auquote:Op dinsdag 11 november 2008 07:11 schreef vamperotica het volgende:
Goeie morgen....
Vampje mompelt iets over electrische tandenborstels....

Je hebt wel opzetstukjes voor elektrische tandenborstels hoorquote:Op dinsdag 11 november 2008 08:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
auof ging je gewoon je tanden poetsen

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Co, ik stuur je zo een pm met m'n liefje
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.

Goedzoquote:Op dinsdag 11 november 2008 08:46 schreef Viking84 het volgende:
Zo, ik ging net maar weer eens wegen: 74 kilo![]()
![]()
. Wtf! Zo licht ben ik in tijden niet geweest
. Nog 200 gram en ik heb een BMI van < 25
.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok!bejaarde

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:05 schreef Miss_S het volgende:
Nou blijk toch afgevallen te zijnheb nu een bmi van 25,7
Huh, maar jij had toch al een BMI van 25,2 ofzo? Of ben je weer aangekomen sindsdien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!

Dat heb ik vorig jaar gehad na een vakantie maar daarna eigenlijk nooit meer van hartequote:Op dinsdag 11 november 2008 09:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Huh, maar jij had toch al een BMI van 25,2 ofzo? Of ben je weer aangekomen sindsdien?

Wel leuk om te zien dat ik niet de enige ben met een oudere vriend! Die van mij wordt over een maandje 32 en ik ben 21. Heb jij er veel reacties op gehad?quote:Op dinsdag 11 november 2008 08:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Whehe, leuke verhalen op de vroege ochtend.. Ik zag PF helemaal voor me met die mond vol, geweldig. Alles verzamelen en dan in één keer doorslikken doet voor mij de trick.
.
Heb ik de oudste kerel hier?. Hij is van de week 32 geworden (ik ben 22). Maar iedereen schat 'm 25 of zo.

Wat een lieve foto.quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:49 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
mijn vent, 26bijna 27. Maar ik ben 23, dus scheelt helemaal niets

Hoe kom je daar op vraag ik me dan af....quote:Op dinsdag 11 november 2008 01:01 schreef conleche het volgende:
[..]
Niet persé, maar probeer en merk het verschil![]()
Truste!

Die van mij is 22 en ik ben 21quote:Op dinsdag 11 november 2008 08:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Whehe, leuke verhalen op de vroege ochtend.. Ik zag PF helemaal voor me met die mond vol, geweldig. Alles verzamelen en dan in één keer doorslikken doet voor mij de trick.
.
Heb ik de oudste kerel hier?. Hij is van de week 32 geworden (ik ben 22). Maar iedereen schat 'm 25 of zo.

nix au (als je een beetje voorzichtig doet... )er zijn zelfs speciale "hulpstukken" voor..quote:Op dinsdag 11 november 2008 08:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
auof ging je gewoon je tanden poetsen

komt vooral door 't pak denk ikquote:Op dinsdag 11 november 2008 10:14 schreef Vivi het volgende:
Jouw vriend ziet er wel veel ouder uit Moblo.

dat dusquote:

Goed in verhouding lijkt me. Heb jij nou ook dat bij het meest 'uitstekende' stuk op de foto, bij de overgang heup-bovenbeen, gewoon bot zit?quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:22 schreef Isegrim het volgende:
Wat vinden jullie? Ik ben wel aardig tevreden zo. Alleen mijn heupen / bovenbenen zouden wat dunner mogen, maar dat gaat toch niet lukken zonder intensief sporten en dat haat ik en heb ik er niet voor over.

Troost je, ik werd door de jongens op de middelbare school 'De Ijskast' genoemdquote:Op dinsdag 11 november 2008 09:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik werd op m'n zestiende door m'n middelbare schoolvriendinnetjes al Samantha genoemd. Ja, die van Sex and the City..

Nee, was het maar waar.quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:36 schreef Laureline het volgende:
[..]
Goed in verhouding lijkt me. Heb jij nou ook dat bij het meest 'uitstekende' stuk op de foto, bij de overgang heup-bovenbeen, gewoon bot zit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |