Nee man.quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:59 schreef APK het volgende:
En nu ga ik even mijn blog bijwerken.![]()
Gert, die 50¤ van vorige week kan ik in januari cash geven, maar je mag ook jouw rekeningnummer PM-en als de nood hoog is.
Nope, heb er 100 mee gewonnen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:09 schreef Gert het volgende:
Verloren is verloren. Maar bedankt voor het aanbod.![]()
Heb jij er veel geld mee verloren?
Ja geweldig he?? ... Pfff maar eerlijk is eerlijk Drenthe is mooi...quote:
Je bent de lyrics vergeten!quote:
En zwommen ze harder dan het gemiddelde van de rest van NLquote:Op vrijdag 7 november 2008 23:18 schreef debuurvrouw het volgende:
Mijn oudste bloedjes hebben er hun zwemdiploma gehaald
Tis net Kelly in het blondquote:
Maar hoorde je wel mijn SOS??quote:
Ja,maar de tekst was zo toepasselijkquote:
Dat is idd in de buurtquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik moest even graven maar nee. Wel in de buurt schat ik want het was de Reviusstraat
ik zie jouw duimpje omhoog in de quote, betaal jij voor deze shit?quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja,maar de tekst was zo toepasselijk
Da's toch gewoon een gratis feature?quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:37 schreef APK het volgende:
[..]
ik zie jouw duimpje omhoog in de quote, betaal jij voor deze shit?
Dick Dale - Misoulou- is verwijderd.quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:37 schreef liesje1979 het volgende:
En toen waren jullie allemaal weg opeens?
Effe testen, mijn duimpje gaat naar beneden.quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Da's toch gewoon een gratis feature?of Danny vind mij (volkomen terecht
) gewoon lief.
heb de op ff opgeplorktquote:Op vrijdag 7 november 2008 23:37 schreef liesje1979 het volgende:
En toen waren jullie allemaal weg opeens?
quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:41 schreef APK het volgende:
[..]
Effe testen, mijn duimpje gaat naar beneden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |