Enerzijds ja, anderzijds: dan is het morgen weer maandag ...quote:
quote:
quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:08 schreef Copycat het volgende:
Weekend!!!!
Zo! Dat is wél lekker belangrijk!
Hoezo? :quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat is onderschrift soms toch plezierig
Ach buufje , over het dialect van de bewoners van het hok wordt soms geklaagd dat ze onverstaanbaar zijn, van de posts hier krijg ik soms ook een extra rimpelquote:
Hardop voorlezen. T'is gewoon engels hoorquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ach buufje , over het dialect van de bewoners van het hok wordt soms geklaagd dat ze onverstaanbaar zijn, van de posts hier krijg ik soms ook een extra rimpel![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hardop voorlezen. T'is gewoon engels hoor
Stoer he ?quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wil ik toch nog even aan de TT denkenDe sukkels die over het algemeen de A2 "bevuilen" zijn mannen die om een onverklaarbare reden denken daar ook met 80 km per uur te mogen uithangen.
![]()
. Vrouwen vliegen me voorbij terwijl ik met een vaartje van 130 het RDS-schermlje van mijn radio in de gaten houd om te zien waar de flits brigade zich ophoudt
Wat ben jij vrolijk. Ruud net ingehaald met 160 km per uurquote:
Hoe hard mag je daar dan ?quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Mijn frustratie over die slomo's wordt prettig gecompenseerd
Nee gewoon zomaar vrolijk, weekend, en het hele weekend lekker niets doen, niet naar Parijs, niet met de familie in Norg hangen, nee gewoon niets, heerlijk!quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat ben jij vrolijk. Ruud net ingehaald met 160 km per uur
Daar wordt ik ook vrolijk vanquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat ben jij vrolijk. Ruud net ingehaald met 160 km per uur
18/19 km per uur op de hometrainer uhhhh 17 gemiddeld in 15 minutenquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee gewoon zomaar vrolijk, weekend, en het hele weekend lekker niets doen, niet naar Parijs, niet met de familie in Norg hangen, nee gewoon niets, heerlijk!![]()
En ik kan hard fietsen, dat wel, maar 160, dan moet ik wel een hele goede dag hebben
ja eigenlijk had de TT ook moeten zijn IK aan het stuur.....? bloed aan de muur....quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wil ik toch nog even aan de TT denkenDe sukkels die over het algemeen de A2 "bevuilen" zijn mannen die om een onverklaarbare reden denken daar ook met 80 km per uur te mogen uithangen.
![]()
. Vrouwen vliegen me voorbij terwijl ik met een vaartje van 130 het RDS-schermlje van mijn radio in de gaten houd om te zien waar de flits brigade zich ophoudt
Als je er van overtuigd bent dat de fotobrigade niet langs de weg zit, ZO HARD ALS JE KUNT!quote:
quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:23 schreef Soury het volgende:
[..]
18/19 km per uur op de hometrainer uhhhh 17 gemiddeld in 15 minuten
Norg?quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee gewoon zomaar vrolijk, weekend, en het hele weekend lekker niets doen, niet naar Parijs, niet met de familie in Norg hangen, nee gewoon niets, heerlijk!![]()
En ik kan hard fietsen, dat wel, maar 160, dan moet ik wel een hele goede dag hebben
Maar wel met zo'n kek oranje vlaggetje?quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:24 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
maar ik kan wel leuk fietsen.... zonder zijwieltjes![]()
![]()
![]()
en eeen fietsbel met Mickey Mousequote:Op vrijdag 7 november 2008 22:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar wel met zo'n kek oranje vlaggetje?![]()
quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als je er van overtuigd bent dat de fotobrigade niet langs de weg zit, ZO HARD ALS JE KUNT!
Ohw je hebt zelfs een werkende bel.....quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:28 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
en eeen fietsbel met Mickey Mouse
Dat heb ik es gedaan !! Had geen bel op de racefiets .. Sjesus .. Ga je tring roepen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohw je hebt zelfs een werkende bel.....
Ik doe altijd tring tring roepen als ik wil inhalen
Da's haske dichtbijquote:
Nee, sorry, van mij was het ook geen grapje.quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat heb ik es gedaan !! Had geen bel op de racefiets .. Sjesus .. Ga je tring roepen.![]()
Geen grapje
Oh gelukkig maar tis wel debiel, maar ja wat moet je ander roepen.. Hallo ofzo dan draaien ze zich misschien plots om met alle gevolgen van dienquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, sorry, van mij was het ook geen grapje.
Ik maak wel onderscheid tussen echte "sjeesers" en verschrikkelijke slomo's. 120km/u op de A2quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik haat de sjeesers .. 120 is de limiet. Ik hou me er domweg aan behalve als ik inhaal dan gaat het gas erop. Maar ik zit ook niet dagelijks op de weg en zeker geen lange afstanden .. Zelfs dan
Tja ik ben braaf, of nee ik vind het zonde van me geld. Tis hier 80 op de ring en dat rij ik ook
Haha! Echt? Nou dan was ik vorig weekend in de buurt! En in het speelgoedmuseum in Roden, en geloof het of niet, dat was leuk! Vooral het buitenspelen, heel de familie uit zijn dak. oma ging nog net niet inspringen bij het touwtje springen.quote:
Ja ik snap het helemaal. Ik erger me al aan die 10 min. die ik van A naar B ga.. En op de treugweg zie ik die ellelange files op de A10quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik maak wel onderscheid tussen echte "sjeesers" en verschrikkelijke slomo's. 120km/u op de A2maar 80 met een personenauto
en 85 als ze een vrachtwagen inhalen
![]()
En een vrachtwagenchauffeur die met 84 een collega inhaalt die 83 rijdt![]()
![]()
Speelgoedmuseum is leuk ja. Heb ook nog in hoogezand gewoond, toen ik studeerde.quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Haha! Echt? Nou dan was ik vorig weekend in de buurt! En in het speelgoedmuseum in Roden, en geloof het of niet, dat was leuk! Vooral het buitenspelen, heel de familie uit zijn dak. oma ging nog net niet inspringen bij het touwtje springen.
Het komt, omdat mijn hele familie in Groningen woont. Dan is het voor hun dichtbij. Ik woonde trouwens vroeger ook in Groningen, in Hoogezand.
Haha je woonde in Hoogezand, toen je...in Groningen studeerde ofzo? Ach, het is niet de leukste plaats, maar ik heb me er altijd prima vermaakt.quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Speelgoedmuseum is leuk ja. Heb ook nog in hoogezand gewoond, toen ik studeerde.Nooit zo blij geweest te kunnen verhuizen.
Ik ben gek op antiek speelgoed. Leuke tipquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Speelgoedmuseum is leuk ja. Heb ook nog in hoogezand gewoond, toen ik studeerde.Nooit zo blij geweest te kunnen verhuizen.
Slaapie doen dus .. Truste Ruudquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
Morgen nog een dag van twaalf to vijf![]()
Domaini un altre giorno dalle dodici alle cinque![]()
Kan het niet laten en vind het leuk, parlare Italno![]()
Ciao a tutti![]()
Moet je nog dronken militairen checken of ze geen make-up dragen als ze de poort uit lopen?quote:
Tuti di Frutti Ruti..... slaap soeti....quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
Morgen nog een dag van twaalf tot vijf![]()
Domani un altre giorno dalle dodici alle cinque![]()
Kan het niet laten en vind het leuk, parlare Italiano![]()
Ciao a tutti![]()
Ja, grun.. En als student woon je niet uptownquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Haha je woonde in Hoogezand, toen je...in Groningen studeerde ofzo? Ach, het is niet de leukste plaats, maar ik heb me er altijd prima vermaakt.
Sjips, zaten nog een paar stomme spelfouten in mijn post, nu niet meer hoop ik.quote:
Mag ik gokken? Erasmusweg?quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, grun.. En als student woon je niet uptownDus flatje en paupers
Op 8 en 9 december pasquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:45 schreef APK het volgende:
[..]
Moet je nog dronken militairen checken of ze geen make-up dragen als ze de poort uit lopen?
Ik was al alang weggeweestquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:53 schreef liesje1979 het volgende:
Ja, nou ik ga ook niet het risico lopen, dat ik mezelf morgenvroeg vervloek omdat ik nu geen peuken heb gehaald, dus ik ga nu maar...
Ik moest even graven maar nee. Wel in de buurt schat ik want het was de Reviusstraatquote:
Neequote:Op vrijdag 7 november 2008 22:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan heb ik dienst. Mag ik nu weg
Van mij mag je nog even blijven hoor.quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan heb ik dienst. Mag ik nu weg
Hee APK wanneer ga jij weg.. Bedoel dat vriendelijk hoorquote:
Haai Caro...quote:
Iets minder dan 5 weken, dan lig ik -ijs en weder dienende- weer onder een palmboom!quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Hee APK wanneer ga jij weg.. Bedoel dat vriendelijk hoor. Maar dat schiet toch ook al op ? Tis verdomme alweer november
Je mag mijn rekeningnummer welquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:59 schreef APK het volgende:
En nu ga ik even mijn blog bijwerken.![]()
Gert, die 50¤ van vorige week kan ik in januari cash geven, maar je mag ook jouw rekeningnummer PM-en als de nood hoog is. +
Lekker !!! 5 weken is niks..quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:00 schreef APK het volgende:
[..]
Iets minder dan 5 weken, dan lig ik -ijs en weder dienende- weer onder een palmboom!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |