Hihihihiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:30 schreef SHE het volgende:
Mcsexy, Mcbath, Mcnogwat...
Zitten er ook euroknallers tussen? Voor SHE-tje?
hihihi
Die ken ik wel.quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:35 schreef Aventura het volgende:
schimmelinfectie
quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:35 schreef Aventura het volgende:
Ik ook niet en ook nog nooit een schimmelinfectie. Ik heb gewoon een uber resistente poes![]()
Jij goede opletster jij! Ik heb daar echt niets van meegekregenquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:40 schreef Laureline het volgende:
Met MacBadkamer heeft Kwak zich laatst op een feestje hevig misdragen. Dat komt er nou van, geen make-up opdoen! Hij kon een week niet, maar nu wel dus!
Heb ik nog nooit iets van gemerkt, helaas. Vet op m'n kont heb ik te weinig, maar m'n buik en vooral het gedeelte net onder m'n ribben heeft geen zin om te moven.quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:37 schreef Laureline het volgende:
En vet bij je kont is echt niet makkelijk weg te krijgen, volgens mij lastiger dan buikvet hoor. Dat was toch het voordeel van appeltje zijn? Je vet springt meer in het oog, maar het gaat ook sneller weg.
Het is eigenlijk heel raar want ik heb wel schimmelnagels, soms een schimmeltje in mijn oor (ja ja, heel vies etc. )waar ik druppels voor heb en de huisarts heeft weleens candida in mijn bloed geconstateerd (dit laatste vind ik nog steeds vreemd want je leest overal dat reguliere artsen daar niet in geloven en niet op testen). Maar ze heeft het toch echt gezegd, jammer dat ik toen niet heb doorgevraagd.quote:
Ja, toen zat jij toch op het strandquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij goede opletster jij! Ik heb daar echt niets van meegekregen![]()
Mens, je bent hartstikke slankquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:07 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben nog steeds een wandelende vetpilaaral zit het wel grotendeels verspreid
zo maar spinnen, denk ik
Ahhhhhh, het is dus meer dan een paar daagjes geleden verteld!quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:44 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja, toen zat jij toch op het strand
Wees blijquote:Op dinsdag 11 november 2008 @ 16:32 schreef vergeetmewelletje het volgende:
En ik denk dat ik geen echte vrouw ben, want ik heb nog nooit blaasontsteking gehad.
Jaquote:Op dinsdag 11 november 2008 13:30 schreef Ewelina het volgende:
Waar is dat, PF? De UB aan de Singel?
Ik zit daar trouwens zelden. Een keer omdat ik wat bronnen van omstreeks 1900 moest bekijken, die worden niet uitgeleend.
Je eerste?quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:49 schreef Miss_S het volgende:
Nog meer goed nieuwsheb mijn eerste tentamen niet gehaald
Voel me nu wel echt zielig
En als ze naar bed zijn geweest heet ie McBethquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Mr. Badkamer? (Die gaan we vanaf nu McBath noemen, dat snap je zeker wel?).
Maar heb ik iets gemist?Wie wat waar McBath?
Ik heb het nu in twee maanden twee keer gehad (iig sowieso 1x) en daarvoor nooit! Er zijn drie factoren waardoor dat waarschijnlijk kan komenquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:32 schreef vergeetmewelletje het volgende:
En ik denk dat ik geen echte vrouw ben, want ik heb nog nooit blaasontsteking gehad.
Heb wel al een deeltentamen gehaald maar dit was mijn eerste helequote:Op dinsdag 11 november 2008 16:55 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Je eerste?
Weet je al wanneer je kunt herkansen?
* Mini_rulez doet mee met zich zielig voelen.
Vanochtend ging ik iets wegleggen op een kast en ik hoorde iets kraken in m'n nek. Gevolg: pijn bij elke nekbeweging naar rechts, dus hoofd stil houden. Ik had een pijnstiller genomen in de hoop dat het weg zou gaan, maar hij is nu uitgewerkt en de pijn begint weer terug te komen. Blegh.
Zelfbeeld duurt even voordat het bij is getrokken, ik heb mijzelf altijd ultiem mager gevonden (wat ik ooit ook was) maar toen ik uit al m'n shirtjes barstte nog steedsquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:37 schreef Laureline het volgende:
MoBlo, als jij jezelf een vetpilaar noemt?!! Of heb ik over een smilie heengelezen? Moet Anosmie jou maar verwisselen met MissS, qua annorexiavoorspelling in de droom.
En vet bij je kont is echt niet makkelijk weg te krijgen, volgens mij lastiger dan buikvet hoor. Dat was toch het voordeel van appeltje zijn? Je vet springt meer in het oog, maar het gaat ook sneller weg. En 5-10 kilo onder streefgewicht gaan zitten (tip van SHE)? Dat is niet echt charmant, qua bovenkant, voor mij.
Van hamsteren kun je het iig niet krijgenquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb het nu in twee maanden twee keer gehad (iig sowieso 1x) en daarvoor nooit! Er zijn drie factoren waardoor dat waarschijnlijk kan komen
je moet gewoon zoveel eten als je kan, maar dan wel vetvrij.quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:41 schreef loveli het volgende:
Vraagje aan SHE. Omdat minder eten er op dit moment toch niet echt voor mij in zit (op het moment heb ik geen ruggegraat), heb ik bedacht dat ik wel een beetje spieren kan gaan kweken. Dan ben ik tenminste ergens mee bezig en gezien de diabetes die in de familie zit, is spiermassa ook het beste voor m'n gezondheid. Uiteindelijk met het doel om als ik niets uitvoer toch kcal te verbranden, u begrijpt.
Hoe doe ik dat het beste met eten? Op sites voor bodybuilders lees je zoveel over eten, dat ik er eng van word hoe strikt ze daar op hun intake letten. M'n onderbenen en armen hoeven niet gespierder te worden, bovenbenen, buik, billen en rug mogen wel wat aanzetten.
En hoe verstandig is cardio na bv. bodypump? Ik heb veel te weinig zelfdiscipline, maar als ik na m'n bodypumples doorga met de volgende activiteit, dan hoef ik me in ieder geval niet nog eens om te kleden.
Oh, dan heb je nog genoeg tijd om je eerst even zielig te voelen en er dan flink tegenaan te gaan voor de herkansing.quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:56 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Heb wel al een deeltentamen gehaald maar dit was mijn eerste hele
Ik mag 21 januari herkansen![]()
voor je nek
Zelfde probleem als PF, not my size... Ik hoop eigenlijk ook dat ik het nooit meer zal passen.quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:03 schreef Ewelina het volgende:
Nou jongens, wat een animo voor mijn spullen
Ik denk ook nog steeds dat ik heel dun ben. En dat ik kleine borsten heb. Ik vind het nog steeds heel raar als iemand refereert naar het (grote) formaat van mijn voorgevel.quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:00 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Zelfbeeld duurt even voordat het bij is getrokken, ik heb mijzelf altijd ultiem mager gevonden (wat ik ooit ook was) maar toen ik uit al m'n shirtjes barstte nog steedsHet heeft gewoon even tijd nodig
Wij hebben denk ik hetzelfdequote:Op dinsdag 11 november 2008 11:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Eigenlijk helemaal geen reacties! M'n ouders moesten geloof ik wel even slikken toen ik ze voor het eerst over hem vertelde, maar daar kan het ontmoet-op-internet en woont-aan-de-andere-kant-van-het-land gedeelte ook wel iets mee te maken hebben gehad.. Hij is af en toe nog gewoon een jonge hond en ik ben vrij volwassen geloof ik (wat dat dan ook moge betekenen), dus we houden elkaar mooi in evenwicht.
Jullie wel?.
Ja, dat klopt inderdaad! Ik was altijd de kleinste van de klas, zag er nog uit als 8 op m'n 13e bijvoorbeeld. Toen ik 15 was ben ik in 1 jaar enorm gegroeid, ongsteld geworden, borsten gekregenquote:Op dinsdag 11 november 2008 17:00 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Zelfbeeld duurt even voordat het bij is getrokken, ik heb mijzelf altijd ultiem mager gevonden (wat ik ooit ook was) maar toen ik uit al m'n shirtjes barstte nog steedsHet heeft gewoon even tijd nodig
Ik heb nog een paar galajurken hangen ja. Bij eentje (een rode) heb ik dat ook laten doen, maar de winkel die dat deed was er niet blij meequote:Op dinsdag 11 november 2008 17:14 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik had trouwens een galajurk die me jarenlang te klein was, dus toen ik ging afvallen was het wel een soort doel om daar weer in te passen. Toen was ik afgevallen en had ik een gala, was 'ie opeens te groot! Toen heb ik hem maar laten innemen, want ik was er te veel aan gehecht.
Dat kun je ook altijd nog doen.
Je snapt dat we nu een foto willen zien?quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb maar één shiny jurk en dat is nog niet eens echt een galajurk!. Maar die is wel mooi en enorm sexy, al zeg ik 't zelf.
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |