Mogguh Ho!quote:
Ik zag je screens, ziet er vet uit hoorquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja denk het wel ja
heb gisteren left 4 dead gedaan![]()
http://forums.guru3d.com/showpost.php?p=2901694&postcount=751
Jep, deze gozer snapt wat hij doet en wat hij moet doen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 09:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En daar gaat het wel om, ook al is het kut om dat te bereiken
ja je moet ervan houden, maar ik vind het echt tofquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik zag je screens, ziet er vet uit hoor
quote:
Het is wel creepy in ieder gevalquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja je moet ervan houden, maar ik vind het echt tof
Ja maar zo'n iemand moet je juist wel hebbenquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:04 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Jep, deze gozer snapt wat hij doet en wat hij moet doen.
Ookal doet het pijn, dat boeit hem niet... hij gaat gewoon door
Oja, ondertussen over windows vista praten... is leuk... als je tussendoor pijnschuiten door je lichaam krijgt
Ik: ja vista is... *kreun - au!* kut....
Jawohl! vandaag op tijd naar huisquote:
Dat ziet er wel cool uit eigenlijkquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja denk het wel ja
beetje vrijdag ochtend he... dan denk je nog dat je dingen gaat doen... maar eigenlijk weet je al dat je toch geen zin meer hebtquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:06 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jawohl! vandaag op tijd naar huis
Hoest daar?
dan vragen we toch niksquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:07 schreef crazy987 het volgende:
mogge iedereen
nee niet goed want hij gaat nog niet zo lekker
boom! Headshot!quote:Op vrijdag 7 november 2008 09:07 schreef Sgele het volgende:
Dude .... you spilled blood on my new shoes
[ afbeelding ]
jah nu ff met de meest critische groep bezig, ff kop erbij houden gaat nogal moeilijk nuquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Damn... ben je "mooi" klaar mee
Nieuwe manier van verven niet overal even succesvolquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:07 schreef Sgele het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 november 2008 09:07 schreef Sgele het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga de rest van de dag uitzitten hierquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
beetje vrijdag ochtend he... dan denk je nog dat je dingen gaat doen... maar eigenlijk weet je al dat je toch geen zin meer hebt
Niet echt mijn ding, maar het ziet er wel geinig uitquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja denk het wel ja
Succes manquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah nu ff met de meest critische groep bezig, ff kop erbij houden gaat nogal moeilijk nu
dus zal denk ik komende 30 min niet hier zijn
Geeft een nieuwe dimensie aan spraypaintenquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nieuwe manier van verven niet overal even succesvol
Dat doe jij altijdquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:08 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik ga de rest van de dag uitzitten hier
Zo min mogelijk proberen te doen
Whehehequote:Op vrijdag 7 november 2008 09:09 schreef Sgele het volgende:
[..]
Geeft een nieuwe dimensie aan spraypainten
welk spel is datquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:07 schreef Sgele het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft die wond op mijn pols (kleine ontsteking) ook even goed schoongemaakt met sjit enzo,quote:Op vrijdag 7 november 2008 09:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja maar zo'n iemand moet je juist wel hebbenDan zal het uiteindelijk ook beter gaan met je pols
spraybukkakequote:Op vrijdag 7 november 2008 09:09 schreef Sgele het volgende:
[..]
Geeft een nieuwe dimensie aan spraybukkake
Prodigy roeleert 'm eigenlijk gewoon de pan uit!quote:Op vrijdag 7 november 2008 09:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
WheheheJups, dat zeker
Luister nu trouwens Firestarter van The Prodigy, blijft echt een geweldig nummer
Ik weet niet hoeveel Ibu je neemt.. maar hoe KOM je er op gastquote:
Lees je sigquote:
had al geen zin meer toen de wekker ging maar goed das een anderverhaal .....quote:Op vrijdag 7 november 2008 09:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
beetje vrijdag ochtend he... dan denk je nog dat je dingen gaat doen... maar eigenlijk weet je al dat je toch geen zin meer hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |