Nope, we moeten nu bij AcVa 2 een toets maken en een biebopdracht waarbij je literatuur gaat zoeken bij verschillende sites. Maar mijn VPN doet stomquote:Op donderdag 20 november 2008 09:18 schreef Muis006 het volgende:
Bonjour!
De biebopdracht! Bedoel je daar die instructie mee? Dat stelt vrij weinig voor. Het is vooral aanwezig zijn :p
Ik zou vanochtend persoonlijkheidsleer doen maar het komt me, na 3 dagen, een beetje mijn neus uit. Dus ik denk dat ik vandaag lekker () MTO-C doe en, als ik daar genoeg van heb, wat persoonlijkheidsleer.
Tentamenstress
quote:Op donderdag 20 november 2008 01:17 schreef automatic_ het volgende:
Stomme AcVA
Stomme Biebopdracht
Alles is nu even stom.
Voor wanneer moest dat gedaan worden? Heb nog altijd niks ingeleverd.quote:Op donderdag 20 november 2008 15:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nope, we moeten nu bij AcVa 2 een toets maken en een biebopdracht waarbij je literatuur gaat zoeken bij verschillende sites. Maar mijn VPN doet stom
Majaa ik heb iets ingeleverd vandaag
Ik moest het vandaag doen en die bieb zooi moet aan het einde ofzo. Die opdracht duurt ook niet lang, maar als dat vpn loopt te klote dan werkt het niet echt hequote:Op donderdag 20 november 2008 22:45 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Voor wanneer moest dat gedaan worden? Heb nog altijd niks ingeleverd.
quote:Op donderdag 20 november 2008 22:01 schreef aardappel het volgende:
[..]
biebopdracht![]()
daar ben je binnen 10 minuten mee klaar
Het is niet de opdracht die jullie denken dat het is. Die hebben we al gehad en die sloeg inderdaad echt helemaal nergens op.quote:
offtopic: hoe was je kijkavond in de tuinstraat, ben je het geworden?quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:51 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Het is niet de opdracht die jullie denken dat het is. Die hebben we al gehad en die sloeg inderdaad echt helemaal nergens op.
Die AcVa 2 toets?quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:28 schreef hetzusjevan het volgende:
Ooh die digitale biebopdracht moet ik ook nog doen. Wij moeten 'm vóór 1 dec. doen.
Het is echt te simpel om dat te regelen. Al heb ik er zelf cisco vpn client voor moeten installeren, maar over 't algemeen werkt het als je gewoon de stappen van 't pdfje volgt en dat neemt een minuutje of 2 in beslag maar dan heb je ook wat.quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:29 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik heb geen VPN verbinding hier en ook geen zin om in te stellen.. dus doe het van de week wel op school ofzo.
Huh? Wie ben jij dan?quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:26 schreef hmmmz het volgende:
[..]
offtopic: hoe was je kijkavond in de tuinstraat, ben je het geworden?
Toevallig heb ik een keer op je fobo geklikt en en je foto gezien. In de uitnodigingsmail van de tuinstraat stonden alle namen. Een vriend van me die ook was uitgenodigd was die namen aan het opzoeken op hyves, toen stuurd hij via msn wat van de gevonden hyves pagina's naar mij en toen herkende ik de foto op je hyves uit je foboquote:
Stalker!quote:Op maandag 24 november 2008 00:20 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Toevallig heb ik een keer op je fobo geklikt en en je foto gezien. In de uitnodigingsmail van de tuinstraat stonden alle namen. Een vriend van me die ook was uitgenodigd was die namen aan het opzoeken op hyves, toen stuurd hij via msn wat van de gevonden hyves pagina's naar mij en toen herkende ik de foto op je hyves uit je fobo![]()
![]()
ik ben het helaas niet geworden, het was een beetje een vidar huis en er kwam net na mij iemand binnen die het halve huis al kende van vidar en van de hockey.
Dat nog wel, ik vertik het namelijk om die 25 euro te betalen voor deze onzin.quote:Op maandag 24 november 2008 10:43 schreef hetzusjevan het volgende:
Echt balen Friek_, is dit je eerste keer? Anders kost het je wss ook nog eens 25 euro.
Ja, die heb ik dus aangevinkt staan!quote:Op maandag 24 november 2008 12:48 schreef hetzusjevan het volgende:
Friek_, je krijgt wel reminders in je email.. dat moet je aanvinken in je studiegids en dan krijg je op je universiteits-email een reminder.
Sterker nog, ze worden automatisch doorgestuurd naar m'n privé-mail.quote:Op maandag 24 november 2008 13:13 schreef hetzusjevan het volgende:
Jep. Check je je webmail wel regelmatig genoeg dan? Ik heb iig wel de reminders gehad..
en toch ben je het vergeten :/quote:Op maandag 24 november 2008 13:39 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Sterker nog, ze worden automatisch doorgestuurd naar m'n privé-mail.
Check je webmail van de uvt eens dan, kijken of ie daar wel staat? Want dan doet die forward dienst het gewoon niet goed. En anders ben je flink genaaidquote:
Hm oke.. Ja ik kan niet mailen want de webmail ligt eruit en hotmail accepteren ze vaak niet.. Dus even wachten tot die stomme webmail 't weer doetquote:Op maandag 24 november 2008 16:14 schreef oompaloompa het volgende:
Ik had het redelijk per punt gedaan en bij mij was de opdracht gewoon goed. Maar ik hoorde dat er redelijk grote veranderingen zijn geweest binnen persoonlijkheidsleer, dus als je het zeker wilt weten zou ik gewoon de docent mailen, kan geen kwaad lijkt me.
Laat het mij dan ook even weten alsjeblieftquote:Op maandag 24 november 2008 16:16 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Hm oke.. Ja ik kan niet mailen want de webmail ligt eruit en hotmail accepteren ze vaak niet.. Dus even wachten tot die stomme webmail 't weer doet.
Thanks!quote:Op maandag 24 november 2008 16:38 schreef hetzusjevan het volgende:
Ooh hij doet het weer! Net deed ie 't ff niet, kreeg ik een foutmelding.. Nu weer wel. Thnx voor de melding automatic_
.
Edit: heb gemaild Muis, zodra ik reactie terug heb post ik het hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |