abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 november 2008 @ 16:30:52 #151
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63132487
Mcsexy, Mcbath, Mcnogwat...
Zitten er ook euroknallers tussen? Voor SHE-tje?

hihihi
pi_63132493
Mijn vent is 36 en ik ben 35.

Ik heb Mc.Bath ook gemist...
pi_63132531
En ik denk dat ik geen echte vrouw ben, want ik heb nog nooit blaasontsteking gehad.
pi_63132551
Dan ik ook niet VMW, ik heb ook nog nooit blaasontsteking gehad, voor zover ik weet.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 11 november 2008 @ 16:35:27 #155
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_63132609
Ik ook niet en ook nog nooit een schimmelinfectie. Ik heb gewoon een uber resistente poes
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 11 november 2008 @ 16:36:24 #156
163650 Greys
pi_63132633
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 16:30 schreef SHE het volgende:
Mcsexy, Mcbath, Mcnogwat...
Zitten er ook euroknallers tussen? Voor SHE-tje?

hihihi
Hihihihiiiiiiiiiiiiiii

McJeweetwel heeft sinds zaterdag ook een hond.
Heeft ie hem ook Bink genoemd 'want dan hebben we allebei een Bink'
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63132650
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 16:35 schreef Aventura het volgende:
schimmelinfectie
Die ken ik wel.
Maar dat komt door allergieen, dus ligt niet aan mijn weerstand.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 11 november 2008 @ 16:37:05 #158
163650 Greys
pi_63132652
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 16:35 schreef Aventura het volgende:
Ik ook niet en ook nog nooit een schimmelinfectie. Ik heb gewoon een uber resistente poes
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63132671
MoBlo, als jij jezelf een vetpilaar noemt?!! Of heb ik over een smilie heengelezen? Moet Anosmie jou maar verwisselen met MissS, qua annorexiavoorspelling in de droom.

En vet bij je kont is echt niet makkelijk weg te krijgen, volgens mij lastiger dan buikvet hoor. Dat was toch het voordeel van appeltje zijn? Je vet springt meer in het oog, maar het gaat ook sneller weg. En 5-10 kilo onder streefgewicht gaan zitten (tip van SHE )? Dat is niet echt charmant, qua bovenkant, voor mij.
pi_63132746
Met MacBadkamer heeft Kwak zich laatst op een feestje hevig misdragen. Dat komt er nou van, geen make-up opdoen! Hij kon een week niet, maar nu wel dus!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 11 november 2008 @ 16:41:33 #161
163650 Greys
pi_63132773
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 16:40 schreef Laureline het volgende:
Met MacBadkamer heeft Kwak zich laatst op een feestje hevig misdragen. Dat komt er nou van, geen make-up opdoen! Hij kon een week niet, maar nu wel dus!
Jij goede opletster jij! Ik heb daar echt niets van meegekregen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Vis een optie? dinsdag 11 november 2008 @ 16:41:36 #162
70532 loveli
N
pi_63132775
Vraagje aan SHE. Omdat minder eten er op dit moment toch niet echt voor mij in zit (op het moment heb ik geen ruggegraat), heb ik bedacht dat ik wel een beetje spieren kan gaan kweken. Dan ben ik tenminste ergens mee bezig en gezien de diabetes die in de familie zit, is spiermassa ook het beste voor m'n gezondheid. Uiteindelijk met het doel om als ik niets uitvoer toch kcal te verbranden, u begrijpt.

Hoe doe ik dat het beste met eten? Op sites voor bodybuilders lees je zoveel over eten, dat ik er eng van word hoe strikt ze daar op hun intake letten. M'n onderbenen en armen hoeven niet gespierder te worden, bovenbenen, buik, billen en rug mogen wel wat aanzetten.

En hoe verstandig is cardio na bv. bodypump? Ik heb veel te weinig zelfdiscipline, maar als ik na m'n bodypumples doorga met de volgende activiteit, dan hoef ik me in ieder geval niet nog eens om te kleden.
crap in = crap out
pi_63132778
Ik heb wat kleding en schoenen te koop, wellicht komt er nog meer bij.

TK: kleding en schoenen
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  Vis een optie? dinsdag 11 november 2008 @ 16:43:09 #164
70532 loveli
N
pi_63132812
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 16:37 schreef Laureline het volgende:
En vet bij je kont is echt niet makkelijk weg te krijgen, volgens mij lastiger dan buikvet hoor. Dat was toch het voordeel van appeltje zijn? Je vet springt meer in het oog, maar het gaat ook sneller weg.
Heb ik nog nooit iets van gemerkt, helaas. Vet op m'n kont heb ik te weinig, maar m'n buik en vooral het gedeelte net onder m'n ribben heeft geen zin om te moven.
crap in = crap out
  dinsdag 11 november 2008 @ 16:43:13 #165
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_63132817
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 16:37 schreef Greys het volgende:

[..]

Het is eigenlijk heel raar want ik heb wel schimmelnagels, soms een schimmeltje in mijn oor (ja ja, heel vies etc. )waar ik druppels voor heb en de huisarts heeft weleens candida in mijn bloed geconstateerd (dit laatste vind ik nog steeds vreemd want je leest overal dat reguliere artsen daar niet in geloven en niet op testen). Maar ze heeft het toch echt gezegd, jammer dat ik toen niet heb doorgevraagd.
pi_63132836
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 16:41 schreef Greys het volgende:

[..]

Jij goede opletster jij! Ik heb daar echt niets van meegekregen
Ja, toen zat jij toch op het strand
pi_63132889
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 16:07 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben nog steeds een wandelende vetpilaar al zit het wel grotendeels verspreid

zo maar spinnen, denk ik
Mens, je bent hartstikke slank
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 11 november 2008 @ 16:46:23 #168
163650 Greys
pi_63132901
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 16:44 schreef Laureline het volgende:

[..]

Ja, toen zat jij toch op het strand
Ahhhhhh, het is dus meer dan een paar daagjes geleden verteld!
Dan ben ik gerustgesteld
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63132915
niet gaan spinnen.. last van mn nek en rug en nog niet helemaal beter, dat ging vorige keer ook niet heel lekker

Nu in een bus die ontzettend omrijdt en dan chocoladespullies halen voor verse warme choco vanavond
Ja doei.
  dinsdag 11 november 2008 @ 16:47:35 #170
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_63132931
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 @ 16:32 schreef vergeetmewelletje het volgende:
En ik denk dat ik geen echte vrouw ben, want ik heb nog nooit blaasontsteking gehad.
Wees blij

Echt heel vervelend is het, en als je het eenmaal gehad hebt, krijg je het vaker. Gelukkig is het voor mij weer een tijdje geleden al, de laatste keer.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_63132939
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 13:30 schreef Ewelina het volgende:
Waar is dat, PF? De UB aan de Singel?

Ik zit daar trouwens zelden. Een keer omdat ik wat bronnen van omstreeks 1900 moest bekijken, die worden niet uitgeleend.

Ja
pi_63132983
Nog meer goed nieuws heb mijn eerste tentamen niet gehaald
Voel me nu wel echt zielig
pi_63133161
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 16:49 schreef Miss_S het volgende:
Nog meer goed nieuws heb mijn eerste tentamen niet gehaald
Voel me nu wel echt zielig
Je eerste?
Weet je al wanneer je kunt herkansen?

* Mini_rulez doet mee met zich zielig voelen.
Vanochtend ging ik iets wegleggen op een kast en ik hoorde iets kraken in m'n nek. Gevolg: pijn bij elke nekbeweging naar rechts, dus hoofd stil houden. Ik had een pijnstiller genomen in de hoop dat het weg zou gaan, maar hij is nu uitgewerkt en de pijn begint weer terug te komen. Blegh.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_63133182
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 16:29 schreef Greys het volgende:

[..]

Mr. Badkamer? (Die gaan we vanaf nu McBath noemen, dat snap je zeker wel? ).
Maar heb ik iets gemist? Wie wat waar McBath?
En als ze naar bed zijn geweest heet ie McBeth

pi_63133201
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 16:32 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik heb het nu in twee maanden twee keer gehad (iig sowieso 1x) en daarvoor nooit! Er zijn drie factoren waardoor dat waarschijnlijk kan komen
pi_63133208
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 16:55 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Je eerste?
Weet je al wanneer je kunt herkansen?

* Mini_rulez doet mee met zich zielig voelen.
Vanochtend ging ik iets wegleggen op een kast en ik hoorde iets kraken in m'n nek. Gevolg: pijn bij elke nekbeweging naar rechts, dus hoofd stil houden. Ik had een pijnstiller genomen in de hoop dat het weg zou gaan, maar hij is nu uitgewerkt en de pijn begint weer terug te komen. Blegh.
Heb wel al een deeltentamen gehaald maar dit was mijn eerste hele
Ik mag 21 januari herkansen

voor je nek
pi_63133323
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 16:37 schreef Laureline het volgende:
MoBlo, als jij jezelf een vetpilaar noemt?!! Of heb ik over een smilie heengelezen? Moet Anosmie jou maar verwisselen met MissS, qua annorexiavoorspelling in de droom.

En vet bij je kont is echt niet makkelijk weg te krijgen, volgens mij lastiger dan buikvet hoor. Dat was toch het voordeel van appeltje zijn? Je vet springt meer in het oog, maar het gaat ook sneller weg. En 5-10 kilo onder streefgewicht gaan zitten (tip van SHE )? Dat is niet echt charmant, qua bovenkant, voor mij.
Zelfbeeld duurt even voordat het bij is getrokken, ik heb mijzelf altijd ultiem mager gevonden (wat ik ooit ook was) maar toen ik uit al m'n shirtjes barstte nog steeds Het heeft gewoon even tijd nodig
  Vis een optie? dinsdag 11 november 2008 @ 17:02:26 #178
70532 loveli
N
pi_63133370
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 16:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb het nu in twee maanden twee keer gehad (iig sowieso 1x) en daarvoor nooit! Er zijn drie factoren waardoor dat waarschijnlijk kan komen
Van hamsteren kun je het iig niet krijgen
crap in = crap out
pi_63133387
Nu kan ik nooit meer normaal naar de appie
pi_63133388
Nou jongens, wat een animo voor mijn spullen
pi_63133429
Ik pas dat niet Van jurkjes heb ik meestal maat 34/36 of zo als er rek in zit, kleine borsten en kleine heupen.
  dinsdag 11 november 2008 @ 17:05:39 #182
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63133446
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 16:41 schreef loveli het volgende:
Vraagje aan SHE. Omdat minder eten er op dit moment toch niet echt voor mij in zit (op het moment heb ik geen ruggegraat), heb ik bedacht dat ik wel een beetje spieren kan gaan kweken. Dan ben ik tenminste ergens mee bezig en gezien de diabetes die in de familie zit, is spiermassa ook het beste voor m'n gezondheid. Uiteindelijk met het doel om als ik niets uitvoer toch kcal te verbranden, u begrijpt.

Hoe doe ik dat het beste met eten? Op sites voor bodybuilders lees je zoveel over eten, dat ik er eng van word hoe strikt ze daar op hun intake letten. M'n onderbenen en armen hoeven niet gespierder te worden, bovenbenen, buik, billen en rug mogen wel wat aanzetten.

En hoe verstandig is cardio na bv. bodypump? Ik heb veel te weinig zelfdiscipline, maar als ik na m'n bodypumples doorga met de volgende activiteit, dan hoef ik me in ieder geval niet nog eens om te kleden.
je moet gewoon zoveel eten als je kan, maar dan wel vetvrij.
Carbs alleen overdag en post workout.
Eiwitten mag je altijd, maar weer zonder vet.

Cardio na pump is onzinnig, dan stijgt je cortisol spiegel en dat wil je niet.
Ik zou om en om trainen, ene dag pump, andere dag fitness circuit.
pi_63133450
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 16:56 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Heb wel al een deeltentamen gehaald maar dit was mijn eerste hele
Ik mag 21 januari herkansen

voor je nek
Oh, dan heb je nog genoeg tijd om je eerst even zielig te voelen en er dan flink tegenaan te gaan voor de herkansing. Waar gaat het over?
pi_63133452
Mja, ik heb die spullen natuurlijk gekocht op mijn bouw he... en veel toen ik nog forser was Heel veel dingen heb ik maar 1 of 2 keer aangehad, zonde om het weg te gooien.
pi_63133480
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 17:03 schreef Ewelina het volgende:
Nou jongens, wat een animo voor mijn spullen
Zelfde probleem als PF, not my size... Ik hoop eigenlijk ook dat ik het nooit meer zal passen.
pi_63133520
Ik ook niet
pi_63133562
Waarschijnlijk wel my size maar mag geen geld uitgeven eigenlijk (ookal vind ik het 2e jurkje wel leuk)
  dinsdag 11 november 2008 @ 17:11:16 #188
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_63133575
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 17:00 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Zelfbeeld duurt even voordat het bij is getrokken, ik heb mijzelf altijd ultiem mager gevonden (wat ik ooit ook was) maar toen ik uit al m'n shirtjes barstte nog steeds Het heeft gewoon even tijd nodig
Ik denk ook nog steeds dat ik heel dun ben. En dat ik kleine borsten heb. Ik vind het nog steeds heel raar als iemand refereert naar het (grote) formaat van mijn voorgevel.
  dinsdag 11 november 2008 @ 17:13:31 #189
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_63133639
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 11:10 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Eigenlijk helemaal geen reacties! M'n ouders moesten geloof ik wel even slikken toen ik ze voor het eerst over hem vertelde, maar daar kan het ontmoet-op-internet en woont-aan-de-andere-kant-van-het-land gedeelte ook wel iets mee te maken hebben gehad. . Hij is af en toe nog gewoon een jonge hond en ik ben vrij volwassen geloof ik (wat dat dan ook moge betekenen), dus we houden elkaar mooi in evenwicht.

Jullie wel? .
Wij hebben denk ik hetzelfde . En we hebben er wel wat meer reacties op gehad, maar dat kan ook te maken hebben gehad met het feit dat hij toen mijn baas was . Achja, uiteindelijk allemaal goedgekomen!
pi_63133655
Ik had trouwens een galajurk die me jarenlang te klein was, dus toen ik ging afvallen was het wel een soort doel om daar weer in te passen. Toen was ik afgevallen en had ik een gala, was 'ie opeens te groot! Toen heb ik hem maar laten innemen, want ik was er te veel aan gehecht.
Dat kun je ook altijd nog doen.
pi_63133670
Ik heb het idee dat ik lange en dunne benen heb, ze zijn nog wel lang maar nu wel stevig (als in gespierd )
ik denk altijd nog dat mijn buik dik is (omdat ik heel lang een dikke buik heb gehad!!) maar eigenlijk zit er geen grammetje vet meer aan zo raar is dat

oh ik had net de zieligste poging tot een vreetbui ooit Had maar 5 boterhammen gegeten over de hele dag
dus ik MOEST eten. 1,5 plakje biologische 30+ kaas en 5 plakjes biologische salami

nu maar wat marshmellows met warme chocomel (halfvol) al bedacht ik nu pas dat het best jammer is dat de marshmallows al op zijn voor ik een slok chocomel heb genomen
pi_63133673
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 17:00 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ja, dat klopt inderdaad! Ik was altijd de kleinste van de klas, zag er nog uit als 8 op m'n 13e bijvoorbeeld. Toen ik 15 was ben ik in 1 jaar enorm gegroeid, ongsteld geworden, borsten gekregen . Maar ik dacht nog jaren bij normale kleding: oo, pas ik toch niet. Of dat ik vooraan moest staan en het anders niet zag. Of als ik sjans had: zo, ze willen zeker lollig doen.

Dus Moblo heeft nog een jaar om eraan gewend te raken
pi_63133808
volgens mij zijn dit zadeltassen

pi_63133853
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 17:14 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik had trouwens een galajurk die me jarenlang te klein was, dus toen ik ging afvallen was het wel een soort doel om daar weer in te passen. Toen was ik afgevallen en had ik een gala, was 'ie opeens te groot! Toen heb ik hem maar laten innemen, want ik was er te veel aan gehecht.
Dat kun je ook altijd nog doen.
Ik heb nog een paar galajurken hangen ja. Bij eentje (een rode) heb ik dat ook laten doen, maar de winkel die dat deed was er niet blij mee Er zaten allemaal kraaltjes op en er moest 15 cm worden ingenomen. Ze deden het toen voor 30 euro, was service. Dat doen ze niet nog een keer Maar bij een andere jurk die ik heb, een zwarte, kost het minimaal 150,- en aangezien de jurk al 300 was en ik 'm waarschijnlijk toch nooit meer aandoe, vind ik het de moeite niet. Ik kan op zijn hoogst eens kijken voor welke prijs een naaiturk het doet.

Het gaat trouwens om deze:

deze is ingenomen, pas ik nu nog wel redelijk (eigenlijk alweer te groot)

Deze is gewoon te groot:

En deze zal ik waarschijnlijk nooit passen, was een miskoop. Qua heup en taille wel, maar mijn borsten zijn er te groot voor.

pi_63133909
Wat heb jij mooie kleren Ewelina
pi_63133923
Ik heb maar één shiny jurk en dat is nog niet eens echt een galajurk! . Maar die is wel mooi en enorm sexy, al zeg ik 't zelf. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_63133955
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 17:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb maar één shiny jurk en dat is nog niet eens echt een galajurk! . Maar die is wel mooi en enorm sexy, al zeg ik 't zelf. .
Je snapt dat we nu een foto willen zien?

Ach, ik ben gek op dat soort feestjes. Maar nu heb ik 5 galajurken in de kast hangen waarvan er 3 niet meer passen en dat vind ik toch wel zonde. Zeker die zwarte, dat vind ik nog steeds de mooiste (en meest flatterende)
pi_63133957
Terug uit Madrid. Dieettechnisch een ramp Een voordeel van de Spaanse keuken: je raakt er iig niet verstopt van

Vertel, wat heb ik gemist, de afgelopen drie dagen?
pi_63134008
Oh Dad! Hoe ging het met je eieren?
pi_63134023
Wel mooi die jurken! Ik heb gewoon zwarte, die daardoor juist wel weer apart is

Eerste date met Mr PF en vierde keer dat ik hem ooit zag Hij tilt alleen m'n jurk een beetje raar op

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')