quote:
Kee!quote:
Fucking Twentse Teaser.quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:15 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Kee!
Evwn wat dingen doen en wijn en zo en dan hor je me wel tringelen
Was vermakelijke tieviequote:Op zaterdag 8 november 2008 00:03 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
yeuhh![]()
![]()
en freek deed het ook nog wel; peterr de vries zit nu huilend backstage bij nova:+![]()
[ afbeelding ]
mogguh
NZquote:Op zaterdag 8 november 2008 00:19 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Was vermakelijke tievie![]()
gaatie?![]()
Ja lekker hoor.. Maar al het bijpraten kost me mijn werktijd ..quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:42 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Hey Muissie![]()
Alweer een beetje gewend aan de peukpauzes op het werk?
Eerst de laatste roddels, dan pas tijd voor werk, zo hoort datquote:Op zaterdag 8 november 2008 00:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja lekker hoor.. Maar al het bijpraten kost me mijn werktijd ..![]()
Vandaag al weer wat daden verricht. Voel me er goed bij
Ja en geen avond em standbydiensten.. hahaha mijn collega's mopperen omdat ze die diensten moeten invullen. Maar wel wapperen met vette declaraties met overuren en me daar voor bedanken..quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:54 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Eerst de laatste roddels, dan pas tijd voor werk, zo hoort dat![]()
Tof dat het zo goed gaat!![]()
Voorlopig nog wel de weekenden vrij?
hoi wijvertquote:Op zaterdag 8 november 2008 00:19 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Was vermakelijke tievie![]()
gaatie?![]()
hoi apk, wil je niet steeds caro wegkapen uit dit topic. het kan te gek, egoquote:
Gelijk heb je, lekker rustig aan en braaf naar je lijf en de dokter luisterenquote:Op zaterdag 8 november 2008 01:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en geen avond em standbydiensten.. hahaha mijn collega's mopperen omdat ze die diensten moeten invullen. Maar wel wapperen met vette declaraties met overuren en me daar voor bedanken..Leuk Muis bedankt lekker voor de kerst.. Ik heb er dubbele gevoelens bij. Maar ik doe het gewoon rustig aan ..
quote:Op zaterdag 8 november 2008 01:21 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi apk, wil je niet steeds caro wegkapen uit dit topic. het kan te gek, ego![]()
ik bedoel, wij hebben ook recht op caro, zeg maar
Oeh!quote:Op zaterdag 8 november 2008 01:18 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi wijvert![]()
zat ff te lezen in een bouque.
gaat wel goed,
aardig riedeltje, ken je lekker op vogeltjesdansen:
Haaien zijn het ... maar wel lieve hoorquote:Op zaterdag 8 november 2008 01:21 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Gelijk heb je, lekker rustig aan en braaf naar je lijf en de dokter luisteren![]()
Mopperen doen ze toch wel,, maar die extra centjes dat went snel, zeker met de feestdagen
Haai NZquote:Op zaterdag 8 november 2008 01:29 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Hey CarO![]()
test voor APK, PIES quoten is gratis![]()
PIES!quote:Op zaterdag 8 november 2008 01:29 schreef nachtzuster het volgende:
test voor APK, PIES quoten is gratis![]()
Echt waarquote:Op zaterdag 8 november 2008 01:38 schreef CarOnline het volgende:
Ja het was weer leuk hey maar Pimmie heb je wel je foon opgeladert.
Waaaaant nu was ie welsnel leeg!
quote:
FFS!quote:Op zaterdag 8 november 2008 01:43 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
vooruit dan maar, voor jou:
Jaaaa neee ja nou.quote:Op zaterdag 8 november 2008 01:44 schreef APK het volgende:
Ikke +39 bellen en dan daarna gaan zeiken, dachut niet.
Call my agent.
quote:Op zaterdag 8 november 2008 01:41 schreef Soury het volgende:
Dat komt omdat Chrissie Hynde zuigt ..
iig wel dat nummer. Doe dan maar Donna
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |