dat ene waar ik een topic over zag, hier in DIG?quote:Op maandag 10 november 2008 18:45 schreef Cothen het volgende:
Werd zojuist gebeld door digibeten kennissen van me. Ik heb ze ooit eens een computer verkocht en nu start-ie niet meer op. Ik had als virusscanner AVG geïnstalleerd...
Je kan wel raden wat er gebeurd is
Correct en tevens juist. Gaat u door voor de koelkast?quote:Op maandag 10 november 2008 18:47 schreef phluphy het volgende:
dat ene waar ik een topic over zag, hier in DIG?
Nee dank u. Een bos bloemen volstaat.quote:Op maandag 10 november 2008 19:36 schreef Cothen het volgende:
[..]
Correct en tevens juist. Gaat u door voor de koelkast?
quote:Op maandag 10 november 2008 19:48 schreef phluphy het volgende:
Nee dank u. Een bos bloemen volstaat.
NOD32 ftwquote:Op maandag 10 november 2008 22:00 schreef Jo0Lz het volgende:
Hahaha, ik heb net zaterdag avg eraf gehaald en avira erop <3.
Hehe, NOD32 nog nooit geprobeerd eigenlijk...quote:Op dinsdag 11 november 2008 08:22 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
NOD32 ftw. Maar erg gaar van AVG xD.
Ik heb hetzelfdequote:Op dinsdag 11 november 2008 08:41 schreef Merovingian het volgende:
Mogge
Ik denk de hele tijd dat het woensdag is. Gisteren had ik een dinsdag gevoel. Maar de week duurt dus een dagje langer dan ik denk
quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:39 schreef Jo0Lz het volgende:
Ik heb hetzelfde. Vroeg al aan m'n vriendin of een serie was afgelopen die ze op woensdag altijd kijkt, maar dat bleek niet zo te zijn. Het was gewoon pas dinsdag morgen
.
Soms kan dat, dat je je gewoon totaal vergist.quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:43 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Ik vroeg gistermiddag aan een monteur van me of ie niet naar school moest (elke dinsdagmiddag heeft ie school)
Ja, het was echt een benden.quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:31 schreef Cothen het volgende:
Mogge
Vanmorgen een uur over een stuk van 3 kilometer gedaan. Oorzaak: teveel water op de weg
Toch maar een Defender kopen binnenkort?quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:31 schreef Cothen het volgende:
Mogge
Vanmorgen een uur over een stuk van 3 kilometer gedaan. Oorzaak: teveel water op de weg
En dan bruut overal overheen/doorheen/omheen rijden?quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:34 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Toch maar een Defender kopen binnenkort?
Tank werkt makkelijker dan denkquote:Op dinsdag 11 november 2008 13:34 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Alleen wat duur in de belasting?quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:45 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Tank werkt makkelijker dan denk.
Inderdaad, gewoon lekker door het water heenraggenquote:Op dinsdag 11 november 2008 13:37 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
En dan bruut overal overheen/doorheen/omheen rijden?.
kwa diepte was het wel mogelijk om door de plas heen te rijden, alleen de wegbeheerder vond het nodig om een paar wegwerkers de weg af te zetten.quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:34 schreef Merovingian het volgende:
Hé! Dat je iedereen hier begroet, behalve mij, dat is niet netjesquote:
quote:
quote:Op woensdag 12 november 2008 10:02 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Hé! Dat je iedereen hier begroet, behalve mij, dat is niet netjes
quote:Op woensdag 12 november 2008 10:17 schreef WyriHaximus het volgende:
Hey fappie. En jo0lz was je weer lekker filters voor me neus aan het toepassen.
quote:Op woensdag 12 november 2008 09:58 schreef Cothen het volgende:
nerds? Die komen toch alleen op twiekers?
Dan was je gelinchedquote:Op woensdag 12 november 2008 10:44 schreef Jo0Lz het volgende:
[..], hoi M.
[..].
[..]
Als ik wannabe-nerds had gezegd, was het ook vast niet goed geweest.
Ow Jo0Lz en ik beginnen rond de zelfde tijd smorgens met ons mod rondje door DIG, Dus vaak heeft hij al dingen gemod terwijl ik nog bezig ben en omgekeerd, dan sluiten we bijvoorbeeld samen een topic of passen we samen een filter toe zonder het te wetenquote:
Zal het overleggen met hemquote:Op woensdag 12 november 2008 11:29 schreef Merovingian het volgende:
Als Jo0Lz nou de even topicnummers doet en jij de oneven, dan heb je die problemen niet meer
quote:Op woensdag 12 november 2008 10:53 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Dan was je gelinched. Ow en het was dat een collega me stoorde anders had ik je verslagen vandaag
quote:Op woensdag 12 november 2008 11:29 schreef Merovingian het volgende:
Als Jo0Lz nou de even topicnummers doet en jij de oneven, dan heb je die problemen niet meer
Kan ik je nu alvast nee vertellen. Scheelt weer.quote:Op woensdag 12 november 2008 11:33 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Zal het overleggen met hem!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |