Merci!quote:Op maandag 10 november 2008 23:05 schreef hetzusjevan het volgende:
Zo goed?
Je staat erbij en iedereen staat nu op alfabetische volgorde als het goed is. Zal eens kijken of ik hem in een wiki OP kan krijgen oid (weet nog niet hoe dat moet, neequote:Op maandag 10 november 2008 23:06 schreef John.Milton het volgende:
Ik wil ook wel in de OP.
Ben bezig met mijn Pre-Master Marketing Management.
Mijn weekend is vandaag voorbij en morgen is het 11 november dus ben ik in Maastricht te vinden voor de opening van het carnavals-seizoen.
je hebt me heul wel gehoordquote:Op maandag 10 november 2008 23:04 schreef aardappel het volgende:
woei, deeltje 3![]()
ik sta nog niet in de OP zie ik, ik doe het zelfde als hmmmz. Hij had beloofd om een keer te roepen in de collegezaal, maar heb hem nog niet gehoord
Jaquote:Op dinsdag 11 november 2008 00:08 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Nu wel. Je doet nu je bachelor toch?
Als je ANOVA aanklikt en dan op post hoc klikt staat Tukey ertussenquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:54 schreef hetzusjevan het volgende:
Morgen.. waar zit de optie voor de tukey dinges in SPSS bij vraag 3? Die kan ik niet vinden
in geval van een gewone opdracht die geen beoordeling krijgt en voor de rest nergens voor meetelt, oftewel, puur is om te oefenen en wat te leren, maakt het niks uit. Als het wel ergens voor meetelt, zal ik het zo snel mogelijk weghalen want mensen helpen met frauderen is zelf ook frauderenquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:30 schreef Muis006 het volgende:
(Oeps, post ik zomaar de huiswerkantwoordenovertreed ik hier regels mee of..?)
Thanksquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:49 schreef aardappel het volgende:
[..]
in geval van een gewone opdracht die geen beoordeling krijgt en voor de rest nergens voor meetelt, oftewel, puur is om te oefenen en wat te leren, maakt het niks uit. Als het wel ergens voor meetelt, zal ik het zo snel mogelijk weghalen want mensen helpen met frauderen is zelf ook frauderen
maar ik gok dat je vrij veilig zit met huiswerkantwoordjes
Ik heb gewoon een drukke, saaie weekquote:Op woensdag 12 november 2008 20:12 schreef automatic_ het volgende:
Jemie... gaat niet goed he! Al twee dagen niets te vertellen haha. De planning is overal bagger maar dit had ik nog nooit meegemaakt.
Kijk, dat is dan weer wel sensatie!quote:Op woensdag 12 november 2008 20:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een drukke, saaie weekenige hoogtepunt was het vogeltje dat zich via een kapotte plafondplaat toegang tot P had verschaft en vervolgens hysterisch het kantoor van Vroomen invloog
Ja de docent stapte heel kordaat het bureau opquote:Op woensdag 12 november 2008 21:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kijk, dat is dan weer wel sensatie!
En dat wilde je eerst niet met ons delen?quote:Op woensdag 12 november 2008 21:19 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja Vroomen stapte heel kordaat het bureau open toen probeerde het vogeltje zijn kantoor weer uit te vliegen, dus wij snel de deur dichtdoen. Uiteindelijk heeft mijn begeleider hem te pakken gekregen en via het raam van het kantoor naar buiten gedaan
Hmm begrijpelijkquote:Op woensdag 12 november 2008 21:23 schreef Muis006 het volgende:
Ik was het vergetenik moest gisteren van 10 tot 5 non stop experimenten afnemen dus mijn hersenen waren op non-actief toen ik eenmaal thuis was
Thnxquote:Op woensdag 12 november 2008 21:16 schreef Friek_ het volgende:
Tevens complimenten voor de heropmaak van de OP.
Weet jij wie mijn begeleider is danquote:Op woensdag 12 november 2008 23:41 schreef oompaloompa het volgende:
Volgens mij leest niemand hier mee hoor, maar je maar niet druk, sowieso lijkt jouw begeleider me niet echt een "fok! type"
Dat studentenforum weet ik niet zeker, volgens mij de meeste niet, maar ik weet wel dat iemand van cultuur er laatst op gekeken heeft...
Nja had toevallig een tijdje geleden met iemand over zijn onderzoek gepraat, en een dag later postte jij je onderwerp dat ongeveer 99% hetzelfde klonk, dus ik heb wel een vermoedenquote:Op donderdag 13 november 2008 08:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Weet jij wie mijn begeleider is dan?
Bluh ik ben ziekig thuisgelukkig is dat geen ramp want er zijn groepsgenoten in Tilburg. Maar toch..
Jep! Ik vond het een goed college alleen ik vond dat ze iets te snel praatte. Ik (en de mensen om mij heen) maken graag aantekeningen en schrijven graag dingen bij alleen soms ging ze te snel door de stof heen zodat ik niet de kans kreeg om m'n zinnen af te maken ofzoquote:Op woensdag 12 november 2008 23:57 schreef oompaloompa het volgende:
Ooow![]()
Ben je vandaag naar cultuur gegaan? Zo ja wat vond je van het gastcollege?
(je kunt eerlijk zijn hoor, vertel het alleen maar door als je het goed vond)
ja, en ik mocht niet komenquote:Op donderdag 13 november 2008 12:09 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Jep! Ik vond het een goed college alleen ik vond dat ze iets te snel praatte. Ik (en de mensen om mij heen) maken graag aantekeningen en schrijven graag dingen bij alleen soms ging ze te snel door de stof heen zodat ik niet de kans kreeg om m'n zinnen af te maken ofzo.
Vond het ook niet vervelend om naar te luisteren en kon m'n aandacht er goed bijhouden (kan me meestal slecht concentreren op de colleges van Breu?? weet even zijn exacte naam niet meer- maar dat komt misschien omdat ik daarvoor altijd heel geconcentreerd probeer op te letten bij wetenschapsfilo
).
Hoezo? Ken je haar?
Vertelquote:Op donderdag 13 november 2008 17:57 schreef automatic_ het volgende:
AcVa![]()
En wat een vreselijke tweedejaars zaten er bij ons
Ik ken geen namen, maar ik vond ze stom.quote:Op donderdag 13 november 2008 19:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Verteljaargenoten dissen!
En Oompa, wetenschapsfilosofie wordt nog steeds door Schouten gegeven ja. Ik ga alleen nooit naar college dus kan er verder niet over meepraten
Okequote:Op donderdag 13 november 2008 22:27 schreef GlowMouse het volgende:
Letten jullie op dat iedereen meeleest, en je dus beter terughoudend kunt zijn met het noemen van namen?
Dan zou ik je eigen naam er ook bijzettenquote:Op donderdag 13 november 2008 23:13 schreef oompaloompa het volgende:
@Glowmouse, ik zal er op letten, maar bij positieve opmerkingen is het niet zo erg als ze het uitvinden
Ik heb van hem ook wetenschapsfilosofie! Heb je dat college toevallig op dinsdag van 14.45u tot 17.30u?quote:Op donderdag 13 november 2008 23:08 schreef hetzusjevan het volgende:
En Schouten vind ik een leuke vent voor wetenschapsfilo. Ik heb 3 jaar filo gehad op de middelbare voor mn studiepunten en ik vond het verschrikkelijk, heb er niets van onthouden behalve (cogito ergo sum descartes) maar blegh. En nu die man vertelt het best leuk en interessant. Nu volg ik het meestal met gemak.
Nou ik ben Jennifer en ik heb volgens mij geen negatieve dingen gezegd over mensenquote:Op donderdag 13 november 2008 23:17 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Dan zou ik je eigen naam er ook bijzetten
Ik vond bij ontwikkeling de onderzoekjes en zo altijd leuk, maar vond de stoornissen en dat soort zaken altijd erg vervelendquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:22 schreef automatic_ het volgende:
Ik twijfel nog eigenlijk. Sociale Psychologie lijkt mij leuk, maar Ontwikkelingspsychologie lijkt mij ook leuk
Dus ik moet nog goed gaan oriënteren, hihi.
Hmm oke...quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:24 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik vond bij ontwikkeling de onderzoekjes en zo altijd leuk, maar vond de stoornissen en dat soort zaken altijd erg vervelend
Haha nee dat zal wel een foutje zijn dan! Ik zit nog lekker in het 2e jaar van mijn bachelor, samen met zusje.quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:48 schreef automatic_ het volgende:
Muis, ik dacht dat jij al een Master deed, omdat er Msc Psychologie, tweede jaar staat in de OP
Is dat diegene die in mijn werkgroep acva zit?quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:32 schreef automatic_ het volgende:
Haha. Ik wilde ook Criminologie gaan doen
Maar toen ging ik zooo twijfelen en toen dacht ik; Doe het toch maar niet...
En toen zei een vriend van mij; Ahhh ga mee naar Tilburg! Leuk! Psychologie!
Ehh oke![]()
(in de eerste van het HBO zei ik al wel "ik ga later psychologie doen", maar dacht dat dat niet serieus was van mijzelf)
'Vriend' van mij heeft Werktuigbouwkunde gedaan, pre-master TU/e en nu doet hij ook Psychologie :p
Naja ik weet dus niet zeker of ik de goeie voor ogen heb maar volgens mij weet ik wel wie werktuigbouwkunde en TU heeft gedaanquote:Op vrijdag 14 november 2008 21:52 schreef automatic_ het volgende:
Hehe, betrapt.
Hij moest zeker z'n onderwerp (verder) uitleggen of niet?
Klopt, dat is wel dezelfde - of er moeten er meer zijn haha.quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:10 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Naja ik weet dus niet zeker of ik de goeie voor ogen heb maar volgens mij weet ik wel wie werktuigbouwkunde en TU heeft gedaan. Hij heeft een geen doorsnee Hollandse naam volgens mij.
Hij had een heel interessant onderwerp volgens onze docent alleen hij moest zich ergens anders op richten omdat het anders te moeilijk werd / er te weinig info over was geloof ik. Weet alleen ff niet meer welk onderwerp ie had.. Crap.
Haha! Waarom hebben jullie je niet voor dezelfde wg ingeschreven als jullie 'samen' psych zijn gaan doen? Ik schrijf mij en een vriendin eigk altijd standaard voor dezelfde wg's inquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Klopt, dat is wel dezelfde - of er moeten er meer zijn haha.
Hmm oke... Ben benieuwd of hij gaat wisselen, haha.
Even checken dinsdag![]()
bier!quote:Op zondag 16 november 2008 19:57 schreef GlowMouse het volgende:
Hoe staat het met de UvT-meet?
De periode na zonsondergang. Hier een uur of 20.00-21.00quote:
Dat is als de dag op zijn eind loopt en Nederland zich huiswaarts spoedt voor de doodgekookte erpels met droge ballen!quote:
Het begon geloof ik met een A, of nee, met een L. Nou laat ook maarquote:
Andre? Antoinette? Aloysius? Adelbert? Ahmed? Louis? Leentje? Loek? Leon?quote:Op zondag 16 november 2008 23:15 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Het begon geloof ik met een A, of nee, met een L. Nou laat ook maar
De Van Dale beschrijft de avond als de "periode van de dag waarin het nacht wordt, ongeveer tussen 18 uur
en het uur waarop men naar bed gaat". Gaat iedereen netjes naar bed wanneer het nacht wordt?
Ik geloof er niks vanquote:Op zondag 16 november 2008 23:23 schreef GlowMouse het volgende:
Het rijmde geloof ik op oompaloompa.
waarom stemt niemand in de poll
Omdat jij dat ook niet doet?quote:Op zondag 16 november 2008 23:23 schreef GlowMouse het volgende:
Het rijmde geloof ik op oompaloompa.
waarom stemt niemand in de poll
Zijn gewoon colleges 's avonds, veelal voor deeltijdstudenten.quote:Op zondag 16 november 2008 23:30 schreef Muis006 het volgende:
Wat is er 's avonds op de campus te doen?
Maandag lopen ze allemaal naar C, elke avond zijn er wel senioren te vindenquote:Op zondag 16 november 2008 23:38 schreef automatic_ het volgende:
Omdat er dan allemaal senioren in W & P lopen :s
22.00, dus op tijd beginnenquote:Op zondag 16 november 2008 23:39 schreef oompaloompa het volgende:
Ik, Archibaldus leonardus maria van puffelen boven woempa (ja het rijmt) heb gestemd op savonds op campus
(maar sluit de esplanade niet al verschrikkelijk vroeg?)
Ik zie ze overdag wandelenquote:Op zondag 16 november 2008 23:39 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Maandag lopen ze allemaal naar C, elke avond zijn er wel senioren te vinden
damn 28 is al oud? Dan ben ik voer 2 jaar "oud"quote:Op zondag 16 november 2008 23:42 schreef automatic_ het volgende:
Haha. Ik zat op het HBO met iemand in de klas van 28 & dat was in het begin ook vrij apart...
Bij ons zitten er ook een aantal oudjes dat je denkt ehhh oke
Dat klinkt als iets dat een vieze oude man van 50 zou zeggen tegen een zestienjarig meisje.quote:Op zondag 16 november 2008 23:49 schreef Muis006 het volgende:
Ik ben pas 20![]()
Maar leeftijd is ook niet alles: ouwe bokken lusten ook weleens een jong blaadje sla!
Nee maar ik was toen 17quote:Op zondag 16 november 2008 23:47 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
damn 28 is al oud? Dan ben ik voer 2 jaar "oud"
laatst ook al een grijze haar gevonden.....
Spontaan vergeten...quote:Op zondag 16 november 2008 23:59 schreef oompaloompa het volgende:
Nee gelukkig niet, alleen voor spss practicum, maar daar vergeet ik altijd heen te gaan.
Ehm.. nee. Samenvatten en veel lezen...quote:Op maandag 17 november 2008 10:26 schreef Muis006 het volgende:
Mogguh![]()
Ik kom er niet onderuit, deze week ga ik aan persoonlijkheidsleer werken!
Iemand anders nog spannende dingen op de planning?
Dan maak je maar zin!quote:Op maandag 17 november 2008 13:49 schreef hetzusjevan het volgende:
bwaaah, geeeeeeeeeeeeeeeeen ziiiiiiiihiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin!
Zo.
Herkenbaar....quote:Op maandag 17 november 2008 13:49 schreef hetzusjevan het volgende:
bwaaah, geeeeeeeeeeeeeeeeen ziiiiiiiihiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin!
Zo.
Psst! Je doet het allemaal ergens voor! Het leidt helemaal tot niets!quote:Op maandag 17 november 2008 15:24 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb net een motivatie kaartje van iemand gehad
Ik durf dat pas in te kijken als ik de stof voor mijn gevoel redelijk beheersquote:Op maandag 17 november 2008 15:50 schreef hetzusjevan het volgende:
Ja tering ik denk ik kijk eens even een oud tentamen van MTO-C in.. dat ik dat dus nooit ga halen he. Bah.
Welk vak is het? Dan zijn we voorbereidquote:Op maandag 17 november 2008 22:13 schreef oompaloompa het volgende:
Nou, het gaat niet alleen om gelijk krijgen (eerlijkheid gebied me te zeggen dat dat toch wel een grote factor is) Maar ook bv. dat ik weet van een groot deel van mijn klasgenoten dat ze ongeveer hetzelfde voorbeeld hebben gegeven (mijn voorbeeld is een andere versie van een voorbeeld in t boek) en ook allemaal 0 punten hebben gekregen, en ook bv. dat die man volgend jaar jullie krijgt en ook weer zo zal reageren..
Nope, we moeten nu bij AcVa 2 een toets maken en een biebopdracht waarbij je literatuur gaat zoeken bij verschillende sites. Maar mijn VPN doet stomquote:Op donderdag 20 november 2008 09:18 schreef Muis006 het volgende:
Bonjour!
De biebopdracht! Bedoel je daar die instructie mee? Dat stelt vrij weinig voor. Het is vooral aanwezig zijn :p
Ik zou vanochtend persoonlijkheidsleer doen maar het komt me, na 3 dagen, een beetje mijn neus uit. Dus ik denk dat ik vandaag lekker () MTO-C doe en, als ik daar genoeg van heb, wat persoonlijkheidsleer.
Tentamenstress
quote:Op donderdag 20 november 2008 01:17 schreef automatic_ het volgende:
Stomme AcVA
Stomme Biebopdracht
Alles is nu even stom.
Voor wanneer moest dat gedaan worden? Heb nog altijd niks ingeleverd.quote:Op donderdag 20 november 2008 15:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nope, we moeten nu bij AcVa 2 een toets maken en een biebopdracht waarbij je literatuur gaat zoeken bij verschillende sites. Maar mijn VPN doet stom
Majaa ik heb iets ingeleverd vandaag
Ik moest het vandaag doen en die bieb zooi moet aan het einde ofzo. Die opdracht duurt ook niet lang, maar als dat vpn loopt te klote dan werkt het niet echt hequote:Op donderdag 20 november 2008 22:45 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Voor wanneer moest dat gedaan worden? Heb nog altijd niks ingeleverd.
quote:Op donderdag 20 november 2008 22:01 schreef aardappel het volgende:
[..]
biebopdracht![]()
daar ben je binnen 10 minuten mee klaar
Het is niet de opdracht die jullie denken dat het is. Die hebben we al gehad en die sloeg inderdaad echt helemaal nergens op.quote:
offtopic: hoe was je kijkavond in de tuinstraat, ben je het geworden?quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:51 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Het is niet de opdracht die jullie denken dat het is. Die hebben we al gehad en die sloeg inderdaad echt helemaal nergens op.
Die AcVa 2 toets?quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:28 schreef hetzusjevan het volgende:
Ooh die digitale biebopdracht moet ik ook nog doen. Wij moeten 'm vóór 1 dec. doen.
Het is echt te simpel om dat te regelen. Al heb ik er zelf cisco vpn client voor moeten installeren, maar over 't algemeen werkt het als je gewoon de stappen van 't pdfje volgt en dat neemt een minuutje of 2 in beslag maar dan heb je ook wat.quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:29 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik heb geen VPN verbinding hier en ook geen zin om in te stellen.. dus doe het van de week wel op school ofzo.
Huh? Wie ben jij dan?quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:26 schreef hmmmz het volgende:
[..]
offtopic: hoe was je kijkavond in de tuinstraat, ben je het geworden?
Toevallig heb ik een keer op je fobo geklikt en en je foto gezien. In de uitnodigingsmail van de tuinstraat stonden alle namen. Een vriend van me die ook was uitgenodigd was die namen aan het opzoeken op hyves, toen stuurd hij via msn wat van de gevonden hyves pagina's naar mij en toen herkende ik de foto op je hyves uit je foboquote:
Stalker!quote:Op maandag 24 november 2008 00:20 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Toevallig heb ik een keer op je fobo geklikt en en je foto gezien. In de uitnodigingsmail van de tuinstraat stonden alle namen. Een vriend van me die ook was uitgenodigd was die namen aan het opzoeken op hyves, toen stuurd hij via msn wat van de gevonden hyves pagina's naar mij en toen herkende ik de foto op je hyves uit je fobo![]()
![]()
ik ben het helaas niet geworden, het was een beetje een vidar huis en er kwam net na mij iemand binnen die het halve huis al kende van vidar en van de hockey.
Dat nog wel, ik vertik het namelijk om die 25 euro te betalen voor deze onzin.quote:Op maandag 24 november 2008 10:43 schreef hetzusjevan het volgende:
Echt balen Friek_, is dit je eerste keer? Anders kost het je wss ook nog eens 25 euro.
Ja, die heb ik dus aangevinkt staan!quote:Op maandag 24 november 2008 12:48 schreef hetzusjevan het volgende:
Friek_, je krijgt wel reminders in je email.. dat moet je aanvinken in je studiegids en dan krijg je op je universiteits-email een reminder.
Sterker nog, ze worden automatisch doorgestuurd naar m'n privé-mail.quote:Op maandag 24 november 2008 13:13 schreef hetzusjevan het volgende:
Jep. Check je je webmail wel regelmatig genoeg dan? Ik heb iig wel de reminders gehad..
en toch ben je het vergeten :/quote:Op maandag 24 november 2008 13:39 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Sterker nog, ze worden automatisch doorgestuurd naar m'n privé-mail.
Check je webmail van de uvt eens dan, kijken of ie daar wel staat? Want dan doet die forward dienst het gewoon niet goed. En anders ben je flink genaaidquote:
Hm oke.. Ja ik kan niet mailen want de webmail ligt eruit en hotmail accepteren ze vaak niet.. Dus even wachten tot die stomme webmail 't weer doetquote:Op maandag 24 november 2008 16:14 schreef oompaloompa het volgende:
Ik had het redelijk per punt gedaan en bij mij was de opdracht gewoon goed. Maar ik hoorde dat er redelijk grote veranderingen zijn geweest binnen persoonlijkheidsleer, dus als je het zeker wilt weten zou ik gewoon de docent mailen, kan geen kwaad lijkt me.
Laat het mij dan ook even weten alsjeblieftquote:Op maandag 24 november 2008 16:16 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Hm oke.. Ja ik kan niet mailen want de webmail ligt eruit en hotmail accepteren ze vaak niet.. Dus even wachten tot die stomme webmail 't weer doet.
Thanks!quote:Op maandag 24 november 2008 16:38 schreef hetzusjevan het volgende:
Ooh hij doet het weer! Net deed ie 't ff niet, kreeg ik een foutmelding.. Nu weer wel. Thnx voor de melding automatic_
.
Edit: heb gemaild Muis, zodra ik reactie terug heb post ik het hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |