quote:Op maandag 10 november 2008 22:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Mensen die niets willen lezen over mijn seksleven, niet op de spoiler klikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
PF - Ga door, vertel meer, ik ben ziek en alleen en heb humor nodig
.
quote:Op maandag 10 november 2008 23:01 schreef conleche het volgende:
[..]
PF!! You made my day!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aaah!quote:Op maandag 10 november 2008 23:05 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]![]()
![]()
PF - Ga door, vertel meer, ik ben ziek en alleen en heb humor nodig
.
quote:Op maandag 10 november 2008 23:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]Neus dicht en slikken. Low carber kan je het niet krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 10 november 2008 23:09 schreef conleche het volgende:
[..]
Neus dicht en slikken. Low carber kan je het niet krijgen
Waarom neus dicht?quote:Op maandag 10 november 2008 23:09 schreef conleche het volgende:
[..]
Neus dicht en slikken. Low carber kan je het niet krijgen
Nou, dan verzin je maar wat grappigsquote:Op maandag 10 november 2008 23:09 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Aaah!
Ja voor de rest ben ik eigenlijk niet zo grappig
quote:Op maandag 10 november 2008 23:11 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Nou, dan verzin je maar wat grappigs.
Ik heb een bijholteonsteking. En een blaasontsteking. En koorts. En pijn. En nu kan ik niet lesgeven. En nu stort mijn hele planning op school in elkaar. En nu vallen er allemaal repetities enzo uit. En die moet ik dan weer later inplannen. En ik moet uitrusten van de dokter, met antibiotica. En ik proef niks, dus ik kan ook niet als troost wat lekkers maken. En m'n vriendje heeft nachtdienst, dus die zie ik ook niet.
/klaagmodus.
Ik denk dat ik dit moet lezen als ik wat helderder ben, want nu begrijp ik er geen barst vanquote:Op maandag 10 november 2008 23:06 schreef motorbloempje het volgende:
http://support.gfi.com/manuals/nl/me12/me12manual_nl.1.12.html
Beterschap!!!quote:Op maandag 10 november 2008 23:11 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Nou, dan verzin je maar wat grappigs.
Ik heb een bijholteonsteking. En een blaasontsteking. En koorts. En pijn. En nu kan ik niet lesgeven. En nu stort mijn hele planning op school in elkaar. En nu vallen er allemaal repetities enzo uit. En die moet ik dan weer later inplannen. En ik moet uitrusten van de dokter, met antibiotica. En ik proef niks, dus ik kan ook niet als troost wat lekkers maken. En m'n vriendje heeft nachtdienst, dus die zie ik ook niet.
/klaagmodus.
Oh en ik ben vanaf vandaag wel weer begonnen met afvallen. Ik heb namelijk nergens zin in, dus ik heb vandaag 3x een bak yoghurt met appel gegeten en als avondeten een kop tomatensoep.
Laten we zeggen, het is een begin. Niet het beste begin, maar wel weer een begin.
Dan proef je minderquote:
Hij heeft een geen-asperge dieet?quote:Op maandag 10 november 2008 23:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Het smaakte eigenlijk naar niets/wel prima, maar misschien komt dat door z'n dieet
En bedankt, ik stik in een hoestbuiquote:Op maandag 10 november 2008 23:15 schreef Ewelina het volgende:
SHE, wanneer plaats je een foto van je spuit-taart!
Iets wat zo smerig is dat je je neus dicht wil knijpen, proef je met neus dicht ook nog welquote:
Goede research Lauquote:Op maandag 10 november 2008 23:30 schreef Laureline het volgende:
En nog een paar klassiekers voor PF:
O, als het maar een beetje schoon is van onderen is het echt heerlijk hoorquote:Op maandag 10 november 2008 23:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
O mij lijkt een vagina juist vies omdat ik zelf weet wat er uit komt!!
quote:Op maandag 10 november 2008 23:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
O mij lijkt een vagina juist vies omdat ik zelf weet wat er uit komt!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Principessa.Farfallus op 11-11-2008 00:24:26 ]
Nouuuuuuquote:Op dinsdag 11 november 2008 00:02 schreef conleche het volgende:
Maarreh, ben je nu zelf eigenlijk al klaargekomen? Heb je m'n tips nog opgevolgd??
Ja met die gedemonteerde douche gaat het juist het makkelijkst, muts!quote:Op dinsdag 11 november 2008 00:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nouuuuuu
ik moet opeens denken aan een quote uit californication: "I can always hide under your clit, he'll never find me there!"
Sinds we die samen een soort van gevonden hebben, was er een avond incl een heel klein beetje wiet dat ik opeens alles heel veel meer voelde en even helemaal weg was met m'n gedachten van alles.
Mr PF dacht van niet toen ik het uitlegde hoe het was. Stel dat dat gevoel/die gebeurtenis iets anders was dan klaarkomen, dan vind ik het niet erg, want ik heb het gevoeld wat echt heeeel lekker was en het kan alleen nog maar beter worden dan
En ja ik heb je tips opgevolgd, ik zag het alleen niet zo zitten om de douche te demonteren
Niet persé, maar probeer en merk het verschilquote:Op dinsdag 11 november 2008 00:59 schreef kwakveense het volgende:
ik demonteer de douche nooitis tochnienodig persé?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |