Duh, maar ik wil deze laptop (deze config/videokaart enzo), en die 15.4" maken ze niet meer, dat is nu 16" geworden, met minder videokaart... dat is juist zo kut!quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:03 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dude, dat ding heeft twee harddisks en een 17" scherm. Hoelang denk je dat die accu erover doet, en hoelang het duurt voor ie naar de klote is
Bestel dan een 15" widescreen met een enkele HDD erin, dat gaat je echt een hoop ellende schelen!
Ik wil weten of die salontafel nog een beetje als "nieuw" kan doorgaanquote:
Wel lekker voor fotoshop enzoquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou hij gaat al tot 1440x900 en dat is eigelijk 19"
Stage 1: Denialquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:05 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik wil weten of die salontafel nog een beetje als "nieuw" kan doorgaan
Ah okee, dan is het geen verkeerde keuze denk ik... De rest ziet er wel leuk uitquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:05 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Duh, maar ik wil deze laptop (deze config/videokaart enzo), en die 15.4" maken ze niet meer, dat is nu 16" geworden, met minder videokaart... dat is juist zo kut!
Oja, gebruik die laptop zoch altijd op stroom.
Whehequote:Verbindingsmogelijkheden
Modem (RJ-11) poort 1
CardBus PCMCIA slot(en) 0
Infrarood datapoort Ja
Microfoon/ line-in ingang Ja
IEEE 1394/Firewire poort 0
SmartCard slot Ja
TV aansluiting Nee
Geïntegreerde kaartlezer Ja
DVI poort Nee
Parallelle poort(en) 0
Port replicator Ja
Luidspreker/ koptelefoon/ line-out uitgang 1
VGA poort(en) 1
TV in poort Nee
Aansluiting voor netstroomadapter Ja
PS/2 poort(en) 0
USB 2.0 poort(en) 4
S/PDIF uitgang Ja
CardBus PCMCIA slot type Nee
Aantal Ethernet (RJ-45)-poorten 1
Seriële poort(en) 0
ExpressCard slot Ja
Ik heb me nog nooit vergist, behalve gisteren,quote:
Toch wel?quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:07 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ah okee, dan is het geen verkeerde keuze denk ik... De rest ziet er wel leuk uit
[..]
Whehe
En waarover dacht jij dat je vergist had?quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:08 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik heb me nog nooit vergist, behalve gisteren,
toen dacht ik dat ik me vergist had, maar dat was niet zo...
quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:08 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik heb me nog nooit vergist, behalve gisteren,
toen dacht ik dat ik me vergist had, maar dat was niet zo...
Ik vond het wel humorquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:08 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Toch wel?
Dacht dat het een wegwerp laptop was man
Hij dacht zich vergist te hebben, maar dat was niet zo. Hij had zich vergistquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En waarover dacht jij dat je vergist had?
Divided by Zero... O shitquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:10 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hij dacht zich vergist te hebben, maar dat was niet zo. Hij had zich vergist
Omdat ik vorige maand 5 kilo ben kwijtgeraakt. Maar ik heb ze deze maand weer gevonden.quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En waarover dacht jij dat je vergist had?
ik heb die 15" das dus die 5930G maar die is niet meer leverbaar ....quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:03 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dude, dat ding heeft twee harddisks en een 17" scherm. Hoelang denk je dat die accu erover doet, en hoelang het duurt voor ie naar de klote is
Bestel dan een 15" widescreen met een enkele HDD erin, dat gaat je echt een hoop ellende schelen!
Vind het maar vaag, normaal zou er maar 320 gig in moeten zitten... alleen of deze website staat dat er 2x 320 inzit ?!...quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:12 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ik heb die 15" das dus die 5930G maar die is niet meer leverbaar ....
Ik moest heul hard lachenquote:
Geil zijn....quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:13 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
<3 [ afbeelding ]
betere combo is er gewoon niet !!!
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:11 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Omdat ik vorige maand 5 kilo ben kwijtgeraakt. Maar ik heb ze deze maand weer gevonden.
Want toen ik wippen ontdekte ben ik gestopt met schommelen...quote:
Deze dan?quote:
quote:
quote:
Juistquote:
quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:16 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
24/7 a dirty mind is a joy 4 ever
quote:
Godsammequote:
| Forum Opties | |
|---|---|