Kijk, dat is dan weer wel sensatie!quote:Op woensdag 12 november 2008 20:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een drukke, saaie weekenige hoogtepunt was het vogeltje dat zich via een kapotte plafondplaat toegang tot P had verschaft en vervolgens hysterisch het kantoor van Vroomen invloog
Ja de docent stapte heel kordaat het bureau opquote:Op woensdag 12 november 2008 21:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kijk, dat is dan weer wel sensatie!
En dat wilde je eerst niet met ons delen?quote:Op woensdag 12 november 2008 21:19 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja Vroomen stapte heel kordaat het bureau open toen probeerde het vogeltje zijn kantoor weer uit te vliegen, dus wij snel de deur dichtdoen. Uiteindelijk heeft mijn begeleider hem te pakken gekregen en via het raam van het kantoor naar buiten gedaan
Hmm begrijpelijkquote:Op woensdag 12 november 2008 21:23 schreef Muis006 het volgende:
Ik was het vergetenik moest gisteren van 10 tot 5 non stop experimenten afnemen dus mijn hersenen waren op non-actief toen ik eenmaal thuis was
Thnxquote:Op woensdag 12 november 2008 21:16 schreef Friek_ het volgende:
Tevens complimenten voor de heropmaak van de OP.
Weet jij wie mijn begeleider is danquote:Op woensdag 12 november 2008 23:41 schreef oompaloompa het volgende:
Volgens mij leest niemand hier mee hoor, maar je maar niet druk, sowieso lijkt jouw begeleider me niet echt een "fok! type"
Dat studentenforum weet ik niet zeker, volgens mij de meeste niet, maar ik weet wel dat iemand van cultuur er laatst op gekeken heeft...
Nja had toevallig een tijdje geleden met iemand over zijn onderzoek gepraat, en een dag later postte jij je onderwerp dat ongeveer 99% hetzelfde klonk, dus ik heb wel een vermoedenquote:Op donderdag 13 november 2008 08:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Weet jij wie mijn begeleider is dan?
Bluh ik ben ziekig thuisgelukkig is dat geen ramp want er zijn groepsgenoten in Tilburg. Maar toch..
Jep! Ik vond het een goed college alleen ik vond dat ze iets te snel praatte. Ik (en de mensen om mij heen) maken graag aantekeningen en schrijven graag dingen bij alleen soms ging ze te snel door de stof heen zodat ik niet de kans kreeg om m'n zinnen af te maken ofzoquote:Op woensdag 12 november 2008 23:57 schreef oompaloompa het volgende:
Ooow![]()
Ben je vandaag naar cultuur gegaan? Zo ja wat vond je van het gastcollege?
(je kunt eerlijk zijn hoor, vertel het alleen maar door als je het goed vond)
ja, en ik mocht niet komenquote:Op donderdag 13 november 2008 12:09 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Jep! Ik vond het een goed college alleen ik vond dat ze iets te snel praatte. Ik (en de mensen om mij heen) maken graag aantekeningen en schrijven graag dingen bij alleen soms ging ze te snel door de stof heen zodat ik niet de kans kreeg om m'n zinnen af te maken ofzo.
Vond het ook niet vervelend om naar te luisteren en kon m'n aandacht er goed bijhouden (kan me meestal slecht concentreren op de colleges van Breu?? weet even zijn exacte naam niet meer- maar dat komt misschien omdat ik daarvoor altijd heel geconcentreerd probeer op te letten bij wetenschapsfilo
).
Hoezo? Ken je haar?
Vertelquote:Op donderdag 13 november 2008 17:57 schreef automatic_ het volgende:
AcVa![]()
En wat een vreselijke tweedejaars zaten er bij ons
Ik ken geen namen, maar ik vond ze stom.quote:Op donderdag 13 november 2008 19:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Verteljaargenoten dissen!
En Oompa, wetenschapsfilosofie wordt nog steeds door Schouten gegeven ja. Ik ga alleen nooit naar college dus kan er verder niet over meepraten
Okequote:Op donderdag 13 november 2008 22:27 schreef GlowMouse het volgende:
Letten jullie op dat iedereen meeleest, en je dus beter terughoudend kunt zijn met het noemen van namen?
Dan zou ik je eigen naam er ook bijzettenquote:Op donderdag 13 november 2008 23:13 schreef oompaloompa het volgende:
@Glowmouse, ik zal er op letten, maar bij positieve opmerkingen is het niet zo erg als ze het uitvinden
Ik heb van hem ook wetenschapsfilosofie! Heb je dat college toevallig op dinsdag van 14.45u tot 17.30u?quote:Op donderdag 13 november 2008 23:08 schreef hetzusjevan het volgende:
En Schouten vind ik een leuke vent voor wetenschapsfilo. Ik heb 3 jaar filo gehad op de middelbare voor mn studiepunten en ik vond het verschrikkelijk, heb er niets van onthouden behalve (cogito ergo sum descartes) maar blegh. En nu die man vertelt het best leuk en interessant. Nu volg ik het meestal met gemak.
Nou ik ben Jennifer en ik heb volgens mij geen negatieve dingen gezegd over mensenquote:Op donderdag 13 november 2008 23:17 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Dan zou ik je eigen naam er ook bijzetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |