Voxan, ben het typenummer enkel kwijt.quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:24 schreef Merovingian het volgende:
LekkerWat is dat voor motor?
Ik mag ook niet klagen met mijn 158 PK en 119 Nm op 250 kg
Maar als je wel voor de sportief wil, dan raad ik je echt aan eens een proefritje te maken op een CBR. Rijdt echt beter dan een GSX, en Kawa is imho al helemaal niets. Te klein voor mij, maar ik weet natuurlijk niet hoe lang je bent. Ik krijg er in ieder geval rugpijn van.
Hmm, ben 1.84 en maar kawa is me toch te laag/kort. Weet niet wat het exacte probleem is maar ze zijn gewoon te klein.quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:28 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Voxan, ben het typenummer enkel kwijt.
Honda, daar ben ik wel een beetje fan van. Overigens ben ik slechts 1,80 meter, dus een Kawa () is goed mogelijk.
quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:06 schreef Geqxon het volgende:
Ik moet trouwens eens naar de sportschool man. Ik heb grotere tieten dan mijn ex.
me like....quote:
En als je IIS en Apache beide op een andere poort zet? En ze van buitenaf wel via port 80 laat benaderen?quote:Op zondag 16 november 2008 13:16 schreef mschol het volgende:
morghe
waarom snapt IIS niet standaard als ik em toewijs aan een IP dat hij die moet gebruiken en niet toch beide ip adressen gaat gebruiken..
nu via om weg zowel IIS als apache op poort 80 op dezelfde machine
iis en apache kan ik beide op andere poort zetten maar omdat dat met links vanaf IIS problemen oplevert (links die iis genereert en naar buiten door stuurt krijgen dan poort nummer er achter..) dat wil ik niet (aangezien de boel dan niet meer bereikbaar is....)quote:Op zondag 16 november 2008 14:00 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En als je IIS en Apache beide op een andere poort zet? En ze van buitenaf wel via port 80 laat benaderen?
quote:
Één woord: Ziggoquote:Op dinsdag 18 november 2008 10:52 schreef mschol het volgende:
casema mag mij nu echt uit gaan leggen wat het kan zijn..
Beste reviewer Mero-dingesquote:Op dinsdag 18 november 2008 10:54 schreef Cothen het volgende:
Als jullie trouwens toch stemmen in [FOK!awards] Crew willen jullie dan op mijn stemmen als impopulairste mod
edit:
Hoe zou ik het voor elkaar kunnen krijgen dat iedereen dat doet?
edit:
eens kijken welke DVD's ik kan missen
in 2008 is FredvZ welgeteld 15 dagen mod geweest en kan daarmee dus de implolairste mod zijnquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:15 schreef Merovingian het volgende:
Maar Fred, hoe kan ik jou nou bij impopulairste mod zetten, je bent er geen...
Ah! Ik heb op je gestemd hoorquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:18 schreef Cothen het volgende:
[..]
in 2008 is FredvZ welgeteld 15 dagen mod geweest en kan daarmee dus de implolairste mod zijn
Dat weten we.quote:
quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:27 schreef WyriHaximus het volgende:
Ow ff spammen: [DIG PRIJSVRAAG] FOK! zat eens te denken..
[..]
Yeah, ze kwam bij mij omdat jij niet reageerdequote:Op dinsdag 18 november 2008 12:06 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]. Je hebt geacteerd op het msn berichtje van Senesta!
.
En, stemtopic ? Eens even kijken...
Ook op mij! Wyriquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:29 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Yeah, ze kwam bij mij omdat jij niet reageerde![]()
Yeah net ook ff gevote.
Het is dinsdag.quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:39 schreef Geqxon het volgende:
Heerlijke maandagavond. Milli Vanilli tietenhard over de speakers, verdovende middelen en bier.
Papa en mama van huis [ afbeelding ]
T-online ist sehr gut.quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:48 schreef mschol het volgende:
kut ziggo...
net gebeld en medewerker: kunt u even wachten?
ik: jahoor
vervolgens *tuut* *tuut* *tuut* *tuut*
godverdegodver.. ben blij dat wij geen casema ziggo hebben
Kijkend naar het feit dat je op het moment sarcasme gebruikt om een punt te maken, en je hierbij het extreme tegenovergestelde van de waarheid post, kan ik er daardoor van uit gaan dat je....quote:
rofl bertje gaat losquote:Op dinsdag 18 november 2008 19:39 schreef Geqxon het volgende:
Heerlijke maandagavond. Milli Vanilli tietenhard over de speakers, verdovende middelen en bier.
Papa en mama van huis [ afbeelding ]
Zelfs tegen fluffy!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |