SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijstje erbij:
O: peer, magere yoghurt, weetabix
T: mandarijn
T:evergreen(want straks 'n uur fietsen naar mn werk)
L: 2 boterhammen kipflet en phil.
T: cracottes met smeerkaas
D: geen idee, wat de pot schaft bij mijn nichtje
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
Eej... Je ken nie alles in 1 keer goed hebben hé?!quote:
Eigenlijk helemaal geen reacties! M'n ouders moesten geloof ik wel even slikken toen ik ze voor het eerst over hem vertelde, maar daar kan het ontmoet-op-internet en woont-aan-de-andere-kant-van-het-land gedeelte ook wel iets mee te maken hebben gehad.quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:48 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Wel leuk om te zien dat ik niet de enige ben met een oudere vriend! Die van mij wordt over een maandje 32 en ik ben 21. Heb jij er veel reacties op gehad?
Ik weet niet wat ik eet, mijn lief kookt vanavond, maar tot nu toe is dat altijd prima te eten en best gezond ook nogquote:
Een oud schoolvriendinnetje kreeg iets met een vent van 32 toen zij 20 was. Alleen vertelde die vent haar dat hij 27 was omdat hij bang was dat ze 'm te oud vondquote:Op dinsdag 11 november 2008 11:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Eigenlijk helemaal geen reacties! M'n ouders moesten geloof ik wel even slikken toen ik ze voor het eerst over hem vertelde, maar daar kan het ontmoet-op-internet en woont-aan-de-andere-kant-van-het-land gedeelte ook wel iets mee te maken hebben gehad.. Hij is af en toe nog gewoon een jonge hond en ik ben vrij volwassen geloof ik (wat dat dan ook moge betekenen), dus we houden elkaar mooi in evenwicht.
Jullie wel?.
Het is al heel wat dat ie kookt, dus dat het dan af en toe wat calorierijk is, soit. Tenzij hij elke avond kookt natuurlijkquote:Op dinsdag 11 november 2008 11:20 schreef Goodbye het volgende:
Puh, vergeetmewelletje, gister al gekocht![]()
En DML, mijn vriendje kookt altijd lekker, maar wel calorierijkBehalve als hij kookt wat ik gekocht heb
Pfft, gisteren al gekookt.quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:20 schreef Goodbye het volgende:
Puh, vergeetmewelletje, gister al gekocht![]()
quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
VMW gebruikt men soms toch?
Je hebt je PC gister toch ook nog aangehad?quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:07 schreef kwakveense het volgende:
zit nu op kantoor uit te printen hoe ik straks thuis mn pc kan fixen mocht AVG mn windows vern**kt hebben. ik hoop dat ik ergens een opstart dan wel installatie cd heb. ik vermoed van niet.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:57 schreef cyclechick het volgende:
Morgen!
al op de uni, en heb vanochtend al gezwommen, best lekker begin van de dag!
Wat een openhartige ontboezemingen allemaal!Inderdaad! Mis ik één topic...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moblo, wat een leuk vriendje heb jij, en wat een schattige foto.
Isegrim: mooi figuur, niks meer aan doen.
-edit- Oja, mijn vriendje is anderhalf jaar ouder dan ik, netjes hè? Klasgenoten, dan krijg je dat.
En Kwak: fix die pc want we willen je zeil zien!
Ontopic: niks te melden hier, ben sinds gisteren weer netjes verder aan het gaan na een slechte week waarin ik niet afgevallen, maar wonder boven wonder ook niets aangekomen ben.
Net een heel verhelderend gesprek gehad over waar ik mijn eerste stage wil gaan doen, ik ben weer helemaal geïnspireerd en het maakt mijn keuze een stuk duidelijker. Alleen jammer dat ik nu niet meteen in de literatuur kan duiken om een onderwerp te kiezen omdat ik nog een tentamen moet leren, maar dat mag de pret niet drukken. Ik ben helemaal.
Are you pondering what I'm pondering?
quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:57 schreef cyclechick het volgende:
Wat een openhartige ontboezemingen allemaal!Haha, herkenbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ik heb 5 jaar zonder gedaan en vond het eigenlijk wel prima en nu denk ik nergens anders aan
. Nog een reden dat ik werk moet hebben
.
Niet meer actief op Fok!
Hebben ze die bij jullie ook al? Wat een vreselijke naam is dat toch... Ik vraag me af wie dat bedacht heeft, "we noemen het geen benauwd, saai computerhok, we noemen het een landschap!"quote:
Ja, die test jaquote:Op dinsdag 11 november 2008 12:32 schreef Mini_rulez het volgende:
Vik: je had toch ook een pestbui toen je die test invulde, of was dat een andere?
Als je weer iets nuttigs doet en wat ritme in je dagen hebt voel je je vast al beter idd. Ondertussen kun je mooi even nadenken over alle goede eigenschappen die je hebt en jezelf ervan overtuigen dat je een aanwinst bent voor elke werkgever. Als je dan teruggaat, pak je ze helemaal in.
is dat dat lokaal in de grote toren moblo? toen ik in Nijmegen was voor de winterschool van t LOT kreeg ik echt ernsitge "middelbare school documentatiecentrum" gevoelens van het "studielandschap" rrrrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 11 november 2008 12:34 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hebben ze die bij jullie ook al? Wat een vreselijke naam is dat toch... Ik vraag me af wie dat bedacht heeft, "we noemen het geen benauwd, saai computerhok, we noemen het een landschap!"
Eenschquote:Op dinsdag 11 november 2008 12:40 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Viking, klopt het dat je een negatief zelfbeeld hebt?
Want je moet je dat niet laten aanpraten door iemand die jou niet kent.
het is hier geen saai benauwd computerhokquote:Op dinsdag 11 november 2008 12:34 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hebben ze die bij jullie ook al? Wat een vreselijke naam is dat toch... Ik vraag me af wie dat bedacht heeft, "we noemen het geen benauwd, saai computerhok, we noemen het een landschap!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |