Nee man.quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:59 schreef APK het volgende:
En nu ga ik even mijn blog bijwerken.![]()
Gert, die 50¤ van vorige week kan ik in januari cash geven, maar je mag ook jouw rekeningnummer PM-en als de nood hoog is.
Nope, heb er 100 mee gewonnen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:09 schreef Gert het volgende:
Verloren is verloren. Maar bedankt voor het aanbod.![]()
Heb jij er veel geld mee verloren?
Ja geweldig he?? ... Pfff maar eerlijk is eerlijk Drenthe is mooi...quote:
Je bent de lyrics vergeten!quote:
En zwommen ze harder dan het gemiddelde van de rest van NLquote:Op vrijdag 7 november 2008 23:18 schreef debuurvrouw het volgende:
Mijn oudste bloedjes hebben er hun zwemdiploma gehaald
Tis net Kelly in het blondquote:
Maar hoorde je wel mijn SOS??quote:
Ja,maar de tekst was zo toepasselijkquote:
Dat is idd in de buurtquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik moest even graven maar nee. Wel in de buurt schat ik want het was de Reviusstraat
ik zie jouw duimpje omhoog in de quote, betaal jij voor deze shit?quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja,maar de tekst was zo toepasselijk
Da's toch gewoon een gratis feature?quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:37 schreef APK het volgende:
[..]
ik zie jouw duimpje omhoog in de quote, betaal jij voor deze shit?
Dick Dale - Misoulou- is verwijderd.quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:37 schreef liesje1979 het volgende:
En toen waren jullie allemaal weg opeens?
Effe testen, mijn duimpje gaat naar beneden.quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Da's toch gewoon een gratis feature?of Danny vind mij (volkomen terecht
) gewoon lief.
heb de op ff opgeplorktquote:Op vrijdag 7 november 2008 23:37 schreef liesje1979 het volgende:
En toen waren jullie allemaal weg opeens?
quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:41 schreef APK het volgende:
[..]
Effe testen, mijn duimpje gaat naar beneden.
86 notes?!quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:46 schreef Soury het volgende:
Wat krijg je nou voor die euro's dan op fok of moet ik me gaan inlezen.. Die 86 notes die ik heb ja daar ben ik wel nieuwsgierig naar... Daar heb ik wel 4 euries voor over. Maar kan ik het dan weer gelijk opdoeken..
Slaap lekker buurvrouw!quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:47 schreef debuurvrouw het volgende:
Volgens mij krijg je alleen meer ruimte in je fotoboek.![]()
maar ik ga maar even pitten.morgen weer vroeg voetballen
Truste Buuf.. Voetbal zequote:Op vrijdag 7 november 2008 23:47 schreef debuurvrouw het volgende:
Volgens mij krijg je alleen meer ruimte in je fotoboek.![]()
maar ik ga maar even pitten.morgen weer vroeg voetballen
Nou nee het waren er maar 2/3/4 ik ben de link kwijt. maar nieuwsgierig ben ik welquote:
Gezellig hoor kwastquote:Op vrijdag 7 november 2008 23:51 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Ik ga nog effe skilderen...... kom in de peukpauze's nog wel effies langs
quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:51 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Ik ga nog effe skilderen...... kom in de peukpauze's nog wel effies langs
Hi!quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:54 schreef petraa het volgende:
MOOOOOOIE OP!
En buuf gefeliciteerd met je kids en hun zwemdiploma!
Caronline niet teveel zuipen he! hmz ik zocht die hyves poppetjes die proosten! Maar tis fok die heeft dat niet! Dan maar zo
Hihi.. Ik heb er bewondering voor.. En tis gaaf wat ze doet. Maar ik herinner me een commentaar van een fokker Beequeen volgens mij .. Die zei " Dat kan je toch ook als behang kopen muts"quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maak er wat moois van!
(je hebt toch niet besloten dat de woonkamer ook blokjes hebben moet?)
misschien tot in je peukpauze's!
quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Hihi.. Ik heb er bewondering voor.. En tis gaaf wat ze doet. Maar ik herinner me een commentaar van een fokker Beequeen volgens mij .. Die zei " Dat kan je toch ook als behang kopen muts"
Fan laat zich niet never nooit uit het veld slaan.. En tis natuurlijk ook anders.. Je eigen bloedige werk. Plusquote:Op vrijdag 7 november 2008 23:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
Ik lig hier slap van het lachen!
Deed fan toen:?
Ik was te laat, je had het aanbod zelfs al ingetrokken! Maar anders zetten we het in januari op een mooie odd, en strijk jij de eventuele winst op, zoiets? . En daarna zuipen en zingen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:14 schreef APK het volgende:
[..]
Nope, heb er 100 mee gewonnen.
Wilde je nog waarschuwen dat je moest layen, maar je was aan het strandwandelen oid.
Die 50¤ krijg je terug, januari cash dus.
yeuhhquote:
quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Fan laat zich niet never nooit uit het veld slaan.. En tis natuurlijk ook anders.. Je eigen bloedige werk. Plus
zal het er zeker anders uitzien als behang. Maar ik moest toen ook hard lachen.
Fan is cool
quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:01 schreef Gert het volgende:
Zullen we een wedstrijd doen wie in januari het bruinst is? Ik ga woensdag een week naar Tenerife.
Flauwwwww flauwwwwww!!quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik was te laat, je had het aanbod zelfs al ingetrokken! Maar anders zetten we het in januari op een mooie odd, en strijk jij de eventuele winst op, zoiets? . En daarna zuipen en zingen.![]()
Zullen we een wedstrijd doen wie in januari het bruinst is? Ik ga woensdag een week naar Tenerife.
quote:
Kee!quote:
Fucking Twentse Teaser.quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:15 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Kee!
Evwn wat dingen doen en wijn en zo en dan hor je me wel tringelen
Was vermakelijke tieviequote:Op zaterdag 8 november 2008 00:03 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
yeuhh![]()
![]()
en freek deed het ook nog wel; peterr de vries zit nu huilend backstage bij nova:+![]()
[ afbeelding ]
mogguh
NZquote:Op zaterdag 8 november 2008 00:19 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Was vermakelijke tievie![]()
gaatie?![]()
Ja lekker hoor.. Maar al het bijpraten kost me mijn werktijd ..quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:42 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Hey Muissie![]()
Alweer een beetje gewend aan de peukpauzes op het werk?
Eerst de laatste roddels, dan pas tijd voor werk, zo hoort datquote:Op zaterdag 8 november 2008 00:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja lekker hoor.. Maar al het bijpraten kost me mijn werktijd ..![]()
Vandaag al weer wat daden verricht. Voel me er goed bij
Ja en geen avond em standbydiensten.. hahaha mijn collega's mopperen omdat ze die diensten moeten invullen. Maar wel wapperen met vette declaraties met overuren en me daar voor bedanken..quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:54 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Eerst de laatste roddels, dan pas tijd voor werk, zo hoort dat![]()
Tof dat het zo goed gaat!![]()
Voorlopig nog wel de weekenden vrij?
hoi wijvertquote:Op zaterdag 8 november 2008 00:19 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Was vermakelijke tievie![]()
gaatie?![]()
hoi apk, wil je niet steeds caro wegkapen uit dit topic. het kan te gek, egoquote:
Gelijk heb je, lekker rustig aan en braaf naar je lijf en de dokter luisterenquote:Op zaterdag 8 november 2008 01:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en geen avond em standbydiensten.. hahaha mijn collega's mopperen omdat ze die diensten moeten invullen. Maar wel wapperen met vette declaraties met overuren en me daar voor bedanken..Leuk Muis bedankt lekker voor de kerst.. Ik heb er dubbele gevoelens bij. Maar ik doe het gewoon rustig aan ..
quote:Op zaterdag 8 november 2008 01:21 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi apk, wil je niet steeds caro wegkapen uit dit topic. het kan te gek, ego![]()
ik bedoel, wij hebben ook recht op caro, zeg maar
Oeh!quote:Op zaterdag 8 november 2008 01:18 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi wijvert![]()
zat ff te lezen in een bouque.
gaat wel goed,
aardig riedeltje, ken je lekker op vogeltjesdansen:
Haaien zijn het ... maar wel lieve hoorquote:Op zaterdag 8 november 2008 01:21 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Gelijk heb je, lekker rustig aan en braaf naar je lijf en de dokter luisteren![]()
Mopperen doen ze toch wel,, maar die extra centjes dat went snel, zeker met de feestdagen
Haai NZquote:Op zaterdag 8 november 2008 01:29 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Hey CarO![]()
test voor APK, PIES quoten is gratis![]()
PIES!quote:Op zaterdag 8 november 2008 01:29 schreef nachtzuster het volgende:
test voor APK, PIES quoten is gratis![]()
Echt waarquote:Op zaterdag 8 november 2008 01:38 schreef CarOnline het volgende:
Ja het was weer leuk hey maar Pimmie heb je wel je foon opgeladert.
Waaaaant nu was ie welsnel leeg!
quote:
FFS!quote:Op zaterdag 8 november 2008 01:43 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
vooruit dan maar, voor jou:
Jaaaa neee ja nou.quote:Op zaterdag 8 november 2008 01:44 schreef APK het volgende:
Ikke +39 bellen en dan daarna gaan zeiken, dachut niet.
Call my agent.
quote:Op zaterdag 8 november 2008 01:41 schreef Soury het volgende:
Dat komt omdat Chrissie Hynde zuigt ..
iig wel dat nummer. Doe dan maar Donna
whehe, ja, goed.quote:
hoi venquote:Op zaterdag 8 november 2008 01:50 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
nah ik ben alweer weg hoor![]()
me peuk is op
Die cool.. originele dus.. De beat is lekker..quote:
Hannah honey.quote:Op zaterdag 8 november 2008 01:51 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
whehe, ja, goed.
wilde eigenlijk volgende tube doen (maar klikte dus per ongeluk op onze pm-favo)![]()
janken hond!
is het toch ook een beetje ........quote:Op zaterdag 8 november 2008 01:54 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi ven![]()
het lijkt hier wel een beetje op een average psychiatrische crisis-interventie-afdeling met al die rokertjes
Heb je een heel pakkie opgerookt ofzoquote:Op zaterdag 8 november 2008 01:58 schreef liesje1979 het volgende:
Ik kom terug van het roken en dan lees ik dit!![]()
Ik ben heul normaal!
Ik klik lekker nietquote:
Ohw, ik was alweer terug enzo, en Mario Kart enzo.....quote:Op zaterdag 8 november 2008 02:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb je een heel pakkie opgerookt ofzo
Fanquote:Op zaterdag 8 november 2008 01:59 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik maak hem net uit........ ik ga weer verder......
Oh ja.. Pak nog ff een peuk .. en uh een glaasjequote:Op zaterdag 8 november 2008 02:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohw, ik was alweer terug enzo, en Mario Kart enzo.....
Peuk, je weets, mag niet hierquote:Op zaterdag 8 november 2008 02:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja.. Pak nog ff een peuk .. en uh een glaasjeDan ga ik ook maar es pitten.
Geef een lekker recept en ik maak het en maak een pic.. Hahaha dat witte dingetje ja..quote:Op zaterdag 8 november 2008 02:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Peuk, je weets, mag niet hier![]()
Glaasje![]()
Pitten, nog niet![]()
kan je niet een foto plaatsen nog? Dat was zo leuk toen, wat is dat witte dingetje rechtsonder...
hee lies! hoe is ie? nog in de banlieu geweest dat je in parijs rondhing? een aanrader, maar ik las te laat dat je ging.quote:Op zaterdag 8 november 2008 02:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Peuk, je weets, mag niet hier![]()
Glaasje![]()
Pitten, nog niet![]()
kan je niet een foto plaatsen nog? Dat was zo leuk toen, wat is dat witte dingetje rechtsonder...
zeg he WJquote:Op zaterdag 8 november 2008 02:08 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
truste![]()
en tot snel, mein kleines hyazinthe
[ afbeelding ]
Sjesusquote:Op zaterdag 8 november 2008 02:11 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee lies! hoe is ie? nog in de banlieu geweest dat je in parijs rondhing? een aanrader, maar ik las te laat dat je ging.
Euh recepten ben ik niet zo goed in, maar we kunnen wel een paint onderwerp bedenken? Doe ik ook mee, maar niet nu denk ik!quote:Op zaterdag 8 november 2008 02:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Geef een lekker recept en ik maak het en maak een pic.. Hahaha dat witte dingetje ja..Coos helemaal in de stress ....Gniffel
Heej WJquote:Op zaterdag 8 november 2008 02:11 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee lies! hoe is ie? nog in de banlieu geweest dat je in parijs rondhing? een aanrader, maar ik las te laat dat je ging.
Heb nog een pracht van een paint in de fb gezet voor peter6000 vanavondquote:Op zaterdag 8 november 2008 02:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Euh recepten ben ik niet zo goed in, maar we kunnen wel een paint onderwerp bedenken? Doe ik ook mee, maar niet nu denk ik!
Wat zullen we painten?
Heeft hij weer.quote:Op zaterdag 8 november 2008 02:11 schreef CarOnline het volgende:
[..]
zeg he WJ
nou ben ik vliefd op je![]()
zojuist!
Ik wil gewoon alles weten!quote:Op zaterdag 8 november 2008 02:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahaha dat witte dingetje ja..Coos helemaal in de stress ....Gniffel
yo back. dat was ik niet (edith pilav).quote:Op zaterdag 8 november 2008 02:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heej WJ![]()
Nee daar ben ik niet geweest, maar 4 dagen was eigenlijk ook veel te kort, (en veel te lang ook) Ik ben wel bij het graf van edith piaff geweest trouwens, voor wie die tip ook gaf!
Ja dat is goed! Doe maar dingen die het leukst zijn in je eentje, en op slenterniveau.quote:Op zaterdag 8 november 2008 02:32 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
yo back. dat was ik niet (edith pilav).
volgende keer zal ik je ff een pm sturen als je (ooit nog) gaat, parijs is wel iets leuker dan een fucking kerkhof en de vogeltjesmarkt![]()
de banlieu was overigens echt cool, maar da's een heel verhaal en laat ik maar ff zitten.
belangrijkste is dat je het leuk hebt gehad (alhoewel je daarin een beetje ambi lijkt haha).
quote:Op zaterdag 8 november 2008 02:43 schreef willem-jozef het volgende:
[quote]Op zaterdag 8 november 2008 02:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat is goed! Doe maar dingen die het leukst zijn in je eentje, en op slenterniveau.
![]()
Ik heb het zeker leuk gehad, en wat is een ambi?
[/quot]mooi! sorry, afk. van ambivalent (leek een beetje zo in je tekst net, vandaar).
filmtip, of al gezien(anyways dan weet ik zeker dat je me begrijpt)?quote:
zie ik nu pasquote:Op zaterdag 8 november 2008 02:05 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Fan![]()
![]()
Ik steek hem net weer aan
Was idd gezellig met Peterrrrrrrrrrrrr en Freekquote:Op zaterdag 8 november 2008 03:47 schreef Manu82 het volgende:
P&W schijnt ook gezellig geweest te zijn gister
goedemorgenquote:Op zaterdag 8 november 2008 04:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Was idd gezellig met Peterrrrrrrrrrrrr en Freek
quote:Op zaterdag 8 november 2008 11:00 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Waarom heb ik mijn moeder in hemelsnaam beloofd mee te gaan naar IKEA? Op een zaterdag?
Wasn't me.quote:Op zaterdag 8 november 2008 11:05 schreef Copycat het volgende:
Wie heeft er gekotst?
Noekzoon. Heel zielig. Ik kan zelf heel slecht tegen spugen als ik het zelf doe maar hij deed het dapper. Ik krijg het al benauwd als ik er naar kijk.quote:
Nu wilde ik Ebola tikken maar dat is niet zo netjes.quote:
Aw, zou er bijna voor naar Hyves gaan om een mooie glitter thank you te bemachtigen.quote:Op zaterdag 8 november 2008 11:15 schreef Copycat het volgende:
Ach gosh.
Iets verkeerd gegeten of (buik-)griep?
Wens 'm maar beterschap van tante Cc.
[ afbeelding ]
Nee, die moet preventief niet ziek gaan worden onder een palmboom.quote:Op zaterdag 8 november 2008 11:18 schreef Copycat het volgende:
Is APK ook ziek?
![]()
Dan kan ik mijn bezoek aan IKEA relativeren. Een beetje.
Zij die gaan möbelshöppen in de hel groeten U.
Manu heb je een linkje voor me waar ik dat programma kan terugkijken......quote:Op zaterdag 8 november 2008 11:25 schreef Manu82 het volgende:
Eerst stond er op de Telegraaf site "Freek de Jonge haalt uit naar Peterrrrrrr" en nu "Peterrrrrrrrrr maakt gehakt van Freek"
http://player.omroep.nl/?aflID=8212103quote:Op zaterdag 8 november 2008 11:28 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Manu heb je een linkje voor me waar ik dat programma kan terugkijken......
ik wordt nu wel nieuwschierig...![]()
goeiemorgen trouwens allemaal![]()
thanksquote:Op zaterdag 8 november 2008 11:30 schreef Manu82 het volgende:
[..]
http://player.omroep.nl/?aflID=8212103
quote:Haagse roker onder dekentje
Haagse rokers mogen niet meer in de kou staan. GroenLinks wil dat kroegbazen van gemeentewege groen-gele dekentjes krijgen om hun buiten paffende klandizie warm te houden.
eh..... was leukquote:
leuk, dus nu wordt het wokken.quote:Op zaterdag 8 november 2008 16:27 schreef Copycat het volgende:
Ik heb het overleefd!
En heb mezelf maar een vrolijke lamp cadeau gedaan. En later nog drie dvd's.
En een wokje.
![]()
Pic's or it didn't happenquote:Op zaterdag 8 november 2008 17:38 schreef dieenebart het volgende:
Ik heb weer een appeltaart gemaakt...
Haliehalo, Bienenstich jammie, maar wel hartstikke moeilijk hoorquote:Op zaterdag 8 november 2008 17:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Pic's or it didn't happen
Oh kut ik zou een bienenstich maken... Nou ja volgende week maar
Duitse taart maar basis is gistdeeg en dat niet eenvoudig, maar er zijn ook heel eenvoudige recepten tis een soort cakedeeg met of zonder appel.quote:Op zaterdag 8 november 2008 17:56 schreef Copycat het volgende:
Wat is een bienenstich?
Ping doet mijn magnetron met Thaise groene curry.
quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:05 schreef Sporti het volgende:
[..]
Duitse taart maar basis is gistdeeg en dat is niet eenvoudig, maar er zijn ook heel eenvoudige recepten tis een soort cakedeeg met of zonder appel.
quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:09 schreef Copycat het volgende:
Klinkt goed. Heb je die ook kant ende klaar?
Oh. En toen was ik vanmiddag even in een nieuwe kookwinkel, met allemaal redelijk high end spullen, hadden ze daar dus gewoon professioneel uitziende posters hangen met:
Geef een leuke verassing cadeau
![]()
Mijn mond toen houden, lukte uiteraard niet.
Iedereen weet toch wat we bedoelen?
Die eenvoudige versie is goed te doen.. Maar dan staat er dus weer niet hoelang dat ding in de oven moetquote:Op zaterdag 8 november 2008 18:05 schreef Sporti het volgende:
[..]
Duitse taart maar basis is gistdeeg en dat niet eenvoudig, maar er zijn ook heel eenvoudige recepten tis een soort cakedeeg met of zonder appel.
Alsje.quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:14 schreef Soury het volgende:
Die eenvoudige versie is goed te doen.. Maar dan staat er dus weer niet hoelang dat ding in de oven moet
Was 't een Duitse keten, waren het prütsers.quote:
Ja leuk, een BeeQueenquote:Op zaterdag 8 november 2008 18:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Was 't een Duitse keten, waren het prütsers.
Oh ja. En toen ging ik met mijn moeder lunchen bij Queen Bee en wilde ik een croque Queen Bee* bestellen en bestelde ik een croque Beequeen.
Jaja, ik maak wat mee, op zo'n zaterdag!
* Ham kaas tosti met gebakken champignons en een gebakken ei.
Ja cool thanks.quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Alsje.
http://www.kookjij.nl/recept-bienenstich
Have fun morgen Cc.![]()
Volgens mij is het onderwerp Norg PLORKquote:Op zaterdag 8 november 2008 18:27 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja leuk, een BeeQueenWat een leven heb jij toch. Uitdagend, spannend, fullfilling and excìting
![]()
En nu weer terug naar het onderwerp: Hoe laat ga je morgen neuken?
Klinkt goed, ga ik ook eens proberen.quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:23 schreef Copycat het volgende:
Oh ja. En toen ging ik met mijn moeder lunchen bij Queen Bee en wilde ik een croque Queen Bee* bestellen en bestelde ik een croque Beequeen![]()
* Ham kaas tosti met gebakken champignons en een gebakken ei.
We kunnen niet allemaal groots en meeslepend leven. Helaas.quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:27 schreef dieenebart het volgende:
Ja leuk, een BeeQueenWat een leven heb jij toch. Uitdagend, spannend, fullfilling and excìting
![]()
En nu weer terug naar het onderwerp: Hoe laat ga je morgen neuken?
Groots en meeslepend leven.quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
We kunnen niet allemaal groots en meeslepend leven. Helaas.
Om drie minuten over acht. Of helemaal niet.
quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mooi zo! Da's net na Studio SPort, als ik me niet vergisquote:Op zaterdag 8 november 2008 18:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
operatiequote:Op zaterdag 8 november 2008 19:06 schreef Copycat het volgende:
Bart, ouwe dienstrakker van me!
Help eens even met deze crypto:
Je moet heel kundig zijn voor deze krijgsverrichting (8)
-p-r---e
Natuurlijk!quote:
Zo is dat..quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klinkt goed, ga ik ook eens proberen.
YW Muis en Bart kan mijn rug op. Das altijd nog beter dan asfalt.![]()
Whehehehehequote:Op zaterdag 8 november 2008 19:12 schreef Copycat het volgende:
Nog eentje?
Zulke edelstenen kunnen barsten (8)
---n-t-n![]()
Granaten? Kunnen die barsten?
operatiequote:Op zaterdag 8 november 2008 19:06 schreef Copycat het volgende:
Bart, ouwe dienstrakker van me!
Help eens even met deze crypto:
Je moet heel kundig zijn voor deze krijgsverrichting (8)
-p-r---e
quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
godver ik hep gelijk koppijn..... ik geef het opquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:02 schreef Copycat het volgende:
Toch bedankt!
Andere dan?
(Ik moet nog twee woorden en de crypto kan de post op)
Feestende menigte in een historische rechtbank (10)
-i-r---a-r
Vier iets?
nee 3quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:13 schreef Soury het volgende:
Ohh ik kan niet slapen van dit soort dingen.. Zijn dat 3 streepjes
vierschaarquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:02 schreef Copycat het volgende:
Toch bedankt!
Andere dan?
(Ik moet nog twee woorden en de crypto kan de post op)
Feestende menigte in een historische rechtbank (10)
-i-r---a-r
Vier iets?
ik ook niet maar heb hier gezocht http://nl.wikipedia.org/wiki/Categorie:Rechtsgeschiedenisquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:16 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
wat knap........ nooit van gehoord......
quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:18 schreef blomst het volgende:
[..]
ik ook niet maar heb hier gezocht http://nl.wikipedia.org/wiki/Categorie:Rechtsgeschiedenis
net als Natasiaquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:22 schreef Copycat het volgende:![]()
Als ik de boekenbon win, lees ik jullie elke avond voor!
om zeven uur?quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:22 schreef Copycat het volgende:
![]()
Als ik de boekenbon win, lees ik jullie elke avond voor!
capitoolquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:24 schreef Copycat het volgende:
Laatste woord. Met een beginletter dankzij Vierschaar:
Televisieprogramma in Washington (8)
C - P - T - O -![]()
En opeens zie je 'm..
Capitoolquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:24 schreef Copycat het volgende:
Laatste woord. Met een beginletter dankzij Vierschaar:
Televisieprogramma in Washington (8)
C - P - T - O -![]()
En opeens zie je 'm..
dat zeg ikquote:
quote:
quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:27 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
dat zeg ik![]()
ik heb ook een leuk raadseltje........![]()
Het is grijs, heeft een spitse neus, een lange staart en is ontzettend rijk. Wat is dat?
rat van fortuinalweer te laatquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:27 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
dat zeg ik![]()
Het is grijs, heeft een spitse neus, een lange staart en is ontzettend rijk. Wat is dat?
Soury? Want die spaart zich drie slagen in de rondte.quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:27 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
dat zeg ik![]()
u mag door naar de tweede rondequote:
Dan moet je het natuurlijk niet meteen al zelf verklappen, enthousiaste muts!quote:
quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan moet je het natuurlijk niet meteen al zelf verklappen, enthousiaste muts!
Toch even een vraagje. Uit welke krant komt dat crypto, het AD? Lees het antwoord later wel.quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:30 schreef Copycat het volgende:
Is volgens mij voor het eerst dat ik de zaterdagcrypto ook op zaterdag helemaal oplos.
ik weet het , maar een ander mag het zeggen.quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:32 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
u mag door naar de tweede ronde![]()
Het is groen met geel en als je het tegen de muur gooit gaat bij de buren de telefoon? Wat is dat?
quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:33 schreef blomst het volgende:
[..]
ik weet het , maar een ander mag het zeggen.
Puur toeval!quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:32 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Het is groen met geel en als je het tegen de muur gooit gaat bij de buren de telefoon? Wat is dat?
Waarom droeg men vroeger wollen kouzen en tegenwoordig sokken van nylon?quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:32 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja maar het duurde al zeker 3 minuten....
om je voetenquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:37 schreef blomst het volgende:
[..]
Waarom droeg men vroeger wollen kouzen en tegenwoordig sokken van nylon?
in één minuutquote:
Hijs nog niet doooooooooootquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:41 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
in één minuut![]()
![]()
![]()
![]()
nog eentje dan de laatste..........
![]()
Waarom wil Balkenende niet gecremeerd worden?
Het Parool.quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:33 schreef beequeen het volgende:
Toch even een vraagje. Uit welke krant komt dat crypto, het AD? Lees het antwoord later wel.![]()
Ja, ik ben ook altijd emotioneel incontinent.quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:10 schreef CarOnline het volgende:
Ik zit bijna elke aflevering te snuffen trouwens.
Nou, seizoen 1 tot 3 dan
Wat cluppie?quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:20 schreef Manu82 het volgende:
Godsamme, straks ga ik nog een cluppie oprichten met Gert
Iets met voetbal enzoquote:
Je mag ook in ons huil cluppie hoor Jankertquote:Op zaterdag 8 november 2008 22:20 schreef Manu82 het volgende:
Godsamme, straks ga ik nog een cluppie oprichten met Gert
Ik heb écht géén idee waar je het over hebt.quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:30 schreef Manu82 het volgende:
Ik jank niet, heb er 1 minuut van gehoord en daarna maar gebeld wat het geworden was om de sfeer niet te verpesten
http://psv.netwerk.to/nieuws/wedstrijden/news.php?b=275quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik heb écht géén idee waar je het over hebt.
Nou, dan leef ik wel met je mee. Wil je een stukje appeltaart?quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:36 schreef Manu82 het volgende:
[..]
http://psv.netwerk.to/nieuws/wedstrijden/news.php?b=275
quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:39 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nou, dan leef ik wel met je mee. Wil je een stukje appeltaart?
Oh joh, ik dacht dat er wat ergs gebeurd wasquote:Op zaterdag 8 november 2008 22:36 schreef Manu82 het volgende:
[..]
http://psv.netwerk.to/nieuws/wedstrijden/news.php?b=275
Nee geen tekstquote:Op zaterdag 8 november 2008 22:45 schreef Copycat het volgende:
Lies, dat zie ik morgen wel. Ik gok op jeans. Had Heather tekst in die commercial, Buuf? Manu, wil je het telefoonnummer van mijn broer? Bart, mag ik een stukje appeltaart?
quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:45 schreef Copycat het volgende:Manu, wil je het telefoonnummer van mijn broer?
Zit al in een envelop met een postzegel d'rop. Er staat "Cc, Fok" op, denk je dat het aankomt?quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:45 schreef Copycat het volgende:Lies, dat zie ik morgen wel. Ik gok op jeans. Had Heather tekst in die commercial, Buuf? Manu, wil je het telefoonnummer van mijn broer? Bart, mag ik een stukje appeltaart?
Mooi. Mooie meid ook, die asperge.quote:
quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:50 schreef Manu82 het volgende:
denk niet dat ik er vrolijker van wordt, de sfeer is hier over het algemeen ook niet echt goed na een wedstrijd van PSV
quote:In het eerste decennium van het nieuwe millennium domineert PSV het Nederlandse voetbal. PSV was elk jaar vertegenwoordigd in de Champions League, en won van 2000 tot en met 2008 zeven landskampioenschappen. Uit die tijd stamt de term Eindhoven, voetbalhoofdstad. Een term die werd omarmd vanwege de dominantie van PSV in het Nederlandse voetbal, maar een term die ook werd verafschuwd vanwege de arrogante lading die het had.
Tuurlijk. Per express.quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:50 schreef dieenebart het volgende:
Zit al in een envelop met een postzegel d'rop. Er staat "Cc, Fok" op, denk je dat het aankomt?
Comedy op 3.quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:11 schreef Copycat het volgende:
Dan dansen we de calorieën van de appeltaart van morgen er nu alvast af!
Ik kijk boksenquote:Op zaterdag 8 november 2008 23:47 schreef Coos het volgende:
Zo maar even Peking expres kijken op TV5. Leuke mensen!![]()
quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:47 schreef Coos het volgende:
Stil hier.
Terwijl Liesje vraagt wat Cc aantrekt gaat het er mij meer om wat ze uittrekt.![]()
Appeltaart sjunkies
Ik zat heel braaf te schrijven. En nee, het ging niet over rukken deze keerquote:Op zaterdag 8 november 2008 23:47 schreef Coos het volgende:
Stil hier.
Terwijl Liesje vraagt wat Cc aantrekt gaat het er mij meer om wat ze uittrekt.![]()
Appeltaart sjunkies
wie is Brrr ?quote:Op zondag 9 november 2008 00:48 schreef dieenebart het volgende:
brrr zegt: wta doe je?
brrr zegt: wat
God zegt: zit te zappen
God zegt: leeuwen op disc.
Brrr zegt: ja mooi
Brrr zegt: heb je mooi gemaakt
God zegt: LOL
God zegt: wat vind je vAN oktopussen?
God zegt: vinnik zelf wel cool
God zegt: kleurtjes en zuignappen enzow
Brrr zegt: glibberig. W8 ff iemand aan de deur
God zegt: ff pissen
Brrr zegt: astmafonds. Heb 2 euro
Brrr zegt: gegeven
God zegt: zonde
Brrr zegt: hoezo?
Brrr zegt: is toch goed doel
Brrr zegt: kom ik in de hemel, tog?
Brrr zegt: hallo?
God zegt: ff koffie halen
God zegt: senseo
God zegt: ranzig
God zegt: zonde want de meeste gaan nniet dood aan astma
Brrr zegt: huh?
Brrr zegt: hoe dan?
God zegt: dat doe ik tog
God zegt: heb hier een boel karsjes
God zegt: kaarsjes
Brrr zegt: ja en?
God zegt: blaas af en toe 1 uit
Brrr zegt: doe me buurvrouw
God zegt: ok;)
God zegt: ga maar kijken
Brrr zegt: egt???
God zegt: ze is ‘gevallen’
God zegt: van de trap
God zegt: bel ook ff 112
God zegt: hallo?
quote:
pauze? waar ben je nog aan het werk dan?quote:Op zondag 9 november 2008 00:57 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
wie is Brrr ?![]()
ik heb effe peukpauze...... lees je dit
quote:Op zondag 9 november 2008 00:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ann: Heej god, ben je daar?
Ann: je staat zeker stiekem op offline he?
Ann: waarom hoor je me toch niet.
God: Ja, ik sta op offline, ben even met iemand in een diep gesprek![]()
Ann: Ohw
skilderen........quote:Op zondag 9 november 2008 00:58 schreef dieenebart het volgende:
[..]
pauze? waar ben je nog aan het werk dan?
Ik weet niet wat Bart doet, maarquote:Op zondag 9 november 2008 00:58 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
![]()
zijn jullie allemaal aan het zuipen ofzo?
Ook lichtjes stronken. Ik moet nog Mario Kart doen enzo.quote:Op zondag 9 november 2008 01:01 schreef dieenebart het volgende:
[..]
ach so.
zit aan de wodka met een beetje wiet. niet zoveel vanavond, ik moest nog schrijven
nee geen pic is ook nog niet af ik maak dezequote:Op zondag 9 november 2008 01:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat Bart doet, maar![]()
Hoi Fan, ben je druk aan het schilderen? Wat maak je? pics?
hoeveel wodka heb je al op en hoeveel jointjes?quote:Op zondag 9 november 2008 01:01 schreef dieenebart het volgende:
[..]
ach so.
zit aan de wodka met een beetje wiet. niet zoveel vanavond, ik moest nog schrijven
jah.......quote:Op zondag 9 november 2008 01:04 schreef liesje1979 het volgende:
Ze doetnaar de wekker, dat is altijd goed voor in de slaapkamer!
4quote:Op zondag 9 november 2008 01:04 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
hoeveel wodka heb je al op en hoeveel jointjes?
en who the fuck is Daan?
quote:Op zondag 9 november 2008 01:04 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
jah.......
ze denkt........ nah, komt die eikel nog of niet, en ik denk dat als ie nog komt dat ie gelijk zijn biezen
kan pakken
welnee die van mij is het allang gewend....... No problemo.......quote:Op zondag 9 november 2008 01:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
In mijn geval zou het andersom zijn.
"En ze zei nog wel, ja ik kom ook zo naar bed! "
En in jouw geval ook, me dunkt.
nee hoor. er kan nog meer bijquote:Op zondag 9 november 2008 01:06 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
owkeeeeeeeee? 4 wodka en 5 jointjes hé![]()
zit je niet een beetje te bluffen .......
nah gooi d'r maar in.........quote:Op zondag 9 november 2008 01:07 schreef dieenebart het volgende:
[..]
nee hoor. er kan nog meer bij![]()
nog een stukkie msn met god?
quote:Op zondag 9 november 2008 01:11 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
eh...... Bart........?
zet een bakkie koffie ofzo........
quote:Op zondag 9 november 2008 01:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Heul niet, ik wil god en zijn minares!
quote:Op zondag 9 november 2008 01:13 schreef dieenebart het volgende:
tis nu op, maar mss schrijf ik nog wat bij.
heb van m'n leven nog nooit ge msn'ed
quote:Op zondag 9 november 2008 01:14 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
eh..... Lies.....?
owkee...... ik bemoei me nergens mee![]()
ik ben wel even toeschouwer
ik ook niet...... ik weet niet eens hoe die klotetelefoontjes werken........quote:Op zondag 9 november 2008 01:13 schreef dieenebart het volgende:
tis nu op, maar mss schrijf ik nog wat bij.
heb van m'n leven nog nooit ge msn'ed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |