anders geef jij ff het goede voorbeeld!quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:25 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
anders posten jullie ff door of zo !
Die heb ik zondag zitten kijkenquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
trouwens jullie moeten even tropical thunder zien.. een film met humor van ons niveau!
Heeft ie geen 4 uur pauze per dag, zit ie wel ziek thuisquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:27 schreef Runx het volgende:
Zieke allochtoon meld zich![]()
hallo iedereen
alles goedd met iedereen ?
*proest*quote:
* Droxz.nl start FTDquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
trouwens jullie moeten even tropical thunder zien.. een film met humor van ons niveau!
quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:27 schreef Sgele het volgende:
[..]
Die heb ik zondag zitten kijken![]()
Ik kon erg om die nep neger lachen trouwens![]()
inderdaad een goeie tip Barra!
Het is wel erg met je gesteld als je niet kan zien of het nou een man of een vrouw isquote:
Jaquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
i know a fake head when i see one!
ah die heb ik al gedownload, moet hem alleen nog bekijken. zoals zoveel films eigelijkquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Gestopt met lezen na de eerste 2 regels:quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah die heb ik al gedownload, moet hem alleen nog bekijken. zoals zoveel films eigelijk
deed ik toch ook ...quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:26 schreef Sgele het volgende:
[..]
anders geef jij ff het goede voorbeeld!
gadver wat een speknek....quote:
goed of fout vind je ?quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:31 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Gestopt met lezen na de eerste 2 regels:
-------- Regie: Ben Stiller
-------- Acteurs: Ben Stiller, Jack Black en Robert Downey Jr.
Mogguh, voel je je al weer goed genoeg om een schaap te nemen?quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:27 schreef Runx het volgende:
Zieke allochtoon meld zich![]()
hallo iedereen
alles goedd met iedereen ?
fout, ik kan die gast echt niet uitstaan!quote:
hmmm ill have a nice can of booty sweat!quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:30 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja![]()
"what do you mean with OUR people"
Dat dacht ik ook Droxz, maar Robert Downey steelt echt wel de show eigenlijkquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:31 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Gestopt met lezen na de eerste 2 regels:
-------- Regie: Ben Stiller
-------- Acteurs: Ben Stiller, Jack Black en Robert Downey Jr.
dan moet je hem niet kijkenquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:33 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
fout, ik kan die gast echt niet uitstaan!
nee ik ben echt een jack black fan. vond pick of destiny ook geweldigquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:33 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
fout, ik kan die gast echt niet uitstaan!
Suck my unitquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hmmm ill have a nice can of booty sweat!
Ongekendquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:33 schreef Sm0keZ het volgende:
Godver, m'n eten is bijna op!
Na 5 broodjes pindakaas, anderhalve liter water, 3 mandarijnen en 2 kiwi's heb ik nog maar één kiwi over
Gelukkig is het over een uur lunchpauze
hes a nigga!quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:33 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook Droxz, maar Robert Downey steelt echt wel de show eigenlijk
nee mijn leerling madskillz neemt het van mij over , maar hij moet nog veel lerenquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:32 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Mogguh, voel je je al weer goed genoeg om een schaap te nemen?
ik heb godver nog niets gegeten. dat wordt me ff een maaltijd zoquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:33 schreef Sm0keZ het volgende:
Godver, m'n eten is bijna op!
Na 5 broodjes pindakaas, 3 met pindakaas en 2 met banaan dusanderhalve liter water, 3 mandarijnen en 2 kiwi's heb ik nog maar één kiwi over
Gelukkig is het over een uur lunchpauze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |