wrapsquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wraps.
Heb je al chocoladespullies?.
O ja, ik weet ook waarom onze chocofontein vorig jaar niet goed wilde doorstromen. Er had zonnebloemolie in gemoeten. Wisten wij veel. We bleven er maar chocolade in tyfen.
Lijkt me heerlijkquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:03 schreef ColdFeet het volgende:
Het was niet superwarm, maar wel erg zonnig. Gister de halve middag als echte toeristen wijntjes zitten drinken op de Plaza Mayor, met zonnebril en in truitje![]()
Viking, ik vind vooral de musea in Madrid gaaf, maar daar moet je wel de tijd voor hebben. Liefst een per dag, natuurlijk. Dat hebben we de vorige keer gedaan.
Volgend jaar weer![]()
quote:Wat lief dat Mark meegaat naar je gesprek, hij is echt zooo je echtgenoot
Haha, ja dat overleg steeds vond iedereen het gaafst geloof ikquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Haha Viking, je vond Burn after reading zeker echt een goeie film?. Ik vond die ene scène echt meesterlijk: "Report back to me when... well, whenever it makes sense."
Allebei huilen?quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:12 schreef AKnynke het volgende:
tvp..beetje laat!
Gister heerlijk met de duitser gepraat, op een gegeven moment moesten we allebei huilen! Vandaga eerst college, daarna gelunched enzo hier thuis met de Duitser, en toen nog even gewinkeld. Nu weer alleen!
Ik heb m'n eerste sinterklaascadeautje al weer gekocht, nog een paar te gaan!
Spreek je eigenlijk Engels, Duits of Zweeds met hem?quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:12 schreef AKnynke het volgende:
tvp..beetje laat!
Gister heerlijk met de duitser gepraat, op een gegeven moment moesten we allebei huilen! Vandaga eerst college, daarna gelunched enzo hier thuis met de Duitser, en toen nog even gewinkeld. Nu weer alleen!
Ik heb m'n eerste sinterklaascadeautje al weer gekocht, nog een paar te gaan!
Ja, dat was wel de beste rol voor Brad Pitt ooit. Hij was echt perfect, heb me voor het eerst sinds jaren niet aan hem geërgerd. En George was ook een goede sleazeballquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Haha, ja dat overleg steeds vond iedereen het gaafst geloof ik.
Ik vond Brad Pitt subliem, vooral vlak nadat 'ie die cd-rom heeft ontdekt (daar komt m'n sig dus ook vandaan). Hij is zó vreselijk dom! En die autoscène met John Malkovich
![]()
![]()
.
Hè, nou wil ik ook weer terug naar Spanje. Oooo, dat eten alleen alquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:03 schreef ColdFeet het volgende:
Het was niet superwarm, maar wel erg zonnig. Gister de halve middag als echte toeristen wijntjes zitten drinken op de Plaza Mayor, met zonnebril en in truitje![]()
Viking, ik vind vooral de musea in Madrid gaaf, maar daar moet je wel de tijd voor hebben. Liefst een per dag, natuurlijk. Dat hebben we de vorige keer gedaan.
Volgend jaar weer
Wat lief dat Mark meegaat naar je gesprek, hij is echt zooo je echtgenoot
Bleiswijk ligt toch ook gewoon in Nederland?quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Allebei huilen?Omdat jullie je zo rot voelden?
SinterklaascadeautjesJammer dat we hier niet aan Sinterklaas doen
Ik vond George walgelijkquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:14 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja, dat was wel de beste rol voor Brad Pitt ooit. Hij was echt perfect, heb me voor het eerst sinds jaren niet aan hem geërgerd. En George was ook een goede sleazeball
Ik denk eerder dat Greys bedoelt dat ze het niet viertquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bleiswijk ligt toch ook gewoon in Nederland?.
Hehe, en altijd dat 'stoere' verhaal over het pistool. op de automatische piloot. Maar het aller-allerwalgelijkste was de vrouw van John Malkovitch. Ik wilde hem ter plekke koesteren, zo erg was ze.quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vond George walgelijk.
"Zo" *petst op buik* "Ik ga maar eens hardlopen".
Jawohl!quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bleiswijk ligt toch ook gewoon in Nederland?
Wij doen met Kerst het dobbelspelquote:Wij gaan het met de familie vieren en we doen in principe alleen cadeautjes voor de kinderen en voor de rest een "gezellige avond" met samen eten en drinken. Ik zag het ook liever anders (lootjes trekken en pakjes onder het kleed en dan met de dobbelsteen gooien!), maar mijn schoonzus zwaait de scepter bij ons thuis en die wil het zo, dus gebeurt het zo
. Viva la democracia
.
Johquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:19 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Greys bedoelt dat ze het niet viert![]()
quote:En ik vier Sint dus wel, met mijn schoonfamilie, op 5 december
Dat was het neefje van Isequote:Op dinsdag 11 november 2008 18:15 schreef Laureline het volgende:
[..]
Hè, nou wil ik ook weer terug naar Spanje. Oooo, dat eten alleen al![]()
Hoe oud is je neefje? En is het een neefje dat jullie mee hadden genomen op vacantie, of is het een neefje dat daar woont?
Sinds wanneer gaat Greys ook naar ZA?quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:22 schreef ColdFeet het volgende:
Greys, wanneer ga je naar ZA?Wij moeten hoognodig concrete plannen gaan maken, nog maar anderhalve maand
Greys WIL naar ZA, ik dacht niet dat ze concrete plannen had?quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Sinds wanneer gaat Greys ook naar ZA?.
Hebben jullie geld over ofzo, met al die reizen de hele tijd?.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:01 schreef Chicolate het volgende:
En mooi gedaan Ise! Je blijft hier toch wel posten he?
Ik hoop deze tijd volgend jaarquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:22 schreef ColdFeet het volgende:
Greys, wanneer ga je naar ZA?Wij moeten hoognodig concrete plannen gaan maken, nog maar anderhalve maand
Ik had nooit gedacht dat jij blond zou zijn!quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is het jurkje.
Ik hoop ook niet dat hier kinderen langskomen zeg.. Ik zou ze alleen een handje chips aan kunnen bieden.
. M'n nichtje gaat vanavond voor het eerst lopen, zo schattig.
.
ja...we zijn allebei nogal aan het worstelen met de toekomst, wat we willen, waar we staan in de wereld. Hij heeft het daar vooral heel moeilijk mee. en ik had gewoon een shit-dag!quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Allebei huilen?Omdat jullie je zo rot voelden?
SinterklaascadeautjesJammer dat we hier niet aan Sinterklaas doen
kwartet! Ik spreek een mix van engels en duits, en zo nu en dan een woord nederlands met hem.quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Spreek je eigenlijk Engels, Duits of Zweeds met hem?. En vieren jullie Sinterklaas in Zweden?
.
Haha, dat zei CF laatst ook al! Waarom niet dan, als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:38 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik had nooit gedacht dat jij blond zou zijn!
quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:33 schreef Isegrim het volgende:
[..]Nou vooruit, speciaal voor jou dan.
Misschien dat ik er nog wel een kilootje of twee, drie afdoe voor een beetje speling.
Ik denk ook steeds dat DaD een brunette is. Weet niet waarom, dat ze niet op dr avatar lijkt is me wel duidelijkquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:38 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik had nooit gedacht dat jij blond zou zijn!
Indiaantje!quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
Volgens mij kan ik Chicolate's eerdere post bijna kopiëren!
Toch maar een persoonlijke noot: yay jurken, boo test van Viking *aai*, AKnynke: lieve Duitser, Isegrim: gief jouw figuur <3!
Samenvatting dag Maria:
* Bus komt niet
* 40 min in kou staan voor de (verlate) bus no. 2
* verlate bus zorgt voor missen volgende trein
* Koukleum is dus ongeveer 30 min. te laat voor eerste college van nieuw vak
* Werken met lieve collega's![]()
* Kut, Sint Maarten vergetenKiddies krijgen speculaasjes
![]()
Misschien door je avatar, die is zo kleurloos, en jij lijkt zo sprankelend blond!quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Haha, dat zei CF laatst ook al! Waarom niet dan, als ik vragen mag?.
Je avatar!!quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Haha, dat zei CF laatst ook al! Waarom niet dan, als ik vragen mag?.
Ik ken DaD in het echt, ik ken DaD in het echt, ik ken DaD in het echtquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:44 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Misschien door je avatar, die is zo kleurloos, en jij lijkt zo sprankelend blond!
Sprankelend is goed.quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:44 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Misschien door je avatar, die is zo kleurloos, en jij lijkt zo sprankelend blond!
Dat weet ik. Maar da's gewoon eerste beeldvormingquote:
Sorry, niet mijn maat en ook niet mijn smaak.quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:03 schreef Ewelina het volgende:
Nou jongens, wat een animo voor mijn spullen
*angstvallige stilte*quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ken DaD in het echt, ik ken DaD in het echt, ik ken DaD in het echt.
Wie wil mij aanraken?.
ze zijn nu een beetje slap en kwabbig (door die 5 kg extra denk ik!)quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:01 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh gelukkig, ik ben niet de enige die ouders is dan dr vriend.
Viking
En mooi gedaan Ise! Je blijft hier toch wel posten he?
En PF en DaD en Ewelina zulke mooie jurken. Stiekem wil ik ooit nog een keer een jurkje kopen, een normale, maar ik weet nu toch al dat ik het niet ga dragen ... jammer, zag laatst iets heel leuks hangen. Hou zelf trouwens ook meer van eenvoudige kledingstukken, dus zonder kraaltjes enzo
.
WB Coldfeet!
@PF: worden je armen niet juist 'groter' als je ze gaat trainen?
Ja, dat valt tegen hèquote:
quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:58 schreef Greys het volgende:
Ik ga evenstrijken
![]()
Dan heb ik dat maar gehad.
Dus wees gewaarschuwd, ik kom straks als een razende hysterische agressieve feeks terug
28 november ga ik naar Amsterdam voor een gesprek met de twee verantwoordelijken voor het project waar ik dan aan mee zou gaan werken. Best een beetje eng, straks vragen ze me van alles over editeren en zo wat ik dan allemaal niet meer weet! Ik hoop wel echt dat het doorgaat.quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, dat valt tegen hè.
Ging je stage bij het CH-instituut nou door of niet? Of moet je nog op gesprek? Weet niet of ik wat gemist heb.
Ok, spannendquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
28 november ga ik naar Amsterdam voor een gesprek met de twee verantwoordelijken voor het project waar ik dan aan mee zou gaan werken. Best een beetje eng, straks vragen ze me van alles over editeren en zo wat ik dan allemaal niet meer weet! Ik hoop wel echt dat het doorgaat..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |