dat ene waar ik een topic over zag, hier in DIG?quote:Op maandag 10 november 2008 18:45 schreef Cothen het volgende:
Werd zojuist gebeld door digibeten kennissen van me. Ik heb ze ooit eens een computer verkocht en nu start-ie niet meer op. Ik had als virusscanner AVG geïnstalleerd...
Je kan wel raden wat er gebeurd is
Correct en tevens juist. Gaat u door voor de koelkast?quote:Op maandag 10 november 2008 18:47 schreef phluphy het volgende:
dat ene waar ik een topic over zag, hier in DIG?
Nee dank u. Een bos bloemen volstaat.quote:Op maandag 10 november 2008 19:36 schreef Cothen het volgende:
[..]
Correct en tevens juist. Gaat u door voor de koelkast?
quote:Op maandag 10 november 2008 19:48 schreef phluphy het volgende:
Nee dank u. Een bos bloemen volstaat.
NOD32 ftwquote:Op maandag 10 november 2008 22:00 schreef Jo0Lz het volgende:
Hahaha, ik heb net zaterdag avg eraf gehaald en avira erop <3.
Hehe, NOD32 nog nooit geprobeerd eigenlijk...quote:Op dinsdag 11 november 2008 08:22 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
NOD32 ftw. Maar erg gaar van AVG xD.
Ik heb hetzelfdequote:Op dinsdag 11 november 2008 08:41 schreef Merovingian het volgende:
Mogge
Ik denk de hele tijd dat het woensdag is. Gisteren had ik een dinsdag gevoel. Maar de week duurt dus een dagje langer dan ik denk
quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:39 schreef Jo0Lz het volgende:
Ik heb hetzelfde. Vroeg al aan m'n vriendin of een serie was afgelopen die ze op woensdag altijd kijkt, maar dat bleek niet zo te zijn. Het was gewoon pas dinsdag morgen
.
Soms kan dat, dat je je gewoon totaal vergist.quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:43 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Ik vroeg gistermiddag aan een monteur van me of ie niet naar school moest (elke dinsdagmiddag heeft ie school)
Ja, het was echt een benden.quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:31 schreef Cothen het volgende:
Mogge
Vanmorgen een uur over een stuk van 3 kilometer gedaan. Oorzaak: teveel water op de weg
Toch maar een Defender kopen binnenkort?quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:31 schreef Cothen het volgende:
Mogge
Vanmorgen een uur over een stuk van 3 kilometer gedaan. Oorzaak: teveel water op de weg
En dan bruut overal overheen/doorheen/omheen rijden?quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:34 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Toch maar een Defender kopen binnenkort?
Tank werkt makkelijker dan denkquote:Op dinsdag 11 november 2008 13:34 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Alleen wat duur in de belasting?quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:45 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Tank werkt makkelijker dan denk.
Inderdaad, gewoon lekker door het water heenraggenquote:Op dinsdag 11 november 2008 13:37 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
En dan bruut overal overheen/doorheen/omheen rijden?.
kwa diepte was het wel mogelijk om door de plas heen te rijden, alleen de wegbeheerder vond het nodig om een paar wegwerkers de weg af te zetten.quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:34 schreef Merovingian het volgende:
Hé! Dat je iedereen hier begroet, behalve mij, dat is niet netjesquote:
quote:
quote:Op woensdag 12 november 2008 10:02 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Hé! Dat je iedereen hier begroet, behalve mij, dat is niet netjes
quote:Op woensdag 12 november 2008 10:17 schreef WyriHaximus het volgende:
Hey fappie. En jo0lz was je weer lekker filters voor me neus aan het toepassen.
quote:Op woensdag 12 november 2008 09:58 schreef Cothen het volgende:
nerds? Die komen toch alleen op twiekers?
Dan was je gelinchedquote:Op woensdag 12 november 2008 10:44 schreef Jo0Lz het volgende:
[..], hoi M.
[..].
[..]
Als ik wannabe-nerds had gezegd, was het ook vast niet goed geweest.
Ow Jo0Lz en ik beginnen rond de zelfde tijd smorgens met ons mod rondje door DIG, Dus vaak heeft hij al dingen gemod terwijl ik nog bezig ben en omgekeerd, dan sluiten we bijvoorbeeld samen een topic of passen we samen een filter toe zonder het te wetenquote:
Zal het overleggen met hemquote:Op woensdag 12 november 2008 11:29 schreef Merovingian het volgende:
Als Jo0Lz nou de even topicnummers doet en jij de oneven, dan heb je die problemen niet meer
quote:Op woensdag 12 november 2008 10:53 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Dan was je gelinched. Ow en het was dat een collega me stoorde anders had ik je verslagen vandaag
quote:Op woensdag 12 november 2008 11:29 schreef Merovingian het volgende:
Als Jo0Lz nou de even topicnummers doet en jij de oneven, dan heb je die problemen niet meer
Kan ik je nu alvast nee vertellen. Scheelt weer.quote:Op woensdag 12 november 2008 11:33 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Zal het overleggen met hem!
quote:
Hmm dacht dat de smilie mijn idee over het idee ook wel weg gafquote:Op woensdag 12 november 2008 12:48 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]. Dude.
[..]
Kan ik je nu alvast nee vertellen. Scheelt weer..
True, true.quote:Op woensdag 12 november 2008 13:26 schreef WyriHaximus het volgende:
Hmm dacht dat de smilie mijn idee over het idee ook wel weg gaf.
Ja. Maar, nee. Toch niet.quote:
quote:Op woensdag 12 november 2008 15:06 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
True, true.
[..]
Ja. Maar, nee. Toch niet.
Ow het idee opzich is nog best goed, alleen de uitwerking zal op niks uit draaienquote:Op woensdag 12 november 2008 15:59 schreef Merovingian het volgende:
Ik zal nog eens een briljant idee plaatsen
Oké, dan is het goedquote:Op woensdag 12 november 2008 16:02 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ow het idee opzich is nog best goed, alleen de uitwerking zal op niks uit draaien.
Hehe, altijd een stapje vooruit denkenquote:Op woensdag 12 november 2008 16:22 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Oké, dan is het goed
De praktische kant van mijn idee was ik nog niet aan toegekomen
Hoe technisch wil je het hebben?quote:Op woensdag 12 november 2008 19:44 schreef phluphy het volgende:
Waar kan ik een spoedcursus krijgen over de technische kant van de werking van een e-commerce site?
Oftewel: hoe een koop-bestel- en betaalsite werkt?![]()
* phluphy heeft stress
om op niveau te blijven: deze dames heb ik vandaag van dicht bij in levende lijve mogen zien:quote:
Ik ben de afgelopen anderhalf jaar met een e-commerce website bezig geweest. Wat wil je weten?quote:Op woensdag 12 november 2008 19:44 schreef phluphy het volgende:
Waar kan ik een spoedcursus krijgen over de technische kant van de werking van een e-commerce site?
Oftewel: hoe een koop-bestel- en betaalsite werkt?![]()
* phluphy heeft stress
quote:<LIL> are xou girl or a boy
<WyriHaximus> boy
* LIL has quit (Remote closed the connection)
das toch ook de bedoeling van een chat functionaliteitquote:Op donderdag 13 november 2008 12:11 schreef WyriHaximus het volgende:
Whaha beginnen er in eens mensen tegen je te praten op freenode:
Uiteraard maar de meeste rennen niet weg als ze er achter komen dat je een mand bentquote:Op donderdag 13 november 2008 12:28 schreef Cothen het volgende:
[..]
das toch ook de bedoeling van een chat functionaliteit
Ik wist er gisteren nog zó weinig van af, dat ik daar geen antwoord op had kunnen geven.quote:
Ik ben inmiddels al wat wijzer. Het echt technische gedeelte hoef ik niet (meer) te weten, aangezien dat geheel uitbesteed gaat worden.quote:Op donderdag 13 november 2008 00:23 schreef Geqxon het volgende:
Ik ben de afgelopen anderhalf jaar met een e-commerce website bezig geweest. Wat wil je weten?
Ik vind 't wel humor!quote:Op donderdag 13 november 2008 12:11 schreef WyriHaximus het volgende:
Whaha beginnen er in eens mensen tegen je te praten op freenode:
[..]
Binnenlands als in Nederlands? iDeal.quote:Op donderdag 13 november 2008 19:44 schreef phluphy het volgende:
Wel moet ik nog uitzoeken hoe het zit met betaalmogelijkheden, zowel voor binnenlandse als buitenlandse kopers. Ik neem dat ik daarvoor informatie kan krijgen bij de bank. Of kan ik me beter laten adviseren door degene die de site gaat maken? (Ben altijd bang dat ze dan gaan profiteren van mijn onwetendheid).![]()
Thanks Frothen. Zoiets had ik wel gedacht. Dat Paypal ook internationaal kon, wist ik niet. IBAN/Swift wel, maar dit is "somehow" niet erg populair in de voor ons grote markten (USA, China).quote:Op donderdag 13 november 2008 19:53 schreef Cothen het volgende:
[..]
Binnenlands als in Nederlands? iDeal.
internationaal: Paypal, Creditcards en eventueel via IBAN/BIC/Swift-codes.
Afgezien van Paypal kan je bank je verder informeren.
internationaal overschrijven duurt altijd lang en banken kunnen daar behoorlijke kosten voor rekenen.quote:Op donderdag 13 november 2008 19:59 schreef phluphy het volgende:
IBAN/Swift wel, maar dit is "somehow" niet erg populair in de voor ons grote markten (USA, China).
Durf ik hier antwoord op te geven?quote:Op donderdag 13 november 2008 21:24 schreef Geqxon het volgende:
Trouwens, phluph, heb jij een garage?
En het is vaak ook nog eens vrij omslachtig. En fout(vergissings) gevoelig.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:51 schreef Cothen het volgende:
internationaal overschrijven duurt altijd lang en banken kunnen daar behoorlijke kosten voor rekenen.
Ik wil gewoon weten of ik mijn fiets kan stallen wanneer ik volgend schooljaar op bij jou op de verdieping ga wonen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 03:30 schreef phluphy het volgende:
[..]
Durf ik hier antwoord op te geven?
Dan zou ik aan J. moeten vragen of hij één van de motoren de deur uit doet.quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:58 schreef Geqxon het volgende:
Ik wil gewoon weten of ik mijn fiets kan stallen wanneer ik volgend schooljaar op bij jou op de verdieping ga wonen.
Ik trek wel ongeveer 1000-1200 pages per maand, gaat dat wel allemaal passen?quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:41 schreef Cothen het volgende:
Je mag het eventueel bij mij kwijt
kost je niks
Wel verstandig hoor. 1100CC is echt ZIEK. Ik ben begonnen op een CBR600F. Goddelijke motor om het motorrijden op onder de knie te krijgen. Honda's rijden sowieso super, heb je zeker geen miskoop aan.quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:24 schreef Geqxon het volgende:
Ik ga wel voor een iets lichtere fiets. 600-750cc naked. Kawa Z750, Suzuki GSR600, Yamaha FZ6 S6, op die fiets.
Indeedo. Ik ga hoe dan ook voor Japans. Ondanks motoren als de Triumph Street Triple en Monster 696 ook in het budget vallen, blijf ik er liever vanaf.quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:08 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Wel verstandig hoor. 1100CC is echt ZIEK. Ik ben begonnen op een CBR600F. Goddelijke motor om het motorrijden op onder de knie te krijgen. Honda's rijden sowieso super, heb je zeker geen miskoop aan.
Voxan, ben het typenummer enkel kwijt.quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:24 schreef Merovingian het volgende:
LekkerWat is dat voor motor?
Ik mag ook niet klagen met mijn 158 PK en 119 Nm op 250 kg
Maar als je wel voor de sportief wil, dan raad ik je echt aan eens een proefritje te maken op een CBR. Rijdt echt beter dan een GSX, en Kawa is imho al helemaal niets. Te klein voor mij, maar ik weet natuurlijk niet hoe lang je bent. Ik krijg er in ieder geval rugpijn van.
Hmm, ben 1.84 en maar kawa is me toch te laag/kort. Weet niet wat het exacte probleem is maar ze zijn gewoon te klein.quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:28 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Voxan, ben het typenummer enkel kwijt.
Honda, daar ben ik wel een beetje fan van. Overigens ben ik slechts 1,80 meter, dus een Kawa () is goed mogelijk.
quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:06 schreef Geqxon het volgende:
Ik moet trouwens eens naar de sportschool man. Ik heb grotere tieten dan mijn ex.
me like....quote:
En als je IIS en Apache beide op een andere poort zet? En ze van buitenaf wel via port 80 laat benaderen?quote:Op zondag 16 november 2008 13:16 schreef mschol het volgende:
morghe
waarom snapt IIS niet standaard als ik em toewijs aan een IP dat hij die moet gebruiken en niet toch beide ip adressen gaat gebruiken..
nu via om weg zowel IIS als apache op poort 80 op dezelfde machine
iis en apache kan ik beide op andere poort zetten maar omdat dat met links vanaf IIS problemen oplevert (links die iis genereert en naar buiten door stuurt krijgen dan poort nummer er achter..) dat wil ik niet (aangezien de boel dan niet meer bereikbaar is....)quote:Op zondag 16 november 2008 14:00 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En als je IIS en Apache beide op een andere poort zet? En ze van buitenaf wel via port 80 laat benaderen?
quote:
Één woord: Ziggoquote:Op dinsdag 18 november 2008 10:52 schreef mschol het volgende:
casema mag mij nu echt uit gaan leggen wat het kan zijn..
Beste reviewer Mero-dingesquote:Op dinsdag 18 november 2008 10:54 schreef Cothen het volgende:
Als jullie trouwens toch stemmen in [FOK!awards] Crew willen jullie dan op mijn stemmen als impopulairste mod
edit:
Hoe zou ik het voor elkaar kunnen krijgen dat iedereen dat doet?
edit:
eens kijken welke DVD's ik kan missen
in 2008 is FredvZ welgeteld 15 dagen mod geweest en kan daarmee dus de implolairste mod zijnquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:15 schreef Merovingian het volgende:
Maar Fred, hoe kan ik jou nou bij impopulairste mod zetten, je bent er geen...
Ah! Ik heb op je gestemd hoorquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:18 schreef Cothen het volgende:
[..]
in 2008 is FredvZ welgeteld 15 dagen mod geweest en kan daarmee dus de implolairste mod zijn
Dat weten we.quote:
quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:27 schreef WyriHaximus het volgende:
Ow ff spammen: [DIG PRIJSVRAAG] FOK! zat eens te denken..
[..]
Yeah, ze kwam bij mij omdat jij niet reageerdequote:Op dinsdag 18 november 2008 12:06 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]. Je hebt geacteerd op het msn berichtje van Senesta!
.
En, stemtopic ? Eens even kijken...
Ook op mij! Wyriquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:29 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Yeah, ze kwam bij mij omdat jij niet reageerde![]()
Yeah net ook ff gevote.
Het is dinsdag.quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:39 schreef Geqxon het volgende:
Heerlijke maandagavond. Milli Vanilli tietenhard over de speakers, verdovende middelen en bier.
Papa en mama van huis [ afbeelding ]
T-online ist sehr gut.quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:48 schreef mschol het volgende:
kut ziggo...
net gebeld en medewerker: kunt u even wachten?
ik: jahoor
vervolgens *tuut* *tuut* *tuut* *tuut*
godverdegodver.. ben blij dat wij geen casema ziggo hebben
Kijkend naar het feit dat je op het moment sarcasme gebruikt om een punt te maken, en je hierbij het extreme tegenovergestelde van de waarheid post, kan ik er daardoor van uit gaan dat je....quote:
rofl bertje gaat losquote:Op dinsdag 18 november 2008 19:39 schreef Geqxon het volgende:
Heerlijke maandagavond. Milli Vanilli tietenhard over de speakers, verdovende middelen en bier.
Papa en mama van huis [ afbeelding ]
Zelfs tegen fluffy!quote:
welnee, ik heb vanmiddag alleen als eerste staat van de electra, plaats van de stopcontacten (strooom, telefoon en rtv) uitgezocht en bedacht hij ik mijn computers en tv kan plaatsenquote:
De makelaar heeft wel wat foto's, ik zal ze in de loop van de dag hier neerzetten.quote:Op woensdag 19 november 2008 06:18 schreef phluphy het volgende:
Hahaha Frothen, je vertoont prototype-gedrag.![]()
Mogen wij meedelen in de pret en vraagtekens rondom je huisje? Heb je foto's?
Heb je een nieuwe woning?quote:Op woensdag 19 november 2008 09:02 schreef Cothen het volgende:
[..]
De makelaar heeft wel wat foto's, ik zal ze in de loop van de dag hier neerzetten.
kopenquote:Op woensdag 19 november 2008 10:37 schreef Jo0Lz het volgende:
Ziet er goed uit.
Maar, duidelijkheid bij het kopen van een huis is wel fijn. Het is tenslotte geen pakje boter, dat je koopt. (of ga je huren)
Ligt er maar net aan wat je zoektquote:Op woensdag 19 november 2008 10:46 schreef Sjowhan het volgende:
Ik ga zelf wel huren, aangezien 1. het financieel nog niet te behappen is, en 2. het in de randstad behoorlijk prijzig nog is voor een leuke woning.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.phluphy for president!
quote:Op donderdag 20 november 2008 08:33 schreef WyriHaximus het volgende:
Idd ziet er leuk uit fred. Moge trouwens
Heb jij een G5 lasermuis met 4GB geheugen erin? WTFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Yup en een quad core om alles te verwerkenquote:Op donderdag 20 november 2008 08:39 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Heb jij een G5 lasermuis met 4GB geheugen erin? WTF
Ik hoop dat je toch wel minimaal een 500W voeding hebt ingebouwd om al dat geweld fatsoenlijk van prik te kunnen voorzien... Stel je voor dat je opeens niet meer kan muizen!quote:Op donderdag 20 november 2008 08:47 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Yup en een quad core om alles te verwerken.
Zit een 100W voeding aan die muis die direct aangesloten zit op 2 diesel generators op het dak, om als het moed 24/7 met deze brute muis te kunnen werkenquote:Op donderdag 20 november 2008 08:51 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Ik hoop dat je toch wel minimaal een 500W voeding hebt ingebouwd om al dat geweld fatsoenlijk van prik te kunnen voorzien... Stel je voor dat je opeens niet meer kan muizen!
Vette shit man! Nu hoef je zeker alleen maar te denken aan je muis en dan beweegt ie al?quote:Op donderdag 20 november 2008 08:57 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Zit een 100W voeding aan die muis die direct aangesloten zit op 2 diesel generators op het dak, om als het moed 24/7 met deze brute muis te kunnen werken
Yeah, en ook met me G15 tobo (zie 3 keer zoveel lijpe shit in als in de G5 l;)), en iedereen maar denken dat je een aimbot hebt omdat je zo met 1 kogel neer schietquote:Op donderdag 20 november 2008 09:02 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Vette shit man! Nu hoef je zeker alleen maar te denken aan je muis en dan beweegt ie al?
Natuurlijk, ze gaan tegen hun wil in een rijtje staan en dan is een .50 genoeg om de klus af te makenquote:Op donderdag 20 november 2008 09:27 schreef Merovingian het volgende:
Jij schiet toch wel meer dan 1 persoon tegelijk neer met één kogel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.phluphy for president!
quote:Op donderdag 20 november 2008 09:37 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Natuurlijk, ze gaan tegen hun wil in een rijtje staan en dan is een .50 genoeg om de klus af te maken.
Au. En boem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
quote:Op donderdag 20 november 2008 09:37 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Natuurlijk, ze gaan tegen hun wil in een rijtje staan en dan is een .50 genoeg om de klus af te maken.
Kijk, jij snapt hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Haha, toffe wagentjes.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:51 schreef Cothen het volgende:
Vanaf dinsdag heb ik een nieuw transportmiddel:
[ afbeelding ]
en over 2 maanden:
[ afbeelding ]
Betwetur! :pquote:
Minder gecompliceerd. Hij is meer KISS dan die van jou.quote:Op donderdag 20 november 2008 15:13 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Goed waarom is de jouw dan beter dan de mijne?
Serieus, een Smart een een Fiatquote:Op donderdag 20 november 2008 14:51 schreef Cothen het volgende:
Vanaf dinsdag heb ik een nieuw transportmiddel:
[ afbeelding ]
en over 2 maanden:
[ afbeelding ]
Had toch liever direct mijn Grande Punto gehad.quote:
Valt best wel mee kan niet echt kwan functies het verschil zien tussen de jouw en de mijne (op de gewichten en mousespeed na dan). Daarnaast is die van mij doordat het een laser muis is duidelijk in het voordeel, nog naast de superieure grip. Je hebt het gevoel echt iets vast te houden en met iets bezig te zijn ipv een muis te gebruikenquote:Op donderdag 20 november 2008 15:23 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Minder gecompliceerd. Hij is meer KISS dan die van jou.
Maar het blijft een Fiat. En een fatsoenlijk rijdende Fiat moet ik nog tegenkomen, daar helpt een turbomotor echt niet bij. Wat een kutauto's zijn dat, stuk voor stuk. Wat is de cataloguswaarde van de editie die je krijgt?quote:Op donderdag 20 november 2008 15:43 schreef Cothen het volgende:
Voor de smart niet, de Fiat wel.
De Punto wordt overigens een 1.4 T-Jet Sport. 120PK 206nm@2000rpm
Met regensensoren, parkeersensoren, cruise control, privacy glass
19.995 euroquote:Op donderdag 20 november 2008 15:56 schreef Merovingian het volgende:
Maar het blijft een Fiat. En een fatsoenlijk rijdende Fiat moet ik nog tegenkomen, daar helpt een turbomotor echt niet bij. Wat een kutauto's zijn dat, stuk voor stuk. Wat is de cataloguswaarde van de editie die je krijgt?
Nee, ze zullen ook geen problemen hebben, maar ze rijden gewoon kut. Wegligging van een gemiddelde bloemkool.quote:Op donderdag 20 november 2008 16:21 schreef Cothen het volgende:
[..]
19.995 euro
Heb overigens nog nooit last gehad van problemen met fiats.
Vooralsnog niet geboden en ik betwijfel of dat ook gaat gebeuren. Er zitten wat punten in het huis waar niet goed over nagedacht is. Zo heeft de badkamer heel enthousiast een aansluiting voor een wasmachine, maar door het nauwe trapgat is nagenoeg onmogelijk om fatsoenlijk een wasmachine boven te krijgen.quote:Op donderdag 20 november 2008 18:01 schreef phluphy het volgende:
Frothen, hoe gaat het nu verder met je huis? Heb je al geboden of moet je dat nog doen? En dan?
Alsof vrouwen zoiets kunnen beoordelenquote:Op donderdag 20 november 2008 18:01 schreef phluphy het volgende:
Frothen, hoe gaat het nu verder met je huis? Heb je al geboden of moet je dat nog doen? En dan?
Verder: ik heb jaren Fiat gereden. Punto en Tipo. Superfijne auto's. Geen klachten over wegligging.
Dus: mijn ervaring is positief. Maar ja, Mero heeft al besloten dat ik niet gelijk heb, dus daar heb je eigenlijk niets aan.
Genoeg andere geveltjesquote:
Eerlijk gezegd interesseert zelfs dát me niets.quote:Op vrijdag 21 november 2008 08:21 schreef Merovingian het volgende:
Alsof vrouwen zoiets kunnen beoordelen![]()
Die trekken hun conclusies over de wegligging aan de hand van de kleur van de auto. Dan ligt ie er tenslotte mooi bij op de weg.
Dakterrassen zijn tof. Vooral met een jacuzzi erop of zo.quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:08 schreef Cothen het volgende:
[..]
Genoeg andere geveltjes
Ben nu bezig met een iets duurder huisje bezig, maar die heeft dan wel een takterras op de aanbouw
Ik denk dat ik niet verder kom dan twee stoeltjes.quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:22 schreef phluphy het volgende:
Dakterrassen zijn tof. Vooral met een jacuzzi erop of zo.
Oh nee, het wordt toch geen tokkie-flat hé!quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:27 schreef Sjowhan het volgende:
Ik heb ook maar een smal balkon (maar wel in de gehele breedte van de flat. Kan een hoop bierkratten kwijt, en dat is belangrijk
quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:39 schreef phluphy het volgende:
[..]
Oh nee, het wordt toch geen tokkie-flat hé!
Das in Groningen! Woont een vriendin van mequote:
En dus je avatar ook?quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:20 schreef phluphy het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd interesseert zelfs dát me niets.![]()
Een auto is voor mij slechts een vervoermiddel. Het enige kriterium dat ik echt belang vind is betrouwbaarheid en veiligheid.
Bij mobieltjes, mp3 spelers en zo ben ik wel een echt kleurentutje. Ik heb een Ipod nano gekozen omdat ze die in het oranje hadden. En een SE mobieltje om dezelfde reden.
quote:Per 17 november a.s. worden alle abonnementen met Het Net Snel Surfen voor nieuwe klanten sterk verhoogd. De snelheid gaat van 4Mb-256Kb naar 8Mb-1Mb. Bestaande klanten Het Net genieten vanaf begin 2009 van dezelfde snelheidsverhoging.
Dit geldt voor alle abonnementen met Het Net Snel Surfen:
Ik klik op "meer info" maar het werkt niet...quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:10 schreef ScarFace- het volgende:
[ afbeelding ]
Hehe eindelijk
Ook nog eens geen info op de site, je klikt op de banner geen info etc.
Mja staat wel op shopadsl.nl![]()
[..]
Mja wel klote service dit heeft jaren geduurt en bestaande klanten moeten er langer op wachten wat een onzin.
Dezelfde snelheid/prijs als kpn is dit.
Het is bij kpn dan weer niet zo dat dit de maximale snelheid is mja wel tof deze verhoging.
Duurt nog ff mja.. tof
quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:32 schreef phluphy het volgende:
Verhip. Wie weet, onbewust, Bertje.![]()
Ik heb gisteren de JBL Radial Speakergekocht. In het wit, noodgedwongen.
Nu staat een mooie oranje ipod in een lelijk witte speaker.
Hehe, de banner staat ook op de site komt hier uit.quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:18 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Ik klik op "meer info" maar het werkt niet...
Click and Buy met een Nederlandse bankaccount.quote:Op vrijdag 21 november 2008 17:54 schreef phluphy het volgende:
Verdorie. Voor gratis podcasts moet je je -ook gratis- aanmelden bij de apple I-Tune store.
Maar voor de aanmelding heb je een credit card nodig. En die heb ik niet. En die wil ik ook pertinent niet.
Bedriegers.![]()
Gedaan. Maar als je 'ga door' klikt gebeurt er niets. Hij geeft ook geen foutmelding of zo. Gewoon 'niets'.quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:07 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Click and Buy met een Nederlandse bankaccount.
Steve Jobs is dan ook een dictator:quote:
Je begint wel erg wanhopig te worden. Is je rechterhand stuk ofzo?quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:08 schreef Geqxon het volgende:
Hey Jort!
Heb je gemist man. Gaat alles goed? Wil erg graag weer eens seksen met je.
Hm. Ik maak me met name zorgen over dat "weer eens".quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:08 schreef Geqxon het volgende:
Hey Jort!
Heb je gemist man. Gaat alles goed? Wil erg graag weer eens seksen met je.
Inmiddels opgelost: met Firefox deed-ie het wel.quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:17 schreef phluphy het volgende:
Gedaan. Maar als je 'ga door' klikt gebeurt er niets. Hij geeft ook geen foutmelding of zo. Gewoon 'niets'.
Ik heb 3.0.4 en de updatecheck zegt dat er geen updates beschikbaar zijn...quote:Op zaterdag 22 november 2008 09:55 schreef JortK het volgende:
Maar ik dacht trouwens dat Firefox 3.1 ook uit was?
Ze had een trouwring om, vandaar dat ik niet verder ben gegaan. Ik heb mijn principes weet je.quote:Op zaterdag 22 november 2008 06:59 schreef phluphy het volgende:
Nou, als ze glimlachte, dan heb je toch al bijna heuse sex gehad!![]()
![]()
Oeh. Wat een zelfbeheersing. Wat een wilskracht. Wat een man!quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:08 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ze had een trouwring om, vandaar dat ik niet verder ben gegaan. Ik heb mijn principes weet je.
Neuken?quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:56 schreef phluphy het volgende:
[..]
Oeh. Wat een zelfbeheersing. Wat een wilskracht. Wat een man!
Ja duh.quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:38 schreef phluphy het volgende:
En dan zeker op het moment suprème afgewezen worden vanwege mijn trouwring.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:56 schreef phluphy het volgende:
Oeh. Wat een zelfbeheersing. Wat een wilskracht. Wat een man!
1080p "ripje" zeker gedownload?quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:57 schreef Geqxon het volgende:
Wall-E in 1080P is trouwens maar 1920 * 800, kom ik net achter.
En dan toch promoten dat het 1080p is.
Rip inderdaad.quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:58 schreef mschol het volgende:
[..]
1080p "ripje" zeker gedownload?
disney zal geen 1080p verkopen en het niet op disc zetten...
En als je een wide-widescreen zou hebben, zou je weer balken links en rechts hebben als je naar series en tv-programma's kijkt, die zijn namelijk wel 16:9...quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:05 schreef Geqxon het volgende:
Qua pixels is dit slechts 2/3 van Full-HD.
Wat heb ik een intense haat jegens 2.4 : 1 apspect ratio films. Ben je met je mooie widescreen eindelijk van die balken af verzint de industrie weer een ander middel om je te laten switchen naar "wide-wide" screen.
Heb je nog een oude 4 : 3 of 5 : 4 beeldbuis gebruik je vaak maar de helft van je televisie met zo'n 2.4 : 1 film.
Precies. Blijf nou maar gewoon op 16:9, dat is voor het menselijk zicht het beste, en alle TV's werken hierop. Enkel monitoren zitten op 16:10, en dat is te overkomen.quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:54 schreef Merovingian het volgende:
[..]
En als je een wide-widescreen zou hebben, zou je weer balken links en rechts hebben als je naar series en tv-programma's kijkt, die zijn namelijk wel 16:9...
En nu? Krijg je geld? Moet je minder betalen? Krijg je je rijbewijs terug?quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:10 schreef Jump het volgende:
Woehoew, ik ben in het gelijk gestelt van het omver rijden van een brommerke
Niet in Alkmaar...quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:21 schreef Geqxon het volgende:
Er ligt sneeuw. Gewoon al een paar centimeter.
Nee, nu moet de andere partij de schade aan de auto betalenquote:Op zaterdag 22 november 2008 23:23 schreef Merovingian het volgende:
[..]
En nu? Krijg je geld? Moet je minder betalen? Krijg je je rijbewijs terug?
hier lag in enkele seconden een wit pak.. hagel..quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:21 schreef Geqxon het volgende:
Er ligt sneeuw. Gewoon al een paar centimeter.
Ah das toch altijd mooiquote:Op zaterdag 22 november 2008 23:24 schreef Jump het volgende:
[..]
Nee, nu moet de andere partij de schade aan de auto betalen
Hagelslagquote:Op zaterdag 22 november 2008 23:24 schreef mschol het volgende:
[..]
hier lag in enkele seconden een wit pak.. hagel..
quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:32 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Ah das toch altijd mooi
[..]
Hagelslag
probleem bij mij is dat ik zelf nauwelijks verschil zal zien, maar als iemand het zegt ik het wel opmerk (en er dan een mening over geef)quote:Op zondag 23 november 2008 16:24 schreef BlueCurl het volgende:
half jaartje gelee met mams lcd tv gehaald.. maar toen puur naar de winkel gegeaan en het beeld gewoon vergeleken ter plekke... En daarna pas de specs gekeken enzo.
vraagje: weten jullie grootschalige software pakketten die gemaakt zijn met het waterval model... ik heb een zeer irritante docent.. en google doet even geen wonderen verrichten.
Dat valt toch wel mee?quote:Op maandag 24 november 2008 09:30 schreef Geqxon het volgende:
http://mobiel.ns.nl/mobie(...)mersfoort+schothorst
Ik blijf lekker in mijn bed.
* WyriHaximus is ook nieuwsgierigquote:Op maandag 24 november 2008 08:47 schreef Cothen het volgende:
Goeie smorgens
Wat is het watervalmodel eigenlijk
Ach, jij hebt toch nog die Duitse slet achter de handquote:Op dinsdag 25 november 2008 09:37 schreef Cothen het volgende:
mogguh!
Wat een dag.... Autosleutel kwijt, toegangspas vergeten en veter gebroken.
Maar het ergste is nog wel dat ik niets van mijn vriendin heb gehoord die gisteren naar Zwitserland is gegaan.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 09:50 schreef Merovingian het volgende:
Ach, jij hebt toch nog die Duitse slet achter de hand
Flauw geintje... Je vriendin zal echt wel wat van zich laten horen vandaag hoor. Bel anders haar gewoon!quote:
Hmmm. Is ze niet gewoon druk met iets, werk ofzo?quote:
Twee weken geleden zat ze in Engeland, toen kreeg ik een sms toen ze aankwam en zaten we om de haverklap aan de telefoon... Nu hoor ik helemaal nietsquote:Op dinsdag 25 november 2008 10:22 schreef Merovingian het volgende:
Hmmm. Is ze niet gewoon druk met iets, werk ofzo?
2 mogelijke scenarios:quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:36 schreef Cothen het volgende:
[..]
Twee weken geleden zat ze in Engeland, toen kreeg ik een sms toen ze aankwam en zaten we om de haverklap aan de telefoon... Nu hoor ik helemaal niets
Zou mogelijk kunnen, maar ik acht de kans niet zo groot.quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:59 schreef Jo0Lz het volgende:
2 mogelijke scenarios:
1- Haar telefoon is stukgegaan.
2- Ze heeft hem niet opgeladen en is nog niet bij een stopcontact geweest.
Ze heeft mijn oude HTC P3600 mee, zonder internet en dat soort meuk, batterij was vol bij vertrek en zou dan ook nog wel een tijdje vol moeten blijven.quote:Heeft ze een nokia? Die van mij gaat ook maar anderhalf dag mee, dan moet hij weer opgeladen worden.
Ze is alleen niet op skivakantiequote:Op dinsdag 25 november 2008 11:13 schreef Merovingian het volgende:
Ze zal wel op de skipiste staan, en het is nogal lastig bellen als je van zo'n berg afglijdt
Nou ja, ik zou het wel weten als ik in Zwitserland was een een paar uurtjes over hadquote:
Hehe, of de ski-instructeur is over haar heen aan het glijden.quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:13 schreef Merovingian het volgende:
Ze zal wel op de skipiste staan, en het is nogal lastig bellen als je van zo'n berg afglijdt
quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:49 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Hehe, of de ski-instructeur is over haar heen aan het glijden.
Waarom moest ik hardop lachenquote:Op dinsdag 25 november 2008 09:50 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Ach, jij hebt toch nog die Duitse slet achter de hand
Nee...quote:
Balen. Succes ermee, hopelijk ga je niet teveel piekeren!quote:
en dan, vrijdag als ze terug is: goedmaaksecksquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:20 schreef phluphy het volgende:
Balen. Succes ermee, hopelijk ga je niet teveel piekeren!
En geef d'r maar flink op d'r donder als ze zich eindelijk meldt!!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |