Moet je nog dronken militairen checken of ze geen make-up dragen als ze de poort uit lopen?quote:
Tuti di Frutti Ruti..... slaap soeti....quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
Morgen nog een dag van twaalf tot vijf![]()
Domani un altre giorno dalle dodici alle cinque![]()
Kan het niet laten en vind het leuk, parlare Italiano![]()
Ciao a tutti![]()
Ja, grun.. En als student woon je niet uptownquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Haha je woonde in Hoogezand, toen je...in Groningen studeerde ofzo? Ach, het is niet de leukste plaats, maar ik heb me er altijd prima vermaakt.
Sjips, zaten nog een paar stomme spelfouten in mijn post, nu niet meer hoop ik.quote:
Mag ik gokken? Erasmusweg?quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, grun.. En als student woon je niet uptownDus flatje en paupers
Op 8 en 9 december pasquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:45 schreef APK het volgende:
[..]
Moet je nog dronken militairen checken of ze geen make-up dragen als ze de poort uit lopen?
Ik was al alang weggeweestquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:53 schreef liesje1979 het volgende:
Ja, nou ik ga ook niet het risico lopen, dat ik mezelf morgenvroeg vervloek omdat ik nu geen peuken heb gehaald, dus ik ga nu maar...
Ik moest even graven maar nee. Wel in de buurt schat ik want het was de Reviusstraatquote:
Neequote:Op vrijdag 7 november 2008 22:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan heb ik dienst. Mag ik nu weg
Van mij mag je nog even blijven hoor.quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan heb ik dienst. Mag ik nu weg
Hee APK wanneer ga jij weg.. Bedoel dat vriendelijk hoorquote:
Haai Caro...quote:
Iets minder dan 5 weken, dan lig ik -ijs en weder dienende- weer onder een palmboom!quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Hee APK wanneer ga jij weg.. Bedoel dat vriendelijk hoor. Maar dat schiet toch ook al op ? Tis verdomme alweer november
Je mag mijn rekeningnummer welquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:59 schreef APK het volgende:
En nu ga ik even mijn blog bijwerken.![]()
Gert, die 50¤ van vorige week kan ik in januari cash geven, maar je mag ook jouw rekeningnummer PM-en als de nood hoog is. +
Lekker !!! 5 weken is niks..quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:00 schreef APK het volgende:
[..]
Iets minder dan 5 weken, dan lig ik -ijs en weder dienende- weer onder een palmboom!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |