Hmm oke...quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:24 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik vond bij ontwikkeling de onderzoekjes en zo altijd leuk, maar vond de stoornissen en dat soort zaken altijd erg vervelend
Haha nee dat zal wel een foutje zijn dan! Ik zit nog lekker in het 2e jaar van mijn bachelor, samen met zusje.quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:48 schreef automatic_ het volgende:
Muis, ik dacht dat jij al een Master deed, omdat er Msc Psychologie, tweede jaar staat in de OP
Is dat diegene die in mijn werkgroep acva zit?quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:32 schreef automatic_ het volgende:
Haha. Ik wilde ook Criminologie gaan doen
Maar toen ging ik zooo twijfelen en toen dacht ik; Doe het toch maar niet...
En toen zei een vriend van mij; Ahhh ga mee naar Tilburg! Leuk! Psychologie!
Ehh oke![]()
(in de eerste van het HBO zei ik al wel "ik ga later psychologie doen", maar dacht dat dat niet serieus was van mijzelf)
'Vriend' van mij heeft Werktuigbouwkunde gedaan, pre-master TU/e en nu doet hij ook Psychologie :p
Naja ik weet dus niet zeker of ik de goeie voor ogen heb maar volgens mij weet ik wel wie werktuigbouwkunde en TU heeft gedaanquote:Op vrijdag 14 november 2008 21:52 schreef automatic_ het volgende:
Hehe, betrapt.
Hij moest zeker z'n onderwerp (verder) uitleggen of niet?
Klopt, dat is wel dezelfde - of er moeten er meer zijn haha.quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:10 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Naja ik weet dus niet zeker of ik de goeie voor ogen heb maar volgens mij weet ik wel wie werktuigbouwkunde en TU heeft gedaan. Hij heeft een geen doorsnee Hollandse naam volgens mij.
Hij had een heel interessant onderwerp volgens onze docent alleen hij moest zich ergens anders op richten omdat het anders te moeilijk werd / er te weinig info over was geloof ik. Weet alleen ff niet meer welk onderwerp ie had.. Crap.
Haha! Waarom hebben jullie je niet voor dezelfde wg ingeschreven als jullie 'samen' psych zijn gaan doen? Ik schrijf mij en een vriendin eigk altijd standaard voor dezelfde wg's inquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Klopt, dat is wel dezelfde - of er moeten er meer zijn haha.
Hmm oke... Ben benieuwd of hij gaat wisselen, haha.
Even checken dinsdag![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |