Dank je. Het nadeel van afvallen is wel dat ik al dat moois niet meer aan kanquote:
(ik heb er ook niet zoveel over gepraat... we hadden gezoend... in een badkamerquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij goede opletster jij! Ik heb daar echt niets van meegekregen![]()
Ja, best ok! Ook al was ik de zout en peper eerst vergeten, dus die heb ik er later nog maar over heen gestrooid, en ik kreeg het mengsel met geen mogelijkheid uit de spuitzak geknepen (spaghetti-armpjes) dus dat moest vriendlief doen en die deed het natuurlijk niet zoals ik 't eigenlijk wilde, maar goed.quote:
hmm in candida geloven ze wel, alleen meestal niet zo erg in dat dat DE oorzaak van allerlei mogelijke andere vage klachten kan zijn, buiten de "gewone" schimmel infectie.quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:43 schreef Aventura het volgende:
[..]
Het is eigenlijk heel raar want ik heb wel schimmelnagels, soms een schimmeltje in mijn oor (ja ja, heel vies etc. )waar ik druppels voor heb en de huisarts heeft weleens candida in mijn bloed geconstateerd (dit laatste vind ik nog steeds vreemd want je leest overal dat reguliere artsen daar niet in geloven en niet op testen). Maar ze heeft het toch echt gezegd, jammer dat ik toen niet heb doorgevraagd.
Dat ligt eraan hoor. Die groene is heel simpel eigenlijk, met een open rug. Ik vind van die zeemeerminnenjurken prachtig, maar die kon ik toen echt niet aan met mijn figuur. Die zwarte en rode jurk zijn heel erg flatterend en slankmakend. Maar een beetje glittertjes vind ik wel leuk, 't is tenslotte feestquote:Op dinsdag 11 november 2008 17:31 schreef conleche het volgende:
Ewelina: jij hebt echt een hele andere smaak dan ik!! Jij bent echt zo'n prinsessenmeisje!!
Ik vond die andere jurken die je showde wel erg mooi! Maar deze jurk, zo geplooid bij de buste, geeft je nogal ballontietenquote:Op dinsdag 11 november 2008 17:31 schreef Ewelina het volgende:
Haha, ja, ik heb vorig jaar dan ook een nieuwe jurk gekocht
[ afbeelding ]
Hier komen nooit kindjes aan de deurquote:Op dinsdag 11 november 2008 17:37 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
M'n moeder belde speciaal op om te zeggen waar het sintemaartensnoep lag voor het geval dat er al kindjes kwamen
Oh jezus! Dat is vandaag!quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:37 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
M'n moeder belde speciaal op om te zeggen waar het sintemaartensnoep lag voor het geval dat er al kindjes kwamen
Nee, dat vond ik ook een nadeelquote:Op dinsdag 11 november 2008 17:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vond die andere jurken die je showde wel erg mooi! Maar deze jurk, zo geplooid bij de buste, geeft je nogal ballontietenOf ligt dat aan mij?
Dan geef je ze toch gewoon een mandarijntje mee? Dat vinden ze ook heel leuk!quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh jezus! Dat is vandaag!
Ik ben even vergeten of ze dat hier in Bleiswijk nou wel of niet doen?
In Noord-Holland kwamen er altijd hele hordes langs de deur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan geef je ze toch gewoon een mandarijntje mee? Dat vinden ze ook heel leuk!.
Ja, daar maak je vrienden mee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar ik heb ook geen mandarijntjes. Wel nog een aantal Kitkats, dus voor noodgevallen....
En anders ga ik maar het licht uitdoen ofzo
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Als Within Temptation nog eens een nieuwe zangeres zoekt...quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:31 schreef Ewelina het volgende:
Haha, ja, ik heb vorig jaar dan ook een nieuwe jurk gekocht
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als Within Temptation nog eens een nieuwe zangeres zoekt....
quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, daar maak je vrienden mee!![]()
Maar ik heb ook geen mandarijntjes. Wel nog een aantal Kitkats, dus voor noodgevallen....
En anders ga ik maar het licht uitdoen ofzo
Geeft niet, want dat kan Sharon den Adel ook niet, volgens sommigenquote:
Oh joh, ik ben maar drie dagen weggeweestquote:Op dinsdag 11 november 2008 17:38 schreef Viking84 het volgende:
Zal ik dan maar de eerste zijn?: WB CF!
![]()
.
Ik zal je nog eens welkom thuis wensen zegquote:Op dinsdag 11 november 2008 17:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh joh, ik ben maar drie dagen weggeweest![]()
Mooie jurk/lichaamquote:Op dinsdag 11 november 2008 17:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is het jurkje.
Ik hoop ook niet dat hier kinderen langskomen zeg.. Ik zou ze alleen een handje chips aan kunnen bieden.
. M'n nichtje gaat vanavond voor het eerst lopen, zo schattig.
.
Die is inderdaad leukquote:Op dinsdag 11 november 2008 17:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is het jurkje.
Ik hoop ook niet dat hier kinderen langskomen zeg.. Ik zou ze alleen een handje chips aan kunnen bieden.
.
Sexyyyyyyyyyquote:Op dinsdag 11 november 2008 17:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is het jurkje.
.
Ervaring mee ofzo?quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:52 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Gevaarlijk zo een hoge split!
quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zal je nog eens welkom thuis wensen zeg. Pfuuuu
.
Het klinkt heerlijk. Hoe was het weer? Beetje lekkere temperaturen?quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
we hebben echt geen flikker gedaan in madrid: beetje door de stad gekuierd zondag, het Prado ingeweest, en voor de rest een beetje gewinkeld, veel gegeten, met neefje gespeeld en schildpadjes gekeken bij Atocha
Oh gelukkig, ik ben niet de enige die ouders is dan dr vriendquote:Op dinsdag 11 november 2008 10:16 schreef vamperotica het volgende:
Min vriendje is trouwens 29 en ik "al" 34
Nee, geen tijd voor. Ik moet trouwens niet naar Rotterdam, maar naar Capelle a/d Ijssel, dus dat wordt helemaal krap. Die Kunsthal moet in december maar een keertje dan.quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:00 schreef Ewelina het volgende:
Ah, je hebt dus donderdag je gesprek? En daarvoor naar de Kunsthal?
Mijn kind heeft vandaag een lampion geknutseld op school en is met mijnquote:Op dinsdag 11 november 2008 17:37 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Wrapsquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:02 schreef motorbloempje het volgende:
welkom terug CF
ik heb heul heus veul vetvoor Vik en d'r testmeuk
voor de rest en nu ga ik lekker wraps maken
Ja, een gesprek jaquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:02 schreef Ewelina het volgende:
Ah, maar wel een sollicitatiegesprek? Iig succes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |