quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:39 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nou, dan leef ik wel met je mee. Wil je een stukje appeltaart?
Oh joh, ik dacht dat er wat ergs gebeurd wasquote:Op zaterdag 8 november 2008 22:36 schreef Manu82 het volgende:
[..]
http://psv.netwerk.to/nieuws/wedstrijden/news.php?b=275
Nee geen tekstquote:Op zaterdag 8 november 2008 22:45 schreef Copycat het volgende:
Lies, dat zie ik morgen wel. Ik gok op jeans. Had Heather tekst in die commercial, Buuf? Manu, wil je het telefoonnummer van mijn broer? Bart, mag ik een stukje appeltaart?
quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:45 schreef Copycat het volgende:Manu, wil je het telefoonnummer van mijn broer?
Zit al in een envelop met een postzegel d'rop. Er staat "Cc, Fok" op, denk je dat het aankomt?quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:45 schreef Copycat het volgende:Lies, dat zie ik morgen wel. Ik gok op jeans. Had Heather tekst in die commercial, Buuf? Manu, wil je het telefoonnummer van mijn broer? Bart, mag ik een stukje appeltaart?
Mooi. Mooie meid ook, die asperge.quote:
quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:50 schreef Manu82 het volgende:
denk niet dat ik er vrolijker van wordt, de sfeer is hier over het algemeen ook niet echt goed na een wedstrijd van PSV
quote:In het eerste decennium van het nieuwe millennium domineert PSV het Nederlandse voetbal. PSV was elk jaar vertegenwoordigd in de Champions League, en won van 2000 tot en met 2008 zeven landskampioenschappen. Uit die tijd stamt de term Eindhoven, voetbalhoofdstad. Een term die werd omarmd vanwege de dominantie van PSV in het Nederlandse voetbal, maar een term die ook werd verafschuwd vanwege de arrogante lading die het had.
Tuurlijk. Per express.quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:50 schreef dieenebart het volgende:
Zit al in een envelop met een postzegel d'rop. Er staat "Cc, Fok" op, denk je dat het aankomt?
Comedy op 3.quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:11 schreef Copycat het volgende:
Dan dansen we de calorieën van de appeltaart van morgen er nu alvast af!
Ik kijk boksenquote:Op zaterdag 8 november 2008 23:47 schreef Coos het volgende:
Zo maar even Peking expres kijken op TV5. Leuke mensen!![]()
quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:47 schreef Coos het volgende:
Stil hier.
Terwijl Liesje vraagt wat Cc aantrekt gaat het er mij meer om wat ze uittrekt.![]()
Appeltaart sjunkies
Ik zat heel braaf te schrijven. En nee, het ging niet over rukken deze keerquote:Op zaterdag 8 november 2008 23:47 schreef Coos het volgende:
Stil hier.
Terwijl Liesje vraagt wat Cc aantrekt gaat het er mij meer om wat ze uittrekt.![]()
Appeltaart sjunkies
wie is Brrr ?quote:Op zondag 9 november 2008 00:48 schreef dieenebart het volgende:
brrr zegt: wta doe je?
brrr zegt: wat
God zegt: zit te zappen
God zegt: leeuwen op disc.
Brrr zegt: ja mooi
Brrr zegt: heb je mooi gemaakt
God zegt: LOL
God zegt: wat vind je vAN oktopussen?
God zegt: vinnik zelf wel cool
God zegt: kleurtjes en zuignappen enzow
Brrr zegt: glibberig. W8 ff iemand aan de deur
God zegt: ff pissen
Brrr zegt: astmafonds. Heb 2 euro
Brrr zegt: gegeven
God zegt: zonde
Brrr zegt: hoezo?
Brrr zegt: is toch goed doel
Brrr zegt: kom ik in de hemel, tog?
Brrr zegt: hallo?
God zegt: ff koffie halen
God zegt: senseo
God zegt: ranzig
God zegt: zonde want de meeste gaan nniet dood aan astma
Brrr zegt: huh?
Brrr zegt: hoe dan?
God zegt: dat doe ik tog
God zegt: heb hier een boel karsjes
God zegt: kaarsjes
Brrr zegt: ja en?
God zegt: blaas af en toe 1 uit
Brrr zegt: doe me buurvrouw
God zegt: ok;)
God zegt: ga maar kijken
Brrr zegt: egt???
God zegt: ze is ‘gevallen’
God zegt: van de trap
God zegt: bel ook ff 112
God zegt: hallo?
quote:
pauze? waar ben je nog aan het werk dan?quote:Op zondag 9 november 2008 00:57 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
wie is Brrr ?![]()
ik heb effe peukpauze...... lees je dit
quote:Op zondag 9 november 2008 00:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ann: Heej god, ben je daar?
Ann: je staat zeker stiekem op offline he?
Ann: waarom hoor je me toch niet.
God: Ja, ik sta op offline, ben even met iemand in een diep gesprek![]()
Ann: Ohw
skilderen........quote:Op zondag 9 november 2008 00:58 schreef dieenebart het volgende:
[..]
pauze? waar ben je nog aan het werk dan?
Ik weet niet wat Bart doet, maarquote:Op zondag 9 november 2008 00:58 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
![]()
zijn jullie allemaal aan het zuipen ofzo?
Ook lichtjes stronken. Ik moet nog Mario Kart doen enzo.quote:Op zondag 9 november 2008 01:01 schreef dieenebart het volgende:
[..]
ach so.
zit aan de wodka met een beetje wiet. niet zoveel vanavond, ik moest nog schrijven
nee geen pic is ook nog niet af ik maak dezequote:Op zondag 9 november 2008 01:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat Bart doet, maar![]()
Hoi Fan, ben je druk aan het schilderen? Wat maak je? pics?
hoeveel wodka heb je al op en hoeveel jointjes?quote:Op zondag 9 november 2008 01:01 schreef dieenebart het volgende:
[..]
ach so.
zit aan de wodka met een beetje wiet. niet zoveel vanavond, ik moest nog schrijven
jah.......quote:Op zondag 9 november 2008 01:04 schreef liesje1979 het volgende:
Ze doetnaar de wekker, dat is altijd goed voor in de slaapkamer!
4quote:Op zondag 9 november 2008 01:04 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
hoeveel wodka heb je al op en hoeveel jointjes?
en who the fuck is Daan?
quote:Op zondag 9 november 2008 01:04 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
jah.......
ze denkt........ nah, komt die eikel nog of niet, en ik denk dat als ie nog komt dat ie gelijk zijn biezen
kan pakken
welnee die van mij is het allang gewend....... No problemo.......quote:Op zondag 9 november 2008 01:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
In mijn geval zou het andersom zijn.
"En ze zei nog wel, ja ik kom ook zo naar bed! "
En in jouw geval ook, me dunkt.
nee hoor. er kan nog meer bijquote:Op zondag 9 november 2008 01:06 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
owkeeeeeeeee? 4 wodka en 5 jointjes hé![]()
zit je niet een beetje te bluffen .......
nah gooi d'r maar in.........quote:Op zondag 9 november 2008 01:07 schreef dieenebart het volgende:
[..]
nee hoor. er kan nog meer bij![]()
nog een stukkie msn met god?
quote:Op zondag 9 november 2008 01:11 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
eh...... Bart........?
zet een bakkie koffie ofzo........
quote:Op zondag 9 november 2008 01:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Heul niet, ik wil god en zijn minares!
quote:Op zondag 9 november 2008 01:13 schreef dieenebart het volgende:
tis nu op, maar mss schrijf ik nog wat bij.
heb van m'n leven nog nooit ge msn'ed
quote:Op zondag 9 november 2008 01:14 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
eh..... Lies.....?
owkee...... ik bemoei me nergens mee![]()
ik ben wel even toeschouwer
ik ook niet...... ik weet niet eens hoe die klotetelefoontjes werken........quote:Op zondag 9 november 2008 01:13 schreef dieenebart het volgende:
tis nu op, maar mss schrijf ik nog wat bij.
heb van m'n leven nog nooit ge msn'ed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |