Noekzoon. Heel zielig. Ik kan zelf heel slecht tegen spugen als ik het zelf doe maar hij deed het dapper. Ik krijg het al benauwd als ik er naar kijk.quote:
Nu wilde ik Ebola tikken maar dat is niet zo netjes.quote:
Aw, zou er bijna voor naar Hyves gaan om een mooie glitter thank you te bemachtigen.quote:Op zaterdag 8 november 2008 11:15 schreef Copycat het volgende:
Ach gosh.
Iets verkeerd gegeten of (buik-)griep?
Wens 'm maar beterschap van tante Cc.
[ afbeelding ]
Nee, die moet preventief niet ziek gaan worden onder een palmboom.quote:Op zaterdag 8 november 2008 11:18 schreef Copycat het volgende:
Is APK ook ziek?
![]()
Dan kan ik mijn bezoek aan IKEA relativeren. Een beetje.
Zij die gaan möbelshöppen in de hel groeten U.
Manu heb je een linkje voor me waar ik dat programma kan terugkijken......quote:Op zaterdag 8 november 2008 11:25 schreef Manu82 het volgende:
Eerst stond er op de Telegraaf site "Freek de Jonge haalt uit naar Peterrrrrrr" en nu "Peterrrrrrrrrr maakt gehakt van Freek"
http://player.omroep.nl/?aflID=8212103quote:Op zaterdag 8 november 2008 11:28 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Manu heb je een linkje voor me waar ik dat programma kan terugkijken......
ik wordt nu wel nieuwschierig...![]()
goeiemorgen trouwens allemaal![]()
thanksquote:Op zaterdag 8 november 2008 11:30 schreef Manu82 het volgende:
[..]
http://player.omroep.nl/?aflID=8212103
quote:Haagse roker onder dekentje
Haagse rokers mogen niet meer in de kou staan. GroenLinks wil dat kroegbazen van gemeentewege groen-gele dekentjes krijgen om hun buiten paffende klandizie warm te houden.
eh..... was leukquote:
leuk, dus nu wordt het wokken.quote:Op zaterdag 8 november 2008 16:27 schreef Copycat het volgende:
Ik heb het overleefd!
En heb mezelf maar een vrolijke lamp cadeau gedaan. En later nog drie dvd's.
En een wokje.
![]()
Pic's or it didn't happenquote:Op zaterdag 8 november 2008 17:38 schreef dieenebart het volgende:
Ik heb weer een appeltaart gemaakt...
Haliehalo, Bienenstich jammie, maar wel hartstikke moeilijk hoorquote:Op zaterdag 8 november 2008 17:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Pic's or it didn't happen
Oh kut ik zou een bienenstich maken... Nou ja volgende week maar
Duitse taart maar basis is gistdeeg en dat niet eenvoudig, maar er zijn ook heel eenvoudige recepten tis een soort cakedeeg met of zonder appel.quote:Op zaterdag 8 november 2008 17:56 schreef Copycat het volgende:
Wat is een bienenstich?
Ping doet mijn magnetron met Thaise groene curry.
quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:05 schreef Sporti het volgende:
[..]
Duitse taart maar basis is gistdeeg en dat is niet eenvoudig, maar er zijn ook heel eenvoudige recepten tis een soort cakedeeg met of zonder appel.
quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:09 schreef Copycat het volgende:
Klinkt goed. Heb je die ook kant ende klaar?
Oh. En toen was ik vanmiddag even in een nieuwe kookwinkel, met allemaal redelijk high end spullen, hadden ze daar dus gewoon professioneel uitziende posters hangen met:
Geef een leuke verassing cadeau
![]()
Mijn mond toen houden, lukte uiteraard niet.
Iedereen weet toch wat we bedoelen?
Die eenvoudige versie is goed te doen.. Maar dan staat er dus weer niet hoelang dat ding in de oven moetquote:Op zaterdag 8 november 2008 18:05 schreef Sporti het volgende:
[..]
Duitse taart maar basis is gistdeeg en dat niet eenvoudig, maar er zijn ook heel eenvoudige recepten tis een soort cakedeeg met of zonder appel.
Alsje.quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:14 schreef Soury het volgende:
Die eenvoudige versie is goed te doen.. Maar dan staat er dus weer niet hoelang dat ding in de oven moet
Was 't een Duitse keten, waren het prütsers.quote:
Ja leuk, een BeeQueenquote:Op zaterdag 8 november 2008 18:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Was 't een Duitse keten, waren het prütsers.
Oh ja. En toen ging ik met mijn moeder lunchen bij Queen Bee en wilde ik een croque Queen Bee* bestellen en bestelde ik een croque Beequeen.
Jaja, ik maak wat mee, op zo'n zaterdag!
* Ham kaas tosti met gebakken champignons en een gebakken ei.
Ja cool thanks.quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Alsje.
http://www.kookjij.nl/recept-bienenstich
Have fun morgen Cc.![]()
Volgens mij is het onderwerp Norg PLORKquote:Op zaterdag 8 november 2008 18:27 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja leuk, een BeeQueenWat een leven heb jij toch. Uitdagend, spannend, fullfilling and excėting
![]()
En nu weer terug naar het onderwerp: Hoe laat ga je morgen neuken?
Klinkt goed, ga ik ook eens proberen.quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:23 schreef Copycat het volgende:
Oh ja. En toen ging ik met mijn moeder lunchen bij Queen Bee en wilde ik een croque Queen Bee* bestellen en bestelde ik een croque Beequeen![]()
* Ham kaas tosti met gebakken champignons en een gebakken ei.
We kunnen niet allemaal groots en meeslepend leven. Helaas.quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:27 schreef dieenebart het volgende:
Ja leuk, een BeeQueenWat een leven heb jij toch. Uitdagend, spannend, fullfilling and excėting
![]()
En nu weer terug naar het onderwerp: Hoe laat ga je morgen neuken?
Groots en meeslepend leven.quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
We kunnen niet allemaal groots en meeslepend leven. Helaas.
Om drie minuten over acht. Of helemaal niet.
quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mooi zo! Da's net na Studio SPort, als ik me niet vergisquote:Op zaterdag 8 november 2008 18:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
operatiequote:Op zaterdag 8 november 2008 19:06 schreef Copycat het volgende:
Bart, ouwe dienstrakker van me!
Help eens even met deze crypto:
Je moet heel kundig zijn voor deze krijgsverrichting (8)
-p-r---e
Natuurlijk!quote:
Zo is dat..quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klinkt goed, ga ik ook eens proberen.
YW Muis en Bart kan mijn rug op. Das altijd nog beter dan asfalt.![]()
Whehehehehequote:Op zaterdag 8 november 2008 19:12 schreef Copycat het volgende:
Nog eentje?
Zulke edelstenen kunnen barsten (8)
---n-t-n![]()
Granaten? Kunnen die barsten?
operatiequote:Op zaterdag 8 november 2008 19:06 schreef Copycat het volgende:
Bart, ouwe dienstrakker van me!
Help eens even met deze crypto:
Je moet heel kundig zijn voor deze krijgsverrichting (8)
-p-r---e
quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
godver ik hep gelijk koppijn..... ik geef het opquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:02 schreef Copycat het volgende:
Toch bedankt!
Andere dan?
(Ik moet nog twee woorden en de crypto kan de post op)
Feestende menigte in een historische rechtbank (10)
-i-r---a-r
Vier iets?
nee 3quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:13 schreef Soury het volgende:
Ohh ik kan niet slapen van dit soort dingen.. Zijn dat 3 streepjes
vierschaarquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:02 schreef Copycat het volgende:
Toch bedankt!
Andere dan?
(Ik moet nog twee woorden en de crypto kan de post op)
Feestende menigte in een historische rechtbank (10)
-i-r---a-r
Vier iets?
ik ook niet maar heb hier gezocht http://nl.wikipedia.org/wiki/Categorie:Rechtsgeschiedenisquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:16 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
wat knap........ nooit van gehoord......
quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:18 schreef blomst het volgende:
[..]
ik ook niet maar heb hier gezocht http://nl.wikipedia.org/wiki/Categorie:Rechtsgeschiedenis
net als Natasiaquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:22 schreef Copycat het volgende:![]()
Als ik de boekenbon win, lees ik jullie elke avond voor!
om zeven uur?quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:22 schreef Copycat het volgende:
![]()
Als ik de boekenbon win, lees ik jullie elke avond voor!
capitoolquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:24 schreef Copycat het volgende:
Laatste woord. Met een beginletter dankzij Vierschaar:
Televisieprogramma in Washington (8)
C - P - T - O -![]()
En opeens zie je 'm..
Capitoolquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:24 schreef Copycat het volgende:
Laatste woord. Met een beginletter dankzij Vierschaar:
Televisieprogramma in Washington (8)
C - P - T - O -![]()
En opeens zie je 'm..
dat zeg ikquote:
quote:
quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:27 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
dat zeg ik![]()
ik heb ook een leuk raadseltje........![]()
Het is grijs, heeft een spitse neus, een lange staart en is ontzettend rijk. Wat is dat?
rat van fortuinalweer te laatquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:27 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
dat zeg ik![]()
Het is grijs, heeft een spitse neus, een lange staart en is ontzettend rijk. Wat is dat?
Soury? Want die spaart zich drie slagen in de rondte.quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:27 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
dat zeg ik![]()
u mag door naar de tweede rondequote:
Dan moet je het natuurlijk niet meteen al zelf verklappen, enthousiaste muts!quote:
quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan moet je het natuurlijk niet meteen al zelf verklappen, enthousiaste muts!
Toch even een vraagje. Uit welke krant komt dat crypto, het AD? Lees het antwoord later wel.quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:30 schreef Copycat het volgende:
Is volgens mij voor het eerst dat ik de zaterdagcrypto ook op zaterdag helemaal oplos.
ik weet het , maar een ander mag het zeggen.quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:32 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
u mag door naar de tweede ronde![]()
Het is groen met geel en als je het tegen de muur gooit gaat bij de buren de telefoon? Wat is dat?
quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:33 schreef blomst het volgende:
[..]
ik weet het , maar een ander mag het zeggen.
Puur toeval!quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:32 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Het is groen met geel en als je het tegen de muur gooit gaat bij de buren de telefoon? Wat is dat?
Waarom droeg men vroeger wollen kouzen en tegenwoordig sokken van nylon?quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:32 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja maar het duurde al zeker 3 minuten....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |