welnee, ik heb vanmiddag alleen als eerste staat van de electra, plaats van de stopcontacten (strooom, telefoon en rtv) uitgezocht en bedacht hij ik mijn computers en tv kan plaatsenquote:
De makelaar heeft wel wat foto's, ik zal ze in de loop van de dag hier neerzetten.quote:Op woensdag 19 november 2008 06:18 schreef phluphy het volgende:
Hahaha Frothen, je vertoont prototype-gedrag.![]()
Mogen wij meedelen in de pret en vraagtekens rondom je huisje? Heb je foto's?
Heb je een nieuwe woning?quote:Op woensdag 19 november 2008 09:02 schreef Cothen het volgende:
[..]
De makelaar heeft wel wat foto's, ik zal ze in de loop van de dag hier neerzetten.
kopenquote:Op woensdag 19 november 2008 10:37 schreef Jo0Lz het volgende:
Ziet er goed uit.
Maar, duidelijkheid bij het kopen van een huis is wel fijn. Het is tenslotte geen pakje boter, dat je koopt. (of ga je huren)
Ligt er maar net aan wat je zoektquote:Op woensdag 19 november 2008 10:46 schreef Sjowhan het volgende:
Ik ga zelf wel huren, aangezien 1. het financieel nog niet te behappen is, en 2. het in de randstad behoorlijk prijzig nog is voor een leuke woning.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.phluphy for president!
quote:Op donderdag 20 november 2008 08:33 schreef WyriHaximus het volgende:
Idd ziet er leuk uit fred. Moge trouwens
Heb jij een G5 lasermuis met 4GB geheugen erin? WTFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Yup en een quad core om alles te verwerkenquote:Op donderdag 20 november 2008 08:39 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Heb jij een G5 lasermuis met 4GB geheugen erin? WTF
Ik hoop dat je toch wel minimaal een 500W voeding hebt ingebouwd om al dat geweld fatsoenlijk van prik te kunnen voorzien... Stel je voor dat je opeens niet meer kan muizen!quote:Op donderdag 20 november 2008 08:47 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Yup en een quad core om alles te verwerken.
Zit een 100W voeding aan die muis die direct aangesloten zit op 2 diesel generators op het dak, om als het moed 24/7 met deze brute muis te kunnen werkenquote:Op donderdag 20 november 2008 08:51 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Ik hoop dat je toch wel minimaal een 500W voeding hebt ingebouwd om al dat geweld fatsoenlijk van prik te kunnen voorzien... Stel je voor dat je opeens niet meer kan muizen!
Vette shit man! Nu hoef je zeker alleen maar te denken aan je muis en dan beweegt ie al?quote:Op donderdag 20 november 2008 08:57 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Zit een 100W voeding aan die muis die direct aangesloten zit op 2 diesel generators op het dak, om als het moed 24/7 met deze brute muis te kunnen werken
Yeah, en ook met me G15 tobo (zie 3 keer zoveel lijpe shit in als in de G5 l;)), en iedereen maar denken dat je een aimbot hebt omdat je zo met 1 kogel neer schietquote:Op donderdag 20 november 2008 09:02 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Vette shit man! Nu hoef je zeker alleen maar te denken aan je muis en dan beweegt ie al?
Natuurlijk, ze gaan tegen hun wil in een rijtje staan en dan is een .50 genoeg om de klus af te makenquote:Op donderdag 20 november 2008 09:27 schreef Merovingian het volgende:
Jij schiet toch wel meer dan 1 persoon tegelijk neer met één kogel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.phluphy for president!
quote:Op donderdag 20 november 2008 09:37 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Natuurlijk, ze gaan tegen hun wil in een rijtje staan en dan is een .50 genoeg om de klus af te maken.
Au. En boem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
quote:Op donderdag 20 november 2008 09:37 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Natuurlijk, ze gaan tegen hun wil in een rijtje staan en dan is een .50 genoeg om de klus af te maken.
Kijk, jij snapt hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Haha, toffe wagentjes.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:51 schreef Cothen het volgende:
Vanaf dinsdag heb ik een nieuw transportmiddel:
[ afbeelding ]
en over 2 maanden:
[ afbeelding ]
Betwetur! :pquote:
Minder gecompliceerd. Hij is meer KISS dan die van jou.quote:Op donderdag 20 november 2008 15:13 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Goed waarom is de jouw dan beter dan de mijne?
Serieus, een Smart een een Fiatquote:Op donderdag 20 november 2008 14:51 schreef Cothen het volgende:
Vanaf dinsdag heb ik een nieuw transportmiddel:
[ afbeelding ]
en over 2 maanden:
[ afbeelding ]
Had toch liever direct mijn Grande Punto gehad.quote:
Valt best wel mee kan niet echt kwan functies het verschil zien tussen de jouw en de mijne (op de gewichten en mousespeed na dan). Daarnaast is die van mij doordat het een laser muis is duidelijk in het voordeel, nog naast de superieure grip. Je hebt het gevoel echt iets vast te houden en met iets bezig te zijn ipv een muis te gebruikenquote:Op donderdag 20 november 2008 15:23 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Minder gecompliceerd. Hij is meer KISS dan die van jou.
Maar het blijft een Fiat. En een fatsoenlijk rijdende Fiat moet ik nog tegenkomen, daar helpt een turbomotor echt niet bij. Wat een kutauto's zijn dat, stuk voor stuk. Wat is de cataloguswaarde van de editie die je krijgt?quote:Op donderdag 20 november 2008 15:43 schreef Cothen het volgende:
Voor de smart niet, de Fiat wel.
De Punto wordt overigens een 1.4 T-Jet Sport. 120PK 206nm@2000rpm
Met regensensoren, parkeersensoren, cruise control, privacy glass
19.995 euroquote:Op donderdag 20 november 2008 15:56 schreef Merovingian het volgende:
Maar het blijft een Fiat. En een fatsoenlijk rijdende Fiat moet ik nog tegenkomen, daar helpt een turbomotor echt niet bij. Wat een kutauto's zijn dat, stuk voor stuk. Wat is de cataloguswaarde van de editie die je krijgt?
Nee, ze zullen ook geen problemen hebben, maar ze rijden gewoon kut. Wegligging van een gemiddelde bloemkool.quote:Op donderdag 20 november 2008 16:21 schreef Cothen het volgende:
[..]
19.995 euro
Heb overigens nog nooit last gehad van problemen met fiats.
Vooralsnog niet geboden en ik betwijfel of dat ook gaat gebeuren. Er zitten wat punten in het huis waar niet goed over nagedacht is. Zo heeft de badkamer heel enthousiast een aansluiting voor een wasmachine, maar door het nauwe trapgat is nagenoeg onmogelijk om fatsoenlijk een wasmachine boven te krijgen.quote:Op donderdag 20 november 2008 18:01 schreef phluphy het volgende:
Frothen, hoe gaat het nu verder met je huis? Heb je al geboden of moet je dat nog doen? En dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |