quote:Op donderdag 20 november 2008 22:01 schreef aardappel het volgende:
[..]
biebopdracht![]()
daar ben je binnen 10 minuten mee klaar
Het is niet de opdracht die jullie denken dat het is. Die hebben we al gehad en die sloeg inderdaad echt helemaal nergens op.quote:
offtopic: hoe was je kijkavond in de tuinstraat, ben je het geworden?quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:51 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Het is niet de opdracht die jullie denken dat het is. Die hebben we al gehad en die sloeg inderdaad echt helemaal nergens op.
Die AcVa 2 toets?quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:28 schreef hetzusjevan het volgende:
Ooh die digitale biebopdracht moet ik ook nog doen. Wij moeten 'm vóór 1 dec. doen.
Het is echt te simpel om dat te regelen. Al heb ik er zelf cisco vpn client voor moeten installeren, maar over 't algemeen werkt het als je gewoon de stappen van 't pdfje volgt en dat neemt een minuutje of 2 in beslag maar dan heb je ook wat.quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:29 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik heb geen VPN verbinding hier en ook geen zin om in te stellen.. dus doe het van de week wel op school ofzo.
Huh? Wie ben jij dan?quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:26 schreef hmmmz het volgende:
[..]
offtopic: hoe was je kijkavond in de tuinstraat, ben je het geworden?
Toevallig heb ik een keer op je fobo geklikt en en je foto gezien. In de uitnodigingsmail van de tuinstraat stonden alle namen. Een vriend van me die ook was uitgenodigd was die namen aan het opzoeken op hyves, toen stuurd hij via msn wat van de gevonden hyves pagina's naar mij en toen herkende ik de foto op je hyves uit je foboquote:
Stalker!quote:Op maandag 24 november 2008 00:20 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Toevallig heb ik een keer op je fobo geklikt en en je foto gezien. In de uitnodigingsmail van de tuinstraat stonden alle namen. Een vriend van me die ook was uitgenodigd was die namen aan het opzoeken op hyves, toen stuurd hij via msn wat van de gevonden hyves pagina's naar mij en toen herkende ik de foto op je hyves uit je fobo![]()
![]()
ik ben het helaas niet geworden, het was een beetje een vidar huis en er kwam net na mij iemand binnen die het halve huis al kende van vidar en van de hockey.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |