Allemachiesquote:Op vrijdag 7 november 2008 08:17 schreef draculettetje het volgende:
[..]
idd![]()
sgele weer de de kerk?
ik plant mezelf trouwens even voort onder de douche dan als de sodemieter ronja uitwonen en dan vage nazi's palen voor mn vakantie
quote:
Bij mij is t normaalquote:Op vrijdag 7 november 2008 08:21 schreef Sgele het volgende:
[..]![]()
![]()
Dirty mind is a joy for life... alleen dirty is op jou niet meer van toepassing...
ben je aan het sonja bakkeren ?quote:Op vrijdag 7 november 2008 08:26 schreef Sm0keZ het volgende:
Godsamme wat ben ik weer gezond bezig hier... Nog een volle fles water, bruinbrood met pindakaas, 2 mandarijnen, een banaan en een kiwi hier op m'n bureua!
Boemquote:
Jij en werken?quote:Op vrijdag 7 november 2008 08:20 schreef Sgele het volgende:
Ik ga nu even wat werk wegstampen hier, zodat ik maandag in Boekarest niet meteen met een achterstand begin
I'll be back!
Vier-op-een-rijquote:
Nee dat nietquote:Op vrijdag 7 november 2008 08:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ben je aan het sonja bakkeren ?
Jeweetschquote:Op vrijdag 7 november 2008 08:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
BoemDat zijn nog eens spellen
4 moeders op een rij ?quote:
pindakaas heb ik al jaren niet op, en ga ik gelijk kopen vandaag.quote:Op vrijdag 7 november 2008 08:33 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee dat niet
Water en fruit zijn van die dingen waarna ik geen trek heb om te roken
En bruinbrood met pindakaas is gewoon eindbaas
De laatste keer dat ik een dag géén pindakaas heb gegeten, da's voor mij jaren geledenquote:Op vrijdag 7 november 2008 08:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
pindakaas heb ik al jaren niet op, en ga ik gelijk kopen vandaag.
Dan wel met nootjesquote:Op vrijdag 7 november 2008 08:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
pindakaas heb ik al jaren niet op, en ga ik gelijk kopen vandaag.
Aaaaightquote:Op vrijdag 7 november 2008 08:33 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee dat niet
Water en fruit zijn van die dingen waarna ik geen trek heb om te roken
En bruinbrood met pindakaas is gewoon eindbaas
En ze krijgen hem allemaalquote:Op vrijdag 7 november 2008 08:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
4 moeders op een rij ?
ja dat kan je wel van hem verwachten
Crrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrraaaaaaaaaaaaaazzzzzzzzzyyyyyyyyyyyquote:
Ik hoorde het, ik ga zondag wel kijken naar Peter R. de Vriesquote:Op vrijdag 7 november 2008 08:41 schreef WhiteLightning het volgende:
http://www.nu.nl/news/182(...)_prostituees%27.html
wtf ???
Ach nee toch, Flik R. de Vries is weer door z'n geld heen, komt aandacht tekort, en vervolgt z'n persoonlijke vete met Joran maar weer?quote:Op vrijdag 7 november 2008 08:41 schreef WhiteLightning het volgende:
http://www.nu.nl/news/182(...)_prostituees%27.html
wtf ???
bellerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 7 november 2008 08:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Crrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrraaaaaaaaaaaaaazzzzzzzzzyyyyyyyyyyy![]()
What else is new?quote:Op vrijdag 7 november 2008 08:44 schreef WhiteLightning het volgende:
Kinderen bekogeld door Marokkaanse jongeren
GVD! tis weer s raak
Ik las even "Kinderen bekogeld met Marokkaanse jongeren"quote:Op vrijdag 7 november 2008 08:44 schreef WhiteLightning het volgende:
Kinderen bekogeld door Marokkaanse jongeren
GVD! tis weer s raak
Haha zou wel fijn zijn he?quote:Op vrijdag 7 november 2008 08:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
bellerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr![]()
![]()
is eve nkijken of ik vandaag eindelijk een melding van 3 dagen kan afsluiten
Dat zou pas heeulemaal erg zijnquote:Op vrijdag 7 november 2008 08:46 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik las even "Kinderen bekogeld met Marokkaanse jongeren"
Ik probeer te minderenquote:
Verstandigquote:
ja het schijnt helemaal uit de hand te lopen hier in de buurt.quote:Op vrijdag 7 november 2008 08:46 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik las even "Kinderen bekogeld met Marokkaanse jongeren"
Whehehequote:
Hier wel, fysio weer gehad voor vandaagquote:
Kan iemand geen beatfilteringing of hidemyass links posten ofzo?quote:Op vrijdag 7 november 2008 08:49 schreef Bellerophon het volgende:
Geweldige Mash-Up
Prodigy v.s. White Stripes
DDDDDDDDDDDROOOOOOOOOOXXXXZZZZZZZZZZZZZZZ!!!!quote:
Het generaliseren wordt mij wel erg makkelijk gemaaktquote:Op vrijdag 7 november 2008 08:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja het schijnt helemaal uit de hand te lopen hier in de buurt.
er is ook zon busstation in naaldwijk, waar dus zon 12 bussen parkeren.
die schijnt helemaal vol te staan savonds met marokanen, die mensen vervolgens lastig vallen.
Mogguh Bellllllllller!!!!!!!!!quote:
Mja ik ben daar altijd heel politiek incorrect in... honkbalknuppels mee en de boel schoonvegenquote:Op vrijdag 7 november 2008 08:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja het schijnt helemaal uit de hand te lopen hier in de buurt.
er is ook zon busstation in naaldwijk, waar dus zon 12 bussen parkeren.
die schijnt helemaal vol te staan savonds met marokanen, die mensen vervolgens lastig vallen.
Weer fucking pijn, en door die fucking ontsteking in mijn pols blijf ik een litteken houden... AAAAAARGH!!!quote:Op vrijdag 7 november 2008 08:50 schreef Sgele het volgende:
[..]
Kan iemand geen beatfilteringing of hidemyass links posten ofzo?
Dat gecopy paste werkt niet lekker hier
[..]
DDDDDDDDDDDROOOOOOOOOOXXXXZZZZZZZZZZZZZZZ!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
ik ook niet
Alles goed jongen?
Kijk eens aan jongenquote:Op vrijdag 7 november 2008 08:50 schreef Sgele het volgende:
[..]
Kan iemand geen beatfilteringing of hidemyass links posten ofzo?
Dat gecopy paste werkt niet lekker hier
[..]
DDDDDDDDDDDROOOOOOOOOOXXXXZZZZZZZZZZZZZZZ!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
ik ook niet
Alles goed jongen?
Da's klotequote:Op vrijdag 7 november 2008 08:52 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Weer fucking pijn, en door die fucking ontsteking in mijn pols blijf ik een litteken houden... AAAAAARGH!!!
Net fysio gehad, dus alles doet gvd pijn![]()
Hoest met PIMP?
Hmm het is dus weer zwaar geweest bij de fysioquote:Op vrijdag 7 november 2008 08:51 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Mogguh Bellllllllller!!!!!!!!!
En iedereen natuurlijk
Beller... ik zou niet weten wat ik zonder je zou moetenquote:Op vrijdag 7 november 2008 08:53 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kijk eens aan jongen
http://w2.hidemyass.com/index.php?q=aHR0cDovL25sLnlvdXR1YmUuY29tL3dhdGNoP3Y9Vk5XQ2NsT3FVSHc%3D&hl=3ef
Dan zou je een veel fijner leven hebben in ieder gevalquote:Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef Sgele het volgende:
[..]
Beller... ik zou niet weten wat ik zonder je zou moeten
ja het is gewoon Tuig!quote:Op vrijdag 7 november 2008 08:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Het generaliseren wordt mij wel erg makkelijk gemaakt
mogguh droxzquote:Op vrijdag 7 november 2008 08:51 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Mogguh Bellllllllller!!!!!!!!!
En iedereen natuurlijk
Vind ik dus ookquote:Op vrijdag 7 november 2008 08:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja het is gewoon Tuig!
ME erop los laten
Kost me meestal een paar uurtjes, ookal heb ik al 600mg ibu in mijn smoelquote:Op vrijdag 7 november 2008 08:53 schreef Sgele het volgende:
[..]
Da's kloteDie pijn trekt hopelijk wel weg, naar mate de dag vordert ?
WheheHier alles goed hoor
Tot een uurtje of half 3 maar vandaag en dan gaan pakken voor Roemenie he
Goedkope vrouwen pimpen
misschien komt ie joran wel tegenquote:Op vrijdag 7 november 2008 08:57 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Kost me meestal een paar uurtjes, ookal heb ik al 600mg ibu in mijn smoel
Wekker 06:00, eten, 07:00 600 mg ibu slikken, 08:00 fysio
Relaxt, neem je wel wat van die import ho's mee, helemaal uitbuiten hiero jeweetzzz!
Oh zou dat het zijn?quote:Op vrijdag 7 november 2008 08:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dan zou je een veel fijner leven hebben in ieder geval![]()
* Sgele geeft alvast een fles blue labelquote:Op vrijdag 7 november 2008 08:57 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Kost me meestal een paar uurtjes, ookal heb ik al 600mg ibu in mijn smoel
Wekker 06:00, eten, 07:00 600 mg ibu slikken, 08:00 fysio
Relaxt, neem je wel wat van die import ho's mee, helemaal uitbuiten hiero jeweetzzz!
Die zat in Thailand toch ofzo?quote:Op vrijdag 7 november 2008 08:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
misschien komt ie joran wel tegen
Dat is het altijd, die gozert gooit zijn hele gewicht zo'n beetje in mijn pols... buigen kreng....quote:Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hmm het is dus weer zwaar geweest bij de fysio
WL, mogguh!!!!!!!!!!!!quote:
En daar gaat het wel om, ook al is het kut om dat te bereikenquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:00 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dat is het altijd, die gozert gooit zijn hele gewicht zo'n beetje in mijn pols... buigen kreng....
Niet iets om naar uit te kijken zeg maar, maarja, pijn is fijn... anders komt het nooit goed
Had de vorige keer met mijn pols van die wijfen, echt niet goed hoor:
fysio wijf: Oh, het doet pijn he?
ik: duh
fysio wijf: Nou dan stop ik even!
ik: Why?
nu:
fysio dude: Neem ff wat pijnstillers in, anders heb je te veel pijn en kunnen we niet werken aan het buigen
ik: ok, doen we...
fysio dude: Het gaat pijn doen, maar ik ga gewoon door, anders helpt het niet...
ik: *bijt op tanden*
Maar kan nu alweer iets verder buigen
Damn... ben je "mooi" klaar meequote:Op vrijdag 7 november 2008 08:58 schreef Crazy-M het volgende:
SGELEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Beller: 300 accounts de email adressen van aanpassen.
oftewel opschonen heel de crap ertussen uit dat er maar 4 overblijven.....
zijn we met 2 man al 3 dagen mee bezig (inclusief tussen door storingen
* Droxz.nl pakt fles aan, maakt hem open... en lurkt zo uit de flesquote:Op vrijdag 7 november 2008 08:59 schreef Sgele het volgende:
[..]
Oh zou dat het zijn?
[..]
* Sgele geeft alvast een fles blue label
Voor als je er geen kracht meer voor hebt
Als ze genoeg verdienen om een ticket te betalen doe ik het
ja denk het wel jaquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:00 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
WL, mogguh!!!!!!!!!!!!
Ga je nog gamen vanavond trouwens?
zeg het is 9 uur, en dan al aan de flesquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:02 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
* Droxz.nl pakt fles aan, maakt hem open... en lurkt zo uit de flesThx!
* Droxz.nl geeft geld, dat verdienen we hier toch wel makkelijk terug
M'n koffiequote:Op vrijdag 7 november 2008 09:02 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
* Droxz.nl pakt fles aan, maakt hem open... en lurkt zo uit de flesThx!
* Droxz.nl geeft geld, dat verdienen we hier toch wel makkelijk terug
Mogguh Ho!quote:
Ik zag je screens, ziet er vet uit hoorquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja denk het wel ja
heb gisteren left 4 dead gedaan![]()
http://forums.guru3d.com/showpost.php?p=2901694&postcount=751
Jep, deze gozer snapt wat hij doet en wat hij moet doen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 09:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En daar gaat het wel om, ook al is het kut om dat te bereiken
ja je moet ervan houden, maar ik vind het echt tofquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik zag je screens, ziet er vet uit hoor
quote:
Het is wel creepy in ieder gevalquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja je moet ervan houden, maar ik vind het echt tof
Ja maar zo'n iemand moet je juist wel hebbenquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:04 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Jep, deze gozer snapt wat hij doet en wat hij moet doen.
Ookal doet het pijn, dat boeit hem niet... hij gaat gewoon door
Oja, ondertussen over windows vista praten... is leuk... als je tussendoor pijnschuiten door je lichaam krijgt
Ik: ja vista is... *kreun - au!* kut....
Jawohl! vandaag op tijd naar huisquote:
Dat ziet er wel cool uit eigenlijkquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja denk het wel ja
beetje vrijdag ochtend he... dan denk je nog dat je dingen gaat doen... maar eigenlijk weet je al dat je toch geen zin meer hebtquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:06 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jawohl! vandaag op tijd naar huis
Hoest daar?
dan vragen we toch niksquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:07 schreef crazy987 het volgende:
mogge iedereen
nee niet goed want hij gaat nog niet zo lekker
boom! Headshot!quote:Op vrijdag 7 november 2008 09:07 schreef Sgele het volgende:
Dude .... you spilled blood on my new shoes
[ afbeelding ]
jah nu ff met de meest critische groep bezig, ff kop erbij houden gaat nogal moeilijk nuquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Damn... ben je "mooi" klaar mee
Nieuwe manier van verven niet overal even succesvolquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:07 schreef Sgele het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 november 2008 09:07 schreef Sgele het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga de rest van de dag uitzitten hierquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
beetje vrijdag ochtend he... dan denk je nog dat je dingen gaat doen... maar eigenlijk weet je al dat je toch geen zin meer hebt
Niet echt mijn ding, maar het ziet er wel geinig uitquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja denk het wel ja
Succes manquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah nu ff met de meest critische groep bezig, ff kop erbij houden gaat nogal moeilijk nu
dus zal denk ik komende 30 min niet hier zijn
Geeft een nieuwe dimensie aan spraypaintenquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nieuwe manier van verven niet overal even succesvol
Dat doe jij altijdquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:08 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik ga de rest van de dag uitzitten hier
Zo min mogelijk proberen te doen
Whehehequote:Op vrijdag 7 november 2008 09:09 schreef Sgele het volgende:
[..]
Geeft een nieuwe dimensie aan spraypainten
welk spel is datquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:07 schreef Sgele het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft die wond op mijn pols (kleine ontsteking) ook even goed schoongemaakt met sjit enzo,quote:Op vrijdag 7 november 2008 09:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja maar zo'n iemand moet je juist wel hebbenDan zal het uiteindelijk ook beter gaan met je pols
spraybukkakequote:Op vrijdag 7 november 2008 09:09 schreef Sgele het volgende:
[..]
Geeft een nieuwe dimensie aan spraybukkake
Prodigy roeleert 'm eigenlijk gewoon de pan uit!quote:Op vrijdag 7 november 2008 09:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
WheheheJups, dat zeker
Luister nu trouwens Firestarter van The Prodigy, blijft echt een geweldig nummer
Ik weet niet hoeveel Ibu je neemt.. maar hoe KOM je er op gastquote:
Lees je sigquote:
had al geen zin meer toen de wekker ging maar goed das een anderverhaal .....quote:Op vrijdag 7 november 2008 09:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
beetje vrijdag ochtend he... dan denk je nog dat je dingen gaat doen... maar eigenlijk weet je al dat je toch geen zin meer hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |