Als je ANOVA aanklikt en dan op post hoc klikt staat Tukey ertussenquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:54 schreef hetzusjevan het volgende:
Morgen.. waar zit de optie voor de tukey dinges in SPSS bij vraag 3? Die kan ik niet vinden
in geval van een gewone opdracht die geen beoordeling krijgt en voor de rest nergens voor meetelt, oftewel, puur is om te oefenen en wat te leren, maakt het niks uit. Als het wel ergens voor meetelt, zal ik het zo snel mogelijk weghalen want mensen helpen met frauderen is zelf ook frauderenquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:30 schreef Muis006 het volgende:
(Oeps, post ik zomaar de huiswerkantwoordenovertreed ik hier regels mee of..?)
Thanksquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:49 schreef aardappel het volgende:
[..]
in geval van een gewone opdracht die geen beoordeling krijgt en voor de rest nergens voor meetelt, oftewel, puur is om te oefenen en wat te leren, maakt het niks uit. Als het wel ergens voor meetelt, zal ik het zo snel mogelijk weghalen want mensen helpen met frauderen is zelf ook frauderen
maar ik gok dat je vrij veilig zit met huiswerkantwoordjes
branden?
Ik heb gewoon een drukke, saaie weekquote:Op woensdag 12 november 2008 20:12 schreef automatic_ het volgende:
Jemie... gaat niet goed he! Al twee dagen niets te vertellen haha. De planning is overal bagger maar dit had ik nog nooit meegemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |