Gastquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:36 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Als je nóg een keer probeert om mijn schaap te versieren, laat ik je anus wéér bloeden
Doet me denken aan de oude tijd in de bijlmer.quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:40 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
net 1x italiaanse boll met eier salade en een italiaanse bol met filet american >.<
en wat sprite ^^
Smokez! Kom er maar inquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:41 schreef draculettetje het volgende:
was ik ook weer met een zere kont nu van die prikken
Prikken in je bibs gehad?quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:41 schreef draculettetje het volgende:
Thx!quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:43 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Doet me denken aan de oude tijd in de bijlmer.
Half stokbrood met filet american, mayo, ei, zout en peper
yar !!! gouwe tijdequote:Op vrijdag 7 november 2008 10:43 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Doet me denken aan de oude tijd in de bijlmer.
Half stokbrood met filet american, mayo, ei, zout en peper
Tell me about it, waarom denk je dat ik hier zoveel post manquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:41 schreef Runx het volgende:
[..]
nee niet echt , nog steeds erg zwak , als ik me beter had gevoeld was ik wel naar mee stag gegaan , ziek zijn is saai
hoest met zoes|?quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:41 schreef draculettetje het volgende:
je zei beterschaapquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:44 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Tell me about it, waarom denk je dat ik hier zoveel post man
Beterschaap iig
Beterschap Runx!quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:41 schreef Runx het volgende:
[..]
nee niet echt , nog steeds erg zwak , als ik me beter had gevoeld was ik wel naar mee stag gegaan , ziek zijn is saai
Echt een half stokbrood, dus niet die mini dingen die je tegenwoordig krijgt hequote:Op vrijdag 7 november 2008 10:44 schreef Sgele het volgende:
[..]
Thx!![]()
Ik weet wat ik zo meteen bij Bakker Bart ga halen
Hier is het zondag altijd patat dag.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
*May the source be with you!*
* Check www.droxz.nl & www.ikhebnogveelminderzin.nl
Mja oke, ik ben niet zo'n hele grote eterquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:45 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Echt een half stokbrood, dus niet die mini dingen die je tegenwoordig krijgt he
pardon ? leerling ?quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:35 schreef Runx het volgende:
[..]
nee mijn leerling madskillz neemt het van mij over , maar hij moet nog veel leren
of je neus begint in een keer zomaar te bloeden
Vond hem wel lolligquote:
quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:47 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Hier is het zondag altijd patat dag.
Oja, bij mijn vorige job hadden we zo'n dude die ALTIJD (2,5 jaar lang) altijd pata haalde in de lunch pauze... en nog zo dun zijn als wat...Ik had zo'n mannetje in de klas zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrat zich helemaal gek, en kwam geen gram aan
Kon je wel goed mee gooien met dat ventje
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
aanstellerquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:46 schreef Runx het volgende:
mijn neus lijkt wel op de maagde maria , begint spontaan te bloeden2x al
Ik in de middag wel, ik ontbijt nooitquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:47 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja oke, ik ben niet zo'n hele grote eter
Tot nu toe valt het wel mee hoor Draakje.quote:
dat is slecht manquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:48 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik in de middag wel, ik ontbijt nooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |