whehe, ja, goed.quote:
hoi venquote:Op zaterdag 8 november 2008 01:50 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
nah ik ben alweer weg hoor![]()
me peuk is op
Die cool.. originele dus.. De beat is lekker..quote:
Hannah honey.quote:Op zaterdag 8 november 2008 01:51 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
whehe, ja, goed.
wilde eigenlijk volgende tube doen (maar klikte dus per ongeluk op onze pm-favo)![]()
janken hond!
is het toch ook een beetje ........quote:Op zaterdag 8 november 2008 01:54 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi ven![]()
het lijkt hier wel een beetje op een average psychiatrische crisis-interventie-afdeling met al die rokertjes
Heb je een heel pakkie opgerookt ofzoquote:Op zaterdag 8 november 2008 01:58 schreef liesje1979 het volgende:
Ik kom terug van het roken en dan lees ik dit!![]()
Ik ben heul normaal!
Ik klik lekker nietquote:
Ohw, ik was alweer terug enzo, en Mario Kart enzo.....quote:Op zaterdag 8 november 2008 02:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb je een heel pakkie opgerookt ofzo
Fanquote:Op zaterdag 8 november 2008 01:59 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik maak hem net uit........ ik ga weer verder......
Oh ja.. Pak nog ff een peuk .. en uh een glaasjequote:Op zaterdag 8 november 2008 02:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohw, ik was alweer terug enzo, en Mario Kart enzo.....
Peuk, je weets, mag niet hierquote:Op zaterdag 8 november 2008 02:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja.. Pak nog ff een peuk .. en uh een glaasjeDan ga ik ook maar es pitten.
Geef een lekker recept en ik maak het en maak een pic.. Hahaha dat witte dingetje ja..quote:Op zaterdag 8 november 2008 02:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Peuk, je weets, mag niet hier![]()
Glaasje![]()
Pitten, nog niet![]()
kan je niet een foto plaatsen nog? Dat was zo leuk toen, wat is dat witte dingetje rechtsonder...
hee lies! hoe is ie? nog in de banlieu geweest dat je in parijs rondhing? een aanrader, maar ik las te laat dat je ging.quote:Op zaterdag 8 november 2008 02:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Peuk, je weets, mag niet hier![]()
Glaasje![]()
Pitten, nog niet![]()
kan je niet een foto plaatsen nog? Dat was zo leuk toen, wat is dat witte dingetje rechtsonder...
zeg he WJquote:Op zaterdag 8 november 2008 02:08 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
truste![]()
en tot snel, mein kleines hyazinthe
[ afbeelding ]
Sjesusquote:Op zaterdag 8 november 2008 02:11 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee lies! hoe is ie? nog in de banlieu geweest dat je in parijs rondhing? een aanrader, maar ik las te laat dat je ging.
Euh recepten ben ik niet zo goed in, maar we kunnen wel een paint onderwerp bedenken? Doe ik ook mee, maar niet nu denk ik!quote:Op zaterdag 8 november 2008 02:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Geef een lekker recept en ik maak het en maak een pic.. Hahaha dat witte dingetje ja..Coos helemaal in de stress ....Gniffel
Heej WJquote:Op zaterdag 8 november 2008 02:11 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee lies! hoe is ie? nog in de banlieu geweest dat je in parijs rondhing? een aanrader, maar ik las te laat dat je ging.
Heb nog een pracht van een paint in de fb gezet voor peter6000 vanavondquote:Op zaterdag 8 november 2008 02:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Euh recepten ben ik niet zo goed in, maar we kunnen wel een paint onderwerp bedenken? Doe ik ook mee, maar niet nu denk ik!
Wat zullen we painten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |