Nee man.quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:59 schreef APK het volgende:
En nu ga ik even mijn blog bijwerken.![]()
Gert, die 50¤ van vorige week kan ik in januari cash geven, maar je mag ook jouw rekeningnummer PM-en als de nood hoog is.
Nope, heb er 100 mee gewonnen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:09 schreef Gert het volgende:
Verloren is verloren. Maar bedankt voor het aanbod.![]()
Heb jij er veel geld mee verloren?
Ja geweldig he?? ... Pfff maar eerlijk is eerlijk Drenthe is mooi...quote:
Je bent de lyrics vergeten!quote:
En zwommen ze harder dan het gemiddelde van de rest van NLquote:Op vrijdag 7 november 2008 23:18 schreef debuurvrouw het volgende:
Mijn oudste bloedjes hebben er hun zwemdiploma gehaald
Tis net Kelly in het blondquote:
Maar hoorde je wel mijn SOS??quote:
Ja,maar de tekst was zo toepasselijkquote:
Dat is idd in de buurtquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik moest even graven maar nee. Wel in de buurt schat ik want het was de Reviusstraat
ik zie jouw duimpje omhoog in de quote, betaal jij voor deze shit?quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja,maar de tekst was zo toepasselijk
Da's toch gewoon een gratis feature?quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:37 schreef APK het volgende:
[..]
ik zie jouw duimpje omhoog in de quote, betaal jij voor deze shit?
Dick Dale - Misoulou- is verwijderd.quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:37 schreef liesje1979 het volgende:
En toen waren jullie allemaal weg opeens?
Effe testen, mijn duimpje gaat naar beneden.quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Da's toch gewoon een gratis feature?of Danny vind mij (volkomen terecht
) gewoon lief.
heb de op ff opgeplorktquote:Op vrijdag 7 november 2008 23:37 schreef liesje1979 het volgende:
En toen waren jullie allemaal weg opeens?
quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:41 schreef APK het volgende:
[..]
Effe testen, mijn duimpje gaat naar beneden.
86 notes?!quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:46 schreef Soury het volgende:
Wat krijg je nou voor die euro's dan op fok of moet ik me gaan inlezen.. Die 86 notes die ik heb ja daar ben ik wel nieuwsgierig naar... Daar heb ik wel 4 euries voor over. Maar kan ik het dan weer gelijk opdoeken..
Slaap lekker buurvrouw!quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:47 schreef debuurvrouw het volgende:
Volgens mij krijg je alleen meer ruimte in je fotoboek.![]()
maar ik ga maar even pitten.morgen weer vroeg voetballen
Truste Buuf.. Voetbal zequote:Op vrijdag 7 november 2008 23:47 schreef debuurvrouw het volgende:
Volgens mij krijg je alleen meer ruimte in je fotoboek.![]()
maar ik ga maar even pitten.morgen weer vroeg voetballen
Nou nee het waren er maar 2/3/4 ik ben de link kwijt. maar nieuwsgierig ben ik welquote:
Gezellig hoor kwastquote:Op vrijdag 7 november 2008 23:51 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Ik ga nog effe skilderen...... kom in de peukpauze's nog wel effies langs
quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:51 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Ik ga nog effe skilderen...... kom in de peukpauze's nog wel effies langs
Hi!quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:54 schreef petraa het volgende:
MOOOOOOIE OP!
En buuf gefeliciteerd met je kids en hun zwemdiploma!
Caronline niet teveel zuipen he! hmz ik zocht die hyves poppetjes die proosten! Maar tis fok die heeft dat niet! Dan maar zo
Hihi.. Ik heb er bewondering voor.. En tis gaaf wat ze doet. Maar ik herinner me een commentaar van een fokker Beequeen volgens mij .. Die zei " Dat kan je toch ook als behang kopen muts"quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maak er wat moois van!
(je hebt toch niet besloten dat de woonkamer ook blokjes hebben moet?)
misschien tot in je peukpauze's!
quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Hihi.. Ik heb er bewondering voor.. En tis gaaf wat ze doet. Maar ik herinner me een commentaar van een fokker Beequeen volgens mij .. Die zei " Dat kan je toch ook als behang kopen muts"
Fan laat zich niet never nooit uit het veld slaan.. En tis natuurlijk ook anders.. Je eigen bloedige werk. Plusquote:Op vrijdag 7 november 2008 23:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
Ik lig hier slap van het lachen!
Deed fan toen:?
Ik was te laat, je had het aanbod zelfs al ingetrokken! Maar anders zetten we het in januari op een mooie odd, en strijk jij de eventuele winst op, zoiets? . En daarna zuipen en zingen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:14 schreef APK het volgende:
[..]
Nope, heb er 100 mee gewonnen.
Wilde je nog waarschuwen dat je moest layen, maar je was aan het strandwandelen oid.
Die 50¤ krijg je terug, januari cash dus.
yeuhhquote:
quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Fan laat zich niet never nooit uit het veld slaan.. En tis natuurlijk ook anders.. Je eigen bloedige werk. Plus
zal het er zeker anders uitzien als behang. Maar ik moest toen ook hard lachen.
Fan is cool
quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:01 schreef Gert het volgende:
Zullen we een wedstrijd doen wie in januari het bruinst is? Ik ga woensdag een week naar Tenerife.
Flauwwwww flauwwwwww!!quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik was te laat, je had het aanbod zelfs al ingetrokken! Maar anders zetten we het in januari op een mooie odd, en strijk jij de eventuele winst op, zoiets? . En daarna zuipen en zingen.![]()
Zullen we een wedstrijd doen wie in januari het bruinst is? Ik ga woensdag een week naar Tenerife.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |