwens ook meer van eenvoudige kledingstukken, dus zonder kraaltjes enzo .

WB Coldfeet!

@PF: worden je armen niet juist 'groter' als je ze gaat trainen?
ze zijn nu een beetje slap en kwabbig (door die 5 kg extra denk ik!)
dus trainen en dan 3 kilo er af of zo

ik grijp liever nu in dan dat ik het maar laat begaan en uiteindelijk zo word:

dinsdag 11 november 2008 @ 18:58:09 #294
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_63136332

Met hoofdtelefoon op kijken, echt tof!
  dinsdag 11 november 2008 @ 18:58:20 #295
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63136336
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 18:54 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

*angstvallige stilte*
Ja, dat valt tegen hè .

Ging je stage bij het CH-instituut nou door of niet? Of moet je nog op gesprek? Weet niet of ik wat gemist heb .
Niet meer actief op Fok!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 11 november 2008 @ 18:58:27 #296
163650 Greys
pi_63136337
Ik ga even strijken
Dan heb ik dat maar gehad.
Dus wees gewaarschuwd, ik kom straks als een razende hysterische agressieve feeks terug
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63136358
Sexy jurkje DaD.

Weet iemand of in Arnhem ook Sint Maarten gevierd wordt?
Ik heb niets in huis, zelfs geen mandarijntjes.
Zouden ze tevreden zijn met een hapje zuurkool of een stronkje broccoli?
  dinsdag 11 november 2008 @ 19:00:16 #298
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63136398
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 18:58 schreef Greys het volgende:
Ik ga even strijken
Dan heb ik dat maar gehad.
Dus wees gewaarschuwd, ik kom straks als een razende hysterische agressieve feeks terug
.

Ik ging net afwassen. En áls er iets is waar ik een hekel aan heb, dan is het dat mensen, als ik bijna klaar denk te zijn, nog even snel van alles in de keuken komen brengen.
Dus dat ging van: !@#$%!!! . Slot vh liedje: Mark deed de rest vd afwas .
Niet meer actief op Fok!
pi_63136435
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 18:58 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja, dat valt tegen hè .

Ging je stage bij het CH-instituut nou door of niet? Of moet je nog op gesprek? Weet niet of ik wat gemist heb .
28 november ga ik naar Amsterdam voor een gesprek met de twee verantwoordelijken voor het project waar ik dan aan mee zou gaan werken. Best een beetje eng, straks vragen ze me van alles over editeren en zo wat ik dan allemaal niet meer weet! Ik hoop wel echt dat het doorgaat. .
  dinsdag 11 november 2008 @ 19:02:24 #300
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63136469
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 19:01 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

28 november ga ik naar Amsterdam voor een gesprek met de twee verantwoordelijken voor het project waar ik dan aan mee zou gaan werken. Best een beetje eng, straks vragen ze me van alles over editeren en zo wat ik dan allemaal niet meer weet! Ik hoop wel echt dat het doorgaat. .
Ok, spannend .

Je zou er wel goed aan doen je studiemateriaal over editeren nog eens door te nemen voor die tijd .
Niet meer actief op Fok!
pi_63136472
Evening, ik ben weer thuis!

Zuurkoolstamppot was heerlijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')