ik kijk alleen uit naar de single player, en dat zombie gedoequote:Op vrijdag 7 november 2008 09:08 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Niet echt mijn ding, maar het ziet er wel geinig uit
Ik post zo wel ff wat screenshots van COD5
mijn letterlijke worden * strak plan*quote:Op vrijdag 7 november 2008 09:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
de letterlijke worden van mijn baas:
je moet van het weekend even goed neuken!
quote:Op vrijdag 7 november 2008 09:14 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
mijn letterlijke worden * strak plan*
Je hebt promotie nodigquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
de letterlijke worden naar mijn baas:
ik moet je van het weekend even goed neuken!
morguhquote:
morguh sgelequote:
quote:
1 x 600mg ibu op een bijna lege maagquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:12 schreef Sgele het volgende:
[..]
Prodigy roeleert 'm eigenlijk gewoon de pan uit!![]()
[..]
Ik weet niet hoeveel Ibu je neemt.. maar hoe KOM je er op gast![]()
quote:
FUBAAAAAAAAAR!quote:
Smaken verschillen, ik vind MP leuk nadat ik een spel SP heb uitgespeeldquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik kijk alleen uit naar de single player, en dat zombie gedoe
de mp vindt ik echt helemaal nix
Succes met je darmperforatiequote:Op vrijdag 7 november 2008 09:17 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
1 x 600mg ibu op een bijna lege maag
Ik heb een sterke maagquote:
Beginnen we nu al!quote:
nee ik ben verkouden... was hij vorige week ook... alleen liep zijn verkouden hij 2 dagen voor op de mijne en zei die dat het over 2 dagen over was... en ben nog steeds snotverkouden.. toen vroeg ik aan hem wat hij had gedaan... toen zei die .. veel neuken. dat moet je van het weekend dan ook maar doen!quote:
Huh wat?quote:
erm een simpele NEE is hier wel op zn plaatsquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:18 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
FUBAAAAAAAAAR!
Hebben we er nog een beetje zin in?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world.
quote:Op vrijdag 7 november 2008 09:21 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
erm een simpele NEE is hier wel op zn plaats
Kaneelstokquote:
quote:Op vrijdag 7 november 2008 09:22 schreef crazy987 het volgende:
woohoo
29. 102 crazy987
complete top10003. 242 BellerophonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
06. 204 Droxz.nl
Godsamme DroxzWe hebben geen leven
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
Ja ik had ook 7-granenknuppel kunnen zeggenquote:
woohoo
29. 102 crazy987
complete top10006. 204 Droxz.nlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WTF, ik had gisteren echt niets te doen blijkbaar
*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
*May the source be with you!*
* Check www.droxz.nl & www.ikhebnogveelminderzin.nl
woohoo
29. 102 crazy987
complete top100Wij pwnen die lijst keihardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
quote:Op vrijdag 7 november 2008 09:21 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
erm een simpele NEE is hier wel op zn plaats
Nee, jij hebt geen levenquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
03. 242 Bellerophon
06. 204 Droxz.nl
Aanwezigheidspremie ftwquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:25 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Nee, jij hebt geen leven
Ga eens werken voor je geld ofzo
Je moet je lul met schaamlippen ook niet zandstralen manquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:24 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Btw iedereen waar ik de afgelopen dagen heb Tegen aan lopen schoppen
Sorry !! (Barra Debbie en een evt ander persoon die zich beledigd voelde)
had een beetje zand in mn Vagina
tis nu weer over
ach joh had ik eens iemand van stand waar ik ook tegenaan kon zeikenquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:24 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Btw iedereen waar ik de afgelopen dagen heb Tegen aan lopen schoppen
Sorry !! (Barra Debbie en een evt ander persoon die zich beledigd voelde)
had een beetje zand in mn Vagina
tis nu weer over
Je moeder, die pwn ik keihardquote:
True that isquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ach joh had ik eens iemand van stand waar ik ook tegenaan kon zeikendie newbies houden het eigenlijk niet zo lang uit...
zand erover!
(nee niet je vagina!)
Zoveel post ik nou ook weer niet he.... kijk, mijn gemiddelde vallen best mee!quote:
mn water!!!quote:
quote:Op vrijdag 7 november 2008 09:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ach joh had ik eens iemand van stand waar ik ook tegenaan kon zeikendie newbies houden het eigenlijk niet zo lang uit...
zand erover!
(nee niet je vagina!)
En het is nog maar 9.27quote:
moet je Gila erbij hebben..die kerel had toen gewoon in de 400 postsquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
03. 242 Bellerophon
06. 204 Droxz.nl
Zie je Beller, iemand moet jou taak overnemenquote:
deed me denken aan:\quote:
quote:Op vrijdag 7 november 2008 09:25 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Je moet je lul met schaamlippen ook niet zandstralen man
Dude, jij hebt echt hulp nodigquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik heb de halve clit van m'n moeder eraf gebeten, nu is het "nog maar" 9.27cm
Ik hou me nog ontzettend in tochquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:27 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zie je Beller, iemand moet jou taak overnemen
Deze week gelukkig niet veel noobs die het topic lopen te verneuken.
quote:Op vrijdag 7 november 2008 09:27 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
moet je Gila erbij hebben..die kerel had toen gewoon in de 400 posts
Nee, lul met schaamlippen was datquote:
ja , en jij bent Dé persoon natuurlijk die de hulp aanbied, omdat hij het niet alleen aan kan.quote:
M'n waterquote:
*proest* daar vloog mijn sigaartje weer tegen mijn schermquote:
M'n kiwiquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja , en jij bent Dé persoon natuurlijk die de hulp aanbied, omdat hij het niet alleen aan kan.
![]()
kom op , pak die fles ,met dat bruine spul erinquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:29 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Nee, lul met schaamlippen was dat![]()
Djeez, ik begin half te trippen van die ibu's man....
Nog meer redbull en koffie pakkkkkken!
M'n wiener melangequote:Op vrijdag 7 november 2008 09:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja , en jij bent Dé persoon natuurlijk die de hulp aanbied, omdat hij het niet alleen aan kan.
![]()
Die had een bot volgens mij, post in alle active topics ofzo... dat kan niet andersquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:27 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
moet je Gila erbij hebben..die kerel had toen gewoon in de 400 posts
t is net half 10 droxz en jij bent sigaren aan het roken?quote:Op vrijdag 7 november 2008 09:29 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
*proest* daar vloog mijn sigaartje weer tegen mijn scherm
quote:Op vrijdag 7 november 2008 09:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kom op , pak me met die fles , door de druk komt dat bruine spul er dan uit:7
Tegenwoordig hebben we natuurlijk ook FUBAR nog als last defencequote:Op vrijdag 7 november 2008 09:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik hou me nog ontzettend in toch
Ben nog steeds gestoptquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
t is net half 10 droxz en jij bent sigaren aan het roken?
Ik rook niets anders manquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
en terechtquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
tong80 is een kloon van gekke aapquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:30 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Die had een bot volgens mij, post in alle active topics ofzo... dat kan niet anders
Die tong80 begint ook wat minder te posten lijkt het.
That man... has absolutely no lifequote:Op vrijdag 7 november 2008 09:30 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Die had een bot volgens mij, post in alle active topics ofzo... dat kan niet anders
Moet je doen!quote:Op vrijdag 7 november 2008 09:31 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Vanochtend een jonko gefixt, waar zelfs bob marley jaloers op zou zijn
Aaaightquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:31 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Tegenwoordig hebben we natuurlijk ook FUBAR nog als last defence
reujma ofzoquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:30 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Held!quote:
PIMP 4 life, jeweeetz!quote:
Nee inderdaad, maar pas je wel op je woorden.quote:Op vrijdag 7 november 2008 09:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
That man... has absolutely no life
word !!quote:Op vrijdag 7 november 2008 09:33 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
PIMP 4 life, jeweeetz!
(peuken zijn goor man, chemische meuk, dat is het!)
quote:
Wat is dat "word" nou steeds, snap er geen moer vanquote:
Word == Aaaight / Fo Sho / Jeweetschquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:35 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Wat is dat "word" nou steeds, snap er geen moer van
Maar Draakje is liefquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:34 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Nee inderdaad, maar pas je wel op je woorden.
Draakje komt regelmatig hoger dan tong80
quote:Op vrijdag 7 november 2008 09:35 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Whehehe If u got a problem and no one else can help uquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:31 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Tegenwoordig hebben we natuurlijk ook FUBAR nog als last defence
Dat dusquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Word == Aaaight / Fo Sho / Jeweetsch
Skillz, i has themzquote:
dat is neger taalquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:35 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Roman bitchez!! Here he cumsquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:37 schreef Sgele het volgende:
Zo..ik heb m'n zakgeld voor Roemenie binnen
1337 Str33tskillz! U 4r3 a true n3gr0quote:
ik heb je auto al gevondenquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:36 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Whehehe If u got a problem and no one else can help u
and if u can find him ..... u could hire the _FUBAR_
(insert Ateam tune)
EENSCHquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Word/Aaaight / Fo Sho / Jeweetsch
Snoeihard!! In de ogenquote:
lolquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb je auto al gevonden
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 november 2008 09:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oke...ik vind 'm wel vet eigenlijkquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 november 2008 09:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
alleen slam fm stoort hier nietquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:39 schreef Sm0keZ het volgende:
Snel! Allemaal de radio op 538, Peter Heerschop komt zo weer met z'n column
quote:
quote:Op vrijdag 7 november 2008 09:38 schreef Sgele het volgende:
[..]
1337 Str33tskillz! U 4r3 a true n3gr0
ja die scorelijst willen we niet zienquote:
quote:
quote:
Zal zo wel ff nieuwe maken, heb eigenlijk alleen screenshots van mijn zkillllllzzzzzquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja die scorelijst willen we niet zienin game shots plz
quote:
Ik ben bang dat ik vandaag weer de slappe lach ga krijgenquote:
die is fucking goed!!!!quote:
Moeilijk swa, moeilijk!quote:Op vrijdag 7 november 2008 09:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
droxz.. whats up me je homeboys
welke wordt het ?quote:Op vrijdag 7 november 2008 09:54 schreef Droxz.nl het volgende:
Ben 1 kon op verwijderd van het bestellen van een laptop... toch weer 893.50 euro
Dude, nu al?quote:Op vrijdag 7 november 2008 09:52 schreef Sgele het volgende:
Ik ga even doekjes halen, hele scherm onder gefapt
Whehehequote:
Uh nicequote:
nicequote:Op vrijdag 7 november 2008 09:58 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Acer Notebook Aspire 7730G-734G64MN 17", P7350, 640GB
KLIK
Mis wel wat kleine dingetjes, en vind het jammer dat hij 17" is, had liever 15.4 breedbeeld.quote:
Die 15.4 bestaat niet meer, en deze heeft dezelfde specs, alleen meer HDD's.quote:
Naaaisquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:58 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
KLIK
die heeft volgens mij best een mooi schermquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:58 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
KLIK
nou hij gaat al tot 1440x900 en dat is eigelijk 19"quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:00 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Mis wel wat kleine dingetjes, en vind het jammer dat hij 17" is, had liever 15.4 breedbeeld.
om heeeeel eerlijk te zijn... dacht ik dat je der met beller geneukt en gekilled had en in een greppel had achtergelatenquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:02 schreef Droxz.nl het volgende:
P.s Waar blijft crazyessie, ligt zeker nog heerlijk in bed?
Dude, dat ding heeft twee harddisks en een 17" scherm. Hoelang denk je dat die accu erover doet, en hoelang het duurt voor ie naar de klote isquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:58 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
KLIK
Mis je haar dan?quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:02 schreef Droxz.nl het volgende:
P.s Waar blijft crazyessie, ligt zeker nog heerlijk in bed?
Duh, maar ik wil deze laptop (deze config/videokaart enzo), en die 15.4" maken ze niet meer, dat is nu 16" geworden, met minder videokaart... dat is juist zo kut!quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:03 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dude, dat ding heeft twee harddisks en een 17" scherm. Hoelang denk je dat die accu erover doet, en hoelang het duurt voor ie naar de klote is
Bestel dan een 15" widescreen met een enkele HDD erin, dat gaat je echt een hoop ellende schelen!
Ik wil weten of die salontafel nog een beetje als "nieuw" kan doorgaanquote:
Wel lekker voor fotoshop enzoquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou hij gaat al tot 1440x900 en dat is eigelijk 19"
Stage 1: Denialquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:05 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik wil weten of die salontafel nog een beetje als "nieuw" kan doorgaan
Ah okee, dan is het geen verkeerde keuze denk ik... De rest ziet er wel leuk uitquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:05 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Duh, maar ik wil deze laptop (deze config/videokaart enzo), en die 15.4" maken ze niet meer, dat is nu 16" geworden, met minder videokaart... dat is juist zo kut!
Oja, gebruik die laptop zoch altijd op stroom.
Whehequote:Verbindingsmogelijkheden
Modem (RJ-11) poort 1
CardBus PCMCIA slot(en) 0
Infrarood datapoort Ja
Microfoon/ line-in ingang Ja
IEEE 1394/Firewire poort 0
SmartCard slot Ja
TV aansluiting Nee
Geïntegreerde kaartlezer Ja
DVI poort Nee
Parallelle poort(en) 0
Port replicator Ja
Luidspreker/ koptelefoon/ line-out uitgang 1
VGA poort(en) 1
TV in poort Nee
Aansluiting voor netstroomadapter Ja
PS/2 poort(en) 0
USB 2.0 poort(en) 4
S/PDIF uitgang Ja
CardBus PCMCIA slot type Nee
Aantal Ethernet (RJ-45)-poorten 1
Seriële poort(en) 0
ExpressCard slot Ja
Ik heb me nog nooit vergist, behalve gisteren,quote:
Toch wel?quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:07 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ah okee, dan is het geen verkeerde keuze denk ik... De rest ziet er wel leuk uit
[..]
Whehe
En waarover dacht jij dat je vergist had?quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:08 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik heb me nog nooit vergist, behalve gisteren,
toen dacht ik dat ik me vergist had, maar dat was niet zo...
quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:08 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik heb me nog nooit vergist, behalve gisteren,
toen dacht ik dat ik me vergist had, maar dat was niet zo...
Ik vond het wel humorquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:08 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Toch wel?
Dacht dat het een wegwerp laptop was man
Hij dacht zich vergist te hebben, maar dat was niet zo. Hij had zich vergistquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En waarover dacht jij dat je vergist had?
Divided by Zero... O shitquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:10 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hij dacht zich vergist te hebben, maar dat was niet zo. Hij had zich vergist
Omdat ik vorige maand 5 kilo ben kwijtgeraakt. Maar ik heb ze deze maand weer gevonden.quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En waarover dacht jij dat je vergist had?
ik heb die 15" das dus die 5930G maar die is niet meer leverbaar ....quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:03 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dude, dat ding heeft twee harddisks en een 17" scherm. Hoelang denk je dat die accu erover doet, en hoelang het duurt voor ie naar de klote is
Bestel dan een 15" widescreen met een enkele HDD erin, dat gaat je echt een hoop ellende schelen!
Vind het maar vaag, normaal zou er maar 320 gig in moeten zitten... alleen of deze website staat dat er 2x 320 inzit ?!...quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:12 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ik heb die 15" das dus die 5930G maar die is niet meer leverbaar ....
Ik moest heul hard lachenquote:
Geil zijn....quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:13 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
<3 [ afbeelding ]
betere combo is er gewoon niet !!!
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:11 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Omdat ik vorige maand 5 kilo ben kwijtgeraakt. Maar ik heb ze deze maand weer gevonden.
Want toen ik wippen ontdekte ben ik gestopt met schommelen...quote:
Deze dan?quote:
quote:
quote:
Juistquote:
quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:16 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
24/7 a dirty mind is a joy 4 ever
quote:
Godsammequote:
anders geef jij ff het goede voorbeeld!quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:25 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
anders posten jullie ff door of zo !
Die heb ik zondag zitten kijkenquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
trouwens jullie moeten even tropical thunder zien.. een film met humor van ons niveau!
Heeft ie geen 4 uur pauze per dag, zit ie wel ziek thuisquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:27 schreef Runx het volgende:
Zieke allochtoon meld zich![]()
hallo iedereen
alles goedd met iedereen ?
*proest*quote:
* Droxz.nl start FTDquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
trouwens jullie moeten even tropical thunder zien.. een film met humor van ons niveau!
quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:27 schreef Sgele het volgende:
[..]
Die heb ik zondag zitten kijken![]()
Ik kon erg om die nep neger lachen trouwens![]()
inderdaad een goeie tip Barra!
Het is wel erg met je gesteld als je niet kan zien of het nou een man of een vrouw isquote:
Jaquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
i know a fake head when i see one!
ah die heb ik al gedownload, moet hem alleen nog bekijken. zoals zoveel films eigelijkquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Gestopt met lezen na de eerste 2 regels:quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah die heb ik al gedownload, moet hem alleen nog bekijken. zoals zoveel films eigelijk
deed ik toch ook ...quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:26 schreef Sgele het volgende:
[..]
anders geef jij ff het goede voorbeeld!
gadver wat een speknek....quote:
goed of fout vind je ?quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:31 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Gestopt met lezen na de eerste 2 regels:
-------- Regie: Ben Stiller
-------- Acteurs: Ben Stiller, Jack Black en Robert Downey Jr.
Mogguh, voel je je al weer goed genoeg om een schaap te nemen?quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:27 schreef Runx het volgende:
Zieke allochtoon meld zich![]()
hallo iedereen
alles goedd met iedereen ?
fout, ik kan die gast echt niet uitstaan!quote:
hmmm ill have a nice can of booty sweat!quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:30 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja![]()
"what do you mean with OUR people"
Dat dacht ik ook Droxz, maar Robert Downey steelt echt wel de show eigenlijkquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:31 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Gestopt met lezen na de eerste 2 regels:
-------- Regie: Ben Stiller
-------- Acteurs: Ben Stiller, Jack Black en Robert Downey Jr.
dan moet je hem niet kijkenquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:33 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
fout, ik kan die gast echt niet uitstaan!
nee ik ben echt een jack black fan. vond pick of destiny ook geweldigquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:33 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
fout, ik kan die gast echt niet uitstaan!
Suck my unitquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hmmm ill have a nice can of booty sweat!
Ongekendquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:33 schreef Sm0keZ het volgende:
Godver, m'n eten is bijna op!
Na 5 broodjes pindakaas, anderhalve liter water, 3 mandarijnen en 2 kiwi's heb ik nog maar één kiwi over
Gelukkig is het over een uur lunchpauze
hes a nigga!quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:33 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook Droxz, maar Robert Downey steelt echt wel de show eigenlijk
nee mijn leerling madskillz neemt het van mij over , maar hij moet nog veel lerenquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:32 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Mogguh, voel je je al weer goed genoeg om een schaap te nemen?
ik heb godver nog niets gegeten. dat wordt me ff een maaltijd zoquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:33 schreef Sm0keZ het volgende:
Godver, m'n eten is bijna op!
Na 5 broodjes pindakaas, 3 met pindakaas en 2 met banaan dusanderhalve liter water, 3 mandarijnen en 2 kiwi's heb ik nog maar één kiwi over
Gelukkig is het over een uur lunchpauze
Als je nóg een keer probeert om mijn schaap te versieren, laat ik je neus wéér bloedenquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:35 schreef Runx het volgende:
[..]
nee mijn leerling madskillz neemt het van mij over , maar hij moet nog veel leren
of je neus begint in een keer zomaar te bloeden
AIDS makelijkquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb godver nog niets gegeten. dat wordt me ff een maaltijd zo
nee nee niet overdrijven hé , ik heb maar anderhalf uur pauze per dagquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:27 schreef Sgele het volgende:
[..]
Heeft ie geen 4 uur pauze per dag, zit ie wel ziek thuis![]()
im gonna call you Half Squat and you can call me pappaquote:
Hij is nu bezig met downloaden, als ik me dan echt een keer verveel kan ik hem altijd nog een keer kijken.quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:33 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook Droxz, maar Robert Downey steelt echt wel de show eigenlijk
Gast, ik blijf lachen om die reacties van jequote:Op vrijdag 7 november 2008 10:35 schreef Runx het volgende:
[..]
nee mijn leerling madskillz neemt het van mij over , maar hij moet nog veel leren
quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:34 schreef Sgele het volgende:
En Tom Cruise is briljant trouwens in Tropic Thunder!
nooit gedacht dat ik dat ooit zou zeggen
Wil ik daar posten, issie dichtquote:
nee niet echt , nog steeds erg zwak , als ik me beter had gevoeld was ik wel naar mee stag gegaan , ziek zijn is saaiquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:38 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Gast, ik blijf lachen om die reacties van je
Maar ff serieus, alweer wat beter of niet?
Gastquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:36 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Als je nóg een keer probeert om mijn schaap te versieren, laat ik je anus wéér bloeden
Doet me denken aan de oude tijd in de bijlmer.quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:40 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
net 1x italiaanse boll met eier salade en een italiaanse bol met filet american >.<
en wat sprite ^^
Smokez! Kom er maar inquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:41 schreef draculettetje het volgende:
was ik ook weer met een zere kont nu van die prikken
Prikken in je bibs gehad?quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:41 schreef draculettetje het volgende:
Thx!quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:43 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Doet me denken aan de oude tijd in de bijlmer.
Half stokbrood met filet american, mayo, ei, zout en peper
yar !!! gouwe tijdequote:Op vrijdag 7 november 2008 10:43 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Doet me denken aan de oude tijd in de bijlmer.
Half stokbrood met filet american, mayo, ei, zout en peper
Tell me about it, waarom denk je dat ik hier zoveel post manquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:41 schreef Runx het volgende:
[..]
nee niet echt , nog steeds erg zwak , als ik me beter had gevoeld was ik wel naar mee stag gegaan , ziek zijn is saai
hoest met zoes|?quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:41 schreef draculettetje het volgende:
je zei beterschaapquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:44 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Tell me about it, waarom denk je dat ik hier zoveel post man
Beterschaap iig
Beterschap Runx!quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:41 schreef Runx het volgende:
[..]
nee niet echt , nog steeds erg zwak , als ik me beter had gevoeld was ik wel naar mee stag gegaan , ziek zijn is saai
Echt een half stokbrood, dus niet die mini dingen die je tegenwoordig krijgt hequote:Op vrijdag 7 november 2008 10:44 schreef Sgele het volgende:
[..]
Thx!![]()
Ik weet wat ik zo meteen bij Bakker Bart ga halen
Hier is het zondag altijd patat dag.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
Mja oke, ik ben niet zo'n hele grote eterquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:45 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Echt een half stokbrood, dus niet die mini dingen die je tegenwoordig krijgt he
pardon ? leerling ?quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:35 schreef Runx het volgende:
[..]
Vond hem wel lolligquote:
quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:47 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Hier is het zondag altijd patat dag.
Oja, bij mijn vorige job hadden we zo'n dude die ALTIJD (2,5 jaar lang) altijd pata haalde in de lunch pauze... en nog zo dun zijn als wat...Ik had zo'n mannetje in de klas zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrat zich helemaal gek, en kwam geen gram aan
Kon je wel goed mee gooien met dat ventje
aanstellerquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:46 schreef Runx het volgende:
mijn neus lijkt wel op de maagde maria , begint spontaan te bloeden2x al
Ik in de middag wel, ik ontbijt nooitquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:47 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja oke, ik ben niet zo'n hele grote eter
Tot nu toe valt het wel mee hoor Draakje.quote:
dat is slecht manquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:48 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik in de middag wel, ik ontbijt nooit
zie truquote:
hahahaha, zolang ik veel blijf fietsen kan ik ook eten wat ik wil... ik moet alleen eens van die alcohol afblijvenquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:48 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik had zo'n mannetje in de klas zittenVrat zich helemaal gek, en kwam geen gram aan
Kon je wel goed mee gooien met dat ventje
ok sorryquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:48 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
aansteller![]()
ga nou maar little big planet spelen
Tsja, roken en zuipen is ook slecht.quote:
quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:47 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja oke, ik ben niet zo'n hele grote eter
ik wou dat ik kon vreten wat ik wildequote:Op vrijdag 7 november 2008 10:50 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
hahahaha, zolang ik veel blijf fietsen kan ik ook eten wat ik wil... ik moet alleen eens van die alcohol afblijven
quote:
Ik ben dankzij mij baan juist afgevallen manquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:50 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
1m81 en 80kg
voor dat ik dus op mn reet zat de heledag was dat
1m81 en 68kg
das gewoon fokking 12kg in 2,5 jaar ....
maar goed nu zeuren mensen iig niet meer dat er wel wat bij mag ...
1,81 en 80 valt toch wel mee ?quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:50 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
1m81 en 80kg
voor dat ik dus op mn reet zat de heledag was dat
1m81 en 68kg
das gewoon fokking 12kg in 2,5 jaar ....
maar goed nu zeuren mensen iig niet meer dat er wel wat bij mag ...
ik weeg 98 KG, ben ook niet dik, maar ik ben wel blij dat ik weer kan trainen enzoquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:52 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik ben dankzij mij baan juist afgevallen man(ik loop veel meer enzo)
1.97 hier @ 107 kilo. (nee ik ben niet dik)
tru?quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:49 schreef draculettetje het volgende:
[..]
zie tru![]()
laatste bericht die ik heb gekregen is dat ze foto gaan maken van been en als die er goed uit ziet mag ze kijken of ze wat op kan staan
en als dat dan weer goed gaat mag ze vanavond of morgen naar huis
Doe je netjesquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:51 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik wou dat ik kon vreten wat ik wilde![]()
ik ben 2 jaar terug wel 28 kilo afgevallen![]()
maar daar is al wel weer wat bij op![]()
Toppie!quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:50 schreef draculettetje het volgende:
[..]
yep voor de vakantie voor de zekerheid toch maar gedaan
barra ken ik eigenlijk vanuit de tru ouwehoer vandaar!quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:53 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
tru?![]()
Voordat ik domme vragen ga stellen die je al ergens hebt beantwoord
jij ziet dubbel dus geloof ik het nietquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:52 schreef Sgele het volgende:
[..]
ik weeg 98 KG, ben ook niet dik, maar ik ben wel blij dat ik weer kan trainen enzo
ja tochquote:
Ik train nu alleen mijn linkerarm om weer wat spiermassa te kweken die ik in 10 jaar (!!!) ben kwijtgeraakt. Voor de rest train ik alleen mijn benen met fietsen. Ik zak anders door mijn knie heenquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:52 schreef Sgele het volgende:
[..]
ik weeg 98 KG, ben ook niet dik, maar ik ben wel blij dat ik weer kan trainen enzo
gaan we dan ook niet vanuit! bedoel last van mn pootjequote:Op vrijdag 7 november 2008 10:53 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Toppie!
Hoop dat je een leuke vakantie krijgt Draakje, en niet te veel last krijgt van je pootje!
Ik kom alleen hier op fok! hequote:Op vrijdag 7 november 2008 10:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
barra ken ik eigenlijk vanuit de tru ouwehoer vandaar!
zoiets ben in in de ochtend ook. savonds zit er wat killo vocht bijquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:52 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
1,81 en 80 valt toch wel mee ?
Mja ik kan nog steeds niet voluit trainen, maar veel beweging en op je eten letten doet al een hoop hoorquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:54 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja toch, probeer nu weer wat af te vallen, maar het lukt niet meer zo goed..
misschien keer ander dieet proberen
en misschien wat vaker naar de sportschool naast minimaal 3x in de week voetballen
wil ik ook wel weten, zelfde met tvpquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:55 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik kom alleen hier op fok! he![]()
Wat is "tru" nou?
Wanneer ga je op vakantie?quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
gaan we dan ook niet vanuit! bedoel last van mn pootje
die gaat ook gewoon even op vakantie
Positieve instelling!!!!!!!!quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
gaan we dan ook niet vanuit! bedoel last van mn pootje
die gaat ook gewoon even op vakantie
tvp= Terug Vind Postquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:56 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
wil ik ook wel weten, zelfde met tvp, wat is dat ?
terug vind pauperquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:56 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
tru is the truth in herequote:Op vrijdag 7 november 2008 10:56 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Bier bedoel je zeker?quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zoiets ben in in de ochtend ook. savonds zit er wat killo vocht bij
klopt, wat heel erg helpt is gewoon niet snoepenquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:56 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja ik kan nog steeds niet voluit trainen, maar veel beweging en op je eten letten doet al een hoop hoor
Onze wandelende Fok encyclopediequote:Op vrijdag 7 november 2008 10:56 schreef draculettetje het volgende:
[..]
tru is the truth in here
tvp is terug vind post
daar gaan we het niet over hebbenquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:56 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Positieve instelling!!!!!!!!
Maar is het nou al wat beter te doen met je sportschoenen aan?
dankquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:56 schreef draculettetje het volgende:
[..]
tru is the truth in here
tvp is terug vind post
als je van dat groene spul rookt, kom je ook niet aanquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:57 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
klopt, wat heel erg helpt is gewoon niet snoepen![]()
en nergens teveel van eten...als je teveel fruit of groente eet, wordt je ook dik
veel Fruit (appels, sinaasappels, kiwi's e.d.)wordt sowieso als vocht afgevoerd, je kan er veel van eten, alleen als je niks anders eet is het niet gezondquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:57 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
klopt, wat heel erg helpt is gewoon niet snoepen![]()
en nergens teveel van eten...als je teveel fruit of groente eet, wordt je ook dik
hahahah iddquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als je van dat groene spul rookt, kom je ook niet aanén je gaat er meer van eten
Aha, een soort van GRTDOJW, maar dan serieus?quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:56 schreef draculettetje het volgende:
[..]
tru is the truth in here
tvp is terug vind post
Jij moet juist wel ff veel groente en fruit roken...ik bedoel ETEN Runx!quote:
We kennen je langer dan vandaag hequote:
Ik zie runx al alles in zijn waterpijp stoppenquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jij moet juist wel ff veel groente en fruit roken...ik bedoel ETEN Runx!![]()
meer als een general chat en dan het slow chat topicquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:59 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Aha, een soort van GRTDOJW, maar dan serieus?
Het is bijna weekend, en je gaat lekker op vakantie!quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:57 schreef draculettetje het volgende:
[..]
daar gaan we het niet over hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
ja ik wek volgens mij echt de indruk dat ik echt elke dag drink hahaquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:00 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
We kennen je langer dan vandaag he
klopt doe ik ook , en nu ik ziek ben moet ik ook veel drinken , warme melk met honingquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jij moet juist wel ff veel groente en fruit roken...ik bedoel ETEN Runx!![]()
Nee, dat je elke dag stronken door het leven gaatquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik wek volgens mij echt de indruk dat ik echt elke dag drink haha
quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:02 schreef Runx het volgende:
[..]
klopt doe ik ook , en nu ik ziek ben moet ik ook veel drinken , warme melk met honing
lijkt me fakking smerig..gewoon omdat er melk bij in zitquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:02 schreef Runx het volgende:
[..]
klopt doe ik ook , en nu ik ziek ben moet ik ook veel drinken , warme melk met honing
quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:02 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Nee, dat je elke dag stronken door het leven gaat
Die heb ik al lang niet meer gehoord/gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stronken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |