zie truquote:
hahahaha, zolang ik veel blijf fietsen kan ik ook eten wat ik wil... ik moet alleen eens van die alcohol afblijvenquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:48 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik had zo'n mannetje in de klas zittenVrat zich helemaal gek, en kwam geen gram aan
Kon je wel goed mee gooien met dat ventje
ok sorryquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:48 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
aansteller![]()
ga nou maar little big planet spelen
Tsja, roken en zuipen is ook slecht.quote:
quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:47 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja oke, ik ben niet zo'n hele grote eter
ik wou dat ik kon vreten wat ik wildequote:Op vrijdag 7 november 2008 10:50 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
hahahaha, zolang ik veel blijf fietsen kan ik ook eten wat ik wil... ik moet alleen eens van die alcohol afblijven
quote:
Ik ben dankzij mij baan juist afgevallen manquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:50 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
1m81 en 80kg
voor dat ik dus op mn reet zat de heledag was dat
1m81 en 68kg
das gewoon fokking 12kg in 2,5 jaar ....
maar goed nu zeuren mensen iig niet meer dat er wel wat bij mag ...
1,81 en 80 valt toch wel mee ?quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:50 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
1m81 en 80kg
voor dat ik dus op mn reet zat de heledag was dat
1m81 en 68kg
das gewoon fokking 12kg in 2,5 jaar ....
maar goed nu zeuren mensen iig niet meer dat er wel wat bij mag ...
ik weeg 98 KG, ben ook niet dik, maar ik ben wel blij dat ik weer kan trainen enzoquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:52 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik ben dankzij mij baan juist afgevallen man(ik loop veel meer enzo)
1.97 hier @ 107 kilo. (nee ik ben niet dik)
tru?quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:49 schreef draculettetje het volgende:
[..]
zie tru![]()
laatste bericht die ik heb gekregen is dat ze foto gaan maken van been en als die er goed uit ziet mag ze kijken of ze wat op kan staan
en als dat dan weer goed gaat mag ze vanavond of morgen naar huis
Doe je netjesquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:51 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik wou dat ik kon vreten wat ik wilde![]()
ik ben 2 jaar terug wel 28 kilo afgevallen![]()
maar daar is al wel weer wat bij op![]()
Toppie!quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:50 schreef draculettetje het volgende:
[..]
yep voor de vakantie voor de zekerheid toch maar gedaan
barra ken ik eigenlijk vanuit de tru ouwehoer vandaar!quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:53 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
tru?![]()
Voordat ik domme vragen ga stellen die je al ergens hebt beantwoord
jij ziet dubbel dus geloof ik het nietquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:52 schreef Sgele het volgende:
[..]
ik weeg 98 KG, ben ook niet dik, maar ik ben wel blij dat ik weer kan trainen enzo
ja tochquote:
Ik train nu alleen mijn linkerarm om weer wat spiermassa te kweken die ik in 10 jaar (!!!) ben kwijtgeraakt. Voor de rest train ik alleen mijn benen met fietsen. Ik zak anders door mijn knie heenquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:52 schreef Sgele het volgende:
[..]
ik weeg 98 KG, ben ook niet dik, maar ik ben wel blij dat ik weer kan trainen enzo
gaan we dan ook niet vanuit! bedoel last van mn pootjequote:Op vrijdag 7 november 2008 10:53 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Toppie!
Hoop dat je een leuke vakantie krijgt Draakje, en niet te veel last krijgt van je pootje!
Ik kom alleen hier op fok! hequote:Op vrijdag 7 november 2008 10:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
barra ken ik eigenlijk vanuit de tru ouwehoer vandaar!
zoiets ben in in de ochtend ook. savonds zit er wat killo vocht bijquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:52 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
1,81 en 80 valt toch wel mee ?
Mja ik kan nog steeds niet voluit trainen, maar veel beweging en op je eten letten doet al een hoop hoorquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:54 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja toch, probeer nu weer wat af te vallen, maar het lukt niet meer zo goed..
misschien keer ander dieet proberen
en misschien wat vaker naar de sportschool naast minimaal 3x in de week voetballen
wil ik ook wel weten, zelfde met tvpquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:55 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik kom alleen hier op fok! he![]()
Wat is "tru" nou?
Wanneer ga je op vakantie?quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
gaan we dan ook niet vanuit! bedoel last van mn pootje
die gaat ook gewoon even op vakantie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |