quote:Op vrijdag 7 november 2008 09:25 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Je moet je lul met schaamlippen ook niet zandstralen man
Dude, jij hebt echt hulp nodigquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik heb de halve clit van m'n moeder eraf gebeten, nu is het "nog maar" 9.27cm
Ik hou me nog ontzettend in tochquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:27 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zie je Beller, iemand moet jou taak overnemen
Deze week gelukkig niet veel noobs die het topic lopen te verneuken.
quote:Op vrijdag 7 november 2008 09:27 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
moet je Gila erbij hebben..die kerel had toen gewoon in de 400 posts
Nee, lul met schaamlippen was datquote:
ja , en jij bent Dé persoon natuurlijk die de hulp aanbied, omdat hij het niet alleen aan kan.quote:
M'n waterquote:
*proest* daar vloog mijn sigaartje weer tegen mijn schermquote:
M'n kiwiquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja , en jij bent Dé persoon natuurlijk die de hulp aanbied, omdat hij het niet alleen aan kan.
![]()
kom op , pak die fles ,met dat bruine spul erinquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:29 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Nee, lul met schaamlippen was dat![]()
Djeez, ik begin half te trippen van die ibu's man....
Nog meer redbull en koffie pakkkkkken!
M'n wiener melangequote:Op vrijdag 7 november 2008 09:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja , en jij bent Dé persoon natuurlijk die de hulp aanbied, omdat hij het niet alleen aan kan.
![]()
Die had een bot volgens mij, post in alle active topics ofzo... dat kan niet andersquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:27 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
moet je Gila erbij hebben..die kerel had toen gewoon in de 400 posts
t is net half 10 droxz en jij bent sigaren aan het roken?quote:Op vrijdag 7 november 2008 09:29 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
*proest* daar vloog mijn sigaartje weer tegen mijn scherm
quote:Op vrijdag 7 november 2008 09:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kom op , pak me met die fles , door de druk komt dat bruine spul er dan uit:7
Tegenwoordig hebben we natuurlijk ook FUBAR nog als last defencequote:Op vrijdag 7 november 2008 09:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik hou me nog ontzettend in toch
Ben nog steeds gestoptquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
t is net half 10 droxz en jij bent sigaren aan het roken?
Ik rook niets anders manquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
en terechtquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
tong80 is een kloon van gekke aapquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:30 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Die had een bot volgens mij, post in alle active topics ofzo... dat kan niet anders
Die tong80 begint ook wat minder te posten lijkt het.
That man... has absolutely no lifequote:Op vrijdag 7 november 2008 09:30 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Die had een bot volgens mij, post in alle active topics ofzo... dat kan niet anders
Moet je doen!quote:Op vrijdag 7 november 2008 09:31 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Vanochtend een jonko gefixt, waar zelfs bob marley jaloers op zou zijn
Aaaightquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:31 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Tegenwoordig hebben we natuurlijk ook FUBAR nog als last defence
reujma ofzoquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:30 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Held!quote:
PIMP 4 life, jeweeetz!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |