ik ook niet maar heb hier gezocht http://nl.wikipedia.org/wiki/Categorie:Rechtsgeschiedenisquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:16 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
wat knap........ nooit van gehoord......
quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:18 schreef blomst het volgende:
[..]
ik ook niet maar heb hier gezocht http://nl.wikipedia.org/wiki/Categorie:Rechtsgeschiedenis
net als Natasiaquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:22 schreef Copycat het volgende:![]()
Als ik de boekenbon win, lees ik jullie elke avond voor!
om zeven uur?quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:22 schreef Copycat het volgende:
![]()
Als ik de boekenbon win, lees ik jullie elke avond voor!
capitoolquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:24 schreef Copycat het volgende:
Laatste woord. Met een beginletter dankzij Vierschaar:
Televisieprogramma in Washington (8)
C - P - T - O -![]()
En opeens zie je 'm..
Capitoolquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:24 schreef Copycat het volgende:
Laatste woord. Met een beginletter dankzij Vierschaar:
Televisieprogramma in Washington (8)
C - P - T - O -![]()
En opeens zie je 'm..
dat zeg ikquote:
quote:
quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:27 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
dat zeg ik![]()
ik heb ook een leuk raadseltje........![]()
Het is grijs, heeft een spitse neus, een lange staart en is ontzettend rijk. Wat is dat?
rat van fortuinalweer te laatquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:27 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
dat zeg ik![]()
Het is grijs, heeft een spitse neus, een lange staart en is ontzettend rijk. Wat is dat?
Soury? Want die spaart zich drie slagen in de rondte.quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:27 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
dat zeg ik![]()
u mag door naar de tweede rondequote:
Dan moet je het natuurlijk niet meteen al zelf verklappen, enthousiaste muts!quote:
quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan moet je het natuurlijk niet meteen al zelf verklappen, enthousiaste muts!
Toch even een vraagje. Uit welke krant komt dat crypto, het AD? Lees het antwoord later wel.quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:30 schreef Copycat het volgende:
Is volgens mij voor het eerst dat ik de zaterdagcrypto ook op zaterdag helemaal oplos.
ik weet het , maar een ander mag het zeggen.quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:32 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
u mag door naar de tweede ronde![]()
Het is groen met geel en als je het tegen de muur gooit gaat bij de buren de telefoon? Wat is dat?
quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:33 schreef blomst het volgende:
[..]
ik weet het , maar een ander mag het zeggen.
Puur toeval!quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:32 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Het is groen met geel en als je het tegen de muur gooit gaat bij de buren de telefoon? Wat is dat?
Waarom droeg men vroeger wollen kouzen en tegenwoordig sokken van nylon?quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:32 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja maar het duurde al zeker 3 minuten....
om je voetenquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:37 schreef blomst het volgende:
[..]
Waarom droeg men vroeger wollen kouzen en tegenwoordig sokken van nylon?
in één minuutquote:
Hijs nog niet doooooooooootquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:41 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
in één minuut![]()
![]()
![]()
![]()
nog eentje dan de laatste..........
![]()
Waarom wil Balkenende niet gecremeerd worden?
Het Parool.quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:33 schreef beequeen het volgende:
Toch even een vraagje. Uit welke krant komt dat crypto, het AD? Lees het antwoord later wel.![]()
Ja, ik ben ook altijd emotioneel incontinent.quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:10 schreef CarOnline het volgende:
Ik zit bijna elke aflevering te snuffen trouwens.
Nou, seizoen 1 tot 3 dan
Wat cluppie?quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:20 schreef Manu82 het volgende:
Godsamme, straks ga ik nog een cluppie oprichten met Gert
Iets met voetbal enzoquote:
Je mag ook in ons huil cluppie hoor Jankertquote:Op zaterdag 8 november 2008 22:20 schreef Manu82 het volgende:
Godsamme, straks ga ik nog een cluppie oprichten met Gert
Ik heb écht géén idee waar je het over hebt.quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:30 schreef Manu82 het volgende:
Ik jank niet, heb er 1 minuut van gehoord en daarna maar gebeld wat het geworden was om de sfeer niet te verpesten
http://psv.netwerk.to/nieuws/wedstrijden/news.php?b=275quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik heb écht géén idee waar je het over hebt.
Nou, dan leef ik wel met je mee. Wil je een stukje appeltaart?quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:36 schreef Manu82 het volgende:
[..]
http://psv.netwerk.to/nieuws/wedstrijden/news.php?b=275
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |