Hihihihiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:30 schreef SHE het volgende:
Mcsexy, Mcbath, Mcnogwat...
Zitten er ook euroknallers tussen? Voor SHE-tje?
hihihi
Die ken ik wel.quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:35 schreef Aventura het volgende:
schimmelinfectie
quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:35 schreef Aventura het volgende:
Ik ook niet en ook nog nooit een schimmelinfectie. Ik heb gewoon een uber resistente poes![]()
Jij goede opletster jij! Ik heb daar echt niets van meegekregenquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:40 schreef Laureline het volgende:
Met MacBadkamer heeft Kwak zich laatst op een feestje hevig misdragen. Dat komt er nou van, geen make-up opdoen! Hij kon een week niet, maar nu wel dus!
Heb ik nog nooit iets van gemerkt, helaas. Vet op m'n kont heb ik te weinig, maar m'n buik en vooral het gedeelte net onder m'n ribben heeft geen zin om te moven.quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:37 schreef Laureline het volgende:
En vet bij je kont is echt niet makkelijk weg te krijgen, volgens mij lastiger dan buikvet hoor. Dat was toch het voordeel van appeltje zijn? Je vet springt meer in het oog, maar het gaat ook sneller weg.
Het is eigenlijk heel raar want ik heb wel schimmelnagels, soms een schimmeltje in mijn oor (ja ja, heel vies etc. )waar ik druppels voor heb en de huisarts heeft weleens candida in mijn bloed geconstateerd (dit laatste vind ik nog steeds vreemd want je leest overal dat reguliere artsen daar niet in geloven en niet op testen). Maar ze heeft het toch echt gezegd, jammer dat ik toen niet heb doorgevraagd.quote:
Ja, toen zat jij toch op het strandquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij goede opletster jij! Ik heb daar echt niets van meegekregen![]()
Mens, je bent hartstikke slankquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:07 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben nog steeds een wandelende vetpilaaral zit het wel grotendeels verspreid
zo maar spinnen, denk ik
Ahhhhhh, het is dus meer dan een paar daagjes geleden verteld!quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:44 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja, toen zat jij toch op het strand
Wees blijquote:Op dinsdag 11 november 2008 @ 16:32 schreef vergeetmewelletje het volgende:
En ik denk dat ik geen echte vrouw ben, want ik heb nog nooit blaasontsteking gehad.
Jaquote:Op dinsdag 11 november 2008 13:30 schreef Ewelina het volgende:
Waar is dat, PF? De UB aan de Singel?
Ik zit daar trouwens zelden. Een keer omdat ik wat bronnen van omstreeks 1900 moest bekijken, die worden niet uitgeleend.
Je eerste?quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:49 schreef Miss_S het volgende:
Nog meer goed nieuwsheb mijn eerste tentamen niet gehaald
Voel me nu wel echt zielig
En als ze naar bed zijn geweest heet ie McBethquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Mr. Badkamer? (Die gaan we vanaf nu McBath noemen, dat snap je zeker wel?).
Maar heb ik iets gemist?Wie wat waar McBath?
Ik heb het nu in twee maanden twee keer gehad (iig sowieso 1x) en daarvoor nooit! Er zijn drie factoren waardoor dat waarschijnlijk kan komenquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:32 schreef vergeetmewelletje het volgende:
En ik denk dat ik geen echte vrouw ben, want ik heb nog nooit blaasontsteking gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |