Jij en werken?quote:Op vrijdag 7 november 2008 08:20 schreef Sgele het volgende:
Ik ga nu even wat werk wegstampen hier, zodat ik maandag in Boekarest niet meteen met een achterstand begin
I'll be back!
Vier-op-een-rijquote:
Nee dat nietquote:Op vrijdag 7 november 2008 08:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ben je aan het sonja bakkeren ?
Jeweetschquote:Op vrijdag 7 november 2008 08:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
BoemDat zijn nog eens spellen
4 moeders op een rij ?quote:
pindakaas heb ik al jaren niet op, en ga ik gelijk kopen vandaag.quote:Op vrijdag 7 november 2008 08:33 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee dat niet
Water en fruit zijn van die dingen waarna ik geen trek heb om te roken
En bruinbrood met pindakaas is gewoon eindbaas
De laatste keer dat ik een dag géén pindakaas heb gegeten, da's voor mij jaren geledenquote:Op vrijdag 7 november 2008 08:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
pindakaas heb ik al jaren niet op, en ga ik gelijk kopen vandaag.
Dan wel met nootjesquote:Op vrijdag 7 november 2008 08:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
pindakaas heb ik al jaren niet op, en ga ik gelijk kopen vandaag.
Aaaaightquote:Op vrijdag 7 november 2008 08:33 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee dat niet
Water en fruit zijn van die dingen waarna ik geen trek heb om te roken
En bruinbrood met pindakaas is gewoon eindbaas
En ze krijgen hem allemaalquote:Op vrijdag 7 november 2008 08:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
4 moeders op een rij ?
ja dat kan je wel van hem verwachten
Crrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrraaaaaaaaaaaaaazzzzzzzzzyyyyyyyyyyyquote:
Ik hoorde het, ik ga zondag wel kijken naar Peter R. de Vriesquote:Op vrijdag 7 november 2008 08:41 schreef WhiteLightning het volgende:
http://www.nu.nl/news/182(...)_prostituees%27.html
wtf ???
Ach nee toch, Flik R. de Vries is weer door z'n geld heen, komt aandacht tekort, en vervolgt z'n persoonlijke vete met Joran maar weer?quote:Op vrijdag 7 november 2008 08:41 schreef WhiteLightning het volgende:
http://www.nu.nl/news/182(...)_prostituees%27.html
wtf ???
bellerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 7 november 2008 08:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Crrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrraaaaaaaaaaaaaazzzzzzzzzyyyyyyyyyyy![]()
What else is new?quote:Op vrijdag 7 november 2008 08:44 schreef WhiteLightning het volgende:
Kinderen bekogeld door Marokkaanse jongeren
GVD! tis weer s raak
Ik las even "Kinderen bekogeld met Marokkaanse jongeren"quote:Op vrijdag 7 november 2008 08:44 schreef WhiteLightning het volgende:
Kinderen bekogeld door Marokkaanse jongeren
GVD! tis weer s raak
Haha zou wel fijn zijn he?quote:Op vrijdag 7 november 2008 08:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
bellerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr![]()
![]()
is eve nkijken of ik vandaag eindelijk een melding van 3 dagen kan afsluiten
Dat zou pas heeulemaal erg zijnquote:Op vrijdag 7 november 2008 08:46 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik las even "Kinderen bekogeld met Marokkaanse jongeren"
Ik probeer te minderenquote:
Verstandigquote:
ja het schijnt helemaal uit de hand te lopen hier in de buurt.quote:Op vrijdag 7 november 2008 08:46 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik las even "Kinderen bekogeld met Marokkaanse jongeren"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |