Aangezien ik deze spullen toch nooit meer draag en ik het liever niet meeverhuis, zet ik het maar hier neer. Alles is bijna nooit gedragen, en derhalve dus in zeer goede staat

Bieden excl. verzendkosten.
Jurk, rood, slechts 1 x gedragen. Maat 44, rits in de achterkant, geen rekbare stof. Rok valt overigens niet zo wijd als op de foto. Nieuwprijs was 60,-. Prijsindicatie 20-25 euro.
![]()
![]()
Jurk, zwart met petticoat, met heel subtiele glittertjes. Maat 40, maar is rekstof en kan dus gemakkelijk gedragen worden door iemand met maat 38 ofwel maat 42-44. Niet echt geschikt voor vrouwen met kleine borsten denk ik. Prijsindicatie: 20 euro. Eigenlijk nooit gedragen.
![]()
![]()
Schoenen, zilver, met punt en glittertjes op de hakken. Officieel maat 38, valt als 36. Niet alle glittertjes zitten er meer op, maar dat valt nauwelijks op. De schoenen zijn 1x gedragen, nieuwprijs was 50,-. Prijsindicatie: 25 euro
![]()
![]()
Gilet, maat 42. Is van spijkerstof, rekt niet mee. 1 of 2 x gedragen. Nieuwprijs was iets van 40,- . Prijsindicatie 15-20 euro.
![]()
![]()
Topje/corset (al is het niet zo stevig als een corset en je kan ook niet ingesnoerd worden). 1 x gedragen, zit toch niet helemaal goed. Maat 38, nieuwprijs was 50,-. Prijsindicatie: 25-30 euro.
![]()
achterkant:
![]()
Misschien komt er nog wat meer bij, ik zal mijn kledingkast nog eens goed bekijken. Onderhandelen is natuurlijk altijd mogelijk
[ Bericht 8% gewijzigd door Ewelina op 11-11-2008 16:54:17 ]
[b]Op
dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!