Dank jequote:Op vrijdag 7 november 2008 07:36 schreef Bellerophon het volgende:
Goedemorgen
En Smokez, succes vanavond
ja heb een stukje via internet zitten kijken. wat een mongool is die perez hilton zegquote:Op vrijdag 7 november 2008 07:39 schreef Sm0keZ het volgende:
Oja, en als iemand nog ideeën heeft om MTV zoveel mogelijk schade toe te brengen, alles is welkom!
Rick Astley heeft wel de Best Act Ever nominatie gewonnen, maar op een of andere vage manier was hij er zelf niet om hem in ontvangst te nemen. In plaats daarvan hadden ze zo'n schandknaap genaamd Perez Hilton neergezet om die award 'on behalf' aan te nemen. Gatverdamme zeg
Rick heeft zelf op z'n site verklaard dat hij aanwezig zou zijn bij de MTV Awards om de prijs in ontvangst te nemen, dus ik heb zomaar het vermoeden dat MTV zijn komst heeft tegengehouden.
Echt heel smerig
Met dank aan 4chan, maar ik had al zoiets gelezen. dat hij niet mocht komen van MTVquote:Op vrijdag 7 november 2008 07:39 schreef Sm0keZ het volgende:
Oja, en als iemand nog ideeën heeft om MTV zoveel mogelijk schade toe te brengen, alles is welkom!
Rick Astley heeft wel de Best Act Ever nominatie gewonnen, maar op een of andere vage manier was hij er zelf niet om hem in ontvangst te nemen. In plaats daarvan hadden ze zo'n schandknaap genaamd Perez Hilton neergezet om die award 'on behalf' aan te nemen. Gatverdamme zeg
Rick heeft zelf op z'n site verklaard dat hij aanwezig zou zijn bij de MTV Awards om de prijs in ontvangst te nemen, dus ik heb zomaar het vermoeden dat MTV zijn komst heeft tegengehouden.
Echt heel smerig
Goedemorgen Sgelequote:Op vrijdag 7 november 2008 07:38 schreef Sgele het volgende:
Goedemorgen!
Draakje! Fijn dat de operatie goed gegaan is voor je zus.... Ik moet richting noord zwaaien als ik op het station tilburg sta toch?![]()
Die gast is echt verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 7 november 2008 07:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja heb een stukje via internet zitten kijken. wat een mongool is die perez hilton zeg
ja Gayer dan hij bestaat nietquote:Op vrijdag 7 november 2008 07:41 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Die gast is echt verschrikkelijk.
Ik ga maar eens een foto van hem uitprinten denk ik... Als ik dan toch heel erg veel trek krijg in een peuk kijk ik even naar die foto. De komende 3 uur ben ik dan niet eens in staat om te eten, drinken of roken. Wat een misselijkmakend ventje is dat zeg
Serieus... als het woord 'homo' nog niet bestond, dan had hij het uitgevondenquote:Op vrijdag 7 november 2008 07:41 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik ga maar eens een foto van hem uitprinten denk ik... Als ik dan toch heel erg veel trek krijg in een peuk kijk ik even naar die foto. De komende 3 uur ben ik dan niet eens in staat om te eten, drinken of roken. Wat een misselijkmakend ventje is dat zeg
Kutquote:Op vrijdag 7 november 2008 07:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja Gayer dan hij bestaat niet
En dan na te gaan dat die klapjosti een van de populairste blogs in de states heeftquote:Op vrijdag 7 november 2008 07:41 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 november 2008 07:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Serieus... als het woord 'homo' nog niet bestond, dan had hij het uitgevonden
Maar volgens mij gaan de /B/-tards van 4chan actie ondernemen. Net zoals ze bij Habbo dedenquote:Op vrijdag 7 november 2008 07:44 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat ie ook met zo'n homostemmetje zegt "You're been rickroll'd"
Dat verpest meteen de hele grap
Opgelost, slotjequote:Op vrijdag 7 november 2008 07:44 schreef Sgele het volgende:
[..]
En dan na te gaan dat die klapjosti een van de populairste blogs in de states heeft
Mogguh Draakjequote:Op vrijdag 7 november 2008 07:44 schreef draculettetje het volgende:![]()
sgele en beller
idd sgele alleen weet ik niet of het twee steden ziekenhuis ook in noord ligt
maar he het komt altijd ergens aan denk ik
Maar dan in het kwadraat!!quote:Op vrijdag 7 november 2008 07:45 schreef WhiteLightning het volgende:
gewoon een soort albert verlinde![]()
![]()
Dan ga ik me daar ook maar eens registreren. Oh wat wil ik MTV graag kapotmakenquote:Op vrijdag 7 november 2008 07:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maar volgens mij gaan de /B/-tards van 4chan actie ondernemen. Net zoals ze bij Habbo deden
Ja echt hoorquote:Op vrijdag 7 november 2008 07:45 schreef WhiteLightning het volgende:
gewoon een soort albert verlinde![]()
![]()
ja dit wordt echt te gek sm0kezquote:Op vrijdag 7 november 2008 07:46 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dan ga ik me daar ook maar eens registreren. Oh wat wil ik perez hilton graag kapotbatsen
Godver, het is natuurlijk weer vrijdagquote:Op vrijdag 7 november 2008 07:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja dit wordt echt te gek sm0kez
ja welke dag maakt voor mij niet uit hoor! dat weet jequote:Op vrijdag 7 november 2008 07:48 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Godver, het is natuurlijk weer vrijdag
4chan = Anonymousquote:Op vrijdag 7 november 2008 07:46 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dan ga ik me daar ook maar eens registreren. Oh wat wil ik MTV graag kapotmaken
tot zoquote:Op vrijdag 7 november 2008 07:47 schreef Sgele het volgende:
Internet op mijn telefoon doet een beetje raar
Ben zo terug als ik een kop koffie heb en achter mijn pc zit![]()
Wordquote:Op vrijdag 7 november 2008 07:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja welke dag maakt voor mij niet uit hoor! dat weet je
Tot laterquote:Op vrijdag 7 november 2008 07:47 schreef Sgele het volgende:
Internet op mijn telefoon doet een beetje raar
Ben zo terug als ik een kop koffie heb en achter mijn pc zit![]()
quote:Op vrijdag 7 november 2008 07:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
4chan = Anonymous
[ afbeelding ]
* Anonymous is Legion.
* Anonymous does not forgive.
* Anonymous does not forget.
* Expect us.
quote:
Ja vond ik dus ookquote:
Remember, remember the Fifth of November,quote:Op vrijdag 7 november 2008 08:03 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik vond al dat het me ergens bekend voor kwam
dan heb ik die film denk ik ook gezien
the 5th of novemberquote:
Het eerste stukje wel, het onderste gedeelte nietquote:Op vrijdag 7 november 2008 08:09 schreef draculettetje het volgende:
beller ken je dat uit je hoofd of heb je die opgezocht!
goed bezig jij!quote:Op vrijdag 7 november 2008 08:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Het eerste stukje wel, het onderste gedeelte niet
Dat heb jij nooitquote:
iddquote:
Wat voor vaccinaties moet je halen?quote:Op vrijdag 7 november 2008 08:17 schreef draculettetje het volgende:
[..]
idd![]()
sgele weer op werk?
ik plant mezelf trouwens even onder de douche dan als de sodemieter ronja uitlaten en dan vaccinatie halen voor mn vakantie
Whehehequote:Op vrijdag 7 november 2008 08:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik heb juist verschrikkelijk veel zin
Alleen niet om te werken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |