nope, maar casema zegt dat gewoon het invoeren van smtp.casema.nl in outlook zou moeten werken... (wat ook zo is als ik de pc maar aansluit op de modem en niet de router er tussen hang)quote:Op woensdag 12 november 2008 21:19 schreef Skull-splitter het volgende:
poortinstellingen bij ISP al opgevraagd? Mogelijk zijn die veranderd. Daarnaast is het natuurlijk Ziggo geworden, maar dat zou verder niet al te veel uit hoeven te maken (najah, @home had ook een minimale aanpassing aangekondigd en doorgevoerd)
Mogelijk ja, maar niet waarschijnlijk. Voor het verzenden van mail wordt poort 25 gebruikt. En daarbij neem ik even aan dat TS de instellingen voor z'n mail niet aanpast als'ie de laptop direct op het modem aansluit.quote:Op woensdag 12 november 2008 21:19 schreef Skull-splitter het volgende:
poortinstellingen bij ISP al opgevraagd? Mogelijk zijn die veranderd.
correctquote:Op woensdag 12 november 2008 23:23 schreef Light het volgende:
[..]
Mogelijk ja, maar niet waarschijnlijk. Voor het verzenden van mail wordt poort 25 gebruikt. En daarbij neem ik even aan dat TS de instellingen voor z'n mail niet aanpast als'ie de laptop direct op het modem aansluit.
hoe zou ik dat kunnen zien?quote:Op donderdag 13 november 2008 00:21 schreef Gospodin het volgende:
Krijg je nog een RST terug oid, of verdwijnen je SYNs in een diep gapend zwart gat? Indien eerste, dan heb je wat meer info om de schuldige te vinden misschien ...
dat denk ik ook wel, alleen verwacht ik dat hij ook niet veel verder zal komenquote:Op donderdag 13 november 2008 02:07 schreef kraaksandaal het volgende:
Swets komt nog wel vertellen hoe 't zit in dit topic met zo'n sitecom router.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |