Allemachiesquote:Op vrijdag 7 november 2008 08:17 schreef draculettetje het volgende:
[..]
idd![]()
sgele weer de de kerk?
ik plant mezelf trouwens even voort onder de douche dan als de sodemieter ronja uitwonen en dan vage nazi's palen voor mn vakantie
quote:
Bij mij is t normaalquote:Op vrijdag 7 november 2008 08:21 schreef Sgele het volgende:
[..]![]()
![]()
Dirty mind is a joy for life... alleen dirty is op jou niet meer van toepassing...
ben je aan het sonja bakkeren ?quote:Op vrijdag 7 november 2008 08:26 schreef Sm0keZ het volgende:
Godsamme wat ben ik weer gezond bezig hier... Nog een volle fles water, bruinbrood met pindakaas, 2 mandarijnen, een banaan en een kiwi hier op m'n bureua!
Boemquote:
Jij en werken?quote:Op vrijdag 7 november 2008 08:20 schreef Sgele het volgende:
Ik ga nu even wat werk wegstampen hier, zodat ik maandag in Boekarest niet meteen met een achterstand begin
I'll be back!
Vier-op-een-rijquote:
Nee dat nietquote:Op vrijdag 7 november 2008 08:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ben je aan het sonja bakkeren ?
Jeweetschquote:Op vrijdag 7 november 2008 08:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
BoemDat zijn nog eens spellen
4 moeders op een rij ?quote:
pindakaas heb ik al jaren niet op, en ga ik gelijk kopen vandaag.quote:Op vrijdag 7 november 2008 08:33 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee dat niet
Water en fruit zijn van die dingen waarna ik geen trek heb om te roken
En bruinbrood met pindakaas is gewoon eindbaas
De laatste keer dat ik een dag géén pindakaas heb gegeten, da's voor mij jaren geledenquote:Op vrijdag 7 november 2008 08:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
pindakaas heb ik al jaren niet op, en ga ik gelijk kopen vandaag.
Dan wel met nootjesquote:Op vrijdag 7 november 2008 08:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
pindakaas heb ik al jaren niet op, en ga ik gelijk kopen vandaag.
Aaaaightquote:Op vrijdag 7 november 2008 08:33 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee dat niet
Water en fruit zijn van die dingen waarna ik geen trek heb om te roken
En bruinbrood met pindakaas is gewoon eindbaas
En ze krijgen hem allemaalquote:Op vrijdag 7 november 2008 08:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
4 moeders op een rij ?
ja dat kan je wel van hem verwachten
Crrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrraaaaaaaaaaaaaazzzzzzzzzyyyyyyyyyyyquote:
Ik hoorde het, ik ga zondag wel kijken naar Peter R. de Vriesquote:Op vrijdag 7 november 2008 08:41 schreef WhiteLightning het volgende:
http://www.nu.nl/news/182(...)_prostituees%27.html
wtf ???
Ach nee toch, Flik R. de Vries is weer door z'n geld heen, komt aandacht tekort, en vervolgt z'n persoonlijke vete met Joran maar weer?quote:Op vrijdag 7 november 2008 08:41 schreef WhiteLightning het volgende:
http://www.nu.nl/news/182(...)_prostituees%27.html
wtf ???
bellerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 7 november 2008 08:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Crrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrraaaaaaaaaaaaaazzzzzzzzzyyyyyyyyyyy![]()
What else is new?quote:Op vrijdag 7 november 2008 08:44 schreef WhiteLightning het volgende:
Kinderen bekogeld door Marokkaanse jongeren
GVD! tis weer s raak
Ik las even "Kinderen bekogeld met Marokkaanse jongeren"quote:Op vrijdag 7 november 2008 08:44 schreef WhiteLightning het volgende:
Kinderen bekogeld door Marokkaanse jongeren
GVD! tis weer s raak
Haha zou wel fijn zijn he?quote:Op vrijdag 7 november 2008 08:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
bellerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr![]()
![]()
is eve nkijken of ik vandaag eindelijk een melding van 3 dagen kan afsluiten
Dat zou pas heeulemaal erg zijnquote:Op vrijdag 7 november 2008 08:46 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik las even "Kinderen bekogeld met Marokkaanse jongeren"
Ik probeer te minderenquote:
Verstandigquote:
ja het schijnt helemaal uit de hand te lopen hier in de buurt.quote:Op vrijdag 7 november 2008 08:46 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik las even "Kinderen bekogeld met Marokkaanse jongeren"
Whehehequote:
Hier wel, fysio weer gehad voor vandaagquote:
Kan iemand geen beatfilteringing of hidemyass links posten ofzo?quote:Op vrijdag 7 november 2008 08:49 schreef Bellerophon het volgende:
Geweldige Mash-Up
Prodigy v.s. White Stripes
DDDDDDDDDDDROOOOOOOOOOXXXXZZZZZZZZZZZZZZZ!!!!quote:
Het generaliseren wordt mij wel erg makkelijk gemaaktquote:Op vrijdag 7 november 2008 08:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja het schijnt helemaal uit de hand te lopen hier in de buurt.
er is ook zon busstation in naaldwijk, waar dus zon 12 bussen parkeren.
die schijnt helemaal vol te staan savonds met marokanen, die mensen vervolgens lastig vallen.
Mogguh Bellllllllller!!!!!!!!!quote:
Mja ik ben daar altijd heel politiek incorrect in... honkbalknuppels mee en de boel schoonvegenquote:Op vrijdag 7 november 2008 08:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja het schijnt helemaal uit de hand te lopen hier in de buurt.
er is ook zon busstation in naaldwijk, waar dus zon 12 bussen parkeren.
die schijnt helemaal vol te staan savonds met marokanen, die mensen vervolgens lastig vallen.
Weer fucking pijn, en door die fucking ontsteking in mijn pols blijf ik een litteken houden... AAAAAARGH!!!quote:Op vrijdag 7 november 2008 08:50 schreef Sgele het volgende:
[..]
Kan iemand geen beatfilteringing of hidemyass links posten ofzo?
Dat gecopy paste werkt niet lekker hier
[..]
DDDDDDDDDDDROOOOOOOOOOXXXXZZZZZZZZZZZZZZZ!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
ik ook niet
Alles goed jongen?
Kijk eens aan jongenquote:Op vrijdag 7 november 2008 08:50 schreef Sgele het volgende:
[..]
Kan iemand geen beatfilteringing of hidemyass links posten ofzo?
Dat gecopy paste werkt niet lekker hier
[..]
DDDDDDDDDDDROOOOOOOOOOXXXXZZZZZZZZZZZZZZZ!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
ik ook niet
Alles goed jongen?
Da's klotequote:Op vrijdag 7 november 2008 08:52 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Weer fucking pijn, en door die fucking ontsteking in mijn pols blijf ik een litteken houden... AAAAAARGH!!!
Net fysio gehad, dus alles doet gvd pijn![]()
Hoest met PIMP?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |