Alsof vrouwen zoiets kunnen beoordelenquote:Op donderdag 20 november 2008 18:01 schreef phluphy het volgende:
Frothen, hoe gaat het nu verder met je huis? Heb je al geboden of moet je dat nog doen? En dan?
Verder: ik heb jaren Fiat gereden. Punto en Tipo. Superfijne auto's. Geen klachten over wegligging.
Dus: mijn ervaring is positief. Maar ja, Mero heeft al besloten dat ik niet gelijk heb, dus daar heb je eigenlijk niets aan.
Genoeg andere geveltjesquote:
Eerlijk gezegd interesseert zelfs dát me niets.quote:Op vrijdag 21 november 2008 08:21 schreef Merovingian het volgende:
Alsof vrouwen zoiets kunnen beoordelen![]()
Die trekken hun conclusies over de wegligging aan de hand van de kleur van de auto. Dan ligt ie er tenslotte mooi bij op de weg.
Dakterrassen zijn tof. Vooral met een jacuzzi erop of zo.quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:08 schreef Cothen het volgende:
[..]
Genoeg andere geveltjes
Ben nu bezig met een iets duurder huisje bezig, maar die heeft dan wel een takterras op de aanbouw
Ik denk dat ik niet verder kom dan twee stoeltjes.quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:22 schreef phluphy het volgende:
Dakterrassen zijn tof. Vooral met een jacuzzi erop of zo.
Oh nee, het wordt toch geen tokkie-flat hé!quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:27 schreef Sjowhan het volgende:
Ik heb ook maar een smal balkon (maar wel in de gehele breedte van de flat. Kan een hoop bierkratten kwijt, en dat is belangrijk
quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:39 schreef phluphy het volgende:
[..]
Oh nee, het wordt toch geen tokkie-flat hé!
Das in Groningen! Woont een vriendin van mequote:
En dus je avatar ook?quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:20 schreef phluphy het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd interesseert zelfs dát me niets.![]()
Een auto is voor mij slechts een vervoermiddel. Het enige kriterium dat ik echt belang vind is betrouwbaarheid en veiligheid.
Bij mobieltjes, mp3 spelers en zo ben ik wel een echt kleurentutje. Ik heb een Ipod nano gekozen omdat ze die in het oranje hadden. En een SE mobieltje om dezelfde reden.
quote:Per 17 november a.s. worden alle abonnementen met Het Net Snel Surfen voor nieuwe klanten sterk verhoogd. De snelheid gaat van 4Mb-256Kb naar 8Mb-1Mb. Bestaande klanten Het Net genieten vanaf begin 2009 van dezelfde snelheidsverhoging.
Dit geldt voor alle abonnementen met Het Net Snel Surfen:
Ik klik op "meer info" maar het werkt niet...quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:10 schreef ScarFace- het volgende:
[ afbeelding ]
Hehe eindelijk
Ook nog eens geen info op de site, je klikt op de banner geen info etc.
Mja staat wel op shopadsl.nl![]()
[..]
Mja wel klote service dit heeft jaren geduurt en bestaande klanten moeten er langer op wachten wat een onzin.
Dezelfde snelheid/prijs als kpn is dit.
Het is bij kpn dan weer niet zo dat dit de maximale snelheid is mja wel tof deze verhoging.
Duurt nog ff mja.. tof
quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:32 schreef phluphy het volgende:
Verhip. Wie weet, onbewust, Bertje.![]()
Ik heb gisteren de JBL Radial Speakergekocht. In het wit, noodgedwongen.
Nu staat een mooie oranje ipod in een lelijk witte speaker.
Hehe, de banner staat ook op de site komt hier uit.quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:18 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Ik klik op "meer info" maar het werkt niet...
Click and Buy met een Nederlandse bankaccount.quote:Op vrijdag 21 november 2008 17:54 schreef phluphy het volgende:
Verdorie. Voor gratis podcasts moet je je -ook gratis- aanmelden bij de apple I-Tune store.
Maar voor de aanmelding heb je een credit card nodig. En die heb ik niet. En die wil ik ook pertinent niet.
Bedriegers.![]()
Gedaan. Maar als je 'ga door' klikt gebeurt er niets. Hij geeft ook geen foutmelding of zo. Gewoon 'niets'.quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:07 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Click and Buy met een Nederlandse bankaccount.
Steve Jobs is dan ook een dictator:quote:
Je begint wel erg wanhopig te worden. Is je rechterhand stuk ofzo?quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:08 schreef Geqxon het volgende:
Hey Jort!
Heb je gemist man. Gaat alles goed? Wil erg graag weer eens seksen met je.
Hm. Ik maak me met name zorgen over dat "weer eens".quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:08 schreef Geqxon het volgende:
Hey Jort!
Heb je gemist man. Gaat alles goed? Wil erg graag weer eens seksen met je.
Inmiddels opgelost: met Firefox deed-ie het wel.quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:17 schreef phluphy het volgende:
Gedaan. Maar als je 'ga door' klikt gebeurt er niets. Hij geeft ook geen foutmelding of zo. Gewoon 'niets'.
Ik heb 3.0.4 en de updatecheck zegt dat er geen updates beschikbaar zijn...quote:Op zaterdag 22 november 2008 09:55 schreef JortK het volgende:
Maar ik dacht trouwens dat Firefox 3.1 ook uit was?
Ze had een trouwring om, vandaar dat ik niet verder ben gegaan. Ik heb mijn principes weet je.quote:Op zaterdag 22 november 2008 06:59 schreef phluphy het volgende:
Nou, als ze glimlachte, dan heb je toch al bijna heuse sex gehad!![]()
![]()
Oeh. Wat een zelfbeheersing. Wat een wilskracht. Wat een man!quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:08 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ze had een trouwring om, vandaar dat ik niet verder ben gegaan. Ik heb mijn principes weet je.
Neuken?quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:56 schreef phluphy het volgende:
[..]
Oeh. Wat een zelfbeheersing. Wat een wilskracht. Wat een man!
Ja duh.quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:38 schreef phluphy het volgende:
En dan zeker op het moment suprème afgewezen worden vanwege mijn trouwring.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:56 schreef phluphy het volgende:
Oeh. Wat een zelfbeheersing. Wat een wilskracht. Wat een man!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |