Zijn gewoon colleges 's avonds, veelal voor deeltijdstudenten.quote:Op zondag 16 november 2008 23:30 schreef Muis006 het volgende:
Wat is er 's avonds op de campus te doen?
Maandag lopen ze allemaal naar C, elke avond zijn er wel senioren te vindenquote:Op zondag 16 november 2008 23:38 schreef automatic_ het volgende:
Omdat er dan allemaal senioren in W & P lopen :s
22.00, dus op tijd beginnenquote:Op zondag 16 november 2008 23:39 schreef oompaloompa het volgende:
Ik, Archibaldus leonardus maria van puffelen boven woempa (ja het rijmt) heb gestemd op savonds op campus
(maar sluit de esplanade niet al verschrikkelijk vroeg?)
Ik zie ze overdag wandelenquote:Op zondag 16 november 2008 23:39 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Maandag lopen ze allemaal naar C, elke avond zijn er wel senioren te vinden
damn 28 is al oud? Dan ben ik voer 2 jaar "oud"quote:Op zondag 16 november 2008 23:42 schreef automatic_ het volgende:
Haha. Ik zat op het HBO met iemand in de klas van 28 & dat was in het begin ook vrij apart...
Bij ons zitten er ook een aantal oudjes dat je denkt ehhh oke
Dat klinkt als iets dat een vieze oude man van 50 zou zeggen tegen een zestienjarig meisje.quote:Op zondag 16 november 2008 23:49 schreef Muis006 het volgende:
Ik ben pas 20![]()
Maar leeftijd is ook niet alles: ouwe bokken lusten ook weleens een jong blaadje sla!
Nee maar ik was toen 17quote:Op zondag 16 november 2008 23:47 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
damn 28 is al oud? Dan ben ik voer 2 jaar "oud"
laatst ook al een grijze haar gevonden.....
Spontaan vergeten...quote:Op zondag 16 november 2008 23:59 schreef oompaloompa het volgende:
Nee gelukkig niet, alleen voor spss practicum, maar daar vergeet ik altijd heen te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |