Kijk, dat is dan weer wel sensatie!quote:Op woensdag 12 november 2008 20:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een drukke, saaie weekenige hoogtepunt was het vogeltje dat zich via een kapotte plafondplaat toegang tot P had verschaft en vervolgens hysterisch het kantoor van Vroomen invloog
Ja de docent stapte heel kordaat het bureau opquote:Op woensdag 12 november 2008 21:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kijk, dat is dan weer wel sensatie!
En dat wilde je eerst niet met ons delen?quote:Op woensdag 12 november 2008 21:19 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja Vroomen stapte heel kordaat het bureau open toen probeerde het vogeltje zijn kantoor weer uit te vliegen, dus wij snel de deur dichtdoen. Uiteindelijk heeft mijn begeleider hem te pakken gekregen en via het raam van het kantoor naar buiten gedaan
Hmm begrijpelijkquote:Op woensdag 12 november 2008 21:23 schreef Muis006 het volgende:
Ik was het vergetenik moest gisteren van 10 tot 5 non stop experimenten afnemen dus mijn hersenen waren op non-actief toen ik eenmaal thuis was
Thnxquote:Op woensdag 12 november 2008 21:16 schreef Friek_ het volgende:
Tevens complimenten voor de heropmaak van de OP.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |