1080p "ripje" zeker gedownload?quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:57 schreef Geqxon het volgende:
Wall-E in 1080P is trouwens maar 1920 * 800, kom ik net achter.
En dan toch promoten dat het 1080p is.
Rip inderdaad.quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:58 schreef mschol het volgende:
[..]
1080p "ripje" zeker gedownload?
disney zal geen 1080p verkopen en het niet op disc zetten...
En als je een wide-widescreen zou hebben, zou je weer balken links en rechts hebben als je naar series en tv-programma's kijkt, die zijn namelijk wel 16:9...quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:05 schreef Geqxon het volgende:
Qua pixels is dit slechts 2/3 van Full-HD.
Wat heb ik een intense haat jegens 2.4 : 1 apspect ratio films. Ben je met je mooie widescreen eindelijk van die balken af verzint de industrie weer een ander middel om je te laten switchen naar "wide-wide" screen.
Heb je nog een oude 4 : 3 of 5 : 4 beeldbuis gebruik je vaak maar de helft van je televisie met zo'n 2.4 : 1 film.
Precies. Blijf nou maar gewoon op 16:9, dat is voor het menselijk zicht het beste, en alle TV's werken hierop. Enkel monitoren zitten op 16:10, en dat is te overkomen.quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:54 schreef Merovingian het volgende:
[..]
En als je een wide-widescreen zou hebben, zou je weer balken links en rechts hebben als je naar series en tv-programma's kijkt, die zijn namelijk wel 16:9...
En nu? Krijg je geld? Moet je minder betalen? Krijg je je rijbewijs terug?quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:10 schreef Jump het volgende:
Woehoew, ik ben in het gelijk gestelt van het omver rijden van een brommerke
Niet in Alkmaar...quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:21 schreef Geqxon het volgende:
Er ligt sneeuw. Gewoon al een paar centimeter.
Nee, nu moet de andere partij de schade aan de auto betalenquote:Op zaterdag 22 november 2008 23:23 schreef Merovingian het volgende:
[..]
En nu? Krijg je geld? Moet je minder betalen? Krijg je je rijbewijs terug?
hier lag in enkele seconden een wit pak.. hagel..quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:21 schreef Geqxon het volgende:
Er ligt sneeuw. Gewoon al een paar centimeter.
Ah das toch altijd mooiquote:Op zaterdag 22 november 2008 23:24 schreef Jump het volgende:
[..]
Nee, nu moet de andere partij de schade aan de auto betalen
Hagelslagquote:Op zaterdag 22 november 2008 23:24 schreef mschol het volgende:
[..]
hier lag in enkele seconden een wit pak.. hagel..
quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:32 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Ah das toch altijd mooi
[..]
Hagelslag
probleem bij mij is dat ik zelf nauwelijks verschil zal zien, maar als iemand het zegt ik het wel opmerk (en er dan een mening over geef)quote:Op zondag 23 november 2008 16:24 schreef BlueCurl het volgende:
half jaartje gelee met mams lcd tv gehaald.. maar toen puur naar de winkel gegeaan en het beeld gewoon vergeleken ter plekke... En daarna pas de specs gekeken enzo.
vraagje: weten jullie grootschalige software pakketten die gemaakt zijn met het waterval model... ik heb een zeer irritante docent.. en google doet even geen wonderen verrichten.
Dat valt toch wel mee?quote:Op maandag 24 november 2008 09:30 schreef Geqxon het volgende:
http://mobiel.ns.nl/mobie(...)mersfoort+schothorst
Ik blijf lekker in mijn bed.
* WyriHaximus is ook nieuwsgierigquote:Op maandag 24 november 2008 08:47 schreef Cothen het volgende:
Goeie smorgens
Wat is het watervalmodel eigenlijk
Ach, jij hebt toch nog die Duitse slet achter de handquote:Op dinsdag 25 november 2008 09:37 schreef Cothen het volgende:
mogguh!
Wat een dag.... Autosleutel kwijt, toegangspas vergeten en veter gebroken.
Maar het ergste is nog wel dat ik niets van mijn vriendin heb gehoord die gisteren naar Zwitserland is gegaan.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 09:50 schreef Merovingian het volgende:
Ach, jij hebt toch nog die Duitse slet achter de hand
Flauw geintje... Je vriendin zal echt wel wat van zich laten horen vandaag hoor. Bel anders haar gewoon!quote:
Hmmm. Is ze niet gewoon druk met iets, werk ofzo?quote:
Twee weken geleden zat ze in Engeland, toen kreeg ik een sms toen ze aankwam en zaten we om de haverklap aan de telefoon... Nu hoor ik helemaal nietsquote:Op dinsdag 25 november 2008 10:22 schreef Merovingian het volgende:
Hmmm. Is ze niet gewoon druk met iets, werk ofzo?
2 mogelijke scenarios:quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:36 schreef Cothen het volgende:
[..]
Twee weken geleden zat ze in Engeland, toen kreeg ik een sms toen ze aankwam en zaten we om de haverklap aan de telefoon... Nu hoor ik helemaal niets
Zou mogelijk kunnen, maar ik acht de kans niet zo groot.quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:59 schreef Jo0Lz het volgende:
2 mogelijke scenarios:
1- Haar telefoon is stukgegaan.
2- Ze heeft hem niet opgeladen en is nog niet bij een stopcontact geweest.
Ze heeft mijn oude HTC P3600 mee, zonder internet en dat soort meuk, batterij was vol bij vertrek en zou dan ook nog wel een tijdje vol moeten blijven.quote:Heeft ze een nokia? Die van mij gaat ook maar anderhalf dag mee, dan moet hij weer opgeladen worden.
Ze is alleen niet op skivakantiequote:Op dinsdag 25 november 2008 11:13 schreef Merovingian het volgende:
Ze zal wel op de skipiste staan, en het is nogal lastig bellen als je van zo'n berg afglijdt
Nou ja, ik zou het wel weten als ik in Zwitserland was een een paar uurtjes over hadquote:
Hehe, of de ski-instructeur is over haar heen aan het glijden.quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:13 schreef Merovingian het volgende:
Ze zal wel op de skipiste staan, en het is nogal lastig bellen als je van zo'n berg afglijdt
quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:49 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Hehe, of de ski-instructeur is over haar heen aan het glijden.
Waarom moest ik hardop lachenquote:Op dinsdag 25 november 2008 09:50 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Ach, jij hebt toch nog die Duitse slet achter de hand
Nee...quote:
Balen. Succes ermee, hopelijk ga je niet teveel piekeren!quote:
en dan, vrijdag als ze terug is: goedmaaksecksquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:20 schreef phluphy het volgende:
Balen. Succes ermee, hopelijk ga je niet teveel piekeren!
En geef d'r maar flink op d'r donder als ze zich eindelijk meldt!!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |